In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert kon genieten en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom kan je niet lang staan eigenlijk?
Emmaquote:Op maandag 2 maart 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert geniette en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.![]()
Die link. Emma Watson's accent vind ik prachtig.
Wel, zij is lekker, dan kent hij ze toch wel?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef Fascination het volgende:
Inb4 dat Faxie niet weet wie Emma Watson is.
Yaaasquote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EmmaMijn one and only celebrity crush. En ze is feminisme een goede naam aan het geven. Dat is ook tof
Da's die van Harry Potter toch?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef Fascination het volgende:
Inb4 dat Faxie niet weet wie Emma Watson is.
Herkenbaar probleem, ik ga dan maar gewoon ergens zitten, desnoods op de grond, anders trek ik het echt niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert kon genieten en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.![]()
Zolang hoef je toch niet te wachten?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert kon genieten en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel, zij is lekker, dan kent hij ze toch wel?
Helemaal goed.quote:
Balen is dat hè. Als het kan probeer ik ook te zitten, maar ik sta meestal vooraan waar de mensen zowat in elkaars nek kruipen en over de zittende mensen heen lopen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, ik ga dan maar gewoon ergens zitten, desnoods op de grond, anders trek ik het echt niet.
Makkelijk. Inclusief rij buiten. Voor "grotere" concerten kies ik meestal voor zitplekken dus dan is het geen probleem.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zolang hoef je toch niet te wachten?...
Ja, daar begin ik maar gewoon niet aan zonder diclofenacjes als voorzorgsmaatregel genomen te hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Balen is dat hè. Als het kan probeer ik ook te zitten, maar ik sta meestal vooraan waar de mensen zowat in elkaar nek kruipen en over zittende mensen heen lopen.
Geen mannenbankjes?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef perro. het volgende:
als je met je vriendin mee gaat shoppen. dan moet je pas lang staan.
Nee hoor, ben altijd binnen een halfuur geslaagd met kopen wat ik van plan was.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef perro. het volgende:
Ow mja grotere concerten kan het wel even duren soms.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Balen is dat hè. Als het kan probeer ik ook te zitten, maar ik sta meestal vooraan waar de mensen zowat in elkaars nek kruipen en over de zittende mensen heen lopen.
[..]
Makkelijk. Inclusief rij buiten. Voor "grotere" concerten kies ik meestal voor zitplekken dus dan is het geen probleem.
Ik vind ze naar aanvoelen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is vooral dat ze nooit meer weggaan.
Het is niet meer lekker zacht, minder kroelgeschikt.quote:
online. 5 minuten en je hoeft niet door de regen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ben altijd binnen een halfuur geslaagd met kopen wat ik van plan was.
Ik zeg toch verder niks over surfmannen in het algemeen.quote:
Van mij hoeft het ook niet echtquote:Op maandag 2 maart 2015 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat.
Sowieso heb ik niet echt iets met dat hele afgetrainde.
Nee, heb niks met het water eigenlijk en ook niet met neptieten en slecht acteerwerkquote:Op maandag 2 maart 2015 23:23 schreef perro. het volgende:
[..]
jij keek als klein meisje vast baywatch.
Owquote:Op maandag 2 maart 2015 23:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zeg toch verder niks over surfmannen in het algemeen.
Ja, precies. Zo klitterig.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet meer lekker zacht, minder kroelgeschikt.
En als je er een beetje per ongeluk een haar van meetrekt is het meteen drama. :$
Meh, dat is niets.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is ook om naar de kijken, voelen mag niet zomaar meestal
oh.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, heb niks met het water eigenlijk en ook niet met neptieten en slecht acteerwerk
Voor die nieuwe rollen heeft hij zijn haar altijd zo als Albert Einstein enzo.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Om in Harry Potter sferen te blijven, Daniel Radcliffe vind ik wel een aantrekkelijke man.
Vind dat wel charmant.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor die nieuwe rollen heeft hij zijn haar altijd zo als Albert Einstein enzo.
Of het gewoon leuk houden samen. Pauzes tussendoor, wat drinken ergens of lunchen.quote:
Boekenwinkels, antiquariaten.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Of het gewoon leuk houden samen. Pauzes tussendoor, wat drinken ergens of lunchen.Af en toe een Media Markt oid in duiken.
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Of het gewoon leuk houden samen. Pauzes tussendoor, wat drinken ergens of lunchen.Af en toe een Media Markt paskamer oid in duiken.
*tikt af*quote:Op maandag 2 maart 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Wel een ding dat ik raar vind aan mezelf, ik vind het er aantrekkelijk uitzien als ik mannen zie roken.![]()
een joint is groter.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Wel een ding dat ik raar vind aan mezelf, ik vind het er aantrekkelijk uitzien als ik mannen zie roken.![]()
The eternal search for somewhere to sitquote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef perro. het volgende:
Dat vind ik ook hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
even in de shop bijkomen van het gezeur: "staat dit? en mijn kont niet dik?"quote:Op maandag 2 maart 2015 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The eternal search for somewhere to sit
dat moet je mij niet vragen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Size matters? :$
Misschien rook ik er in de zomer nog eens eentje.
Ik weiger daar op te antwoorden.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:31 schreef perro. het volgende:
[..]
even in de shop bijkomen van het gezeur: "staat dit? en mijn kont niet dik?"
Ik weet dat mijn kont altijd dik is. Maar dat gebruik ik gewoon in mijn voordeel.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:31 schreef perro. het volgende:
[..]
even in de shop bijkomen van het gezeur: "staat dit? en mijn kont niet dik?"
Ook heerlijk als meisjes dat doenquote:
Ik zit hier met een glimlach van oor tot oorquote:
Beter dan een fruitschaalquote:Op maandag 2 maart 2015 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit hier met een glimlach van oor tot oor
Ik heb nog appels liggen heurquote:
Ja, ik dacht ik maak er de andere Emma van voor VA, zo lief ben ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daarnet was het nog Emma Stone?![]()
[ afbeelding ]
zou ook rakenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daarnet was het nog Emma Stone?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zit meer op zoiets te wachten?
[ afbeelding ]
Trusten Yvquote:Op maandag 2 maart 2015 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor VA nog 1tje. Beterschap![]()
[ afbeelding ]
Ik ga een poging tot slapen doen.
wat lievquote:Op maandag 2 maart 2015 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor VA nog 1tje. Beterschap![]()
[ afbeelding ]
Ik ga een poging tot slapen doen.
Ik kijk HoC af. Seizoen 1 is bijna klaarquote:Op maandag 2 maart 2015 23:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben bijzonder goed gehumeurd.![]()
Zou bijna zonde zijn om te gaan slapen nu, maar anders ben ik morgen weer laat wakker, hmmm. Decisions decisions. Nog even.
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zit meer op zoiets te wachten?
[ afbeelding ]
Zo, jij gaat daar snel doorheen!quote:Op maandag 2 maart 2015 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kijk HoC af. Seizoen 1 is bijna klaar
Blijf nog evenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben bijzonder goed gehumeurd.![]()
Zou bijna zonde zijn om te gaan slapen nu, maar anders ben ik morgen weer laat wakker, hmmm. Decisions decisions. Nog even.
Hartig en zoet? Hmm, zou ik moeten proeven, want het klinkt niet te nassen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg over![]()
Maar da's lekker met jam hoor
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hartig en zoet? Hmm, zou ik moeten proeven, want het klinkt niet te nassen.
Ik heb dat altijd met goeie series. Dan ben ik hooked en wil ik snel doorgaan. Ik zit ook met smacht te wachten tot NCIS en LA eens uitkomenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo, jij gaat daar snel doorheen!Wil ik misschien kijken na Suits.
90s vibes.quote:
NCIS, is dat ook niet van miami? Daar wilde ik een paar jaar terug nog wel eens naar kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met goeie series. Dan ben ik hooked en wil ik snel doorgaan. Ik zit ook met smacht te wachten tot NCIS en LA eens uitkomen
hoc doen, zsm. nu met s3 bezig. geniaal.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo, jij gaat daar snel doorheen!Wil ik misschien kijken na Suits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |