Goed bezigquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:05 schreef no_comment het volgende:
Still going strong... Nog geen druppel! En inmiddels 4,5 kilo afgevallen. Misschien moet ik er maar 80 dagen van maken.
Goed ideequote:
Klopt, ik vind het eng hoe weinig ik nummer 2 moet doen en met alchol was het altijd meer blubberiger/vloeibaarderquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:50 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Even een vies praatje tussendoor.
Merken jullie verschil in je ontlasting?
Mijn nummer 2 is wat steviger droger zeg maar.
En mijn nummer 1 ruikt sterker meer naar vet net als dat je knakworst hebt gegeten zeg maar die geur.
Tot zover het vieze praatje
Haha wat, van een glaasje naar 2 krattenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:45 schreef Amplifier het volgende:
Ik heb gefaald! Het begon met een glaasje rode wijn, dat is uitgemond in een hele week 2 kratten bier
Nu weer 2 nieuwe gehaald voor het weekend, leve de Warsteiner en Palm
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:45 schreef Amplifier het volgende:
Ik heb gefaald! Het begon met een glaasje rode wijn, dat is uitgemond in een hele week 2 kratten bier
iknow. Heb mijn best ervoor gedaan maar na een lange dag werken is een flesje bier lekker.. Het enige nadeel is dat 1 flesje er meerdere worden en voor je het weet sta je een pak diepvriesgehakt met 2 rauwe eieren erop gekletst op te warmen in de magnetronquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef Amplifier het volgende:
[..]
iknow. Heb mijn best ervoor gedaan maar na een lange dag werken is een flesje bier lekker.. Het enige nadeel is dat 1 flesje er meerdere worden en voor je het weet sta je een pak diepvriesgehakt met 2 rauwe eieren erop gekletst op te warmen in de magnetron
Omdat je geheelonthouder bentquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:36 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Waarom staat er een streep door mijn naam?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
- AbUnoDisceOmnes
- Amplifier
- babipangang
- BarendWubboJagermanJansen
- BB-King
- Beach
- Beavis
- BYM
- DjinN
- EggsTC
- Hamergek
- HPLC
- inspireme
- jodelahity
- John_Gotti2
- Leatherneck
- love_sharon
- Mani89
- MotherFoker
- mvdejong
- Njosnavelin
- no_comment
- Paul
- quinoahipster
- reteppd
- sneakydesert
- Stokken_en_stenen
- Toto69
- T42
- wietparkiet
Om te beginnen
Zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef Amplifier het volgende:
[..]
iknow. Heb mijn best ervoor gedaan maar na een lange dag werken is een flesje bier lekker.. Het enige nadeel is dat 1 flesje er meerdere worden en voor je het weet sta je een pak diepvriesgehakt met 2 rauwe eieren erop gekletst op te warmen in de magnetron
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef Amplifier het volgende:
[..]
voor je het weet sta je een pak diepvriesgehakt met 2 rauwe eieren erop gekletst op te warmen in de magnetron
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:45 schreef Amplifier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |