Jawelquote:Op maandag 9 maart 2015 08:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Wijn bij het koken, in het eten dus, dat telt niet toch?
Jawelquote:Op maandag 9 maart 2015 08:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk dat ik langer door ga gewoon om te kijken hoe lang ik het vol kan houdenquote:Op maandag 9 maart 2015 08:46 schreef Paul het volgende:
ik ben al tot de conlusie gekomen dat je niet afvalt van niet drinken
Dus weer een reden om straks weer te zuipuuh
Je kan het een weekje lengen tot Pasenquote:Op maandag 9 maart 2015 08:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik langer door ga gewoon om te kijken hoe lang ik het vol kan houden![]()
En dan als ik het niet meer vol kan houden dan bestel ik een bierzak en moet ik weken wachten voordat het bier klaar is
http://beersmith.com/blog(...)-grain-beer-brewing/
Wel een beetje vreemd maar het is gewenning.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:06 schreef Etsu het volgende:
Dag 9.
Afgelopen weekend een feestje gehad zonder alcohol, beviel ook erg goed.
Had vorige week wel paar dagen last van hoofdpijn. Zou kunnen dat het hiermee te maken heeft, maar geen idee.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:21 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd maar het is gewenning.
Zou kunnen kan ook toeval zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had vorige week wel paar dagen last van hoofdpijn. Zou kunnen dat het hiermee te maken heeft, maar geen idee.
Zo echt wel! gelukkig duren die meestal niet lang maar ze zijn er zeker.quote:Maar er zijn momenten dat ik ernaar snak.
Twijfelgeval, maar laat het niet meer gebeurenquote:Op maandag 9 maart 2015 08:27 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:51 schreef sneakydesert het volgende:
Allemaal even proosten op het grote politieke nieuws van vandaag.
Flesje waterquote:Op maandag 9 maart 2015 22:59 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel met water thee of een sapje![]()
Maar zeer goed nieuws idd
Je mag gewoon bier drinken hoor, WANT JE BENT AL AFGEVALLEN!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Flesje water
Vandaag lekker aan de appelsap gezeten.
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag gewoon bier drinken hoor, WANT JE BENT AL AFGEVALLEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |