Emily Nereng, http://ak2.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/l/tid/36747380.jpgquote:
Zou doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:40 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Emily Nereng, http://ak2.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/l/tid/36747380.jpg
Ahh, freewheel = vrijloop?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:24 schreef quinoahipster het volgende:
Geluid van de vrijloop verschilt per merk.
Shimano is vrij stil, Campa wat lawaaieriger, Hope en King maken episch lawaai
Wel een beetje glijmiddel aandoen als je ze in schuift want voor je het weet breekt het laatste stukje af. Nee geen Durex Play, maar gewoon wat IPA dat snel weer verdampt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oke, dus dit:
[ afbeelding ]
Past dan gewoon in mijn huidige Shimanosysteem?
Komt omdat het een ander type of merk naaf is natuurlijk. Chris King Angry Bird, dan heb je geen bel meer nodig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik heb nu een nieuw achterwieltje op m'n fietsje gezet, alleen deze 'ratelt' als ik hem draai. Zo'n standaard geluid dat je wel vaker hoort bij fietsen, vooral als je doorrolt en je trappers staan stil. Waar komt dit door? Dit had ik niet bij mijn vorige wiel, en het zijn beide wielen met een freewheel cassette.
En wat doe ik hieraan? En waarom zou een ander type naaf niet werken met een simpele ketting/tandwiel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Komt omdat het een ander type of merk naaf is natuurlijk. Chris King Angry Bird, dan heb je geen bel meer nodig.
Ik zou 'm wegflikkeren als het geluid je niet bevalt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:30 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
En wat doe ik hieraan? En waarom zou een ander type naaf niet werken met een simpele ketting/tandwiel?
Ik heb het niet over het geluid van de vrijloop, ik heb het over het feit dat de ketting/het tandwiel voor een enorm krakend geluid zorgt wat echt niet normaal kan zijn. Het geluid van de terugloop vind ik juist wel tofquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zou 'm wegflikkeren als het geluid je niet bevalt.Of je laat er een FM (f i e t s e n m a k e r voo jou) naar kijken, want ik denk niet dat je hier de oplossing zal vinden.
Lekker stiekem je benen stilhouden is er met Mavic ook niet bijquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:24 schreef quinoahipster het volgende:
Geluid van de vrijloop verschilt per merk.
Shimano is vrij stil, Campa wat lawaaieriger, Hope en King maken episch lawaai
Weightweenies halen ze d'r uit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:21 schreef kaasplankje het volgende:
Nergens voor nodig ook dat schroefje, typisch shimano.
Je tandwiel is te versleten voor je nieuwe ketting denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het geluid van de vrijloop, ik heb het over het feit dat de ketting/het tandwiel voor een enorm krakend geluid zorgt wat echt niet normaal kan zijn. Het geluid van de terugloop vind ik juist wel tof
Niet heel bijzonderquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ga op een varende boot rondjes rennen denk ik. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet op Strava.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:55 schreef MarcoD het volgende:
Nog een mooie foto serie van afgelopen zaterdag:
http://imgur.com/a/PQGRj
Goede heatmap!quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:14 schreef Z het volgende:
Ik heb wel eens een helft gehockeyd met een telefoon in m'n achterzak. Dat ziet er leuker uit dan rennen op een boot.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |