abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150240257
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_150240261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat betreft Feyenoord - NAC verwacht ik een moeizame en ternauwernood behaalde 2-1 overwinning voor Feyenoord.

Voorspelbaarheid troef; defensief NAC (gelukkig hebben ze een kutkeeper), laag baltempo, weinig creativiteit en Feyenoord die een kans of 8 nodig heeft om tot scoren te komen.
Zul je zien dat Bassie z'n eerste goede wedstrijd van het seizoen keept.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 09:46:10 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_150240632
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:20 schreef Muto het volgende:

[..]

Nah dat doet-ie dan maar lekker. Als je thuis tegen de nummer 17 niet kan winnen dan weet je meteen waarom het volkomen terecht is dat het seizoen wat langer gaat duren.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_150240731
quote:
volgens Van Geel was de kans dan ook groot dat Rutten gewoon was gebleven als Feyenoord over een potje van 20 miljoen euro kon beschikken. De trainer noemde het gisteren zelf 'als je het geld hebt, moet je durven financieren'. ''Maar zo’n potje is er niet, en dat zal er ook de komende jaren niet zijn.’’

Feyenoord kijkt liever naar Varkenoord voor versterkingen. ''Komend seizoen hebben we iets meer te besteden in de salarissfeer. Maar we gaan niet over onze financiële grenzen heen. Fred moest begrijpen dat er een financiële kloof blijft tussen Feyenoord aan de ene kant en Ajax en PSV aan de andere kant. Dat deed hem besluiten om zijn conclusies te trekken.'
Wat een vuige onetische man is die Geel toch regelmatig!
Iedereen, ook sliske, weet dondersgoed dat dergelijke bedragen volledig irreeel zijn. Dat wist sliske ook al voor hij tekende, en je maakt niemand wijs dat hij daarom vraagt. Zoals gewoonlijk is martin hier zijn eigen straatje aan het schoonvegen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_150240820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:20 schreef Muto het volgende:

[..]

Jullie vergeten dat ze Fernandez in de spits hebben en oud Feyenoorders altijd tegen Feyenoord scoren. Ik gok een gelijkspelletje
pi_150240841
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Wat een vuige onetische man is die Geel toch regelmatig!
Iedereen, ook sliske, weet dondersgoed dat dergelijke bedragen volledig irreeel zijn. Dat wist sliske ook al voor hij tekende, en je maakt niemand wijs dat hij daarom vraagt. Zoals gewoonlijk is martin hier zijn eigen straatje aan het schoonvegen.
Eens. Bovendien is nu wel duidelijk geworden dat Varkenoord regelmatig talenten aflevert, maar dat daar niet de spelers vandaan komen die je hogerop brengen. Je zal spelers van buiten moeten halen om hogerop te komen, zoals Toornstra. Echt, met Van Geel gaan we niet verder komen.. :N
pi_150241004
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Eens. Bovendien is nu wel duidelijk geworden dat Varkenoord regelmatig talenten aflevert, maar dat daar niet de spelers vandaan komen die je hogerop brengen. Je zal spelers van buiten moeten halen om hogerop te komen, zoals Toornstra. Echt, met Van Geel gaan we niet verder komen.. :N
Rutten wilde Chery halen, Van Geel heeft, terecht naar mijn mening, dat we genoeg middenvelders hebben met El Ahmadi, Toornstra, Karsdorp, Immers, Vilhena & Clasie. Rutten heeft zelf gezegd dat het feit dat Chery niet is gehaald, heeft meegewogen om niet te verlengen. Sorry hoor, maar Chery brengt ons niet naar een hoger niveau. Eerst zijn we boos dat er 3 miljoen voor Bilal is betaald, want teveel geld en overbodige plek want we hadden zoveel buitenspelers. Maar dan moeten er wel miljoenen betaald worden voor Chery, want dat wil Rutten? En dan in de zomer boos worden op Van Geel dat hij weer geen goede spits kan halen, omdat er geen geld is zeker.

Van Geel doet echt niet alles goed, maar hij heeft hier prima gehandeld, hou dat geld voor Chery maar op zak en kom in de zomer maar op de proppen met wel een goede spits. Dat is afgelopen jaar niet gelukt, dus dat moet komend jaar wel lukken
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:06:53 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150241078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Rutten wilde Chery halen, Van Geel heeft, terecht naar mijn mening, dat we genoeg middenvelders hebben met El Ahmadi, Toornstra, Karsdorp, Immers, Vilhena & Clasie. Rutten heeft zelf gezegd dat het feit dat Chery niet is gehaald, heeft meegewogen om niet te verlengen. Sorry hoor, maar Chery brengt ons niet naar een hoger niveau. Eerst zijn we boos dat er 3 miljoen voor Bilal is betaald, want teveel geld en overbodige plek want we hadden zoveel buitenspelers. Maar dan moeten er wel miljoenen betaald worden voor Chery, want dat wil Rutten? En dan in de zomer boos worden op Van Geel dat hij weer geen goede spits kan halen, omdat er geen geld is zeker.

Van Geel doet echt niet alles goed, maar hij heeft hier prima gehandeld, hou dat geld voor Chery maar op zak en kom in de zomer maar op de proppen met wel een goede spits. Dat is afgelopen jaar niet gelukt, dus dat moet komend jaar wel lukken
Met het uitspreken van de ambitie is hij wel in de fout gegaan, verder heel begrijpelijk dat Feyenoord voorzichtig met de centen omgaat.
pi_150241114
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Van mij hoefde Chery ook niet te komen en over Bilal heb ik al genoeg gezegd.. maar ik vind die Van Geel altijd zo'n ongelofelijke babbelaar.. hij zegt dat de focus ligt op Varkenoord maar haalt wel Vermeer, Toornstra en El Ahmadi waardoor spelers als Vilhena en Mulder niet meer aan de bak komen. Hij heeft het financieel wel goed gedaan voor Feyenoord, maar beste mensen, slik toch niet alles meteen voor zoete koek wat deze man uitkraamt.
pi_150241154
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Van mij hoefde Chery ook niet te komen en over Bilal heb ik al genoeg gezegd.. maar ik vind die Van Geel altijd zo'n ongelofelijke babbelaar.. hij zegt dat de focus ligt op Varkenoord maar haalt wel Vermeer, Toornstra en El Ahmadi waardoor spelers als Vilhena en Mulder niet meer aan de bak komen. Hij heeft het financieel wel goed gedaan voor Feyenoord, maar beste mensen, slik toch niet alles meteen voor zoete koek wat deze man uitkraamt.
Omdat Vermeer, Toornstra en El Ahmadi je ploeg beter maken.
pi_150241211
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Omdat Vermeer, Toornstra en El Ahmadi je ploeg beter maken.
Dat is ook zo. Ach wat kan mij het nog verrotten.. we worden toch nooit meer kampioen. Zoek het lekker uit Van Geel :W
pi_150241272
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Met het uitspreken van de ambitie is hij wel in de fout gegaan, verder heel begrijpelijk dat Feyenoord voorzichtig met de centen omgaat.
Klopt, dat was te ambitieus. "Probleem" is dat je met deze punten vorig jaar wel 'gewoon' mee deed, het is dat PSV veel beter is dan afgelopen jaren
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vermeer is veel beter dan Mulder, Toornstra beter dan Immers (maar ja, falende buitenspelers), El Ahmadi maakt het team ook beter. Van Geel legt de focus op Varkenoord ja, maar dat betekent toch niet dat je helemaal niemand meer kan halen
pi_150241334
Toornstra speelt nooit op zijn positie juist door Immers, waardoor iemand anders op de bank komt (Vilhena)
pi_150241366
Wie van jullie heeft eigenlijk bewust het laatste kampioenschap van Feyenoord meegemaakt?
pi_150241373
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie van jullie heeft eigenlijk bewust het laatste kampioenschap van Feyenoord meegemaakt?
Niemand die nu nog leeft in ieder geval.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:20:26 #16
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_150241377
quote:
De gehele dag/avond of is een gedeelte ervan ook goed? :')
pi_150241392
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:18 schreef macca728 het volgende:
Toornstra speelt nooit op zijn positie juist door Immers, waardoor iemand anders op de bank komt (Vilhena)
Het niet spelen van Vilhena heeft meer te maken met Ahmadi natuurlijk.
pi_150241482
Desalniettemin blijven de "twintig miljoen" uitspraken van Martin walgelijk.
Dat spelletje hebben we hem al vaker zien spelen.
pi_150241916
quote:
Jaaaaaa
En gezellig dat het was joh *O*

Zelden zo'n tyfusbende meegemaakt in de stad winkels werden geplunderd er werd gevochten en geschoten, man leek wel een oorlogsgebied op de Coolsingel.
blablablabla
pi_150242016
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Ach wat kan mij het nog verrotten.. we worden toch nooit meer kampioen. Zoek het lekker uit Van Geel :W
Van Geel zit extreem op de centjes maar wat moet dat moet.
Wij hebben nu eenmaal geen modern stadion waaruit we veel inkomsten kunnen genereren of externe geldschieters.

Laatste wat je wil is toch weer het gezeik waarin we zaten zoals dat nu bij Twente aan de gang is??
blablablabla
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:52:08 #21
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_150242019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:26 schreef De_Pel het volgende:
Valt mee. Het is een feit dat Rutten meer wilde investeren. Dat MvG er een bedrag aan hangt verandert weinig aan het verhaal.

Naar mijn mening is het trouwens onbegrijpelijk dat Rutten zo graag Chery wilde. Op wiens plaats moet hij gaan spelen dan? :? Zeer terecht dat hij niet is gehaald.

Ik stel trouwens voor dat Van Gastel het gewoon gaat doen. Loopt al lang genoeg rond en ook met hem haal je in 25 wedstrijden wel 45 punten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_150242109
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Valt mee. Het is een feit dat Rutten meer wilde investeren. Dat MvG er een bedrag aan hangt verandert weinig aan het verhaal.

Naar mijn mening is het trouwens onbegrijpelijk dat Rutten zo graag Chery wilde. Op wiens plaats moet hij gaan spelen dan? :? Zeer terecht dat hij niet is gehaald.
Sliske kreeg zijn zin gewoon niet, Bilal is ook op zijn voorspraak gekomen (doei 3.5 mio) net als "ervaren" Bouhlarouz.

Laat hem maar lekker Twente verder naar de tyfus gaan helpen en chapeau voor V Geel dat hij zijn oren niet heeft laten hangen naar zijn debiele eisenpakket.
blablablabla
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:59:26 #23
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_150242229
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Sliske kreeg zijn zin gewoon niet, Bilal is ook op zijn voorspraak gekomen (doei 3.5 mio) net als "ervaren" Bouhlarouz.

Laat hem maar lekker Twente verder naar de tyfus gaan helpen en chapeau voor V Geel dat hij zijn oren niet heeft laten hangen naar zijn debiele eisenpakket.
Boula kwam niet op voorspraak van Rutten.
pi_150242243
quote:
Ik, en die daarvoor ook.
pi_150242385
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Boula kwam niet op voorspraak van Rutten.
Hij was degene die ervaren verdedigers eiste als opvolgers voor BMI en De Vrij.
blablablabla
pi_150242502
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij was degene die ervaren verdedigers eiste als opvolgers voor BMI en De Vrij.
Kanttekening Wilkshire; wel op voorspraak van Rutten gekomen, maar alleen omdat Schaken niet wilde omscholen tot rechtsback
pi_150242572
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:08 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Kanttekening Wilkshire; wel op voorspraak van Rutten gekomen, maar alleen omdat Schaken niet wilde omscholen tot rechtsback
En terecht is toch debiel man.
blablablabla
pi_150242959
quote:
Ik, en als 7/8-jarige die van '84 zelfs. :+
BFF met GGMM
pi_150243068
quote:
Feyenoord probeerde tijdens de rust van het Europese duel al duidelijk te maken dat arbiter Clément Turpin een verkeerde conclusie had getrokken toen hij de banaan op het veld zag liggen. Na afloop hebben de medewerkers Samuel Sanches en Gido Vader persoonlijk aan Gervinho uitgelegd dat het absoluut geen uiting van racisme was. ,,We hadden het idee dat Gervinho het toen begreep,'' zegt Gudde. ,,Maar als ik dan zijn uitspraken lees, dan blijkt dat niet het geval. Als de citaten echt zijn natuurlijk.'
Zouden ze het in het Nederlands hebben uitgelegd?
blablablabla
pi_150245475
4 out of the box trainers voor Feyenoord

http://www.vi.nl/nieuws/f(...)he-boxkandidaten.htm
Abracadabra, tapate guarra!
pi_150245902
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:26 schreef De_Pel het volgende:
Die uitspraak zegt eigenlijk alles. Wie in zijn gelijk staat hoeft niet te overdrijven. Sterker nog, bij overdrijving toon je juist zwakte en dat doe je alleen als je argumenten te zwak zijn om ze te benoemen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150245923
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
4 out of the box trainers voor Feyenoord

http://www.vi.nl/nieuws/f(...)he-boxkandidaten.htm
Peter Maes lijkt een goede trainer van de vier daar genoemd.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:03:36 #33
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_150245933
quote:
Tuurlijk, als puber zijnde met m'n Canal+ kampioensschaal van de PTT Telecompetitie als ik me niet vergis. ;)
pi_150245961
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Peter Maes lijkt een goede trainer van de vier daar genoemd.
Daar dacht ik ook aan maar hij was vorig jaar te duur en heeft toen zijn contract verlengd bij Lokeren en zal nu helemaal niet te betalen zijn.. hoort bij de bestbetaalde trainers van België, samen met Preudhomme
pi_150246043
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Boulahrouz is hem juist door de strot geschoven, want gratis.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:08:34 #36
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_150246094
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik, en als 7/8-jarige die van '84 zelfs. :+
Ik was net zes.

_O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_150246146
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Onzin. Door Sliskes "eisen" in het belachelijke te trekken schuif je elke discussie aan de kant op basis van een non-argument. Als sliske van mening is dat je het als "topclub" niet kan veroorloven om in oktober al weer uitgebald te zijn heeft hij wmb gewoon gelijk.
pi_150246193
Misschien is Luhukay wel wat.. heeft ervaring en weet hoe het is om onder druk te werken (Hertha). En misschien kan hij meteen een lijntje uitgooien naar Kalou die hij ook naar Hertha haalde..
pi_150246248
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:02 schreef eight het volgende:

[..]

Die uitspraak zegt eigenlijk alles. Wie in zijn gelijk staat hoeft niet te overdrijven. Sterker nog, bij overdrijving toon je juist zwakte en dat doe je alleen als je argumenten te zwak zijn om ze te benoemen.
Juist. Daarnaast begint van Geel een aardig gluiperige reputatie op te bouwen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:17:07 #40
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150246396
#teamvangastel
pi_150246534
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:17 schreef Dekatria het volgende:
#teamvangastel
Dat durft van Geel helaas nooit aan
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:23:02 #42
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150246603
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:20 schreef eight het volgende:

[..]

Dat durft van Geel helaas nooit aan
Hoop doet leven...
pi_150246779
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:23 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hoop doet leven...
"Ach wat, hoop doet leven... Heden vol weerde, morgen in de..." - Kan Fredje alvast oefenen voor komend seizoen
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:29:04 #44
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150246802
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:28 schreef Bombvis het volgende:
"Ach wat, hoop doet leven... Heden vol weerde, morgen in de..." - Kan Fredje alvast oefenen voor komend seizoen
"De kracht van het team, is het team"
pi_150246806
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Onzin. Door Sliskes "eisen" in het belachelijke te trekken schuif je elke discussie aan de kant op basis van een non-argument. Als sliske van mening is dat je het als "topclub" niet kan veroorloven om in oktober al weer uitgebald te zijn heeft hij wmb gewoon gelijk.
Feyenoord is geen topclub meer in die zin dat het realistisch is dat je serieus mee zal doen om de titel, terwijl de achterban dat wel elk seizoen weer verwacht.
Wat je proefde uit zijn verhaal was dat de belangrijkste reden om te stoppen, niet zozeer het geld maar het onrealistische verwachtingspatroon.

Probleem ligt niet zozeer bij V Geel maar meer bij Fred die er niet mee om kan gaan.
blablablabla
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:31:59 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150246896
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:03 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Tuurlijk, als puber zijnde met m'n Canal+ kampioensschaal van de PTT Telecompetitie als ik me niet vergis. ;)
Die heb ik nog ja. Kreeg die dag een foei van een steward toen ik voor het eerst een fakkel in het stadion afstak (op vak P ook nog eens) en een tak tegen m'n gezicht op de Coolsingel :') broekie van 10 jaar oud.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_150247004
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

:') Doe niet zo emotioneel joh. In 2025 ziet de voetbalwereld er heel anders uit en kun je zomaar weer meedoen om de titel.
pi_150247011
Ik was 4 kutleef
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:36:59 #49
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_150247047
Peter Maes dan het liefst. Preudhomme doet het ook weer geweldig daar. Sinds zijn vertrek is Twente helemaal ingestort.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_150247521
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Jaaaaaa
En gezellig dat het was joh *O*

Zelden zo'n tyfusbende meegemaakt in de stad winkels werden geplunderd er werd gevochten en geschoten, man leek wel een oorlogsgebied op de Coolsingel.
In die periode was het wel vaker een bende meen ik. Ook standaard met Koninginnedag en Zomercarnaval gezeik op de Coolsingel en Stadhuisplein. Laatste druppel was volgens mij rellen met bevrijdingsdag begin jaren '00.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')