7:449 BWquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:32 schreef mignonne het volgende:
@limone, je hebt overigens ook wettelijk zelfs recht op "niet weten". als je t niet wilt, gewoon ff aangeven.
Gefeliciteerd Twist! Begint allemaal op te schieten nu.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:50 schreef twist02 het volgende:
Ik haak hier weer even aan; heb het de afgelopen dagen niet echt bij kunnen houden.
Nog wel even eenvoor goede echo's en afspraken! En een
waar nodig/gewenst!
@echo's: ik heb ze op zich niet 'nodig' om er vertrouwen in te hebben, maar vind het wel fascinerend om dat kleine mensje te kunnen bekijken
Gisteren getrouwdwas een perfect dagje! Lekker eenvoudig, precies zoals we wilden
Nu nog lekker een dagje bijkomen en morgen weer 'business as usual'
Inmiddels ook al flink wat kleertjes voor onze kleine meid gekochten maandag komt de kraamzorg voor de intake en hoef nog maar 4 weken te werken. Alles gaat nu echt opeens heel snel!
nohquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
nohzo ver was ik dan weer niet, maar die ga ik onthouden xD
leuk om ooit es ergens op een kaart te zetten bij iemand" cliënt beroept zich op 7:449 BW"
Daar ben ik ook steeds zo benieuwd naar ja!quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:09 schreef klumsy het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd hoe de kleine erbij ligt! Want voor m'n gevoel nog steeds in stuit... Vrees dat als dat zo is hij net als z'n zus de rest van de zwangerschap zo blijft liggen, want die lag tot rond de 10 weken ook prima en is vanaf toen in stuit gaan liggen en zo blijven liggen
Wij hebben ze hier ook gehad en we hebben er lekker lang mee gedaan, omdat ze bij ons iig lekker ruim vielen!quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:30 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Twist! Ben benieuwd naar een foto, evt onherkenbaar gemaakt!
Cassandra en joycie gefeliciteerd met de goede echo's!
Hier een druk dagje gehad. Optie op een trouwlocatie genomen en de mogelijkheden doorgesproken, en bij de notaris geweest voor huwelijkse voorwaarden. Aanvraag bij de gemeente ingediend voor een trouwdatum, dus met een beetje geluk ligt de trouwdatum en locatie vast voor we op vakantie gaan vrijdag!
Iemand ervaring met rompers van de Primark? Ze hebben pakketten met 7 stuks voor 10 euro met leuke designs, maar voor die prijs vraag ik me af of ze vaker dan 1 keer gebruikt kunnen worden... De kwaliteit van spullen daar is nogal wisselend tussen erg slecht en verbazingwekkend goed voor die prijs.
Haha, ik doe precies hetzelfde!quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
JaaaaIk wil regelmatig vooruitspoelen naar zomervakanties met achtjarigen: dammetjes bouwen en zwemmen in kraakheldere meren en rode houten huizen en kamperen en elanden en blokhutten en leuke stadjes in Zuid-Zweden en en en
![]()
![]()
![]()
/Astrid Lindgren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |