In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert kon genieten en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom kan je niet lang staan eigenlijk?
Emmaquote:Op maandag 2 maart 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert geniette en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.![]()
Die link. Emma Watson's accent vind ik prachtig.
Wel, zij is lekker, dan kent hij ze toch wel?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef Fascination het volgende:
Inb4 dat Faxie niet weet wie Emma Watson is.
Yaaasquote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EmmaMijn one and only celebrity crush. En ze is feminisme een goede naam aan het geven. Dat is ook tof
Da's die van Harry Potter toch?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef Fascination het volgende:
Inb4 dat Faxie niet weet wie Emma Watson is.
Herkenbaar probleem, ik ga dan maar gewoon ergens zitten, desnoods op de grond, anders trek ik het echt niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert kon genieten en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.![]()
Zolang hoef je toch niet te wachten?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert kon genieten en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel, zij is lekker, dan kent hij ze toch wel?
Helemaal goed.quote:
Balen is dat hè. Als het kan probeer ik ook te zitten, maar ik sta meestal vooraan waar de mensen zowat in elkaars nek kruipen en over de zittende mensen heen lopen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, ik ga dan maar gewoon ergens zitten, desnoods op de grond, anders trek ik het echt niet.
Makkelijk. Inclusief rij buiten. Voor "grotere" concerten kies ik meestal voor zitplekken dus dan is het geen probleem.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zolang hoef je toch niet te wachten?...
Ja, daar begin ik maar gewoon niet aan zonder diclofenacjes als voorzorgsmaatregel genomen te hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Balen is dat hè. Als het kan probeer ik ook te zitten, maar ik sta meestal vooraan waar de mensen zowat in elkaar nek kruipen en over zittende mensen heen lopen.
Geen mannenbankjes?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef perro. het volgende:
als je met je vriendin mee gaat shoppen. dan moet je pas lang staan.
Nee hoor, ben altijd binnen een halfuur geslaagd met kopen wat ik van plan was.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef perro. het volgende:
Ow mja grotere concerten kan het wel even duren soms.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Balen is dat hè. Als het kan probeer ik ook te zitten, maar ik sta meestal vooraan waar de mensen zowat in elkaars nek kruipen en over de zittende mensen heen lopen.
[..]
Makkelijk. Inclusief rij buiten. Voor "grotere" concerten kies ik meestal voor zitplekken dus dan is het geen probleem.
Ik vind ze naar aanvoelen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is vooral dat ze nooit meer weggaan.
Het is niet meer lekker zacht, minder kroelgeschikt.quote:
online. 5 minuten en je hoeft niet door de regen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ben altijd binnen een halfuur geslaagd met kopen wat ik van plan was.
Ik zeg toch verder niks over surfmannen in het algemeen.quote:
Van mij hoeft het ook niet echtquote:Op maandag 2 maart 2015 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat.
Sowieso heb ik niet echt iets met dat hele afgetrainde.
Nee, heb niks met het water eigenlijk en ook niet met neptieten en slecht acteerwerkquote:Op maandag 2 maart 2015 23:23 schreef perro. het volgende:
[..]
jij keek als klein meisje vast baywatch.
Owquote:Op maandag 2 maart 2015 23:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zeg toch verder niks over surfmannen in het algemeen.
Ja, precies. Zo klitterig.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet meer lekker zacht, minder kroelgeschikt.
En als je er een beetje per ongeluk een haar van meetrekt is het meteen drama. :$
Meh, dat is niets.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is ook om naar de kijken, voelen mag niet zomaar meestal
oh.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, heb niks met het water eigenlijk en ook niet met neptieten en slecht acteerwerk
Voor die nieuwe rollen heeft hij zijn haar altijd zo als Albert Einstein enzo.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Om in Harry Potter sferen te blijven, Daniel Radcliffe vind ik wel een aantrekkelijke man.
Vind dat wel charmant.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor die nieuwe rollen heeft hij zijn haar altijd zo als Albert Einstein enzo.
Of het gewoon leuk houden samen. Pauzes tussendoor, wat drinken ergens of lunchen.quote:
Boekenwinkels, antiquariaten.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Of het gewoon leuk houden samen. Pauzes tussendoor, wat drinken ergens of lunchen.Af en toe een Media Markt oid in duiken.
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Of het gewoon leuk houden samen. Pauzes tussendoor, wat drinken ergens of lunchen.Af en toe een Media Markt paskamer oid in duiken.
*tikt af*quote:Op maandag 2 maart 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Wel een ding dat ik raar vind aan mezelf, ik vind het er aantrekkelijk uitzien als ik mannen zie roken.![]()
een joint is groter.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Wel een ding dat ik raar vind aan mezelf, ik vind het er aantrekkelijk uitzien als ik mannen zie roken.![]()
The eternal search for somewhere to sitquote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef perro. het volgende:
Dat vind ik ook hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
even in de shop bijkomen van het gezeur: "staat dit? en mijn kont niet dik?"quote:Op maandag 2 maart 2015 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The eternal search for somewhere to sit
dat moet je mij niet vragen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Size matters? :$
Misschien rook ik er in de zomer nog eens eentje.
Ik weiger daar op te antwoorden.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:31 schreef perro. het volgende:
[..]
even in de shop bijkomen van het gezeur: "staat dit? en mijn kont niet dik?"
Ik weet dat mijn kont altijd dik is. Maar dat gebruik ik gewoon in mijn voordeel.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:31 schreef perro. het volgende:
[..]
even in de shop bijkomen van het gezeur: "staat dit? en mijn kont niet dik?"
Ook heerlijk als meisjes dat doenquote:
Ik zit hier met een glimlach van oor tot oorquote:
Beter dan een fruitschaalquote:Op maandag 2 maart 2015 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit hier met een glimlach van oor tot oor
Ik heb nog appels liggen heurquote:
Ja, ik dacht ik maak er de andere Emma van voor VA, zo lief ben ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daarnet was het nog Emma Stone?![]()
[ afbeelding ]
zou ook rakenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daarnet was het nog Emma Stone?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zit meer op zoiets te wachten?
[ afbeelding ]
Trusten Yvquote:Op maandag 2 maart 2015 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor VA nog 1tje. Beterschap![]()
[ afbeelding ]
Ik ga een poging tot slapen doen.
wat lievquote:Op maandag 2 maart 2015 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor VA nog 1tje. Beterschap![]()
[ afbeelding ]
Ik ga een poging tot slapen doen.
Ik kijk HoC af. Seizoen 1 is bijna klaarquote:Op maandag 2 maart 2015 23:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben bijzonder goed gehumeurd.![]()
Zou bijna zonde zijn om te gaan slapen nu, maar anders ben ik morgen weer laat wakker, hmmm. Decisions decisions. Nog even.
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zit meer op zoiets te wachten?
[ afbeelding ]
Zo, jij gaat daar snel doorheen!quote:Op maandag 2 maart 2015 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kijk HoC af. Seizoen 1 is bijna klaar
Blijf nog evenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben bijzonder goed gehumeurd.![]()
Zou bijna zonde zijn om te gaan slapen nu, maar anders ben ik morgen weer laat wakker, hmmm. Decisions decisions. Nog even.
Hartig en zoet? Hmm, zou ik moeten proeven, want het klinkt niet te nassen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg over![]()
Maar da's lekker met jam hoor
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hartig en zoet? Hmm, zou ik moeten proeven, want het klinkt niet te nassen.
Ik heb dat altijd met goeie series. Dan ben ik hooked en wil ik snel doorgaan. Ik zit ook met smacht te wachten tot NCIS en LA eens uitkomenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo, jij gaat daar snel doorheen!Wil ik misschien kijken na Suits.
90s vibes.quote:
NCIS, is dat ook niet van miami? Daar wilde ik een paar jaar terug nog wel eens naar kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met goeie series. Dan ben ik hooked en wil ik snel doorgaan. Ik zit ook met smacht te wachten tot NCIS en LA eens uitkomen
hoc doen, zsm. nu met s3 bezig. geniaal.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo, jij gaat daar snel doorheen!Wil ik misschien kijken na Suits.
Dan kom je een andere keerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
90s vibes.Nee dank ik lig in m'n bed.
[..]
NCIS, is dat ook niet van miami? Daar wilde ik een paar jaar terug nog wel eens naar kijken
Dat is CSI. Die vind ik niet zo sterk. NCIS is een spin-off van JAG. Marine-misdaadserie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NCIS, is dat ook niet van miami? Daar wilde ik een paar jaar terug nog wel eens naar kijken
Misschien vóór Suits dan maarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:09 schreef perro. het volgende:
[..]
hoc doen, zsm. nu met s3 bezig. geniaal.
Welterustenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien vóór Suits dan maar![]()
Ik ga slapen voordat m'n telefoon leeg is en daardoor m'n wekker niet afgaat morgenochtend.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien vóór Suits dan maar![]()
Ik ga slapen voordat m'n telefoon leeg is en daardoor m'n wekker niet afgaat morgenochtend.![]()
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Crème voor je lippen per ongeluk in je oog wrijven is niet handig
Was mn lippen aan het insmeren en voelde iets aan mn oog,dus wilde even wrijven maar was vergeten dat ik nog dat spul op mn vinger had zitten.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was mn lippen aan het insmeren en voelde iets aan mn oog,dus wilde even wrijven maar was vergeten dat ik nog dat spul op mn vinger had zitten.
Aaahwquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja lach maar om mijn domheid.
Prikt/tranen in mn rechteroog nu
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:09 schreef Dqod het volgende:
Eens even mezelf terugtrekken en wat dingen proberen door te laten dringen. Tot gauw
Succes!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:09 schreef Dqod het volgende:
Eens even mezelf terugtrekken en wat dingen proberen door te laten dringen. Tot gauw
Al wat gehoord van je boi dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb gewoon redelijk geslapen en heb best hongerVolgens mij heb ik de ergste stroom emotie vorige week meegemaakt. Zelfs zin om te gaan werken
, ik ben benieuwd hoelang dat goed gaat!
Hey, herkenbaar.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik soms bij vrouwen ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, herkenbaar.Terwijl ik roken echt afschuwelijk vind.
Succes!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:09 schreef Dqod het volgende:
Klinkt best goed, hopelijk blijft dat gevoelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb gewoon redelijk geslapen en heb best hongerVolgens mij heb ik de ergste stroom emotie vorige week meegemaakt. Zelfs zin om te gaan werken
, ik ben benieuwd hoelang dat goed gaat!
Niet gek ook. Roken is stoer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, herkenbaar.Terwijl ik roken echt afschuwelijk vind.
Is tijdloos.quote:
Ja echt super stoer als je op 60 jarige leeftijd bijna je longen eruit hoest met een beetje bloed erbij.quote:
Ja, dat is echt een garantie he?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja echt super stoer als je op 60 jarige leeftijd bijna je longen eruit hoest met een beetje bloed erbij.
Sexy
Garanties in het leven krijgt niemand, maar bij deze hoop ik voor je dat je zo gelukkig zal zijn dan.quote:
Nog steeds ziek en alles. Zo maar even richting albert heijn, maar dat lijkt zo'n opgave nuquote:
Thee en kippensoepquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog steeds ziek en alles. Zo maar even richting albert heijn, maar dat lijkt zo'n opgave nu
En ik heb geen idee wat ik moet halen behalve sinaasappelsap en ibuprofen
thee heb ik al staan, even de waterkoker zijn ding laten doenquote:
Zolang jullie in Nederland meer slechte stoffen van leven alleen al binnenkrijgen dan ik hier in m'n bergdorpje door licht te roken vind ik dat je eigenlijk niet zo veel kan zeggen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Garanties in het leven krijgt niemand, maar bij deze hoop ik voor je dat je zo gelukkig zal zijn dan.
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang jullie in Nederland meer slechte stoffen van leven alleen al binnenkrijgen dan ik hier in m'n bergdorpje door licht te roken vind ik dat je eigenlijk niet zo veel kan zeggen eigenlijk.
Zou aanraden met mondkapje door het leven te gaan.
Graag gedaan. Hier kan je veel leuke modelletjes vinden. Succes. Op een gezond leven he!quote:
Lief van je! Maar ik denk dat ik zelf nog even verder zoek tot ik er 1 in het roze heb gevonden. Net iets fleuriger.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Graag gedaan. Hier kan je veel leuke modelletjes vinden. Succes. Op een gezond leven he!
Heel coolquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog steeds ziek en alles. Zo maar even richting albert heijn, maar dat lijkt zo'n opgave nu
En ik heb geen idee wat ik moet halen behalve sinaasappelsap en ibuprofen
Tof.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel coolNee, maar wel echt heel leuk
Jaquote:
Nou, komt dat even mooi uit zegquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief van je! Maar ik denk dat ik zelf nog even verder zoek tot ik er 1 in het roze heb gevonden. Net iets fleuriger.
Cool! Thanks!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, komt dat even mooi uit zeg
[ afbeelding ]
Je longen zijn je dankbaarquote:
Show em who's bossquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar het was wel heel erg rustig gisteren, dus zaterdag wordt het wel het echte werk
Hangt van het gezelschap af?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan wat? Heb je het warm? Ben je shaggo? Heb je seks?
En snurkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt van het gezelschap af?
Maar ik heb even laten zien dat ik overal en altijd slaap
Dat is toch wel opgegaan?quote:
Heeft die in ieder geval nog een fijne avond dan wel ochtend gehad.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft die in ieder geval nog een fijne avond dan wel ochtend gehad.
Dat was alweer middag volgens mijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft die in ieder geval nog een fijne avond dan wel ochtend gehad.
Alleen aan rival zn kant hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar het was dus een meet met slapen en bierverspilling als ik het goed begrijp?
Wel weer een wijze les dit. Don't do drugs!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze in die tijd hebben gedaan
Hoezo? Ik heb lekker geslapenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel weer een wijze les dit. Don't do drugs!
Ook nog met het idee dat je Royco je langzaam heeft uitgekleed en rare dingen met je heeft gedaan?quote:
Wat insinueer jij nu weer allemaal?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook nog met het idee dat je Royco je langzaam heeft uitgekleed en rare dingen met je heeft gedaan?
Hij is lief geweest dan want ben niet wakker gewordenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook nog met het idee dat je Royco je langzaam heeft uitgekleed en rare dingen met je heeft gedaan?
We wilden wel vanalles op zn gezicht tekenen, maar dat vonden we eigenlijk ook wel heel zielig aangezien gisteren zijn eerste dag ergens wasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze in die tijd hebben gedaan
Hadden jullie die beertjes nog gehad eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen aan rival zn kant hoor
Maar aan de andere kant, we hadden het kunnen weten toen we zo'n oude man uitnodigden
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hadden jullie die beertjes nog gehad eigenlijk?
Ik zeg het wekelijks.... Ik slaap.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar aan de andere kant, we hadden het kunnen weten toen we zo'n oude man uitnodigden
Of hij heeft het zo goed gedaan dat je gewoon door kon slapenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is lief geweest dan want ben niet wakker geworden
Z'n hand in een kommetje water?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We wilden wel vanalles op zn gezicht tekenen, maar dat vonden we eigenlijk ook wel heel zielig aangezien gisteren zijn eerste dag ergens was
Zolang ik slaap klaag ik nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of hij heeft het zo goed gedaan dat je gewoon door kon slapen
Ja, we hadden zoveel gemene dingen kunnen doen. Gemiste kansquote:
Klopt. De rest van de avond was het allemaal geklaagquote:
Ai daar ga je al ja.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. De rest van de avond was het allemaal geklaag
Wait whut? Ik was er helemaal niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, rival kan er anders ook wat van.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik werd wakker met een big ass Yoshi tegenover me
Zonde wel dat je bang voor me bent he, al die kansenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, we hadden zoveel gemene dingen kunnen doen. Gemiste kans
Je bedoelt dat ik het zielig voor je vond?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zonde wel dat je bang voor me bent he, al die kansen
Ja die twee vrouwen dat is niks nieuws meer natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik werd wakker met een big ass Yoshi tegenover me
"Die verdomde jongere generatie ook altijd! Altijd maar zuipen en zuipen!"quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, rival kan er anders ook wat van.
Ik herinner me dat iemand zei dat ik cabaretier moest worden dus dat valt vast meequote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, rival kan er anders ook wat van.
Nee dat is standaard.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja die twee vrouwen dat is niks nieuws meer natuurlijk
Meer 'ik krijg ook nooit rust' en 'ze wil altijd alleen maar seks'.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Die verdomde jongere generatie ook altijd! Altijd maar zuipen en zuipen!"
*Neemt een slok*
"En al dat geklaag op die oudere generatie! Wij hebben dit..."
*Neemt nog een slok*
"...land opgebouwd weet je!"
Etc.
Bangerdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik het zielig voor je vond?
Dan was het gewoon een gezellige meet geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meer 'ik krijg ook nooit rust' en 'ze wil altijd alleen maar seks'.
Het is maar goed dat yats er niet bij zat
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan was het gewoon een gezellige meet geweest.
Een orgie zonder seks dan?!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
Celibaatorgie. Enkel erover praten.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie gewoon broers en weten jullie het niet eens
Mocht hij willen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie gewoon broers en weten jullie het niet eens
Zou inderdaad weinig bijzonders gebeurenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien had hij me wel wakker kunnen houden!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou inderdaad weinig bijzonders gebeuren
Lol nee.quote:
Liefde? Waar? Ik wens iedereen gewoon de tering hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Reactie van duidelijk een jonger broertje...al die liefde en haat, zou wel wat verklaren.
Jij denkt dat hij je wakkerder had kunnen houden dan 2 vrouwen? What's wrong with you?!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien had hij me wel wakker kunnen houden!
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij je wakkerder had kunnen houden dan 2 vrouwen? What's wrong with you?!
O nee ik corrigeer mijzelf hier, eigenlijk gewoon een aantal specifieke mensen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol nee.
[..]
Liefde? Waar? Ik wens iedereen gewoon de tering hoor.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij je wakkerder had kunnen houden dan 2 vrouwen? What's wrong with you?!
Vrouwen kunnen ontzettend slaapverwekkend zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die twee nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ontzettend slaapverwekkend zijn.
Vond je ons slaapverwekkend?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, voor jou wel, jij bent schijnbaar elke dag door 2 vrouwen omringt, niet boeiend genoeg meer dan..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dankjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Na stomende hete seks wel ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn beleving nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen dan toch ook? Ik mis je punt even geloof ik
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie waren ontzettend wakker houdend gezelschap.
Omdat roken gewoon superstoer is. Duh.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem heb ik gewoon ergens die associatie diep verankerd zitten he.
Het straalt toch iets van klasse uit. :$quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat roken gewoon superstoer is. Duh.
Net zoals vrouwen die sigaren roken. Klasse.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het straalt toch iets van klasse uit. :$
Sigarenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen die sigaren roken. Klasse.
Vriendin van me is er wel fan van. Staat ook goed bij d'r en ze weet er inmiddels meer van dan ikquote:
Dat is een guilty peasure van mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen die sigaren roken. Klasse.
Dit jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
naast zweetsokken en kruidenkaasschimmel de meest gore lucht ever
oh luncheetsmakelijk
Tja, alles met mate natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is een guilty peasure van mij.
Maar moet er niet aan denken vast roker te zijn, toen ik een tijdje veel rookte merkte ik het aan mijn stem, ademhaling en kuchje.
Smakelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
naast zweetsokken en kruidenkaasschimmel de meest gore lucht ever
oh luncheetsmakelijk
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Van die kleine geluksmomentjes dat je tegen de verwarming aan zit en dat deze dan aanslaat. Warm
Oranje/rode/bruine schimmel is actieve schimmel. Nog ranzigerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja de philadelphia kruiden stond er ook iets te lang
Oranje schimmel, ook erg apart.
Huuu... klinkt vies.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja de philadelphia kruiden stond er ook iets te lang
Oranje schimmel, ook erg apart.
Echt? Tof.. Maar niet in mijn koelkast dus de philadelphia kan mooi in de groene bak actief gaan doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oranje/rode/bruine schimmel is actieve schimmel. Nog ranziger
Ja, werd mij laatste verteld tijdens een of andere voedselveiligheidsworkshop. Handig welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Tof.. Maar niet in mijn koelkast dus de philadelphia kan mooi in de groene bak actief gaan doen
Maar de burgers bij de mac blijven toch jarenlang goed door alle conserveringsmiddelen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, werd mij laatste verteld tijdens een of andere voedselveiligheidsworkshop. Handig wel
De amerikaanse wel ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar de burgers bij de mac blijven toch jarenlang goed door alle conserveringsmiddelen?
Nice!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn zoon is 2e geworden van 9 scholen die mee deden met sportdag
Netjesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
Was je zo slecht, of vond je er gewoon geen reet aan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Sportdagen zijn een jeugdtrauma van mij.
Ik kan geen diepte zien en heb een concentratieprobleem, dus het eerste.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was je zo slecht, of vond je er gewoon geen reet aan?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kon er ook geen steek vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Sportdagen zijn een jeugdtrauma van mij.
Dit jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond gym altijd fantastisch, zeker op de middelbare...
En al die stomme kutjes die liepen te miepen over hoofdpijn en buikpijn want ongesteld...
Flikker toch op, niemand is 3 keer in een maand ongesteld
Als het helpt om er onderuit te komen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
En al die stomme kutjes die liepen te miepen over hoofdpijn en buikpijn want ongesteld...
Hahaha, waren er ook altijd maar een paar die altijd ongesteld waren. En inderdaad altijd de kutjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ben wel een keer naar de directeur gestuurd vanuit gym.. Iets met een opmerking dat ze zich had laten uitwonen en daarom misschien wat buikklachten had..quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben wel een keer naar de directeur gestuurd vanuit gym.. Iets met een opmerking dat ze zich had laten uitwonen en daarom misschien wat buikklachten had..
Ik vond volleybal ook tof (maar dat deed ik ook in mijn vrije tijd)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, waren er ook altijd maar een paar die altijd ongesteld waren. En inderdaad altijd de kutjes.![]()
Vond het altijd leuk om die te pakken als we gingen volleyballen of basketballen
Waarom vind ik dat moeilijk te geloven?quote:
Haha, dan ben je ook wel een kutwijf.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben wel een keer naar de directeur gestuurd vanuit gym.. Iets met een opmerking dat ze zich had laten uitwonen en daarom misschien wat buikklachten had..
Geen ideequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat moeilijk te geloven?
Achja ik was toch altijd al de sjaak bij die populaire kutjes dan kan je gewoon een keer de bal terug verwachtenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, dan ben je ook wel een kutwijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, in mijn vrije tijd best veel gespeeld, redelijk hoog niveau ook nog. Dus als ik dan met een van mijn maatjes met gym in een team mocht spelen was het een sport om zo vies mogelijk te smashen en serveren.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond volleybal ook tof (maar dat deed ik ook in mijn vrije tijd)
En paaltjesvoetbal en basketbal waren wel mijn favorieten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee![]()
[..]
Achja ik was toch altijd al de sjaak bij die populaire kutjes dan kan je gewoon een keer de bal terug verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee![]()
[..]
Achja ik was toch altijd al de sjaak bij die populaire kutjes dan kan je gewoon een keer de bal terug verwachtenTja, waarschijnlijk vonden ze je gewoon lomp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nasty, ik heb een keer een geserveerde bal op mijn smoel gekregen en hard ook, ik was helemaal van de kaart.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, in mijn vrije tijd best veel gespeeld, redelijk hoog niveau ook nog. Dus als ik dan met een van mijn maatjes met gym in een team mocht spelen was het een sport om zo vies mogelijk te smashen en serveren.Ik was best een klootzakje.
Toen alquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, waarschijnlijk vonden ze je gewoon lomp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |