Vast een FOK! mod die de P. op je heeftquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:06 schreef HPLC het volgende:
Ik dacht dat ik een bericht had achtergelaten op ikpas.nl. Heeft iemand dat verwijderd?
Kan niet, ik ben zeer geliefdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Vast een FOK! mod die de P. op je heeft
quote:
Dat kan ie alsnog doen hè.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:14 schreef Paul het volgende:
Ik dacht dat we afgesproken hadden dat de nieuwe TS de OP zou updaten met nieuwe deelnemers etc
- AbUnoDisceOmnesquote:
D. is toch een meisjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:56 schreef HPLC het volgende:
D. kan er volgens mij bij, hoewel hij nogal geheimzinnig doet
Hoezo geheimzinnig?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:56 schreef HPLC het volgende:
D. kan er volgens mij bij, hoewel hij nogal geheimzinnig doet
Eitje tochquote:
Ehm alcoholpercentagequote:
Nou het is wel lastig hoorquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:50 schreef quinoahipster het volgende:
Gisteravond wederom miserabel gefailed![]()
Gast drink gewoon water en verder niet zo aanstellen en meedoen. Je kan toch wel ff zonder drank man. De drank is jou dus de baas?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:47 schreef ToT het volgende:
Ik doe voor de gein ook een paar daagjes mee, maar 's avonds steeds thee drinken vind ik ook niet echt wat.
Frisdrank is in het algemeen meer dan 10% aan suiker (leuk; ff een litertje drinken, krijg je zo'n 100 gram aan suiker binnen), of het bevat allerlei vage zoetstoffen die er als E-nummers op staan. (Zodra je ziet dat het en bron van fenylalanine bevat, weet je al dat het aspartaam is, wat oorspronkelijk als rattengif gebruikt is).
Sapjes ga ik ook niet dagelijks drinken en daarbij zit in de meeste vruchtendrankjes ook weer een hoop toegevoegd suiker. En water ga ik al helemaal niet drinken.
Alcoholvrij bier kan op zich wel, maar is relatief duur en slechts een paar soorten zijn redelijk te drinken.
Maar goed, voorlopig toch maar allerlei verschillende theesoorten drinken voor variatie.
Ik heb er net weer eentje open geplopt!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Gast drink gewoon water en verder niet zo aanstellen en meedoen. Je kan toch wel ff zonder drank man. De drank is jou dus de baas?
Alcoholist in wording gespot.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er net weer eentje open geplopt!
Gewoon af en toe eentje is helemaal niks mis mee, man!
Het ging ff een beetje te enthousiast de laatste tijd, maar het is me echt niet de baas of zo, en ik stel me ook niet aan. Maar ik ga goddomme echt geen water drinken hoor!
Je blijft er maar grapjes over maken, maar ik vind het wel bizar dat je niet gewoon kan zeggen van ik drink een week niet, dan heb je gewoon een erg alcoholverslavingquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er net weer eentje open geplopt!
Gewoon af en toe eentje is helemaal niks mis mee, man!
Het ging ff een beetje te enthousiast de laatste tijd, maar het is me echt niet de baas of zo, en ik stel me ook niet aan. Maar ik ga goddomme echt geen water drinken hoor!
Een gewenning, geen verslaving. Ik heb echt wel priodes dat ik meer dan een wek geen alcohol drink hoor. En zeker als ik een relatie heb drink ik bijna niets meer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 06:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Je blijft er maar grapjes over maken, maar ik vind het wel bizar dat je niet gewoon kan zeggen van ik drink een week niet, dan heb je gewoon een erg alcoholverslaving
Nou dan zat reclame op FOK! van dating sites hup hup aan het daten jij!quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Een gewenning, geen verslaving. Ik heb echt wel priodes dat ik meer dan een wek geen alcohol drink hoor. En zeker als ik een relatie heb drink ik bijna niets meer.
Laatst nog een (korte) relatie gehad. Ik vind het gewoon geen fuck aan om wat te drinken als er een vrouw in huis is die zelf niet drinkt, ook als zij er verder geen problemen mee heeft als ik wat drink.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:20 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Nou dan zat reclame op FOK! van dating sites hup hup aan het daten jij!
JE STOPT MET DRINKEN OF JE GAAT UIT DIT TOPIC HOOR JE MEquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Een gewenning, geen verslaving. Ik heb echt wel priodes dat ik meer dan een wek geen alcohol drink hoor. En zeker als ik een relatie heb drink ik bijna niets meer.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:50 schreef Paul het volgende:
[..]
JE STOPT MET DRINKEN OF JE GAAT UIT DIT TOPIC HOOR JE MEWIJ KICKEN ALLEMAAL AF EN JIJ GAAT GEWOON DOOR MET ZUIPEN
DAT IS ZEKER NIET GENOEG GEWOON GEEN DRANK MEER POTVERDORIEquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]Gast, werkelijk! Als minderen ook al niet genoeg is: veel plezier hier!
Paul serieus nemenquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]Gast, werkelijk! Als minderen ook al niet genoeg is: veel plezier hier!
Dat is waar, maar we kunnen beter een vrouw voor hem zoeken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee; hij moet toch OOIT een keer door IEMAND een keer serieus genomen worden?
Maar waar vinden we zo snel een verstandelijk gehandicapte blinde en dove vrouw?quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is waar, maar we kunnen beter een vrouw voor hem zoeken.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar waar vinden we zo snel een verstandelijk gehandicapte blinde en dove vrouw?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:58 schreef ToT het volgende:
I know, I know; dat zouden we die vrouw niet aan moeten doen!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar waar vinden we zo snel een verstandelijk gehandicapte blinde en dove vrouw?
quote:
Dus de dagen gaan gemiddeldquote:
Goede statistiekquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:09 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
[..]
Dus de dagen gaan gemiddeld
Ja hequote:
Ik gok wijn.quote:
Zoveel afgevallenquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:05 schreef no_comment het volgende:
Still going strong... Nog geen druppel! En inmiddels 4,5 kilo afgevallen. Misschien moet ik er maar 80 dagen van maken.
Goed bezigquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:05 schreef no_comment het volgende:
Still going strong... Nog geen druppel! En inmiddels 4,5 kilo afgevallen. Misschien moet ik er maar 80 dagen van maken.
Goed ideequote:
Klopt, ik vind het eng hoe weinig ik nummer 2 moet doen en met alchol was het altijd meer blubberiger/vloeibaarderquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:50 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Even een vies praatje tussendoor.
Merken jullie verschil in je ontlasting?
Mijn nummer 2 is wat steviger droger zeg maar.
En mijn nummer 1 ruikt sterker meer naar vet net als dat je knakworst hebt gegeten zeg maar die geur.
Tot zover het vieze praatje
Haha wat, van een glaasje naar 2 krattenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:45 schreef Amplifier het volgende:
Ik heb gefaald! Het begon met een glaasje rode wijn, dat is uitgemond in een hele week 2 kratten bier
Nu weer 2 nieuwe gehaald voor het weekend, leve de Warsteiner en Palm
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:45 schreef Amplifier het volgende:
Ik heb gefaald! Het begon met een glaasje rode wijn, dat is uitgemond in een hele week 2 kratten bier
iknow. Heb mijn best ervoor gedaan maar na een lange dag werken is een flesje bier lekker.. Het enige nadeel is dat 1 flesje er meerdere worden en voor je het weet sta je een pak diepvriesgehakt met 2 rauwe eieren erop gekletst op te warmen in de magnetronquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef Amplifier het volgende:
[..]
iknow. Heb mijn best ervoor gedaan maar na een lange dag werken is een flesje bier lekker.. Het enige nadeel is dat 1 flesje er meerdere worden en voor je het weet sta je een pak diepvriesgehakt met 2 rauwe eieren erop gekletst op te warmen in de magnetron
Omdat je geheelonthouder bentquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:36 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Waarom staat er een streep door mijn naam?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
- AbUnoDisceOmnes
- Amplifier
- babipangang
- BarendWubboJagermanJansen
- BB-King
- Beach
- Beavis
- BYM
- DjinN
- EggsTC
- Hamergek
- HPLC
- inspireme
- jodelahity
- John_Gotti2
- Leatherneck
- love_sharon
- Mani89
- MotherFoker
- mvdejong
- Njosnavelin
- no_comment
- Paul
- quinoahipster
- reteppd
- sneakydesert
- Stokken_en_stenen
- Toto69
- T42
- wietparkiet
Om te beginnen
Zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef Amplifier het volgende:
[..]
iknow. Heb mijn best ervoor gedaan maar na een lange dag werken is een flesje bier lekker.. Het enige nadeel is dat 1 flesje er meerdere worden en voor je het weet sta je een pak diepvriesgehakt met 2 rauwe eieren erop gekletst op te warmen in de magnetron
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef Amplifier het volgende:
[..]
voor je het weet sta je een pak diepvriesgehakt met 2 rauwe eieren erop gekletst op te warmen in de magnetron
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:45 schreef Amplifier het volgende:
Ja daar zit wat in.quote:
Flauw hoorquote:
30 maart 2015 00:00 uurquote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:36 schreef Paul het volgende:
Is nou 29 maart de laatste dag of moeten we 30 maart nog de hele dag
Het volhouden vaak is het een gewoonte/gewenning niet zozeer de alcohol maar meer de beleving van.quote:
Dus je mist in feite die roes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:41 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Het volhouden vaak is het een gewoonte/gewenning niet zozeer de alcohol maar meer de beleving van.
Snap je?
Zie het als zoiets als geen saffraan hebben
Een beetje wel maar je krijgt er veel voor terug sommige dingen positief andere weer wat minder.quote:
Dus de nacht van 29 op 30?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:25 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
30 maart 2015 00:00 uur
Bron;
http://www.hoelangnog.nl/id/7641
quote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:29 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]zo heb ik het begrepen ja
Het is dus allegaar ene pavlov reactiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:06 schreef Paul het volgende:
Check deze alcoholtest
Filmpje: http://www.een.be/program(...)ouwen-zonder-alcohol
Als de jeugd één ding goed kan, dan is het feesten. Daarbij luidt het cliché dat ze alcohol drinken. Véél alcohol. Maar heb je die drank écht nodig om je dronken te voelen en om je te amuseren?
We organiseren een fuif met gratis vaten bier, maar ons bier bevat... geen alcohol. Na een avondje feesten is het tijd voor onze test.
53 jongeren namen deel aan onze test. 47 jongeren gaven aan dat ze zo dronken waren dat ze niet meer met de wagen wilden rijden. Nochtans konden we geen alcohol in hun bloed terugvinden.
Alcoholvrij bier smaakt, ruikt en ziet eruit als echt bier. Op die manier houden we onze hersenen voor de gek omdat die denken dat we echt bier drinken. Daarom gaan we ons er ook zo naar gedragen en denken we dus dat we echt dronken zijn.
Mogguhquote:Op zondag 8 maart 2015 08:09 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Mogge !
Mooi weer vandaag hup hup den hort op![]()
![]()
Pussyquote:Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb gisteren op de crew meet wat biertjes gedronken![]()
Ik vind het van mezelf al heel knap dat ik het zo lang had volgehouden. Elke week dronk ik een kratje, en elke keer voordat ik ging slapen dronk ik bier.
Wat ik zelf heb gemerkt is dat ik in de eerste dagen toen ik stopte heel slecht in slaap kon komen. Maar na een paar dagen werd dit al beter.
Jullie kunnen me dus van het lijstje afstrepen. Mijn doel voor nu is om minder te drinken, en om alleen maar in het weekend te drinken. Vanzelfsprekend dat ik dit topic nog blijf volgen
Dit geloof ik niet. En anders hebben ze wel echt speciale jongeren uitgekozen. Ik ben me bewust van het placebo effect hoor. Maar dit is gewoon meegelul dan in plaats van dat ze het echt zo ervaarden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:06 schreef Paul het volgende:
Check deze alcoholtest
Filmpje: http://www.een.be/program(...)ouwen-zonder-alcohol
Als de jeugd één ding goed kan, dan is het feesten. Daarbij luidt het cliché dat ze alcohol drinken. Véél alcohol. Maar heb je die drank écht nodig om je dronken te voelen en om je te amuseren?
We organiseren een fuif met gratis vaten bier, maar ons bier bevat... geen alcohol. Na een avondje feesten is het tijd voor onze test.
53 jongeren namen deel aan onze test. 47 jongeren gaven aan dat ze zo dronken waren dat ze niet meer met de wagen wilden rijden. Nochtans konden we geen alcohol in hun bloed terugvinden.
Alcoholvrij bier smaakt, ruikt en ziet eruit als echt bier. Op die manier houden we onze hersenen voor de gek omdat die denken dat we echt bier drinken. Daarom gaan we ons er ook zo naar gedragen en denken we dus dat we echt dronken zijn.
blabla ik ben slap blaquote:Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb gisteren op de crew meet wat biertjes gedronken![]()
Ik vind het van mezelf al heel knap dat ik het zo lang had volgehouden. Elke week dronk ik een kratje, en elke keer voordat ik ging slapen dronk ik bier.
Wat ik zelf heb gemerkt is dat ik in de eerste dagen toen ik stopte heel slecht in slaap kon komen. Maar na een paar dagen werd dit al beter.
Jullie kunnen me dus van het lijstje afstrepen. Mijn doel voor nu is om minder te drinken, en om alleen maar in het weekend te drinken. Vanzelfsprekend dat ik dit topic nog blijf volgen
Ik ben er nogquote:
Jawelquote:Op maandag 9 maart 2015 08:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Wijn bij het koken, in het eten dus, dat telt niet toch?
Jawelquote:Op maandag 9 maart 2015 08:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk dat ik langer door ga gewoon om te kijken hoe lang ik het vol kan houdenquote:Op maandag 9 maart 2015 08:46 schreef Paul het volgende:
ik ben al tot de conlusie gekomen dat je niet afvalt van niet drinken
Dus weer een reden om straks weer te zuipuuh
Je kan het een weekje lengen tot Pasenquote:Op maandag 9 maart 2015 08:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik langer door ga gewoon om te kijken hoe lang ik het vol kan houden![]()
En dan als ik het niet meer vol kan houden dan bestel ik een bierzak en moet ik weken wachten voordat het bier klaar is
http://beersmith.com/blog(...)-grain-beer-brewing/
Wel een beetje vreemd maar het is gewenning.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:06 schreef Etsu het volgende:
Dag 9.
Afgelopen weekend een feestje gehad zonder alcohol, beviel ook erg goed.
Had vorige week wel paar dagen last van hoofdpijn. Zou kunnen dat het hiermee te maken heeft, maar geen idee.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:21 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd maar het is gewenning.
Zou kunnen kan ook toeval zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had vorige week wel paar dagen last van hoofdpijn. Zou kunnen dat het hiermee te maken heeft, maar geen idee.
Zo echt wel! gelukkig duren die meestal niet lang maar ze zijn er zeker.quote:Maar er zijn momenten dat ik ernaar snak.
Twijfelgeval, maar laat het niet meer gebeurenquote:Op maandag 9 maart 2015 08:27 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:51 schreef sneakydesert het volgende:
Allemaal even proosten op het grote politieke nieuws van vandaag.
Flesje waterquote:Op maandag 9 maart 2015 22:59 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel met water thee of een sapje![]()
Maar zeer goed nieuws idd
Je mag gewoon bier drinken hoor, WANT JE BENT AL AFGEVALLEN!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Flesje water
Vandaag lekker aan de appelsap gezeten.
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag gewoon bier drinken hoor, WANT JE BENT AL AFGEVALLEN!
Ja, wilde er bijna één open trekkenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:51 schreef sneakydesert het volgende:
Allemaal even proosten op het grote politieke nieuws van vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |