Zoiets kan je niet met een wet regelen. en wie gisteravond Pauw heeft gezien, dat kind zal waarschijnlijk ook wel een opa en/of een oma hebben gehad, en dan krijg je zoiets.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Er is niet veel begrip voor de Opa's en Oma's lees ik in dat topic![]()
Of er nou een wet moet komen weet ik ook zonet niet, maar een béétje begrip had ik nog wel verwacht, maar dat kan je dus vergeten
Heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets kan je niet met een wet regelen. en wie gisteravond Pauw heeft gezien, dat kind zal waarschijnlijk ook wel een opa en/of een oma hebben gehad, en dan krijg je zoiets.
Niet iedereen, sommigen zitten in een vechtsituatie met hun ouders.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen wil zowel zijn kinderen als eventuele kleinkinderen graag zien, lijkt me. Het is alleen soms niet mogelijk, en dat is hard.
Dat kind dat afgelopen zondag door zijn moeder vermoordt is (7 jaar).quote:
ah.... ja dat was dus niet zijn Oma, had dat kind nog beter bij Oma op bezoek kunnen gaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kind dat afgelopen zondag door zijn moeder vermoordt is (7 jaar).
nou sorry, mijn Aap heeft een Opa en Oma'squote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:27 schreef FANN het volgende:
Ik had het topic geopend voor Opa's en Oma's om hun ervaringen te delen komen er allemaal
gasten met een mening
Misschien stonden die grootouders ook wel machteloos, je weet het niet, de moeder had iig ernstige psychische problemen. Zulke dingen blijven triest.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... ja dat was dus niet zijn Oma, had dat kind nog beter bij Oma op bezoek kunnen gaan
Kijk dat is dan weer de andere kantquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
nou sorry, mijn Aap heeft een Opa en Oma's![]()
moet er niet aan denken dat die mensen enige inspraak krijgen
En als een verzuurde moeder de vader zwart maakt bij haar kinderen, waardoor ze de kant van hun moeder kiezen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je aan de kinderen zelf over laten, dat vind ik zelfs in het geval van ouders, niks omgangsregeling, als kinderen niet willen is dat hun eigen keus.
Ik geef mijn kinderen (ik heb makkelijk praten, ze zijn volwassen) hun eigen keuze.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als een verzuurde moeder de vader zwart maakt bij haar kinderen, waardoor ze de kant van hun moeder kiezen?
Gelukkig is het in Nederland anders geregeld.
Wij zien de opa en oma van onze kinderen niet meer, opa en oma hebben gelukkig nooit hun best gedaan daar verandering in te brengen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
nou sorry, mijn Aap heeft een Opa en Oma's![]()
moet er niet aan denken dat die mensen enige inspraak krijgen
Dat kan als ze volwassen zijn, maar het is dus niet zo dat je die keuze altijd aan de kinderen over kan laten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef mijn kinderen (ik heb makkelijk praten, ze zijn volwassen) hun eigen keuze.
Dat weet ik, daarom is een scheiding vaak een probleem wanneer de kinderen nog erg jong zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan als ze volwassen zijn, maar het is dus niet zo dat je die keuze altijd aan de kinderen over kan laten.
Omdat de ouders vaak niet in het belang van het kind kunnen denken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom is een scheiding vaak een probleem wanneer de kinderen nog erg jong zijn.
Ze gaan elkaar vaak over en weer zwart maken dat is jammer, voor een kind zijn beide ouders belangrijk zelfs als ze volwassen zijn, daarom moet je dat niet doen. Ik heb het nooit over hun moeder, zeker niet in negatieve zin, wat ik verder van haar denk is mijn zaak, daar hebben de kinderen niks aan om dat te weten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat de ouders vaak niet in het belang van het kind kunnen denken.
Hoeveel opa's en oma's huppelen er op Fok rond, denk je?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:27 schreef FANN het volgende:
Ik had het topic geopend voor Opa's en Oma's om hun ervaringen te delen komen er allemaal
gasten met een mening
Weet ik veel... héél wat denk ik toch welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel opa's en oma's huppelen er op Fok rond, denk je?
Ik ken er één, maar die gedraagt zich alsof ze ergens midden 20 is...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel... héél wat denk ik toch wel
gekkie!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel... héél wat denk ik toch wel
just me zeker?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er één, maar die gedraagt zich alsof ze ergens midden 20 is...
Piet gedraagt zich ook wel eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |