als jij voor 50 cent een groep van 20 man in Amerika inspirerende dingen kan laten meemaken dan lijkt mij dat relatief goedkoopquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat is er dan voor de rest nog?
Al was het 1 euro of zelfs 50 cent, plus de vakantie vind ik het veel!
Mwa, bij dit soort dingen is het voor GS en consorten makkelijk bashen natuurlijk, maar openbaar bestuur is natuurlijk meer dan zorgen dat de wegen onderhouden en de prullenbakken geleegd worden. Dus dat er soms dingen ondernomen worden 'om ideeën op te doen' zonder dat dat direct tot concrete resultaten leidt ben ik niet principieel tegen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:11 schreef sp3c het volgende:
of je het de bedoeling vind dat ze dat van belastinggeld doen is een compleet ander verhaal
Okee dan zijn we het daar dus over eens,en die 50cent dan heb ik het over onterecht uitgegeven niet over de hele reis he, daar heb ik ook te weinig info voor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij voor 50 cent een groep van 20 man in Amerika inspirerende dingen kan laten meemaken dan lijkt mij dat relatief goedkoop
of je het de bedoeling vind dat ze dat van belastinggeld doen is een compleet ander verhaal
wmb geeft de overheid uberhaupt geen geld uit maar ik snap de noodzaak van dat kwaad wel net zoals ik snap dat (regionale) bestuurders in het buitenland gaan kijken hoe de dingen daar geregeld worden en ik zie ook wel waarom een handelsland als Nederland af en toe troepjes mensen op handelsreis gaan
wil niet direct zeggen dat ik het met dit desbetreffende reisje eens ben, dat weet ik simpelweg niet want daar heb ik niet genoeg informatie voor, ik weet alleen dat ze voor 52.000 euro heen en weer zijn gegaan met 20 man waarvan 5 volledig vergoed en 15 deels ... dat lijkt mij geen afschuwelijk bedrag maar ik vraag me wel af of het nodig was om het uit te geven
zo ingewikkeld was dat helemaal niet
Hier ook okee bij, maar dan vraag ik me af waarvoor met 20 man of hoofden?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:17 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Mwa, bij dit soort dingen is het voor GS en consorten makkelijk bashen natuurlijk, maar openbaar bestuur is natuurlijk meer dan zorgen dat de wegen onderhouden en de prullenbakken geleegd worden. Dus dat er soms dingen ondernomen worden 'om ideeën op te doen' zonder dat dat direct tot concrete resultaten leidt ben ik niet principieel tegen.
agreedquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:17 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Mwa, bij dit soort dingen is het voor GS en consorten makkelijk bashen natuurlijk, maar openbaar bestuur is natuurlijk meer dan zorgen dat de wegen onderhouden en de prullenbakken geleegd worden. Dus dat er soms dingen ondernomen worden 'om ideeën op te doen' zonder dat dat direct tot concrete resultaten leidt ben ik niet principieel tegen.
Misschien is nu nog helemaal niet te zeggen of het goed is geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:25 schreef sp3c het volgende:
ow maar dat boeit me allemaal ook geen fluit
het gaat mij om de vraag of het reisje goed was voor Nederland in zijn geheel en Gelderland in het bijzonder
als het antwoord ja is dan hoeven ze wmb niet zo zuinig te doen, is het antwoord nee dan ben ik net zo verbolgen als jj en iedereen met ons maar dat antwoord vind ik niet terug in de gegeven stukjes
Nou goed dan stel ik me voor 5 personen, maar zoals ik het lees lijkt het me een uitstapje efteling te zijn geweest!quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:23 schreef quinoahipster het volgende:
Als je één persoon op reis stuurt gaat dat natuurlijk nooit een hele organisatie veranderen.
waarschijnlijk niet maar voor het argument maakt dat niet zoveel uitquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:27 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Misschien is nu nog helemaal niet te zeggen of het goed is geweest.
Geen zin, is toch allemaal bagger wat uit jouw hoofd komtquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:41 schreef sp3c het volgende:
lees de rest ook ff, het is geen heel ingewikkeld verhaal dat beloof ik
Is gewoon een mening.quote:
Het antwoordt is zoals ik zie niet een "ja", anders was dat wel duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:25 schreef sp3c het volgende:
ow maar dat boeit me allemaal ook geen fluit
het gaat mij om de vraag of het reisje goed was voor Nederland in zijn geheel en Gelderland in het bijzonder
als het antwoord ja is dan hoeven ze wmb niet zo zuinig te doen, is het antwoord nee dan ben ik net zo verbolgen als jj en iedereen met ons maar dat antwoord vind ik niet terug in de gegeven stukjes
anders was dat wel duidelijk gemaakt vind ik nogal een aannamequote:Op donderdag 5 maart 2015 11:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het antwoordt is zoals ik zie niet een "ja", anders was dat wel duidelijk gemaakt.
Daarom zie ik er een "nee" in en zou men in deze tijden van crisis (wat je tegenwoordig altijd hoort, zelf weinig last van maar goed) wel iets anders kunnen omspringen met gemeenschapsgeld.
quote:
Een aantal users hier heeft er echter geen problemen mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een corrupte Nederlandse politicus. Nee toch? Dat zagen we nu nooit aankomen.
Het spijkerharde bewijs ontbreekt maar heeft er alle schijn van dat het zo'n snoepreisje was die uit eigen belang werd gemaakt en niet omdat het de meest logische bestemming was. Binnen het onderwijs waren er ook wat van die schandalen (snoepreisjes naar de USA terwijl wij toch echt weinig van hen kunnen leren op dit vlak).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:23 schreef sp3c het volgende:
van corruptie lijkt me sowieso niet echt sprake
kan ik uit de artikelen niet echt opmaken iig
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:24 schreef Morendo het volgende:
Waarom liegt ze over een vermeende order? Maar goed, dat zal intern wel besproken worden tijdens het wensdroomweekje op de Malediven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |