Die helm van POC is ook wel tof, alleen aan de prijzige kant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind die POC bril gaver, die Garmin vorig jaar had.
Valt mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:08 schreef Leonos het volgende:
Zo, nieuwe bidonhouder, shirtje met lange mouwen en olie gekocht.
-45 euro
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik moet voor op de focus nog mooie bidonhouders. Suggesties?
60 euroquote:
https://www.bike-componen(...)rz-universal-o20001/quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Pro=shimano=kaasplankje's eeuwige haat op mijn fiets. Dat moet ik ook weer niet hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef ddx het volgende:
[..]
https://www.bike-componen(...)rz-universal-o20001/
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pro=shimano=kaasplankje's eeuwige haat op mijn fiets. Dat moet ik ook weer niet hebben.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pro=shimano=kaasplankje's eeuwige haat op mijn fiets. Dat moet ik ook weer niet hebben.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dat is dat selle ismp ding ofzo
Als je dit op je fiets monteert heb je echt een volledig gebrek aan smaak.
Dit type heeft bijna iedereen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:21 schreef ratatat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Matched deze niet bij je fiets?
Hipsterquote:
Tacx tao carbonquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Elite houders zijn altijd goedquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Heb ff gekeken, dat shirt is sowieso in alle maten beschikbaar. Ik heb één Specialized shirtje, een wat racy model. Daar had ik een M van nodig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik nog geen webshop heb kunnen vinden die ze opstuurt. De Nederlandse website van Specialized mist een heel gedeelte kleding.
Heb de concept store in Assen eens gemaild of ze het ook op zouden kunnen bestellen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heb ff gekeken, dat shirt is sowieso in alle maten beschikbaar. Ik heb één Specialized shirtje, een wat racy model. Daar had ik een M van nodig.
Ik kan 'm via mijn werk ook voor je bestellen en gratis opsturen
Hoe zit jouw shirtje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:29 schreef Tommeke het volgende:
Broekie is ook in alle maten beschikbaar.
Precies, die velocissimo 2014 had ik vorig jaar ook, en die beviel wel. Zou ook nog wel langs de Sanden-winkel willen gaan, wat passen enzulks.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef Tommeke het volgende:
Ja, adviesprijs shirt is 99,90. Die bib zit op 149,90.
Dan zou ik als ik jou was de Velicissimo 2015 kopen. Die heeft een iets verbeterde zeem tov de 2014.
Die Specialized bib is de 149,90 niet waard. Dan kan je beter een Assos broek kopen voor die pieken, of een dure Castelli.
die breken binnen no time en je kruiken rammelen eruit op de keitjesquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:31 schreef quinoahipster het volgende:
Plastic
Er is slechts 1 bidonhouder:
[ afbeelding ]
Elite Ciussi Inox
Oké, 2 dan:
[ afbeelding ]
King Cage
Maar, Maar, nostalgie...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die breken binnen no time en je kruiken rammelen eruit op de keitjes
nix
Ik wil zaterdag wel weer een koersje doen eigenlijk, maar dan ga ik al baanrijden met Critic en oksel als die laatste niet aan het cruissen is. Ook leukquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag weer een trainingskoersje gereden. Voelde me niet zo super en een beetje verkouden. Maar bij het infietsen ging het best lekker.
Tijdens de koers in het begin lekker meegepeddeld. Al snel was er een kopgroep weg en was het in het peloton wat hollen en stilstaan.
Een paar keer met een groepje geprobeerd weg te rijden uit het peloton en de eennalaatste ronde solo geprobeerd maar het mocht niet baten. Wel lekker getraind en een goed gevoel overgehouden!
Dan zal het toch een singletje moeten worden wil je een laag uigesneden hals. Want mode bewuste V hals zweetshirts heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:00 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand een goed wit ondershirtje met een lage nek en die zo strak mogelijk zit?![]()
Al m'n ondershirtjes steken uit boven m'n aero shirtjes nu
Meeste is echter wel Team Replica, nou dan weet je ook gelijk wat de kwaliteit is. Er staat dan wel geen Rogelli op maar is het wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:23 schreef kaasplankje het volgende:
Bij hopmans hebben ze een hele zolder vol hangen met oude teamkleding, shirts en broeken tussen 20/50 Euro. Er zitten wel leuke dingen tussen.
Het is wel precies de juiste maat. Nee, niet dat zadel!quote:
Op de baan rijden is geweldig! Alkmaar?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil zaterdag wel weer een koersje doen eigenlijk, maar dan ga ik al baanrijden met Critic en oksel als die laatste niet aan het cruissen is. Ook leuk
Amsterdam.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Op de baan rijden is geweldig! Alkmaar?
SPT / Racefiets kopen / Beginnen met wielrennen #17 winterfietsen gezochtquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Qwea het volgende:
Hallo
Ik hoop dat ik het hier kan vragen en dat jullie me kunnen helpen... of wellicht dat ik zelf een topic even moet openen... maar het volgende:
Ik wil gaan fietsen. Op een racefiets. Ik heb er de ballen verstand van
Ik heb nu 2 fietsen op het oog:
Een Bulls Harrier triple 2
Framemaat: 56 cm
Voorvork: Carbon
Kleur: Zwartmat
Uitvoering: Shimano 105 30 versnellingen
Shifters: Shimano 105
Voorderailleur: Shimano 105
Achterderailleur: Shimano 105
Remmen: Shimano 105
Remhendels: Shimano 105
Cassette: Shimano 105, 12-25T
Ketting : Shimano 105
Crankset : Shimano 105 , 50 / 39 / 30T
Bottom Bracket : Shimano 105 Integrated
Pedalen: Shimano SPD
Gewicht: ca. 8,9 kg
Mijn zwager die fietsenmaker is heeft deze staan. 2de hands voor 500 euro.
Een vriend van me heeft een Specialized Epic staan
Framemaat 56cm
Dubbel voorblad, achter 8.
Carbon "direct drive" frame met aluminium "direct drive" voorvork.
Rigida hoge alu velgen met continental banden.
Shimano 600 afgemonteerd.
SPD pedalen
[ afbeelding ]
325 euro. 4 jaar terug voor het laatst nagekeken en daarna niet meer op gefietst
Schoongemaakt ingevet en op zolder opgehangen.
Welke zouden jullie aanraden? Die bulls heeft dus een triple blad. Alleen, heb ik dat nodig in de duinen?
Die bulls heeft ook een ongelukje gehad, waardoor de stuurpen iets afwijkt, maar daar komt een compleet nieuwe in van wat ik heb begrepen.
Niet als je niet extreem gaat fietsenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
SPT / Racefiets kopen / Beginnen met wielrennen #17 winterfietsen gezocht
Bedenk wel dat je je gainzzzz kwijtraakt als je gaat fietsen.
Die specialized is wel een beetje gedateerd, maar kan nog wel, vind 250.- eigenlijk een betere prijs voor zo'n fiets. De Bulls is dan met recentere afmontage. 3 Voorbladen heb je in nl niet echt nodig tenzij je kaolotraag bent.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet als je niet extreem gaat fietsenIk ga niet echt recreatief wielrennen. Ik ga in de zomer lekker een stukkie toeren op dat ding, naast het pompen
]
Thnx voor de link!
Ja, kwam ik achter dat die gedateerd was idd. En het verschil tussen 105 en 600 moet voor iemand zoals ik ook niet echt merkbaar zijn van wat ik lees. Niet kaolotraag maar wel knieprobs dus wellicht gaat 3 dan soepeler.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die specialized is wel een beetje gedateerd, maar kan nog wel, vind 250.- eigenlijk een betere prijs voor zo'n fiets. De Bulls is dan met recentere afmontage. 3 Voorbladen heb je in nl niet echt nodig tenzij je kaolotraag bent.
Ga je langzamer op je racefiets dan op je stadsfiets fietsen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, kwam ik achter dat die gedateerd was idd. En het verschil tussen 105 en 600 moet voor iemand zoals ik ook niet echt merkbaar zijn van wat ik lees. Niet kaolotraag maar wel knieprobs dus wellicht gaat 3 dan soepeler.
Ja, ik neig toch meer naar de bulls geloof ik
Lol, ik hoop van nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je langzamer op je racefiets dan op je stadsfiets fietsen?
Ding heeft wel een ongelukje gehad. Nieuwe banden e.d ga ik eigenlijk niet van uit. Zal eens navragen. Hij is niet heel veel gebruikt. Hij wordt wel helemaal nagekeken. Pedalen krijg ik erbij. SPD peds. Schoenen zitten rond de 70 en helm rond de 40/50 euro geloof ik dat hij zei.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
500 is wel veel maar als ze er netjes uit ziet en geserviced is met nieuwe banden remblokken ketting en tandwieltjes kan het wel, zou er dan nog wel een vette deal uithalen met schoenen en pedalen.
Dan heb je ook geen 3 bladen nodig. Dat is alleen echt nodig als je in de bergen gaat fietsen of als het stormt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, ik hoop van nietDan kan ik beter niet een racefiets kopen
Uit welk jaar en SPD-SL mag ik toch wel hopen he?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Qwea het volgende:
Een Bulls Harrier triple 2
Framemaat: 56 cm
Voorvork: Carbon
Kleur: Zwartmat
Uitvoering: Shimano 105 30 versnellingen
Shifters: Shimano 105
Voorderailleur: Shimano 105
Achterderailleur: Shimano 105
Remmen: Shimano 105
Remhendels: Shimano 105
Cassette: Shimano 105, 12-25T
Ketting : Shimano 105
Crankset : Shimano 105 , 50 / 39 / 30T
Bottom Bracket : Shimano 105 Integrated
Pedalen: Shimano SPD
Gewicht: ca. 8,9 kg
Dunno. Ik denk 2013 zelf. En SPD-SL geloof ik ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Uit welk jaar en SPD-SL mag ik toch wel hopen he?
Notedquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen 3 bladen nodig. Dat is alleen echt nodig als je in de bergen gaat fietsen of als het stormt.
Volgens mij is die BH net iets te klein, want hij is pardoes opengesprongenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is wel precies de juiste maat. Nee, niet dat zadel!
Wijd, niet aero etcquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:30 schreef Thierry92 het volgende:
Iemand toevallig ervaring met Castelli Prologo shirts?
Wil namelijk een nieuw shirtje, en moet bij futurumshop gekocht worden want 20 euro korting
Mag ook een nieuwe korte broek zijn btw.
http://www.futurumshop.nl(...)art-rood-heren.phtmlquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:30 schreef Thierry92 het volgende:
Iemand toevallig ervaring met Castelli Prologo shirts?
Wil namelijk een nieuw shirtje, en moet bij futurumshop gekocht worden want 20 euro korting
Mag ook een nieuwe korte broek zijn btw.
Je draagt die aerosuits toch niet als je gewoon aan 't fietsen bent ofwel?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 04:04 schreef Andyy het volgende:
Iemand die Castelli L draagt?
http://www.bakkerracingpr(...)XeksQCFWJz2wodnQ4A4A
Belachelijk lage prijs voor dat ding
nou idd belachelijk laag, snelpak van me club kost 80.-quote:Op vrijdag 6 maart 2015 04:04 schreef Andyy het volgende:
Iemand die Castelli L draagt?
http://www.bakkerracingpr(...)XeksQCFWJz2wodnQ4A4A
Belachelijk lage prijs voor dat ding
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hipster
Alsof dat uitmaakt,zolang hij maar mooi staat.
Zien er mooi uit, heb een paar keer de Light versie gehad, maar gingen snel kapot.quote:
Gisteren met tondeuse gedaan.quote:
Andy draagt naar het werk ook alleen onesie's.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je draagt die aerosuits toch niet als je gewoon aan 't fietsen bent ofwel?
Die van mij ook zoiets.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou idd belachelijk laag, snelpak van me club kost 80.-
Zwarte fietsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:19 schreef Questular het volgende:
Zwart in de zomer....ja dat snap ik wel
trek een oliejas aan dan zweet je dat vet er ook meteen uitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:23 schreef very het volgende:
[..]
Zwarte fiets
Maar ok....de kleuren die kunnen zijn: zwart, wit en geel (mavic-geel zeg maar).
Maar wit icm 100kg is geen florissant beeld, gok ik
http://cyclewear.eu/sport(...)uo-white-p-6791.htmlquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:23 schreef very het volgende:
[..]
Zwarte fiets
Maar ok....de kleuren die kunnen zijn: zwart, wit en geel (mavic-geel zeg maar).
Maar wit icm 100kg is geen florissant beeld, gok ik
Thanks, maar helemaal verkeerde kleur geelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:29 schreef dop het volgende:
[..]
http://cyclewear.eu/sport(...)uo-white-p-6791.html
[ afbeelding ]
Ik ga ook een nieuw broekie bestellen, mijn velosissie van 2014 is VEUL te groot, maar wel altijd érg tevreden geweest over die broek. Dus dacht idd gewoon de 2015 versie te kopen... Maar ik zie in de 2015 collectie ook de 'volo' zitten, zelfde prijsklasse, zelfde zeem, en die ziet er in zwart/wit/rood best tof uit. Is dat broekie wat? of gewoon sissiemo kopen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef Tommeke het volgende:
Dan zou ik als ik jou was de Velicissimo 2015 kopen.
Jawel? Ding heeft gewoon een volle ritsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je draagt die aerosuits toch niet als je gewoon aan 't fietsen bent ofwel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |