Nee want die hebben humor en mijn projectbuurman niet..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:56 schreef Hippocratos het volgende:
TS heeft teveel buurman en buurman gekeken en is nu helemaal waus
Dat weet ik niet zeker maar is een vermoeden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe weet jij dat hij niet klust als je niet thuis bent?
Nou meer terug naar de hel of zo laat ze daar aan de kachel klussen!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:59 schreef Baconbus het volgende:
Die mensen die constant aan het klussen zijn moeten terug naar hun eigen land, waar zo'n achterlijke cultuur wel de norm is.
Deze wint altijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:01 schreef badtripbob het volgende:
Tijdens de uren dat hij slaapt harde muziek blazen.
Ja het is een trieste waarheidquote:
Heet jouw buurman Kees?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:01 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Nou meer terug naar de hel of zo laat ze daar aan de kachel klussen!
Ja maar ik wil ook nog af en toe slapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:01 schreef badtripbob het volgende:
Tijdens de uren dat hij slaapt harde muziek blazen.
Nee hij is geen palletsorteerderquote:
Speed snuiven. Dan hoef je niet te slapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook nog af en toe slapen.
Hm dan loop ik risico op een badtripbobquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Speed snuiven. Dan hoef je niet te slapen.
Badtrip van speed?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:07 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Hm dan loop ik risico op een badtripbob
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:15 schreef Redster1984 het volgende:
Ik hoop dat ik je buurman niet ben.... loop al weken 1 gaatje te boren.... kom er niet doorheen...
Geschreven door Kansenwijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:10 schreef Kansenwijk het volgende:
Zo weinig verdienen dat je dus een kutbaan hebt en buren__!
Nou eigenlijk niet zoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |