Ja daar zit wat in.quote:
Flauw hoorquote:
30 maart 2015 00:00 uurquote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:36 schreef Paul het volgende:
Is nou 29 maart de laatste dag of moeten we 30 maart nog de hele dag
Het volhouden vaak is het een gewoonte/gewenning niet zozeer de alcohol maar meer de beleving van.quote:
Dus je mist in feite die roes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:41 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Het volhouden vaak is het een gewoonte/gewenning niet zozeer de alcohol maar meer de beleving van.
Snap je?
Zie het als zoiets als geen saffraan hebben
Een beetje wel maar je krijgt er veel voor terug sommige dingen positief andere weer wat minder.quote:
Dus de nacht van 29 op 30?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:25 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
30 maart 2015 00:00 uur
Bron;
http://www.hoelangnog.nl/id/7641
quote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:29 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]zo heb ik het begrepen ja
Het is dus allegaar ene pavlov reactiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:06 schreef Paul het volgende:
Check deze alcoholtest
Filmpje: http://www.een.be/program(...)ouwen-zonder-alcohol
Als de jeugd één ding goed kan, dan is het feesten. Daarbij luidt het cliché dat ze alcohol drinken. Véél alcohol. Maar heb je die drank écht nodig om je dronken te voelen en om je te amuseren?
We organiseren een fuif met gratis vaten bier, maar ons bier bevat... geen alcohol. Na een avondje feesten is het tijd voor onze test.
53 jongeren namen deel aan onze test. 47 jongeren gaven aan dat ze zo dronken waren dat ze niet meer met de wagen wilden rijden. Nochtans konden we geen alcohol in hun bloed terugvinden.
Alcoholvrij bier smaakt, ruikt en ziet eruit als echt bier. Op die manier houden we onze hersenen voor de gek omdat die denken dat we echt bier drinken. Daarom gaan we ons er ook zo naar gedragen en denken we dus dat we echt dronken zijn.
Mogguhquote:Op zondag 8 maart 2015 08:09 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Mogge !
Mooi weer vandaag hup hup den hort op![]()
![]()
Pussyquote:Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb gisteren op de crew meet wat biertjes gedronken![]()
Ik vind het van mezelf al heel knap dat ik het zo lang had volgehouden. Elke week dronk ik een kratje, en elke keer voordat ik ging slapen dronk ik bier.
Wat ik zelf heb gemerkt is dat ik in de eerste dagen toen ik stopte heel slecht in slaap kon komen. Maar na een paar dagen werd dit al beter.
Jullie kunnen me dus van het lijstje afstrepen. Mijn doel voor nu is om minder te drinken, en om alleen maar in het weekend te drinken. Vanzelfsprekend dat ik dit topic nog blijf volgen
Dit geloof ik niet. En anders hebben ze wel echt speciale jongeren uitgekozen. Ik ben me bewust van het placebo effect hoor. Maar dit is gewoon meegelul dan in plaats van dat ze het echt zo ervaarden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:06 schreef Paul het volgende:
Check deze alcoholtest
Filmpje: http://www.een.be/program(...)ouwen-zonder-alcohol
Als de jeugd één ding goed kan, dan is het feesten. Daarbij luidt het cliché dat ze alcohol drinken. Véél alcohol. Maar heb je die drank écht nodig om je dronken te voelen en om je te amuseren?
We organiseren een fuif met gratis vaten bier, maar ons bier bevat... geen alcohol. Na een avondje feesten is het tijd voor onze test.
53 jongeren namen deel aan onze test. 47 jongeren gaven aan dat ze zo dronken waren dat ze niet meer met de wagen wilden rijden. Nochtans konden we geen alcohol in hun bloed terugvinden.
Alcoholvrij bier smaakt, ruikt en ziet eruit als echt bier. Op die manier houden we onze hersenen voor de gek omdat die denken dat we echt bier drinken. Daarom gaan we ons er ook zo naar gedragen en denken we dus dat we echt dronken zijn.
blabla ik ben slap blaquote:Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb gisteren op de crew meet wat biertjes gedronken![]()
Ik vind het van mezelf al heel knap dat ik het zo lang had volgehouden. Elke week dronk ik een kratje, en elke keer voordat ik ging slapen dronk ik bier.
Wat ik zelf heb gemerkt is dat ik in de eerste dagen toen ik stopte heel slecht in slaap kon komen. Maar na een paar dagen werd dit al beter.
Jullie kunnen me dus van het lijstje afstrepen. Mijn doel voor nu is om minder te drinken, en om alleen maar in het weekend te drinken. Vanzelfsprekend dat ik dit topic nog blijf volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |