abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150379234
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 08:56 schreef Galgeras het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daar zit wat in.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_150379866
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:59 schreef HPLC het volgende:

[..]

Omdat je geheelonthouder bent
Flauw hoor :{w
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_150380115
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 07:36 schreef Paul het volgende:
Is nou 29 maart de laatste dag of moeten we 30 maart nog de hele dag :@
30 maart 2015 00:00 uur

Bron;

http://www.hoelangnog.nl/id/7641
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_150381723
Weinig support hier..

Maar daar doe ik wat aan !!

Hup allemaal!!!!! jullie zijn zeer goed bezig!!

*O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_150383702
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:37:26 #106
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_150385130
wat is er zo moeilijk aan? :')
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_150385196
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:37 schreef Bami-Powner het volgende:
wat is er zo moeilijk aan? :')
Het volhouden vaak is het een gewoonte/gewenning niet zozeer de alcohol maar meer de beleving van.
Snap je?

Zie het als zoiets als geen saffraan hebben ;)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:47:10 #108
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_150385297
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:41 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Het volhouden vaak is het een gewoonte/gewenning niet zozeer de alcohol maar meer de beleving van.
Snap je?

Zie het als zoiets als geen saffraan hebben ;)
Dus je mist in feite die roes.
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_150385354
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:47 schreef Bami-Powner het volgende:

[..]

Dus je mist in feite die roes.
Een beetje wel maar je krijgt er veel voor terug sommige dingen positief andere weer wat minder.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 7 maart 2015 @ 19:23:25 #110
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_150393013
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:25 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

30 maart 2015 00:00 uur

Bron;

http://www.hoelangnog.nl/id/7641
Dus de nacht van 29 op 30? :@
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_150393245
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:23 schreef Paul het volgende:

[..]

Dus de nacht van 29 op 30? :@
:Y zo heb ik het begrepen ja :Y
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 7 maart 2015 @ 20:09:31 #112
80791 crew  Paul
pi_150395116
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:29 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

:Y zo heb ik het begrepen ja :Y
Mooi zo :P
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 7 maart 2015 @ 22:06:37 #113
80791 crew  Paul
pi_150400655
Check deze alcoholtest :D

Filmpje: http://www.een.be/program(...)ouwen-zonder-alcohol

Als de jeugd één ding goed kan, dan is het feesten. Daarbij luidt het cliché dat ze alcohol drinken. Véél alcohol. Maar heb je die drank écht nodig om je dronken te voelen en om je te amuseren?
We organiseren een fuif met gratis vaten bier, maar ons bier bevat... geen alcohol. Na een avondje feesten is het tijd voor onze test.

53 jongeren namen deel aan onze test. 47 jongeren gaven aan dat ze zo dronken waren dat ze niet meer met de wagen wilden rijden. Nochtans konden we geen alcohol in hun bloed terugvinden.

Alcoholvrij bier smaakt, ruikt en ziet eruit als echt bier. Op die manier houden we onze hersenen voor de gek omdat die denken dat we echt bier drinken. Daarom gaan we ons er ook zo naar gedragen en denken we dus dat we echt dronken zijn.
pi_150408234
Yhaaaah weer een dag gelukt me in te houden *O* *O* *O* *O*

Nu nog 22 dagen volhouden oO/
pi_150408404
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:06 schreef Paul het volgende:

Als de jeugd één ding goed kan, dan is het feesten. Daarbij luidt het cliché dat ze alcohol drinken. Véél alcohol. Maar heb je die drank écht nodig om je dronken te voelen en om je te amuseren?
We organiseren een fuif met gratis vaten bier, maar ons bier bevat... geen alcohol. Na een avondje feesten is het tijd voor onze test.

53 jongeren namen deel aan onze test. 47 jongeren gaven aan dat ze zo dronken waren dat ze niet meer met de wagen wilden rijden. Nochtans konden we geen alcohol in hun bloed terugvinden.

Alcoholvrij bier smaakt, ruikt en ziet eruit als echt bier. Op die manier houden we onze hersenen voor de gek omdat die denken dat we echt bier drinken. Daarom gaan we ons er ook zo naar gedragen en denken we dus dat we echt dronken zijn.

Het is dus allegaar ene pavlov reactie :') oO< :o

We zijn niet verslaafd maar geconditioneerd :o
pi_150411638
Mogge !

Mooi weer vandaag hup hup den hort op *O* *O*

c_/
pi_150411661
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2015 08:09 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Mogge !

Mooi weer vandaag hup hup den hort op *O* *O*

c_/
Mogguh :7

Zeker mooi weer. Eigenlijk ideaal om een wandeling te maken.

Ben van plan om vandaag een alcoholvrije dag te houden. Het zou een begin zijn...
pi_150416035
Doordeweeks alcohol skippen is easy. Drink al zelden doordeweeks. Maar stappen zonder alcohol met vrienden die zich wel bezatten is wat minder :p vooral als die vrienden dan ook er continu over emmeren.

En op terras vooral qua smaak wel zin in biertje, en de alcoholvrije varianten smaken toch echt een stuk minder. En wil ook niet teveel cola gaan drinken.

Alcoholvrij blijven in een speciaalbier café was ook wel grappig.

Het is meer de link met het sociale dat zo sterk geconditioneerd is. Weet niet of iedereen hier elk weekend stapt en bij mooi weer terrasjes pakt. Als ik vroeger in een maand amper sociale dingen deed raakte ik ook geen alcohol aan.
pi_150416536
Ik heb gisteren op de crew meet wat biertjes gedronken :@
Ik vind het van mezelf al heel knap dat ik het zo lang had volgehouden. Elke week dronk ik een kratje, en elke keer voordat ik ging slapen dronk ik bier.

Wat ik zelf heb gemerkt is dat ik in de eerste dagen toen ik stopte heel slecht in slaap kon komen. Maar na een paar dagen werd dit al beter.

Jullie kunnen me dus van het lijstje afstrepen. Mijn doel voor nu is om minder te drinken, en om alleen maar in het weekend te drinken. Vanzelfsprekend dat ik dit topic nog blijf volgen O+
pi_150417542
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef sneakydesert het volgende:
Ik vind het van mezelf al heel knap dat ik het zo lang had volgehouden. Elke week dronk ik een kratje, en elke keer voordat ik ging slapen dronk ik bier.

Wat ik zelf heb gemerkt is dat ik in de eerste dagen toen ik stopte heel slecht in slaap kon komen. Maar na een paar dagen werd dit al beter.

Jullie kunnen me dus van het lijstje afstrepen. Mijn doel voor nu is om minder te drinken, en om alleen maar in het weekend te drinken. Vanzelfsprekend dat ik dit topic nog blijf volgen O+
Pussy :(
pi_150418206
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:06 schreef Paul het volgende:

Dit geloof ik niet. En anders hebben ze wel echt speciale jongeren uitgekozen. Ik ben me bewust van het placebo effect hoor. Maar dit is gewoon meegelul dan in plaats van dat ze het echt zo ervaarden.

Ik ben trouwens wel afgeschreven ondertussen. -O-
Fylax is op televisie geweest
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 8 maart 2015 @ 16:08:04 #122
80791 crew  Paul
pi_150420925
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef sneakydesert het volgende:

blabla ik ben slap bla :(
pi_150426211
- AbUnoDisceOmnes
- Amplifier
- babipangang
- BarendWubboJagermanJansen
- BB-King
- Beach
- Beavis
- BYM
- DjinN
- EggsTC
- Hamergek
- HPLC
- inspireme
- jodelahity
- John_Gotti2
- Leatherneck
- love_sharon
- Mani89
- MotherFoker
- mvdejong
- Njosnavelin
- no_comment
- Paul
- quinoahipster
- reteppd
- sneakydesert
- Stokken_en_stenen
- Toto69
- T42
- wietparkiet
pi_150426216
Gaat goed zo :P
pi_150430646
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:34 schreef HPLC het volgende:
Gaat goed zo :P
Ik ben er nog *O* *O*

* Al is het moeilijk :X :X :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')