Kan je best doen. Misschien leef je iets korter. Misschien nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het goed voor me zou zijn at ik het liefst alleen maar vlees
Die zijn idd niet te vretenquote:
Deze heeft een stuk of 12 verschillende "Amerikaanse" burgers in de collectie, naast het standaard broodje hamburger.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste snackbarren wel. Broodje hamburger speciaal is meestal 10x beter dan welke Mac/BK burger dan ook.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze heeft een stuk of 12 verschillende "Amerikaanse" burgers in de collectie, naast het standaard broodje hamburger.
Ik rook en drink, nog eentje erbij zou wat teveel worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je best doen. Misschien leef je iets korter. Misschien niet
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:31 schreef Samzz het volgende:
Eens kijken hoe 't met de frikandellen is. Bye.
Oh da's wel wat uitgebreider dan de gemiddelde snackbar ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze heeft een stuk of 12 verschillende "Amerikaanse" burgers in de collectie, naast het standaard broodje hamburger.
Frietje stoofquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:31 schreef Samzz het volgende:
Eens kijken hoe 't met de frikandellen is. Bye.
Nee, die vallen altijd tegen, alleen als ze echt net vers gemaakt zijn gaan ze wel. Maar dat is idd echt alleen een optie als er niets anders zitquote:
Hamburgers. Goed idee. Meteen even naar de Appie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:49 schreef Sinceria het volgende:
Ik krijg honger van jullie. Ga ook maar hamburgers eten vanavond.
Met hoeveel mensen zou je daarvan kunnen eten?quote:
Ligt aan het formaat van de ingredienten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen zou je daarvan kunnen eten?
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Meteen het topic vermoord, en het ging zo lekker vandaag
Laat dat concern eens lekker failliet gaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:33 schreef DrMarten het volgende:
Zowaar weer eens iets bij de VenD gekocht, moet niet gekker worden
Je wilde een minder uitgebreid pakket? Met een duurder pakket zijn ze vast sneller van begrip.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Nou jongens, heb net m'n abonnement aangepast van upc, ben benieuwd of het is aangekomen en dat ik krijg wat de bedoeling wasZe snapten het niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |