In verreweg de meeste gevallen gaat het idd gewoon overquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:01 schreef Malteser het volgende:
Ik eet ook regelmatig en dus eigenlijk bijna ieder uur wel iets. Extra stuk fruit, cracker, dat soort dingen. Maar ik blijf maar spugen. Zelf vind ik het geen ramp, behalve dan dat mijn slokdarm al dat zuur nu wat minder prettig vindt.
Maar inmiddels ben ik dus iets teveel afgevallen volgens de VK en gaf ze me het advies om aan de medicatie te denken. (Ze weet dat ik niet zo maar alles inneem wat me wordt voorgeschreven). Ik heb zelf eigenlijk de hoop dat het de komende weken zal verbeteren, aangezien ik bijna 12 weken ben.
Ik wacht dus nog even met de medicatie maar heb het wel in huis.
Oh, herkenbaar van de kokhalsreflex bij het tandenpoesten.... Ik sta nu dus 3 keer per dag te kokhalzen boven de wastafel, jum jum.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:54 schreef L-E het volgende:
Ik geef nog elke dag over (met 22 weken, ik vermoed dat het niet meer over gaat..), wat hier wel helpt is echt kleine beetjes eten. Geen volle borden avondeten, maar een half bord. En niet te enthousiast tandenpoetsen, want kokhalsreflex. En vieze verhalen van anderen vermijden, zover mogelijk
Het hele effect van 'je lekker fris voelen na het tandenpoetsen' gaat zo wel verloren hequote:Op woensdag 4 maart 2015 10:03 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar van de kokhalsreflex bij het tandenpoesten.... Ik sta nu dus 3 keer per dag te kokhalzen boven de wastafel, jum jum.
Daar ga ik voor! Of ja, ik hoop dat mijn lijf daarvoor gaatquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:03 schreef L-E het volgende:
[..]
In verreweg de meeste gevallen gaat het idd gewoon over
Nou, dat dus!quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Het hele effect van 'je lekker fris voelen na het tandenpoetsen' gaat zo wel verloren he
Ik zelf moet voor mijn werk vaak naar klanten en er dan ook 'netjes' uitzien. Voordeel van vrouw zijn is dat je met veel weg kan komen, je wordt niet standaard in een pak verwacht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zag nog geen baby bij Risu... Duurt lang!
Even ego, want ik ben blij:
Komende vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek voor een vacature die ik heel erg graag wil. Het is binnen de organisatie waar ik nu al werk en ik vind het erg spannend om met 35 weken daar op gesprek te komen. Ik denk dat ze het al wel weten, maar toch. Ik hoop ook dat ze willen wachten met het opvullen van de vacature tot na mijn verlof... Argh!
En wat moet ik aan? Mijn normale sollicitatie-kleding past niet! Dubbel argh!
Ok, komt goed!
Drie keer maar?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:03 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar van de kokhalsreflex bij het tandenpoesten.... Ik sta nu dus 3 keer per dag te kokhalzen boven de wastafel, jum jum.
hee wat goed! Succes alvast! Een jurkje met een jasje erover, is dat iets?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Even ego, want ik ben blij:Komende vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek voor een vacature die ik heel erg graag wil. Het is binnen de organisatie waar ik nu al werk en ik vind het erg spannend om met 35 weken daar op gesprek te komen. Ik denk dat ze het al wel weten, maar toch. Ik hoop ook dat ze willen wachten met het opvullen van de vacature tot na mijn verlof... Argh!En wat moet ik aan? Mijn normale sollicitatie-kleding past niet! Dubbel argh!
Ja, valt mee hèquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:11 schreef Mineola het volgende:
[..]
Drie keer maar?Die kokhalsreflex is echt afschuwelijk, ik kan nog steeds mijn jas niet tot bovenaan dichtdoen en een sjaal om mijn nek hebben. Zelfs bij sommige truien heb ik het al. Je krijgt best rare blikken aangezien dit dus meestal buitenshuis is, hahaha
Maar ik ben echt blij dat het bij kokhalzen blijft gelukkig. Spugen lijkt me veel vervelender. Sterkte! En jij ook LE, echt naar.
Ik heb geen jurkjes, want daar heb ik een hekel aanquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:12 schreef Mineola het volgende:
[..]
hee wat goed! Een jurkje met een jasje erover?
Haha, ik dacht gisteravond, hee, het lijkt minder te worden. Maar nooooooo, vanmorgen telde ik 12x omdat ik mn jas aan had gedaan en mijn schoudertas iets te strak of zo zatquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:14 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja, valt mee hè. Ik poets 3 keer per dag mijn tanden maar overweeg tijdelijk even over te stappen op 2 keer per dag. Is dat heel raar?
Die blikken van de mensen om je heen, heerlijk. Ik krijg ook van die prachtige 'soort-van-medelijden-blikken' als ik op mijn werk van de toilet af kom en mensen me weer hebben horen spugen.
Maar alles voor het goede doel.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:21 schreef Mineola het volgende:
Cactus, nu ben ik benieuwd naar de functie en hoe je je met 35 weken gaat presenteren als Sporty Spice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn Joycie! Toch altijd weer een opluchting, een goede echo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Even heel erg ego!!
We hebben weer een hele mooie ego gehad met een mooi kloppend hartje. Ben nu 10w1d ipv de 9w4 die ze vorige keer dachten!
Zo blij!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |