Ik ben bezig met The Missing. Madeleine McCann meets True Detective.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:30 schreef Japie77 het volgende:
Ik ga vanavond weer een nieuwe serie kijken. Twijfel tussen The Missing, The 100 en Southland. Wat denken jullie?
The 100quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:30 schreef Japie77 het volgende:
Ik ga vanavond weer een nieuwe serie kijken. Twijfel tussen The Missing, The 100 en Southland. Wat denken jullie?
Was aan the 100 begonnen bij gebrek aan beter. Het eerste seizoen was wel wat matig, maar het tweede is nog wel prima vermaak.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef truedestiny het volgende:
Missing als je wat serieus wilt. The 100 voor veel actie.
Ik denk dat je de eerste en tweede hebt gezien (in 1 file), de 3e (viel tegen) is inmiddels ook beschikbaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef casper019 het volgende:
Vond de eerste episode van the last man on eart best leuk..
ga zeker ep 2 kijken
jullie al gezien
Een tweede seizoen is zo goed als uitgesloten, daar zijn de kijkcijfers veel te belabberd voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Wat vinden we allemaal van Battle Creek? Moet echt wel verbeteren wil dit blijven bestaan.
TV / [USA] Battle Creek #1
quote:Set in a world where humans and super heroes co-exist, a homicide detective, who had his own powers taken from him, investigates crimes involving superhumans along with his partner.
Ik kan zijn kop niet zien zonder aan Neil Patrick Harris te denken (Barney uit HIMYM)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:09 schreef JayHovah het volgende:
Ik kan zijn kop niet zien zonder aan Adam Monroe uit Heroes te denken...
Ik heb hetzelfde maar dan met Alias. En dat is alweer een tijdje terug..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:09 schreef JayHovah het volgende:
Ik kan zijn kop niet zien zonder aan Adam Monroe uit Heroes te denken...
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:29 schreef criminal_mind het volgende:
Kijk ik ook erg naar uit is van de creators van damages, belooft veel goede frame te worden.
Nee maar als Veronica Mars fan ga ik het wel kijken hopelijk net zo goedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
Iemand deze al gezien?
iZombie (TV Series 2015– ) - IMDb
A medical student finds that being a zombie has its perks, which she uses to assist the police.
Klinkt kutquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand of de serie Dig wat is?
Ik vond Bosch wel een leuke serie, kwam een beetje stroef op gang maar werd daarna behoorlijk spannend. Helaas zakte het niveau mid-way weer een beetje in. Overall keek hij leuk weg (heeft ook wel wat weg van Dexter) alleen van mijquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:06 schreef Metalbas het volgende:
Bosch is een absolute aanrader. Zonder twijfel een van mijn favoriete nieuwe series.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de boeken van Michael Connolly ook met plezier gelezen en daarom stond ik ook open voor deze serie, en Titus is ook perfect gecast als Harry Bosch. Gewoon een leuke wegkijker, geen Emmy materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |