Ik woon in Zweden, vlak boven Stockholm...quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:40 schreef L-E het volgende:
Jager, je hebt het vast al 67 keer gedeeld hier, maar ik ben zwanger, dus: waar zit je?
Een glitterhartje is dan wel op z'n plekquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Even heel erg ego!!
We hebben weer een hele mooie ego gehad met een mooi kloppend hartje. Ben nu 10w1d ipv de 9w4 die ze vorige keer dachten!
Zo blij!!!!
Ohhhquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik woon in Zweden, vlak boven Stockholm...
Vaak lijkt het romantischer dan dat het klinkt hoor. In de winter weinig zonlicht, veel grijze/grauwe dagen. In November hadden we een periode dat we in 5 weken tijd geen enkel uur direct zonlicht gehad hebben..quote:
Ik sta ook elke keer na 10 minuten buiten bij de vk. Bloeddruk goed, geen klachten, hartslag van de baby goed. Mooi! Sticker en wegwezen. Haha.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:32 schreef Mariposas het volgende:
Hier elke 4 weken controle bij de vk. Stelt niet zoveel voor, ben nog geen 10 minuten binnen.
Ik ben trouwens denk ik echt de enige persoon op aarde die niet zoveel behoefte heeft aan al die echo's. Ik vind het steeds best leuk om te zien, zeker in het begin als er zo veel verandert... Maar je zou mij er niet echt een plezier mee doen door regelmatig een echo te geven. Ik geloof wel dat de baby werkt doordat ik 'm voel bewegen.
Ik denk dat het verschil zit in de baby voelen of niet. Voor mij is de baby op dit moment zo'n abstract begrip. We hebben de foto's van de echo op de koelkast hangen, en ik zei laatst tegen de Duutser dat ik meer associaties heb met de koelkast en de baby dan met mezelf en de baby, omdat ik elke keer als ik de koelkas open doe even naar de foto's kijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:32 schreef Mariposas het volgende:
Zweden lijkt me echt zo fantastisch in de zomer. Staat hoog op m'n lijstje! Heb zelfs ooit eens een cursus Zweeds gedaan, gewoon omdat ik het zo'n grappige taal vind.overigens kom ik nog niet veel verder dan de basics, maar ik kan het redelijk lezen.
voor de goede echo's!
Hier elke 4 weken controle bij de vk. Stelt niet zoveel voor, ben nog geen 10 minuten binnen.
Ik ben trouwens denk ik echt de enige persoon op aarde die niet zoveel behoefte heeft aan al die echo's. Ik vind het steeds best leuk om te zien, zeker in het begin als er zo veel verandert... Maar je zou mij er niet echt een plezier mee doen door regelmatig een echo te geven. Ik geloof wel dat de baby werkt doordat ik 'm voel bewegen.
Lijstje maken en afstrepen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:16 schreef DJMO het volgende:
ik zie allemaal mooie echo's en goed nieuws voorbijkomen![]()
ik wil nog zoveel doen voor de bevalling maar er komt geen klap uit m'n handende gewone dingetjes wel, maar wat ik voor de rest in m'n kop heb zitten ?? Ik weet niet eens waar ik moet beginnen
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:00 schreef L-E het volgende:
Lijstjes
Afstrepen
Dingen op de lijst zetten die je allang geregeld hebt gewoon om het te kunnen afstrepen
*POK* "AUW" komt hier ook veel voorbij jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:02 schreef Nikooos het volgende:
Voor mij als man is het soms ook nog erg lastig om het allemaal te bevatten, maar afgelopen weekend een uurtje naar de buik van mijn vriendin zitten kijken en daar gebeuren toch allemaal wonderlijke dingen. Zie je soms hele bulten voorbij komen en af en toe opeens een klap dat heel de buik trilt. Ze is nu echt superactief!
Heel bizar om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |