Ik vond het in het begin jammer dat ik weinig echo's kreeg, maar ik ben daardoor wel echt veel meer naar mijn lichaam gaan luisteren en op mijn lichaam gaan vertrouwen. Wij hebben termijnecho gehad met 11 weken en daarna nog 20 weken echo en thats it.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:32 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben trouwens denk ik echt de enige persoon op aarde die niet zoveel behoefte heeft aan al die echo's. Ik vind het steeds best leuk om te zien, zeker in het begin als er zo veel verandert... Maar je zou mij er niet echt een plezier mee doen door regelmatig een echo te geven. Ik geloof wel dat de baby werkt doordat ik 'm voel bewegen.
Ja herkenbaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:11 schreef Limone het volgende:
Toen ik vorige keer de seo had gehad, had ik echt een enthousiast, opgelucht gevoel: nu gaan we het samen doen! Het volledig vertrouwen in mijn lichaam, dat we dit wel even gingen doen, zonder controle, zonder iets vond ik heel fijn.![]()
Daarom vind ik het idee van de groei-echo's ook niet fijn. Mijn lichaam zorgt er heus wel voor dat het goed komt. Het monitoren daarvan is voor mij niet echt nodig.
Jaaaaquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:32 schreef Mariposas het volgende:
Zweden lijkt me echt zo fantastisch in de zomer.
Wat wij iedere avond doen is lepeltje lepeltje liggen, ik met mijn buik in de rug van mijn vrouw. Zo voelt zij heel goed wat de baby doet, blijkbaar is dat een heel goed stuk van je lichaam om mee te voelen. Kan je ook eens proberenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:02 schreef Nikooos het volgende:
Voor mij als man is het soms ook nog erg lastig om het allemaal te bevatten, maar afgelopen weekend een uurtje naar de buik van mijn vriendin zitten kijken en daar gebeuren toch allemaal wonderlijke dingen. Zie je soms hele bulten voorbij komen en af en toe opeens een klap dat heel de buik trilt. Ze is nu echt superactief!
Heel bizar om te zien
Is een idee.. Ziet er denk ik wel gek uit, want ik ben 'iets' groterquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat wij iedere avond doen is lepeltje lepeltje liggen, ik met mijn buik in de rug van mijn vrouw. Zo voelt zij heel goed wat de baby doet, blijkbaar is dat een heel goed stuk van je lichaam om mee te voelen. Kan je ook eens proberen
Ziet er gek uit? Hebben jullie camera's en toeschouwers in jullie slaapkamerquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:58 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Is een idee.. Ziet er denk ik wel gek uit, want ik ben 'iets' groter
Hehe, niet dat ik weetquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ziet er gek uit? Hebben jullie camera's en toeschouwers in jullie slaapkamer?
Ja zie je! Ik bespreek het bij de volgende afspraak wel. Mijn verloskundigenpraktijk houdt wel van vertrouwen op eigen lichaam. geloof ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja herkenbaardaarom zou ik die groeiecho's ook niet hoeven, tenzij er sprake zou zijn van een ernstige groeiachterstand, verder zou ik geen standaard groeiecho willen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:50 schreef twist02 het volgende:
Gisteren getrouwdwas een perfect dagje! Lekker eenvoudig, precies zoals we wilden
Nu nog lekker een dagje bijkomen en morgen weer 'business as usual'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |