Die jerseyquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:58 schreef iScream. het volgende:
[..]
Waarom wil je per se specialized dan? Om de pasvorm ofzo? Qua looks vind ik die kleding die je linkte nou niet erg bijzonder, al helemaal niet voor die prijs..
Da's minder.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is gewoon een zwarte bib inderdaadAls ze deze niet bezorgen 10 anderen lijkt me maar goed.
Scoort nog vrij matig in de tests ook:
http://www.bikeradar.com/(...)bib-shorts-13-47391/
http://www.tredz.co.ukquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik nog geen webshop heb kunnen vinden die ze opstuurt. De Nederlandse website van Specialized mist een heel gedeelte kleding.
Heb de concept store in Assen eens gemaild of ze het ook op zouden kunnen bestellen.
Dat is de comp en niet de pro, al weet ik niet wat het verschil tussen die twee is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is gewoon een zwarte bib inderdaadAls ze deze niet bezorgen 10 anderen lijkt me maar goed.
Scoort nog vrij matig in de tests ook:
http://www.bikeradar.com/(...)bib-shorts-13-47391/
Echt het lelijkste zadel ooit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat nieuwe zadel van specialized waar Boom nu mee rijdt ziet er echt vaag uit trouwens
[ afbeelding ]
maar lijkt me wel lekker zitten
Oeh, neat, maar ik vind hem niet echt mooiquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat shirt kost je niet veel meer als dat specialized shirt van jou hoor
Teamkledingquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:23 schreef kaasplankje het volgende:
Bij hopmans hebben ze een hele zolder vol hangen met oude teamkleding, shirts en broeken tussen 20/50 Euro. Er zitten wel leuke dingen tussen.
Ja, sommige dingen zijn wel cool hoor, zoals die columbia shirts, of zo'n Duits teamshirt oid, wat boeit het. Toen ik begon deed ik ook gewoon afdankertjes aan. Tis allemaal nieuw en de kwaliteit is goed. Ik vind dat niet triester dan een toerder in met zijn fiets matchende toerkleding.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:16 schreef Levitas het volgende:
Deze weerVanavond mooi weer een paar blokjes om.
Ook maar even online shoppen voor wat voorjaarskleding. Shirt met lange mouw, armwarmers en tzt een nieuwe korte broek. Jullie nog tips voor toffe wielershirts? Moet natuurlijk wel soigne bij m'n matzwarte fiets+ blauwe tinten passen
Ik heb gister beenstukken, lang shirt met windstopper en bibshort van dhb bij wiggle besteld. Was allemaal met 40-60% korting dus kostte totaal 77 euro. Misschien de moeite om daar eens te kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:16 schreef Levitas het volgende:
Deze weerVanavond mooi weer een paar blokjes om.
Ook maar even online shoppen voor wat voorjaarskleding. Shirt met lange mouw, armwarmers en tzt een nieuwe korte broek. Jullie nog tips voor toffe wielershirts? Moet natuurlijk wel soigne bij m'n matzwarte fiets+ blauwe tinten passen
Ik heb altijd zo'n mesh onderhemd van Outwet aan, fijne dingen. Die onderhemden die ze af en toe bij Lidl verkopen vind ik trouwens ook prima dingen, sluiten mooi aan en lage halsquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:00 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand een goed wit ondershirtje met een lage nek en die zo strak mogelijk zit?![]()
Al m'n ondershirtjes steken uit boven m'n aero shirtjes nu
Die helm van POC is ook wel tof, alleen aan de prijzige kant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind die POC bril gaver, die Garmin vorig jaar had.
Valt mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:08 schreef Leonos het volgende:
Zo, nieuwe bidonhouder, shirtje met lange mouwen en olie gekocht.
-45 euro
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik moet voor op de focus nog mooie bidonhouders. Suggesties?
60 euroquote:
https://www.bike-componen(...)rz-universal-o20001/quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Pro=shimano=kaasplankje's eeuwige haat op mijn fiets. Dat moet ik ook weer niet hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef ddx het volgende:
[..]
https://www.bike-componen(...)rz-universal-o20001/
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pro=shimano=kaasplankje's eeuwige haat op mijn fiets. Dat moet ik ook weer niet hebben.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pro=shimano=kaasplankje's eeuwige haat op mijn fiets. Dat moet ik ook weer niet hebben.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dat is dat selle ismp ding ofzo
Als je dit op je fiets monteert heb je echt een volledig gebrek aan smaak.
Dit type heeft bijna iedereen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:21 schreef ratatat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Matched deze niet bij je fiets?
Hipsterquote:
Tacx tao carbonquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Elite houders zijn altijd goedquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Heb ff gekeken, dat shirt is sowieso in alle maten beschikbaar. Ik heb één Specialized shirtje, een wat racy model. Daar had ik een M van nodig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik nog geen webshop heb kunnen vinden die ze opstuurt. De Nederlandse website van Specialized mist een heel gedeelte kleding.
Heb de concept store in Assen eens gemaild of ze het ook op zouden kunnen bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |