Nee, normale binnenbandjes kan ook. Liever het normale formaat zelfs, die wegen minder en passen makkelijker in je rugzakje/zadeltas.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:04 schreef Leonos het volgende:
Als je een 25mm buitenband hebt, moet je dan een 25mm binnenband hebben?
Heb nog 23mm liggen
Meestal zijn ze voor meerdere breedtes geschikt, staat vaak op de band zelfquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:04 schreef Leonos het volgende:
Als je een 25mm buitenband hebt, moet je dan een 25mm binnenband hebben?
Heb nog 23mm liggen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
http://doefiets.nl/training/basisprincipes/soorten-trainingen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
Meestal zijn ze voor meerdere breedtes geschikt, staat vaak op de band zelf
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, normale binnenbandjes kan ook. Liever het normale formaat zelfs, die wegen minder en passen makkelijker in je rugzakje/zadeltas.
Zelfs de bb voor 650cc wielen past, heb ik tijdje terug persoonlijk getest
Klopt, en daar zit nog wel wat speling op. Meeste bandjes gaan van 18 tot 25 mm zo uit m'n kop.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
Meestal zijn ze voor meerdere breedtes geschikt, staat vaak op de band zelf
Ik heb een jas. Zit prima, maar ook niet anders gewendquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:27 schreef ratatat het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben met kleding van dhb (huismerk Wiggle)? Lijkt namelijk dat ze daar in de sale wel redelijk veel waar voor je geld hebben.
ik ga het eens rustig lezen binnenkortquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:10 schreef Gripper het volgende:
Je moet maar 1 ding onthouden very: 1 D is goed, 2 D's is beter.
Heb een winterbroek en kniewarmers, zijn beiden prima en goed van kwaliteitquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:27 schreef ratatat het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben met kleding van dhb (huismerk Wiggle)? Lijkt namelijk dat ze daar in de sale wel redelijk veel waar voor je geld hebben.
Dan heb je toch het verkeerde idee van zo'n tochtje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:33 schreef Gripper het volgende:
Ik zou echt nooit meegaan met zo'n Knoperstocht. Dat idiote gejaag en geram om een bepaald gemiddelde te halen, dat kan alleen maar ten koste gaan van de veiligheid, vrouwen en kinderen die aan de kant moeten springen etc.
Als die gasten zonodig hard willen rije en 34 gemiddeld halen, waarom doen ze dan niet aan een koersje mee?
Ja, moeilijk hoge witte sokken!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:27 schreef ratatat het volgende:
Toen was gripper er nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:54 schreef ddx het volgende:
[..]
Dan heb je toch het verkeerde idee van zo'n tochtje.
Er wordt doorgereden op stukken waar het kan, net zoals bij de venebahn 200 van vorig jaar zeg maar waar we ook ruim boven de 30 per uur uitkwamen ?
En met groepjes rijden is per definitie gevaarlijker dan gewoon solo een rondje...
Gripper trekt het gemiddelde dan ook steeds naar beneden met als smoes; mijn wiel liep de hele rit aan.quote:
Haha, dat was wel weer wat. Gelukkig had ik nog maar 60 km gereden erop en was ik maar met 70 de berg afgegaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ging afgelopen zaterdag ff een stukje op kano's nieuwe fiets rijden na 80km No-P. Ik pak die nieuwe Focus van 'm aan, ik denk wat rammelt dat ding man! Blijkt dat de snelspanner van het achterwiel los zat.
Kano was toch niet tevreden met de fiets waarschijnlijk en hoopte zeker dat jij ermee de goot in reed. Kon jij weer een nieuwe halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ging afgelopen zaterdag ff een stukje op kano's nieuwe fiets rijden na 80km No-P. Ik pak die nieuwe Focus van 'm aan, ik denk wat rammelt dat ding man! Blijkt dat de snelspanner van het achterwiel los zat.
Ik vind het hele idee dat er moet worden gejaagd om een bepaald gemiddelde te halen gewoon niet cool. Dat werkt alleen maar krampachtig rijden in de hand denk ik.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind het hele idee dat er moet worden gejaagd om een bepaald gemiddelde te halen gewoon niet cool. Dat werkt alleen maar krampachtig rijden in de hand denk ik.
Bij een Fokmeet gaan we ook echt wel hard, maar dan is het geen target opzich. Gewoon lekker rijden, beetje spelen, en als de tijd en ruimte er rijp voor is gaat het gas los.
Overigens wil ik wel dat we de Primavera met minstens 25 gemiddeld afronden. (Anders zijn we niet op tijd thuis voor de poggio)
Blackburn airstik SL, tot 11bar (staat er op) . Ik heb 'm één keer uitgeprobeerd en pompte er toen wel 8 bar in. Duurt even maar lukt wel. Daarna nooit meer gebruikt want nog niet lek in iets van 8000 km. Het is een klein ding wat prima zonder uitstekende delen in een achterzak gestoken kan worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:22 schreef poiuytr het volgende:
Mensen tips voor een mini-pomp? Mountainbike nu voornamelijk maar volgende maand plan om er weer een racer bij te kopen. Moet dus race en mtb biba kunnen oppompen. Liefst niet iets met patronen
Bedoel je je vliegkilometers van een enkeltje vietnam???quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Blackburn airstik, tot 11bar (staat er op) . Ik heb 'm één keer uitgeprobeerd en pompte er toen wel 8 bar in. Duurt even maar lukt wel. Daarna nooit meer gebruikt want nog niet lek in iets van 8000 km. Het is een klein ding wat prima zonder uitstekende delen in een achterzak gestoken kan worden.
Eh neuh, daar ben ik mee opgehouden om die afstanden en vlieguren nog bij te houden want daar word je niet vrolijk van. April of mei ook al weer geheel verkloot voor het opdoen van een fatsoenlijke fietsconditie. Maar goed, ik klaag niet!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:37 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Bedoel je je vliegkilometers van een enkeltje vietnam???
Ging net rondje fietsen. Raar gekraak bij de bracket wat ik nooit eerder had gehoord. Dacht al van 'zal toch niet de snelspanner zijn'. Net toch maar even gecheckt en ook hier de snelspanner gewoon los.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
Stuur 'm je wel even op. De route is daar prima geschikt voor, veel keuze aan overnachtingsplaatsen onderweg (van jeugdherberg tot luxe hotel).quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:49 schreef janatwork het volgende:
Ivo: Ik ga met 2 vrienden met hemelvaart 4 dagen fietsen, vertrek vanuit Maastricht en ongeveer 150 km per dag. Heb je voor mij de gps track van je 600km Rondom de Eifel brevet? lijkt mij namelijk een prima rondje voor een lang weekend.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:46 schreef very het volgende:
Trouwens, was afgelopen weekend bij Basic Bikeparts in Z'meer en zag daar wat ontzettend lekkers staan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Deze dus.
Ik weet niet welke ik nou mooier vind, deze of de DeRosa Superking 888Vind de cento1 SR veel mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zag hem binnenkomen, dankquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Stuur 'm je wel even op. De route is daar prima geschikt voor, veel keuze aan overnachtingsplaatsen onderweg (van jeugdherberg tot luxe hotel).
MWahhaha, grapjas. Die tocht is zwáár. En vaak slecht weer. En dat binnen 1 jaar? Je bent wel heéél optimistischquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef Sunri5e het volgende:
Oke, ik moet er binnenkort aan geloven. Ik ga mee doen aan de oetztaler radmarathon dit jaar maar ik ben geen echte wielrenner. Ik heb nog geen fiets of iets dus die moet ik nog aanschaffen. Hebben jullie tips hoe ik mezelf het beste voor kan bereiden?
Ik zou gewoon een simplon pavo of nexio kopen. Dan lukt het vanzelfquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef Sunri5e het volgende:
Oke, ik moet er binnenkort aan geloven. Ik ga mee doen aan de oetztaler radmarathon dit jaar maar ik ben geen echte wielrenner. Ik heb nog geen fiets of iets dus die moet ik nog aanschaffen. Hebben jullie tips hoe ik mezelf het beste voor kan bereiden?
Dat is de leukste manier van trainen, beetje kloten, kutten en gallen. Af en toe een bordjessprintje of even gemeen op de kant rijden of doortrekken op een kasseistrook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind het hele idee dat er moet worden gejaagd om een bepaald gemiddelde te halen gewoon niet cool. Dat werkt alleen maar krampachtig rijden in de hand denk ik.
Bij een Fokmeet gaan we ook echt wel hard, maar dan is het geen target opzich. Gewoon lekker rijden, beetje spelen, en als de tijd en ruimte er rijp voor is gaat het gas los.
Overigens wil ik wel dat we de Primavera met minstens 25 gemiddeld afronden. (Anders zijn we niet op tijd thuis voor de poggio)
Ik mis Kobletquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Tommeke het volgende:
http://www.trekfactoryrac(...)port_style_guide.pdf
En de zwaksten krijgen gewoon een steuntje in de rug voor de laatste 10 kmquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
In de vorm van?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:43 schreef Blik het volgende:
[..]
En de zwaksten krijgen gewoon een steuntje in de rug voor de laatste 10 km
goeie troll ditquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is de leukste manier van trainen, beetje kloten, kutten en gallen. Af en toe een bordjessprintje of even gemeen op de kant rijden of doortrekken op een kasseistrook.
Onderweg appelgebak en koffie naar binnen werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |