Zul je zien dat Bassie z'n eerste goede wedstrijd van het seizoen keept.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat betreft Feyenoord - NAC verwacht ik een moeizame en ternauwernood behaalde 2-1 overwinning voor Feyenoord.
Voorspelbaarheid troef; defensief NAC (gelukkig hebben ze een kutkeeper), laag baltempo, weinig creativiteit en Feyenoord die een kans of 8 nodig heeft om tot scoren te komen.
Nah dat doet-ie dan maar lekker. Als je thuis tegen de nummer 17 niet kan winnen dan weet je meteen waarom het volkomen terecht is dat het seizoen wat langer gaat duren.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Zul je zien dat Bassie z'n eerste goede wedstrijd van het seizoen keept.
Wat een vuige onetische man is die Geel toch regelmatig!quote:volgens Van Geel was de kans dan ook groot dat Rutten gewoon was gebleven als Feyenoord over een potje van 20 miljoen euro kon beschikken. De trainer noemde het gisteren zelf 'als je het geld hebt, moet je durven financieren'. ''Maar zo’n potje is er niet, en dat zal er ook de komende jaren niet zijn.’’
Feyenoord kijkt liever naar Varkenoord voor versterkingen. ''Komend seizoen hebben we iets meer te besteden in de salarissfeer. Maar we gaan niet over onze financiële grenzen heen. Fred moest begrijpen dat er een financiële kloof blijft tussen Feyenoord aan de ene kant en Ajax en PSV aan de andere kant. Dat deed hem besluiten om zijn conclusies te trekken.'
Jullie vergeten dat ze Fernandez in de spits hebben en oud Feyenoorders altijd tegen Feyenoord scoren. Ik gok een gelijkspelletjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Zul je zien dat Bassie z'n eerste goede wedstrijd van het seizoen keept.
Eens. Bovendien is nu wel duidelijk geworden dat Varkenoord regelmatig talenten aflevert, maar dat daar niet de spelers vandaan komen die je hogerop brengen. Je zal spelers van buiten moeten halen om hogerop te komen, zoals Toornstra. Echt, met Van Geel gaan we niet verder komen..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een vuige onetische man is die Geel toch regelmatig!
Iedereen, ook sliske, weet dondersgoed dat dergelijke bedragen volledig irreeel zijn. Dat wist sliske ook al voor hij tekende, en je maakt niemand wijs dat hij daarom vraagt. Zoals gewoonlijk is martin hier zijn eigen straatje aan het schoonvegen.
Rutten wilde Chery halen, Van Geel heeft, terecht naar mijn mening, dat we genoeg middenvelders hebben met El Ahmadi, Toornstra, Karsdorp, Immers, Vilhena & Clasie. Rutten heeft zelf gezegd dat het feit dat Chery niet is gehaald, heeft meegewogen om niet te verlengen. Sorry hoor, maar Chery brengt ons niet naar een hoger niveau. Eerst zijn we boos dat er 3 miljoen voor Bilal is betaald, want teveel geld en overbodige plek want we hadden zoveel buitenspelers. Maar dan moeten er wel miljoenen betaald worden voor Chery, want dat wil Rutten? En dan in de zomer boos worden op Van Geel dat hij weer geen goede spits kan halen, omdat er geen geld is zeker.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Bovendien is nu wel duidelijk geworden dat Varkenoord regelmatig talenten aflevert, maar dat daar niet de spelers vandaan komen die je hogerop brengen. Je zal spelers van buiten moeten halen om hogerop te komen, zoals Toornstra. Echt, met Van Geel gaan we niet verder komen..
Met het uitspreken van de ambitie is hij wel in de fout gegaan, verder heel begrijpelijk dat Feyenoord voorzichtig met de centen omgaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Rutten wilde Chery halen, Van Geel heeft, terecht naar mijn mening, dat we genoeg middenvelders hebben met El Ahmadi, Toornstra, Karsdorp, Immers, Vilhena & Clasie. Rutten heeft zelf gezegd dat het feit dat Chery niet is gehaald, heeft meegewogen om niet te verlengen. Sorry hoor, maar Chery brengt ons niet naar een hoger niveau. Eerst zijn we boos dat er 3 miljoen voor Bilal is betaald, want teveel geld en overbodige plek want we hadden zoveel buitenspelers. Maar dan moeten er wel miljoenen betaald worden voor Chery, want dat wil Rutten? En dan in de zomer boos worden op Van Geel dat hij weer geen goede spits kan halen, omdat er geen geld is zeker.
Van Geel doet echt niet alles goed, maar hij heeft hier prima gehandeld, hou dat geld voor Chery maar op zak en kom in de zomer maar op de proppen met wel een goede spits. Dat is afgelopen jaar niet gelukt, dus dat moet komend jaar wel lukken
Van mij hoefde Chery ook niet te komen en over Bilal heb ik al genoeg gezegd.. maar ik vind die Van Geel altijd zo'n ongelofelijke babbelaar.. hij zegt dat de focus ligt op Varkenoord maar haalt wel Vermeer, Toornstra en El Ahmadi waardoor spelers als Vilhena en Mulder niet meer aan de bak komen. Hij heeft het financieel wel goed gedaan voor Feyenoord, maar beste mensen, slik toch niet alles meteen voor zoete koek wat deze man uitkraamt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Rutten wilde Chery halen, Van Geel heeft, terecht naar mijn mening, dat we genoeg middenvelders hebben met El Ahmadi, Toornstra, Karsdorp, Immers, Vilhena & Clasie. Rutten heeft zelf gezegd dat het feit dat Chery niet is gehaald, heeft meegewogen om niet te verlengen. Sorry hoor, maar Chery brengt ons niet naar een hoger niveau. Eerst zijn we boos dat er 3 miljoen voor Bilal is betaald, want teveel geld en overbodige plek want we hadden zoveel buitenspelers. Maar dan moeten er wel miljoenen betaald worden voor Chery, want dat wil Rutten? En dan in de zomer boos worden op Van Geel dat hij weer geen goede spits kan halen, omdat er geen geld is zeker.
Van Geel doet echt niet alles goed, maar hij heeft hier prima gehandeld, hou dat geld voor Chery maar op zak en kom in de zomer maar op de proppen met wel een goede spits. Dat is afgelopen jaar niet gelukt, dus dat moet komend jaar wel lukken
Omdat Vermeer, Toornstra en El Ahmadi je ploeg beter maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van mij hoefde Chery ook niet te komen en over Bilal heb ik al genoeg gezegd.. maar ik vind die Van Geel altijd zo'n ongelofelijke babbelaar.. hij zegt dat de focus ligt op Varkenoord maar haalt wel Vermeer, Toornstra en El Ahmadi waardoor spelers als Vilhena en Mulder niet meer aan de bak komen. Hij heeft het financieel wel goed gedaan voor Feyenoord, maar beste mensen, slik toch niet alles meteen voor zoete koek wat deze man uitkraamt.
Dat is ook zo. Ach wat kan mij het nog verrotten.. we worden toch nooit meer kampioen. Zoek het lekker uit Van Geelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Omdat Vermeer, Toornstra en El Ahmadi je ploeg beter maken.
Klopt, dat was te ambitieus. "Probleem" is dat je met deze punten vorig jaar wel 'gewoon' mee deed, het is dat PSV veel beter is dan afgelopen jarenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met het uitspreken van de ambitie is hij wel in de fout gegaan, verder heel begrijpelijk dat Feyenoord voorzichtig met de centen omgaat.
Vermeer is veel beter dan Mulder, Toornstra beter dan Immers (maar ja, falende buitenspelers), El Ahmadi maakt het team ook beter. Van Geel legt de focus op Varkenoord ja, maar dat betekent toch niet dat je helemaal niemand meer kan halenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van mij hoefde Chery ook niet te komen en over Bilal heb ik al genoeg gezegd.. maar ik vind die Van Geel altijd zo'n ongelofelijke babbelaar.. hij zegt dat de focus ligt op Varkenoord maar haalt wel Vermeer, Toornstra en El Ahmadi waardoor spelers als Vilhena en Mulder niet meer aan de bak komen. Hij heeft het financieel wel goed gedaan voor Feyenoord, maar beste mensen, slik toch niet alles meteen voor zoete koek wat deze man uitkraamt.
Niemand die nu nog leeft in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie van jullie heeft eigenlijk bewust het laatste kampioenschap van Feyenoord meegemaakt?
De gehele dag/avond of is een gedeelte ervan ook goed?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie van jullie heeft eigenlijk bewust het laatste kampioenschap van Feyenoord meegemaakt?
Het niet spelen van Vilhena heeft meer te maken met Ahmadi natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:18 schreef macca728 het volgende:
Toornstra speelt nooit op zijn positie juist door Immers, waardoor iemand anders op de bank komt (Vilhena)
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Geel zit extreem op de centjes maar wat moet dat moet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ach wat kan mij het nog verrotten.. we worden toch nooit meer kampioen. Zoek het lekker uit Van Geel
Valt mee. Het is een feit dat Rutten meer wilde investeren. Dat MvG er een bedrag aan hangt verandert weinig aan het verhaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:26 schreef De_Pel het volgende:
Desalniettemin blijven de "twintig miljoen" uitspraken van Martin walgelijk.
Dat spelletje hebben we hem al vaker zien spelen.
Sliske kreeg zijn zin gewoon niet, Bilal is ook op zijn voorspraak gekomen (doei 3.5 mio) net als "ervaren" Bouhlarouz.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt mee. Het is een feit dat Rutten meer wilde investeren. Dat MvG er een bedrag aan hangt verandert weinig aan het verhaal.
Naar mijn mening is het trouwens onbegrijpelijk dat Rutten zo graag Chery wilde. Op wiens plaats moet hij gaan spelen dan?Zeer terecht dat hij niet is gehaald.
Boula kwam niet op voorspraak van Rutten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Sliske kreeg zijn zin gewoon niet, Bilal is ook op zijn voorspraak gekomen (doei 3.5 mio) net als "ervaren" Bouhlarouz.
Laat hem maar lekker Twente verder naar de tyfus gaan helpen en chapeau voor V Geel dat hij zijn oren niet heeft laten hangen naar zijn debiele eisenpakket.
Ik, en die daarvoor ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij was degene die ervaren verdedigers eiste als opvolgers voor BMI en De Vrij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Boula kwam niet op voorspraak van Rutten.
Kanttekening Wilkshire; wel op voorspraak van Rutten gekomen, maar alleen omdat Schaken niet wilde omscholen tot rechtsbackquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was degene die ervaren verdedigers eiste als opvolgers voor BMI en De Vrij.
En terecht is toch debiel man.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kanttekening Wilkshire; wel op voorspraak van Rutten gekomen, maar alleen omdat Schaken niet wilde omscholen tot rechtsback
Ik, en als 7/8-jarige die van '84 zelfs.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Zouden ze het in het Nederlands hebben uitgelegd?quote:Feyenoord probeerde tijdens de rust van het Europese duel al duidelijk te maken dat arbiter Clément Turpin een verkeerde conclusie had getrokken toen hij de banaan op het veld zag liggen. Na afloop hebben de medewerkers Samuel Sanches en Gido Vader persoonlijk aan Gervinho uitgelegd dat het absoluut geen uiting van racisme was. ,,We hadden het idee dat Gervinho het toen begreep,'' zegt Gudde. ,,Maar als ik dan zijn uitspraken lees, dan blijkt dat niet het geval. Als de citaten echt zijn natuurlijk.'
Die uitspraak zegt eigenlijk alles. Wie in zijn gelijk staat hoeft niet te overdrijven. Sterker nog, bij overdrijving toon je juist zwakte en dat doe je alleen als je argumenten te zwak zijn om ze te benoemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:26 schreef De_Pel het volgende:
Desalniettemin blijven de "twintig miljoen" uitspraken van Martin walgelijk.
Dat spelletje hebben we hem al vaker zien spelen.
Peter Maes lijkt een goede trainer van de vier daar genoemd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
4 out of the box trainers voor Feyenoord
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)he-boxkandidaten.htm
Tuurlijk, als puber zijnde met m'n Canal+ kampioensschaal van de PTT Telecompetitie als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Daar dacht ik ook aan maar hij was vorig jaar te duur en heeft toen zijn contract verlengd bij Lokeren en zal nu helemaal niet te betalen zijn.. hoort bij de bestbetaalde trainers van België, samen met Preudhommequote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Peter Maes lijkt een goede trainer van de vier daar genoemd.
Boulahrouz is hem juist door de strot geschoven, want gratis.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Sliske kreeg zijn zin gewoon niet, Bilal is ook op zijn voorspraak gekomen (doei 3.5 mio) net als "ervaren" Bouhlarouz.
Laat hem maar lekker Twente verder naar de tyfus gaan helpen en chapeau voor V Geel dat hij zijn oren niet heeft laten hangen naar zijn debiele eisenpakket.
Ik was net zes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik, en als 7/8-jarige die van '84 zelfs.
Onzin. Door Sliskes "eisen" in het belachelijke te trekken schuif je elke discussie aan de kant op basis van een non-argument. Als sliske van mening is dat je het als "topclub" niet kan veroorloven om in oktober al weer uitgebald te zijn heeft hij wmb gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt mee. Het is een feit dat Rutten meer wilde investeren. Dat MvG er een bedrag aan hangt verandert weinig aan het verhaal.
Juist. Daarnaast begint van Geel een aardig gluiperige reputatie op te bouwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:02 schreef eight het volgende:
[..]
Die uitspraak zegt eigenlijk alles. Wie in zijn gelijk staat hoeft niet te overdrijven. Sterker nog, bij overdrijving toon je juist zwakte en dat doe je alleen als je argumenten te zwak zijn om ze te benoemen.
Dat durft van Geel helaas nooit aanquote:
"Ach wat, hoop doet leven... Heden vol weerde, morgen in de..." - Kan Fredje alvast oefenen voor komend seizoenquote:
"De kracht van het team, is het team"quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:28 schreef Bombvis het volgende:
"Ach wat, hoop doet leven... Heden vol weerde, morgen in de..." - Kan Fredje alvast oefenen voor komend seizoen
Feyenoord is geen topclub meer in die zin dat het realistisch is dat je serieus mee zal doen om de titel, terwijl de achterban dat wel elk seizoen weer verwacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onzin. Door Sliskes "eisen" in het belachelijke te trekken schuif je elke discussie aan de kant op basis van een non-argument. Als sliske van mening is dat je het als "topclub" niet kan veroorloven om in oktober al weer uitgebald te zijn heeft hij wmb gewoon gelijk.
Die heb ik nog ja. Kreeg die dag een foei van een steward toen ik voor het eerst een fakkel in het stadion afstak (op vak P ook nog eens) en een tak tegen m'n gezicht op de Coolsingelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tuurlijk, als puber zijnde met m'n Canal+ kampioensschaal van de PTT Telecompetitie als ik me niet vergis.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ach wat kan mij het nog verrotten.. we worden toch nooit meer kampioen. Zoek het lekker uit Van Geel
In die periode was het wel vaker een bende meen ik. Ook standaard met Koninginnedag en Zomercarnaval gezeik op de Coolsingel en Stadhuisplein. Laatste druppel was volgens mij rellen met bevrijdingsdag begin jaren '00.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaaaaaa
En gezellig dat het was joh
Zelden zo'n tyfusbende meegemaakt in de stad winkels werden geplunderd er werd gevochten en geschoten, man leek wel een oorlogsgebied op de Coolsingel.
Nog 10 tussenjaren te gaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:35 schreef Downwards het volgende:
[..]Doe niet zo emotioneel joh. In 2025 ziet de voetbalwereld er heel anders uit en kun je zomaar weer meedoen om de titel.
Wat Van Geel in dit artikel zegt kan ik niet rijmen wat hij kortgeleden nog zei over dat we met deze selectie moeten meestrijden om de titel. Echt, die vent zit maar wat te lullen.. als het maar in zijn straatje past. Hoe meer ik van Van Geel hoor of lees hoe meer ik die man een beetje beu wordt..quote:''De kloof met Ajax en PSV is onoverbrugbaar, op dat vlak''
maandag 2 maart 2015 13:00 44.971 keer bekeken 735 reacties Pro Shots
Fred Rutten wilde zo snel mogelijk kampioen worden met Feyenoord, maar de financiële capaciteiten ontbreken bij de Rotterdammers. Dat draagt technisch directeur Martin van Geel aan als belangrijkste reden voor de definitieve breuk met trainer Fred Rutten op het persmoment vanmiddag in De Kuip.
Feyenoord klom onder Ronald Koeman uit een diep dal en Rutten was van plan om op korte termijn te oogsten. In de gesprekken over een nieuw contract kwam het verschil in inzicht aan het licht. "Men verwacht van Feyenoord meer en meer", legt Van Geel uit aan RTV Rijnmond. "Onze financiële mogelijkheden groeien daar niet helemaal naartoe."
"Deze club is volop in beweging, is stappen aan het maken, maar heeft bepaalde beperkingen. Dat was een reden voor Fred. Die zei dat de stap sneller gemaakt moest worden om kampioen van Nederland te worden. De kloof met Ajax en PSV is onoverbrugbaar, op dat vlak. Dat wil niet zeggen op sportief vlak, want die uitdaging gaan we vol aan."
Rutten had zijn selectie in september, ruim na het verstrijken van de transferdeadline, pas rond. "Het is een heel moeilijk begin geweest met elkaar. Dan verlies je vier, vijf hele goede spelers. We gingen snel na 1 september heel aanvaardbaar goed spelen. We overwinteren, worden groepswinnaar. We hebben op dit moment evenveel punten als vorig jaar, Met toch op acht posities andere spelers", maakt hij zijn trainer tot slot een compliment.
Oh echt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Van FR12
[..]
Wat Van Geel in dit artikel zegt kan ik niet rijmen wat hij kortgeleden nog zei over dat we met deze selectie moeten meestrijden om de titel. Echt, die vent zit maar wat te lullen.. als het maar in zijn straatje past. Hoe meer ik van Van Geel hoor of lees hoe meer ik die man een beetje beu wordt..
Ok, ik overdrijf de laatste tijd een beetje..ik geef het toe. Leeft Rob Baan eigenlijk nog? Die herinner ik mij vaag als een TD met een hele rits goede aankopenquote:
Allotey, Aros, Curth, Harbuzi, Kargbo, Kpaka, Meshal, Pascale, Samardzic, Somalia, De Visser nou inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ok, ik overdrijf de laatste tijd een beetje..ik geef het toe. Leeft Rob Baan eigenlijk nog? Die herinner ik mij vaag als een TD met een hele rits goede aankopen
Maar ook.. Cruz, Konterman, Bosvelt, Tomasson, Van Vossen, Van Gastel. Emerton. Pi-airquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Allotey, Aros, Curth, Harbuzi, Kargbo, Kpaka, Meshal, Pascale, Samardzic, Somalia, De Visser nou inderdaad zeg.
Welke topaankopen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:19 schreef Vasion het volgende:
Al die kritiek op Van GeelTwee miskopen tegenover stuk of vier topaankopen voor weinig geld.
Noem zelf dan eens namen op die Feyenoord beter maken en betaalbaar/haalbaar zijn.
Er staat in je artikel letterlijk dat van Geel vindt dat we moeten meestrijden om de titel....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Van FR12
[..]
Wat Van Geel in dit artikel zegt kan ik niet rijmen wat hij kortgeleden nog zei over dat we met deze selectie moeten meestrijden om de titel. Echt, die vent zit maar wat te lullen.. als het maar in zijn straatje past. Hoe meer ik van Van Geel hoor of lees hoe meer ik die man een beetje beu wordt..
Guidetti en Pelle waren pure mazzel..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is werkelijk ongekend wat Van Geel met een lege portemonnee gepresteerd heeft. Maar kennelijk zien veel supporters het liefst op iedere positie van de organisatie een clubicoon uit ver vervlogen tijden zitten.
En beide was V Geel niet verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Guidetti en Pelle waren pure mazzel..
Eens, maar we horen wel boven AZ te eindigen imo.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:25 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat je een technisch directeur niet zo zeer op goede of slechte aankopen moet afrekenen maar op het geheel dat er elk seizoen staat. Van Geel krijgt het voor elkaar om (met name in zijn eerste jaren) steevast hoger te eindigen dan clubs met (veel) meer mogelijkheden. Dit jaar eindig je waarschijnlijk zo ongeveer waar je hoort. Daarmee doet hij het beter dan nagenoeg al zijn voorgangers.
We zijn weer op het punt beland dat alle positieve zaken pure mazzel zijn en negatieve de schuld van van Geelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lekker voorspelbaar inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zijn weer op het punt beland dat alle positieve zaken pure mazzel zijn en negatieve de schuld van van Geel
Lekker makkelijk, de dingen die hij goed gedaan heeft afschuiven op mazzel en alles wat hij minder heeft gedaan benadrukken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En Pelle werd gekocht in een periode dat er opzich nog best wel wat twijfels over hem waren, na een paar aardige maanden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, de dingen die hij goed gedaan heeft afschuiven op mazzel en alles wat hij minder heeft gedaan benadrukken.
Pelle moest overigens ook nog wel gewoon eventjes gekocht worden hoor, dat was in eerste instantie niet afgesproken bij verhuur.
Slechte zet was dat, pure mazzel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
En Pelle werd gekocht in een periode dat er opzich nog best wel wat twijfels over hem waren, na een paar aardige maanden.
Ja en Vermeer werd gewoon aangeboden door zijn zaakwaarnemerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:28 schreef Elan het volgende:
Guidetti kwam toch rechtstreeks uit de koker van Brard en Pellé had contact met Koeman tijdens een vakantie?
Ja! Castaignos, gelijk halen !quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:24 schreef Vasion het volgende:
Twente moet verkopen komende zomer las ik net.
Misschien proberen vanuit daar versterkingen te halen voor een prikkie?
Contact liep via Brard. Lipponen heeft Guidetti trouwens in een grijs verleden al eens gescout maar er was toen ..... verrassend....... geen geld om hem te halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en Vermeer werd gewoon aangeboden door zijn zaakwaarnemerkk van geel
Nee via Mastenbroek. Maargoed, enige feitenkennis is jou sowieso vreemd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Contact liep via Brard. Lipponen heeft Guidetti trouwens in een grijs verleden al eens gescout maar er was toen ..... verrassend....... geen geld om hem te halen.
Maar goed, die 3.5 mio voor Bilal mogen we hem toch wel aanrekenen of niet soms? Best veel geld verspeeld als er al weinig te besteden is.
Sowieso staat v Geel niet bekend om zijn goede aankoopbeleid.
Ik was toen ook bij het stadhuis, wij waren op tijd weggegaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaaaaaa
En gezellig dat het was joh
Zelden zo'n tyfusbende meegemaakt in de stad winkels werden geplunderd er werd gevochten en geschoten, man leek wel een oorlogsgebied op de Coolsingel.
Spelersbegeleider die contacten onderhoudt met spelers die nog niet eens bij de club spelen, je hebt helemaal gelijk manquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee via Mastenbroek. Maargoed, enige feitenkennis is jou sowieso vreemd.
UEFAcup was ook genot, mensen die het bordes beklommen hadden allesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:36 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik was toen ook bij het stadhuis, wij waren op tijd weggegaan.
De volgende dag moest ik weer naar school (GLR) en liep ook door het centrum.
Wat een puinhoop.
Mooie tijden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
UEFAcup was ook genot, mensen die het bordes beklommen hadden alles.
Klopt, Mastenbroek zag Guidetti een aantal keer scoren tegen een jeugdteam van Oranje, heeft hem toen nog maar een keer getipt bij Feyenoord nadat die Twente-deal af was geketst. Zo ging het balletje rollen, Guidetti zegt dat zelf ook overigens in die waardeloze documentaire van hem.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelersbegeleider die contacten onderhoudt met spelers die nog niet eens bij de club spelen, je hebt helemaal gelijk man
Gaat nooit gebeuren. Bengtsson gaat weg, Castaignos wordt verkocht, en Cabral zullen ze wel ontbinden. Dan is het salarishuis al met pakweg 3 miljoen omlaag. Alles wat wij zouden willen is dan alsnog gewoon onbetaalbaar. Situatie omtrent Twente wordt wmb. een beetje aangedikt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:24 schreef Vasion het volgende:
Twente moet verkopen komende zomer las ik net.
Misschien proberen vanuit daar versterkingen te halen voor een prikkie?
Heel misschien Tapia maar voor de rest is het allemaal weinig versiering aan die kerstboom daar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:43 schreef Typisch het volgende:
Enige speler die ik wel van Twente zou willen kopen is die Bilal van hunnie.En die laten ze niet gaan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel misschien Tapia maar voor de rest is het allemaal weinig versiering aan die kerstboom daar.
Redelijk mee eens, maar niet helemaal. Naar de middelen die we hebben heeft hij het niet onaardig gedaan. Echter, moet je er allereerst rekening mee houden dat dat voor een groot deel op het conto komt van de jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:25 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat je een technisch directeur niet zo zeer op goede of slechte aankopen moet afrekenen maar op het geheel dat er elk seizoen staat. Van Geel krijgt het voor elkaar om (met name in zijn eerste jaren) steevast hoger te eindigen dan clubs met (veel) meer mogelijkheden. Dit jaar eindig je waarschijnlijk zo ongeveer waar je hoort. Daarmee doet hij het beter dan nagenoeg al zijn voorgangers.
Vertel eens, wat is er allemaal aangedikt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:42 schreef De_Pel het volgende:
Situatie omtrent Twente wordt wmb. een beetje aangedikt.
quote:FC Twente is technisch failliet
De KNVB laat FC Twente deze week waarschijnlijk weten dat de club drie punten in mindering krijgt, omdat zij zich niet aan de financiële regels heeft gehouden. De kans is groot dat dit aan het einde van dit seizoen opnieuw gebeurt. Het is slechts het topje van de ijsberg. Als morgen alle schuldeisers hun geld opeisen, is FC Twente failliet.
De situatie is zo ernstig dat FC Twente komende zomer opnieuw vier, vijf spelers moet verkopen
Ja, die Ould-Chikh schijnt een talentje te zijn. Heeft tot nu toe maar in één wedstrijdje eredivisieminuten gepakt toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:43 schreef Typisch het volgende:
Enige speler die ik wel van Twente zou willen kopen is die Bilal van hunnie.En die laten ze niet gaan.
bron?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is er allemaal aangedikt.
[..]
Volgens mij wel iets meer, maar volg het niet zo. Heb er wel maar één gezien van hem.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, die Ould-Chikh schijnt een talentje te zijn. Heeft tot nu toe maar in één wedstrijdje eredivisieminuten gepakt toch?
http://www.transfermarkt.(...)daten/spieler/241324quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, die Ould-Chikh schijnt een talentje te zijn. Heeft tot nu toe maar in één wedstrijdje eredivisieminuten gepakt toch?
Technisch failliet zegt me niet zo veel, dat zijn zoveel clubs (geweest). Ze staan er niet best voor, dat klopt, maar men doet alsof Twente net zo ver heen is als Feyenoord destijds. Dat is simpelweg niet waar. Een paar verkopen, en ze zijn er voor een flink deel uit. Aantal spelers die nog redelijk wat waarde vertegenwoordigen en bovendien het stadion in eigen beheer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is er allemaal aangedikt.
[..]
Ah, toch beduidend meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)daten/spieler/241324
Al die spelers zijn ondergebracht bij één of ander fonds, daar vangen ze totaal geen knaken meer voor. Lees anders even het hele verhaal in het moffentopic.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Technisch failliet zegt me niet zo veel, dat zijn zoveel clubs (geweest). Ze staan er niet best voor, dat klopt, maar men doet alsof Twente net zo ver heen is als Feyenoord destijds. Dat is simpelweg niet waar. Een paar verkopen, en ze zijn er voor een flink deel uit. Aantal spelers die nog redelijk wat waarde vertegenwoordigen en bovendien het stadion in eigen beheer.
twitter:FrankStout twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 13:41:22En ja: @superguidetti wil niets liever dan ooit terugkeren in de Kuip. Vrijdag en zondag kort in #fcrijnmond, maandag lang in SC Rijnmond. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Corona ook wel hoor. En Castaignosquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel misschien Tapia maar voor de rest is het allemaal weinig versiering aan die kerstboom daar.
Een paar verkopen, vertel eens. Welke spelers en hoe moet FC Twente dan volgend seizoen verder. Tevens is er ook dat Doyen dinges fonds.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Technisch failliet zegt me niet zo veel, dat zijn zoveel clubs (geweest). Ze staan er niet best voor, dat klopt, maar men doet alsof Twente net zo ver heen is als Feyenoord destijds. Dat is simpelweg niet waar. Een paar verkopen, en ze zijn er voor een flink deel uit. Aantal spelers die nog redelijk wat waarde vertegenwoordigen en bovendien het stadion in eigen beheer.
Castaignos, die nou weer net niet. Ik moet weer lachen bij de gedachte dat Twente een megabod, voor hun begrippen, op die droeftoeter afwees afgelopen zomer.quote:
Hmm, dus als de eigenaren van dat fonds niet tevreden zijn met de opbrengsten van de spelers kunnen ze Twente failliet laten gaan en de spelers vervolgens transfervrij elders onderbrengen? Godsamme die zitten diep in de shit...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die spelers zijn ondergebracht bij één of ander fonds, daar vangen ze totaal geen knaken meer voor. Lees anders even het hele verhaal in het moffentopic.
Voor zo'n klein mannetje kan hij ook nog aardig koppen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ja, die Corona is ook wel aardig inderdaad. Beter dan wat wij hebben op de flanken.
En dan ook nog Ziyech en Toornstra (willen) kopen om Feyenoord dwars te zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, dus als de eigenaren van dat fonds niet tevreden zijn met de opbrengsten van de spelers kunnen ze Twente failliet laten gaan en de spelers vervolgens transfervrij elders onderbrengen? Godsamme die zitten diep in de shit...
Dat nog net niet, beetje wat wij hebben gedaan met die talentpools. Al hebben die onder de streep Feyenoord vreemd genoeg nog best veel geld opgebracht. Twente stond voor een enorm kutbedrag een flink deel van de transferrechten af.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, dus als de eigenaren van dat fonds niet tevreden zijn met de opbrengsten van de spelers kunnen ze Twente failliet laten gaan en de spelers vervolgens transfervrij elders onderbrengen? Godsamme die zitten diep in de shit...
Ok, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat die investeringsgroep een verkoop kan tegenhouden als ze het bedrag niet hoog genoeg vonden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat nog net niet, beetje wat wij hebben gedaan met die talentpools. Al hebben die onder de streep Feyenoord vreemd genoeg nog best veel geld opgebracht. Twente stond voor een enorm kutbedrag een flink deel van de transferrechten af.
5 miljoen toch? En ze moesten ook wel, want anders waren ze failliet dacht ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat nog net niet, beetje wat wij hebben gedaan met die talentpools. Al hebben die onder de streep Feyenoord vreemd genoeg nog best veel geld opgebracht. Twente stond voor een enorm kutbedrag een flink deel van de transferrechten af.
Njah ze oefenen volgens mij wel enige druk uit. Zo'n Promes heeft al aangegeven dat hij eigenlijk liever nog een jaar bij Twente wilde blijven maar min of meer werd gedwongen te gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat die investeringsgroep een verkoop kan tegenhouden als ze het bedrag niet hoog genoeg vonden.
Dit soort dingen zijn leuk als het ons een keer niet betreft.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ze oefenen volgens mij wel enige druk uit. Zo'n Promes heeft al aangegeven dat hij eigenlijk liever nog een jaar bij Twente wilde blijven maar min of meer werd gedwongen te gaan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die spelers zijn ondergebracht bij één of ander fonds, daar vangen ze totaal geen knaken meer voor. Lees anders even het hele verhaal in het moffentopic.
Voor zover mij bekend heeft Doyen zich gewoon ingekocht voor een aandeel op de spelers, op vergelijkbare manier als de talentenpools bij Feyenoord? Dat ging om 25% op 4 spelers, van we er al 2 zijn vertrokken. Daarnaast zijn er meen ik nog 2-3 spelers deels extern gefinancierd. Echte duidelijkheid hierover is er niet. Feit is wel dat een groot deel van de schulden in de vorm van een hypotheek op het stadion zit. Probleem is met name dat de bedrijfslasten te hoog zijn omdat er een paar spelers veel te veel verdienen, maar dat zal in de zomer ongetwijfeld goeddeels rechtgezet worden. over 2-3 jaar hebben ze het gewoon weer op de rails en spelen ze standaard waar ze horen; plek 4-6.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:John Guidetti hoopt nog altijd terug te keren als speler van Feyenoord. De Zweed, die dit seizoen op huurbasis voor het Schotse Celtic speelt, zei dinsdag in gesprek met RTV Rijnmond graag terug te keren bij de Rotterdammers. Guidetti is na dit seizoen transfervrij.
+ Kazim + Kalou. 4-2-4 met middenveld El Ahmadi en Toornstra, verdediging Woudenberg - Kongolo - Van Beek - Karsdorpquote:
- Kazim + Vilhena 4-3-3, ik zeg doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
+ Kazim + Kalou. 4-2-4 met middenveld El Ahmadi en Toornstra, verdediging Woudenberg - Kongolo - Van Beek - Karsdorp
laten we Mathijssen nou droppen aan het eind van het seizoenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:18 schreef Elan het volgende:
Guidetti wil elk seizoen wel terug en uiteindelijk kiest ie toch steeds voor de knaken.
Fuck JPB, Manu en Bilal, zijn overbodigquote:
JP kunnen we goed gebruiken op de bank.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fuck JPB, Manu en Bilal, zijn overbodig
Wanbeleid van Van Geel die Mathijsenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:19 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
laten we Mathijssen nou droppen aan het eind van het seizoenKnaken zat bij Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
K11quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:24 schreef Caland het volgende:
--------------------Kenneth--------------------
Karsdorp - Khalid - Kongolo - Keniaan
-----------Karim------------Klasie-----------
--------------------Kuyt-------------------------
-----Kalou---------Kwiedetti-----Kazim----
Coolsingel 15/16
Zoveel winquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:24 schreef Caland het volgende:
Coolsingel 15/16
Koolsingel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:24 schreef Caland het volgende:
Coolsingel 15/16
En als Kenneth weggaat komt Kamil op doelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:24 schreef Caland het volgende:
Coolsingel 15/16
Schijnt dat de transfer van Kali ook niet doorgaat.... Gratis op te halen voor MvG.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En als Kenneth weggaat komt Kamil op doelKlooster mag ook wel doorgeschoven worden naar de bank, Kalvin Verdonk mag ook wel blijven
Vermeer is geen fatsoenlijke keeper?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:35 schreef RijstbaI het volgende:
Als MvG nou dit even fixt:
een fatsoenlijke keeper
Karsdorp - v Beek - Kongolo - Woudenberg
El Ahmadi - Vilhena
Toornstra
Kuyt - Guidetti - Manu
Kampioen
Niet overdrijven, genomineerd voor beste speler van de periode, niet direct gehele competitiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:36 schreef Tortugal het volgende:
http://www.jupilerleague.nl/page/bronzenstier
Sleegers gewoon genomineerd als beste speler Jupiler League. Volgend jaar eerste team
Oke..quote:
Doet het niet veel beter dan Mulder vorig jaar deed. Probeert ook te geforceerd de voetballende oplossing te zoeken (dus ook als dat niet kan)quote:
Ok.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:38 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Doet het niet veel beter dan Mulder vorig jaar deed. Probeert ook te geforceerd de voetballende oplossing te zoeken (dus ook als dat niet kan)
Hm, dacht dat iedereen nou toch wel door had dat Vermeer echt vele malen beter is dan Mulder, maar kennelijk nog niet dusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:38 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Doet het niet veel beter dan Mulder vorig jaar deed. Probeert ook te geforceerd de voetballende oplossing te zoeken (dus ook als dat niet kan)
Vermeer geen fatsoenlijke keeper vinden maar wel Vilhena en Woudenberg in je opstelling plaatsen...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:35 schreef RijstbaI het volgende:
Als MvG nou dit even fixt:
een fatsoenlijke keeper
Karsdorp - v Beek - Kongolo - Woudenberg
El Ahmadi - Vilhena
Toornstra
Kuyt - Guidetti - Manu
Kampioen
Op de plek van Clasie (waar nu dus Vilhena staat) mag ook Gudelj of Vejinovic maar daar zal wel weer geen geld voor zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vermeer geen fatsoenlijke keeper vinden maar wel Vilhena en Woudenberg in je opstelling plaatsen...
Vermeer heeft in 3 kwart seizoen meer laten zien dan Vilhena in al die jaren en Woudenberg heeft nog niet veel laten zien.
Tevens is Guidetti overrated. Ondanks dat hij nog steeds zo nu en dan z'n doelpunten meepikt.
Felipe Gutiérrez speelt daar ook nog.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij daar bankzitter is Omdat hij alleen maar naar Feyenoord wilquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom tekent Guidetti eigenlijk niet gewoon bij Celtic?
Doet het echt waardeloos en zit volgens mij meer op de bank dan in de basis. Had wel een geweldige startquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom tekent Guidetti eigenlijk niet gewoon bij Celtic?
Dus Celtic is te hoog gegrepen voor hem?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Doet het echt waardeloos en zit volgens mij meer op de bank dan in de basis. Had wel een geweldige start
Nee, dat benader je negatief. Guidetti is te goed voor Celtic, ze snappen hem niet. Net als dat Immers ook te goed is voor ons, Immers ziet vaak 4 of 5 stappen vooruit, de rest kan zijn genialiteit niet volgenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dus Celtic is te hoog gegrepen voor hem?
Clasie vertrekt @ ¤1.05quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:50 schreef satecl het volgende:
-------------------------------Vermeer---------------------------------
vAnholt-----------vBeek-------------Kongolo-----------Keniaan
-----------------Clasie-------------------El Ahmadi----------------
Kuyt-----------------------Toornstra*-------------------S. Kalou
---------------------------------Guidetti----------------------------------
Of een jeugdspeler in vorm: Schuurman, Sleegers, Vilhena. Keuze is reuze.
Ach ik ga wel weer werken doei!
Als Clasie voor minimaal 10 miljoen vertrekt zie ik het eventueel wel gebeuren. Kon hij niet na dit seizoen voor 6 miljoen weg?quote:
ok assistent trainerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Doet het echt waardeloos en zit volgens mij meer op de bank dan in de basis. Had wel een geweldige start
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:50 schreef satecl het volgende:
En dan noem je Karsdorp, Boetius, Manu en Bilal nog niet eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:50 schreef satecl het volgende:
Welnee, eveneens veel te smal die selectie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dan noem je Karsdorp, Boetius, Manu en Bilal nog niet eens.
Ik zie Kalou trouwens niet komen hoor, daarvoor hebben we te veel flankspelers.
Kuyt en Guidetti gratis oppikken zou nog wel eens kunnen gebeuren.
Bij verkoop van Clasie (en Immers een mens mag dromen) krijg je dan zoiets:
-------------------------------Vermeer------------------------------
Karsdorp---------vBeek-----------Kongolo--------Keniaan--
--------------Toornstra-------------------El Ahmadi--------------
Manu-----------------------Guidetti-------------------Boetius---
---------------------------------Kuyt----------------------------------
Bank:
Miazek, Nelom, ?CV?, Vilhena, Schuurman, Bilal, Sleegers.
Op zich wel aardige selectie
Daar weet Rutten wel raad mee. Oh, wacht...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is idd wel zo dat je met een paar 'aankopen' een wereldteam hebt. Kuyt, Koedetti, evt een rechtsback en je bent uit de brand.
Komt omdat we nu al uitkijken naar het nieuwe seizoen. Niemand heeft nog zin in de resterende 9 wedstrijden van dit seizoen.quote:
Je bent zelf nutteloos! Speciaal voor jou maak ik er ook een 2e eftal bij!quote:
Wat je hem wel aan kan rekenen is dat hij dit seizoen de selectie te laat rond had, dat heeft je aan het begin een hoop punten gekost.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:25 schreef Caland het volgende:
Dan hoop ik voor je dat diezelfde lamlendigheid niet ook in de selectie is geslopen. Anders duurt het seizoen nog wat langer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt omdat we nu al uitkijken naar het nieuwe seizoen. Niemand heeft nog zin in de resterende 9 wedstrijden van dit seizoen.
Blij als dit seizoen erop zit.
Dat zit er dik inquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hehe.
Volgend jaar om deze tijd ben je weer opstellingen aan het maken voor 16/17
Tsja, wel wat smal zoals ik hem opschreef ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Welnee, eveneens veel te smal die selectie.
Basisopstelling ziet er wel aardig uit, afhankelijk van de ontwikkeling van Boetius en Guidetti en hoe goed Kuyt nog is.
Tevens moeten we hopen dat Van Beek, Kongolo en El Ahmadi dan blijven. Voor beide C.V's bestaat grote belangstelling en El Ahmadi zie ik nog wel naar FC Twente vertrekken.
Die lijkt juist allang aanwezig. Wedstrijden volgen van Feyenoord zijn daarom vanaf de winterstop geen pretje meer. Dit seizoen gaat als een nachtkaars uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat diezelfde lamlendigheid niet ook in de selectie is geslopen. Anders duurt het seizoen nog wat langer.
Zijn een aantal spelers van een investeringsmaatschappij, dus daar vangen ze niks meer voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ware het niet dat je dan geen wisselspelers hebt, behalve Manu/ Kazim eventueelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Je bent zelf nutteloos! Speciaal voor jou maak ik er ook een 2e eftal bij!
Feyenoord 1:
Kuyt-----------------------Toornstra-------------------S. Kalou
Feyenoord 2(Jupiler League)
------------------------------------Hahn---------------------------------
Karsdorp-------Steenvoorden--------Verdonk-------Gronsveld
-----------------Nieuwkoop----------------Vilhena----------------
Boetius--------------------Schuurman-------------------Sleegers
---------------------------------Kazim*----------------------------------
* of Manu
Feyenoord kampioen 2015/2016 in beide competities![]()
GGMM
Feyenoord II gaat niet de Jupiler League in en zelfs niet meedoen aan die voetbalpiramide.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Je bent zelf nutteloos! Speciaal voor jou maak ik er ook een 2e eftal bij!
Feyenoord 1:
Feyenoord 2(Jupiler League)
GGMM
Probeer je te verrassen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord II gaat niet de Jupiler League in en zelfs niet meedoen aan die voetbalpiramide.
Ik weiger dat nog te geloven, dat het zó'n lamlendig stelletje hufters bij elkaar is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die lijkt juist allang aanwezig. Wedstrijden volgen van Feyenoord zijn daarom vanaf de winterstop geen pretje meer. Dit seizoen gaat als een nachtkaars uit.
Nee die speelt niet, is ook maar de vraag of ie net zo goed is als voor z'n blessurequote:
*Corona, en droom lekker verderquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:59 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Korona van Twente dan maar oppikken deze zomer?
Zelfs in het klote seizoen onder Been wonnen we van PSV.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:08 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Gezien de vorm van Feyenoord worden we in elkaar geslagen.
Moet je daar nou echt over beginnen...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zelfs in het klote seizoen onder Been wonnen we van PSV.
Die 3-1 in De Kuip was niks mis meequote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je daar nou echt over beginnen...
twitter:Markla94 twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 15:39:04Altijd maar weer Guidetti...speelde de afgelopen 2,5 jaar in totaal 37 wedstrijden en scoorde daarin 14 goals (6 bij reserves). Poe poe. reageer retweet
Als je bij Celtic op de reservebank belandt dan doe je iets niet goed, maar als hij transfervrij is dan zie ik hem toch liever dan Kazim.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:38 schreef Tortugal het volgende:
twitter:Markla94 twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 15:39:04Altijd maar weer Guidetti...speelde de afgelopen 2,5 jaar in totaal 37 wedstrijden en scoorde daarin 14 goals (6 bij reserves). Poe poe. reageer retweet
Yup. Hierna volgt de wekelijkse discussie over Immers weerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:09 schreef Caland het volgende:
Godskanker, sinds Guidetti weg is wordt er wekelijks nog wel een post over hem geplaatst in dit topic. De treurnis.
En nu er weer een trainer gezocht moet worden, zal Van Gaal ook wel weer langskomen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:13 schreef eight het volgende:
[..]
Yup. Hierna volgt de wekelijkse discussie over Immers weer
Co Adriaansequote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En nu er weer een trainer gezocht moet worden, zal Van Gaal ook wel weer langskomen.
Transfervrij + normaal salaris.. Kan je het gokje wat mij betreft wel nemen. Lukt het: goud in handen. Lukt het niet; jammer dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Guidetti klinkt voor veel mensen hoopvol in deze donkere tijden. Gaat alleen zijn verwachtingen nooit meer waarmaken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Als Clasie voor minimaal 10 miljoen vertrekt zie ik het eventueel wel gebeuren.
Eens. Uitgaande van een fatsoenlijk salaris een 1-jarig contract geven met een optie voor nog 2 seizoenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Transfervrij + normaal salaris.. Kan je het gokje wat mij betreft wel nemen. Lukt het: goud in handen. Lukt het niet; jammer dan.
Dat gaat hij natuurlijk nooit doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eens. Uitgaande van een fatsoenlijk salaris een 1-jarig contract geven met een optie voor nog 2 seizoenen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat gaat hij natuurlijk nooit doen.
Guidetti is verleden tijd.
Nee, dat zal uiteraard niet, maar onder die voorwaarden zou ik het gokje wel willen wagen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat gaat hij natuurlijk nooit doen.
Guidetti is verleden tijd.
Lees: van Geel gaat keihard op zoek naar een opvolger maar omdat 6 maanden nogal kortdag voor hem is gaat hij uiteindelijk terugvallen op Gastel en Gio.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:25 schreef Scrummie het volgende:
Trainer word gewoon Gastel + Gio. Ze gaan alleen heel lang niets zeggen.
Gebruik dan wel de hashtag #schuldvanimmers hè, anders zie ik de post makkelijker over het hoofdquote:
Als je Kazim gewend bent kan Guidetti alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Guidetti klinkt voor veel mensen hoopvol in deze donkere tijden. Gaat alleen zijn verwachtingen nooit meer waarmaken.
Eerlijk gezegd verwacht ik dit ook ja. "profelen opstellen"quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:45 schreef eight het volgende:
[..]
Lees: van Geel gaat keihard op zoek naar een opvolger maar omdat 6 maanden nogal kortdag voor hem is gaat hij uiteindelijk terugvallen op Gastel en Gio.
"We hebben bij Feyenoord altijd een schaduwlijstje"quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verwacht ik dit ook ja. "profelen opstellen"
Wedden dat hij gaal en co informeel even polst
Dat mag ik toch hopen van niet zeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verwacht ik dit ook ja. "profelen opstellen"
Wedden dat hij gaal en co informeel even polst
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef Muto het volgende:
[..]
"We hebben bij Feyenoord altijd een schaduwlijstje"
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is jammer dat Rijkaard er geen zin meer in heeft.
Kazim is dit seizoen productiever dan Guidetti.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je Kazim gewend bent kan Guidetti alleen maar meevallen.
En dan speelt Guidetti bij een team dat veruit de beste is in hun competitie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Kazim is dit seizoen productiever dan Guidetti.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:29 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Kwiedetti niet fit ogen.
[ afbeelding ]
Vergelijk dat met drie jaar geleden.
[ afbeelding ]
Kan ook komen door z'n debiele zwerverlook (tattoo, kapsel).
Hij was zeer goed bij Feyenoord vanaf dag 1. Wat valt er niet te snappen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:32 schreef Downwards het volgende:
De Zweedse Björn Vleminckx heeft er eigenlijk nooit zoveel van gekund. Snap de adoratie van sommigen ook niet zo.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wie weet loopt er nog wel ergens een trainert rond met een zoon die voor Feyenoord is en die tijdens vakantie wat spelerts kan aanspreken.
twitter:FKRotterdam twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 21:04:10Van Geel zondag gespot op een vlucht van Schotland naar NL. Die dag was ook Celtic-Aberdeen. #Guidetti? #Feyenoord http://t.co/TKGQu5hld8 reageer retweet
Niet weten dat hij zaterdag Zeefuik scoutte bij Heartsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:FKRotterdam twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 21:04:10Van Geel zondag gespot op een vlucht van Schotland naar NL. Die dag was ook Celtic-Aberdeen. #Guidetti? #Feyenoord http://t.co/TKGQu5hld8 reageer retweet
Godverdomme.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef Sunri5e het volgende:
Je vergeet Kalouquote:
En Kenneth Karim, Karsdorp, Kongolo. K7quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef Sunri5e het volgende:
Klasie, Khalid, Keniaan. Ach zie bericht Caland vanmiddagquote:
Ah gemist.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klasie, Khalid, Keniaan. Ach zie bericht Caland vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:20 schreef Muto het volgende:
Maar Guidetti is wel blank. Dat is vanaf volgend seizoen een nieuwe vereiste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:20 schreef Muto het volgende:
Maar Guidetti is wel blank. Dat is vanaf volgend seizoen een nieuwe vereiste.Misschien kunnen we kindsoldaatje terughalen, om te laten zien dat we echt zo kwaad niet zijn. We geven zelfs kindsoldaatjes de kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Je zou toch pas zondag bij de wedstrijd terugkomen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Effe serieus....
De kuip zit vol met die pvv mongolen en aanhangers van die fascist Fortuyn...
Bij de EUFA is zeker het laaste wel bekend
Actuele nieuwsfeiten doen er toe leiden dat ik op mijn favoriete forum en in mijn favoriete topic mijn mening moet gaan ventileren. Dit zal leiden tot een hoop feiten die ik jullie niet wil onthouden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je zou toch pas zondag bij de wedstrijd terugkomen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:40 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)opblaasbanaan-16269/
Beste actie van De Teen sinds zijn komst naar Feyenoord.
2013-2014 Feyenoord-PSV 3-1quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pff, wanneer heeft PSV nou voor het laatst gewonnen in De Kuip?
Ah, zo'n 5 vijf jaar terug dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
2013-2014 Feyenoord-PSV 3-1
2012-2013 Feyenoord-PSV 2-1
2011-2012 Feyenoord-PSV 2-0
2010-2011 Feyenoord-PSV 3-1
2009-2010 Feyenoord-PSV 1-3
2008-2009 Feyenoord-PSV 1-0
2007-2008 Feyenoord-PSV 0-1
Feyenoord laat PSV winnenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah, zo'n 5 vijf jaar terug dus.
Na de thuisnederlaag tegen ajax, mogen ze ook verliezen in De Kuip om de glans er helemaal af te halen.…
Het kan me eigenlijk niet zoveel meer schelen, al denk ik er waarschijnlijk anders over als we Europees voetbal mislopen. Feyenoord heeft die stuivers van de UEFA helaas nodig om nog een beetje winst te draaienquote:
Uh, nee. Eigenlijk al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord heeft die stuivers van de UEFA helaas nodig om nog een beetje winst te draaien
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 22:48:47Morgen in #AD topadvocaat Harro Knijff, die aangeeft dat #Feyenoord zich terecht ernstig zorgen maakt over aanklacht racisme van UEFA. reageer retweet
Twee berichten die je wist dat zou komen.twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 23:10:06Het gaat nog enkele weken duren voordat er een besluit wordt genomen over het BAM-plan voor @DeKuip.Vanavond kwam de RvC van stadion bijeen. reageer retweet
In een compleet seizoen telt voor Feyenoord alleen de wedstrijden tegen Ajax, vooral de thuiswedstrijd, de rest is bijzaak. De afgelopen 9 jaar heeft Feyenoord slechts één Klassieker gewonnen, dat was inderdaad in de Kuip en dankzij Guidetti. Dus bij de huidige generatie supporters kan Guidetti niet meer stuk, hij is voor hen de Willem van Hanegem van het afgelopen decennium, enkel dankzij die ene prestatie tegen Ajax.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Kopsterk het volgende:
Guidetti werd nogal overschat door de hattricks die hij maakte tegen Ajax en Twente. Was eigenlijk een vrij beperkte spits die vooral scoorde uit penalty's. Onbegrijpelijk dat er nog behoorlijk wat Feyenoorders
wild worden van een eventuele terugkeer van Guidetti. Gozer redt het niet eens bij Celtic.
Ok Shreyas.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In een compleet seizoen telt voor Feyenoord alleen de wedstrijden tegen Ajax, vooral de thuiswedstrijd, de rest is bijzaak. De afgelopen 9 jaar heeft Feyenoord slechts één Klassieker gewonnen, dat was inderdaad in de Kuip en dankzij Guidetti. Dus bij de huidige generatie supporters kan Guidetti niet meer stuk, hij voor hen de Willem van Hanegem van het afgelopen decennium, enkel dankzij die ene prestatie tegen Ajax.
Mijn god, nee hequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef Sunri5e het volgende:
Gelukkig, Van Geel is dus echt niet voor Guidetti gegaan. Iedereen kan weer rustig gaan slapen.twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 22:55:38Wel opvallend. #Guidetti zegt bij RTVRijnmond best terug te willen naar #Feyenoord en wie was zondag in Glasgow.. Martin van Geel reageer retweet
Klopt, maar dergelijk gedrag wordt in een spelersgroep eigenlijk alleen gepikt als je zelf ook presteert.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:48 schreef Henrys het volgende:
Dacht dat Guidetti diep gekwetst was door Van Geel omdat die zei dat Guidetti niet fit genoeg was. Met Guidetti en Kazim samen krijg je wel gigantisch veel passie in de ploeg dat is wel goed te gebruiken. Elke keer dat Feyenoord in het jaar van Guidetti inzakte zag je Guidetti weer iedereen scherp houden
Ik denk dat Guidetti wel weer gaat presteren, El Ahmadi en Guidetti werkte toen erg goed. Vraag me alleen af of die zenuwziekte nou wel of geen permanente schade heeft achtergelatenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar dergelijk gedrag wordt in een spelersgroep eigenlijk alleen gepikt als je zelf ook presteert.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In een compleet seizoen telt voor Feyenoord alleen de wedstrijden tegen Ajax, vooral de thuiswedstrijd, de rest is bijzaak. De afgelopen 9 jaar heeft Feyenoord slechts één Klassieker gewonnen, dat was inderdaad in de Kuip en dankzij Guidetti. Dus bij de huidige generatie supporters kan Guidetti niet meer stuk, hij is voor hen de Willem van Hanegem van het afgelopen decennium, enkel dankzij die ene prestatie tegen Ajax.
Ah, fijn om te weten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In een compleet seizoen telt voor Feyenoord alleen de wedstrijden tegen Ajax, vooral de thuiswedstrijd, de rest is bijzaak. De afgelopen 9 jaar heeft Feyenoord slechts één Klassieker gewonnen, dat was inderdaad in de Kuip en dankzij Guidetti. Dus bij de huidige generatie supporters kan Guidetti niet meer stuk, hij is voor hen de Willem van Hanegem van het afgelopen decennium, enkel dankzij die ene prestatie tegen Ajax.
quote:De UEFA beschuldigt Feyenoord van racisme omdat een opblaasbare banaan op het veld in de buurt van Gervinho van AS Roma werd gegooid. Er hangt de club een zware straf boven het hoofd. Advocaat Harro Knijff, bekend met zaken in de sport, denkt dat Feyenoord zich terecht grote zorgen maakt.
De grote zorgen van directeur Eric Gudde zijn terecht?
Knijff: ,,Absoluut. Racisme is iets waar zwaar aan zal worden getild. Bij de UEFA is er een andere benadering dan bij het tuchtrecht in Nederland. Bij de UEFA geldt de zogenaamde 'strict liability rule'. Dat betekent dat de club schuldig is als er zich een incident is geconstateerd. Feyenoord kan dan alleen nog maar proberen om bij de maatregel verlichtende omstandigheden te krijgen.''
Dat betekent?
,,Als Feyenoord er met een boete vanaf komt, mag het de handen echt dichtknijpen. Dat er een straf volgt, is zeker. Feyenoord zal moeten aantonen dat ze er echt alles aan hebben gedaan om het incident te voorkomen. Dus niet een beetje, maar met een spijkerhard verhaal.''
Maar Feyenoord heeft nooit geprobeerd te voorkomen de bananen uit het stadion te weren omdat ze nooit de link met een uiting van racisme hebben gelegd.
,,In heel veel landen zijn bananen natuurlijk wel uitingen van racisme. Of het nou opblaasbare bananen zijn of het echte fruit. Daar komt bij dat de club een tuchtrechterlijk verleden heeft. Dat weegt echt mee. En dan waren er ook nog de incidenten in Rome. Die horen niet mee te spelen, maar ik vraag me af of die gebeurtenissen niet in de achterhoofden van de tuchtrechters zit.''
Is Feyenoord dan eigenlijk niet gewoon kansloos?
,,Het verweer is nooit kansloos. Maar de club moet hopen dat de UEFA kiest voor verlichtende omstandigheden. Maar let wel: de UEFA hoeft niet aan te tonen dat Feyenoord fout zat. Gudde moet juist bewijzen dat Feyenoord er alles aan heeft gedaan om dit te voorkomen.''
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef Caland het volgende:
Gelukkig, Van Geel is dus echt niet voor Guidetti gegaan. Iedereen kan weer rustig gaan slapen.twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 22:55:38Wel opvallend. #Guidetti zegt bij RTVRijnmond best terug te willen naar #Feyenoord en wie was zondag in Glasgow.. Martin van Geel reageer retweet
quote:Gervinho ontkent dat hij heeft gezegd dat Feyenoord gestraft moet worden door de UEFA. De aanvaller van AS Roma kreeg afgelopen donderdag een opblaasbare banaan naar zich toegeworpen en direct werd er gedacht aan een racistische daad. Daar was volgens Feyenoord geen sprake van, maar de UEFA heeft de Rotterdamse club in staat van beschuldiging gesteld.
Gervinho werd afgelopen maandag geciteerd door beIN Sports en zou gezegd hebben dat hij hoopt dat Feyenoord een straf zal krijgen. De Ivoriaan ontkent echter dat hij met dit medium heeft gesproken, zo vertelde hij aan landgenoot Sekou Cissé, die in het verleden onder contract stond bij Feyenoord en met Gervinho heeft gesproken. "Ik vond dat Gervinho moest weten hoe het zit en dus heb ik hem gebeld", zegt Cissé tegen Voetbal International.
"Ik ken die plastic bananen nog van mijn eigen tijd bij Feyenoord en weet dat die niks te maken hebben met racisme", vervolgt de aanvaller van Racing Genk. "Daarvan heb ik ook nooit iets gemerkt in De Kuip. Gervinho zei dat hij niks wist van die uitspraken in de pers. Hij heeft helemaal niet gereageerd op wat er is gebeurd. Nu is het voor hem ook goed. Ik hoop dat ze bij de UEFA ook begrijpen dat ze deze situatie verkeerd hebben beoordeeld."
UEFA en FIFA die zo hypocriet doen over racisme, even zo'n open deur intrappen om te laten zien hoe fantastisch ze wel niet zijn, eng, heel eng.quote:
Maandag stond VI toevallig aan. Krabbie's plek is overgenomen door Jan-Dirk zag ik?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef Caland het volgende:
Die hele ophef van de UEFA over niks is toch juist racistisch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:49 schreef Caland het volgende:
De Teen die met Het Voorhoofd belt om een opblaasbare banaan. Leuker kunnen we het niet maken.
Precies, als je zo graag racisme wil zien waar het niet is dan klopt er bij de UEFA iets niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die hele ophef van de UEFA over niks is toch juist racistisch?
Dit zeg je alleen omdat ie zwart is zeker? Racist.quote:Op woensdag 4 maart 2015 06:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hey die doelman van Ajax lijkt wel op die van jullie zeg
Was niet op het veld.quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:27 schreef Poolbal het volgende:
Als je als supporter van je club nu nog steeds niet weet dat een (opblaasbare) banaan op het veld gooien grote problemen op gaat leveren.... en dan ook nog in een Europese wedstrijd, volgend op een situatie waarin de club/de supporters in een heel slecht daglicht staan.
Het is gewoon een extreem domme actie. Zo dom dat ik bijna zou denken dat ajaxieden stiekem naar binnen zijn geglipt en vuurwerk en een banaan op het veld gegooid hebben om Feyenoord te duperen.
aanstekers idd, maar alsnog. Deze supporters hebben Feyenoord gewoon hard genaaid. Ben geen echte clubfan van geen enkele club, maar vind het gewoon zonde dat net als Feyenoord weer Europees speelt er een stel debielen zit onder de supporters wiens leven draait om te laten zien hoe 'loco' ze wel niet zijn.quote:
Exact.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die hele ophef van de UEFA over niks is toch juist racistisch?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:26 schreef Lastpost het volgende:
Kuyt en Guidetti ... Nu nog Kalou binnen hengelen en ik ben tevreden.
Zo'n voorhoede maakt een vertrek van Clasie best bespreekbaar, gaat alleen nooit gebeuren natuurlijk.
Loopt bij Twente nog wel iemand rond die ik zo kan bedenken voor op het middenveld.quote:
Het heeft meer te maken met de bizarre wereld waarin we leven, niet met een supporter, met een donkere huidskleur, die iets met een banaan doet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:27 schreef Poolbal het volgende:
Als je als supporter van je club nu nog steeds niet weet dat een (opblaasbare) banaan op het veld gooien grote problemen op gaat leveren.... en dan ook nog in een Europese wedstrijd, volgend op een situatie waarin de club/de supporters in een heel slecht daglicht staan.
quote:'El Ahmadi overweegt vertrek na bekendmaking afscheid Rutten'
4 maart 2015
Karim El Ahmadi overweegt een mogelijk vertrek komende zomer bij Feyenoord, zo meldt Voetbal International. De aanwezigheid van Fred Rutten bij Feyenoord was een belangrijke reden voor de terugkeer van de middenvelder. Hoewel hij nog een contract tot medio 2017 heeft, is wat El Ahmadi betreft het perspectief door het vertrek van Rutten flink vertroebeld.
Mooi. Kan Karsdorp voortaan op middenveld spelen. Of Vilhena als die blijft.quote:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 04-03-2015 om 09:30:38Craig Bellamy onderweg naar de #Kuip. Lees meer op www.vi.nl. #feyenoord reageer retweet
Valt me tegen van Karim, indien waarheid. Maar prima, als het echt is; niet meer opstellen. Dan is het een nog grotere fout geweest hem te halen omdat je Vilhena hebt verprutst op de bank en zijn vervanger je keihard laat vallen zodra zijn trainertje opgerot is.quote:
Ik denk dat Rutten zich dan nog niet goed heeft ingelezen in de financiele mogelijkheden van Twente.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Rutten neemt hem wel mee naar Twente, meer perspectief daar....
Klopt, Krabby bericht. VI.nlquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten zich dan nog niet goed heeft ingelezen in de financiele mogelijkheden van Twente.
Ik had echter ook niet verwacht dat El Ahmadi ineens zo graag weg zou willen gaan. Bron en ergens iets van een citaat zou dan ook wel fijn zijn, nu klinkt het een beetje als een Krabby-bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |