Lol, ik hoop van nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je langzamer op je racefiets dan op je stadsfiets fietsen?
Ding heeft wel een ongelukje gehad. Nieuwe banden e.d ga ik eigenlijk niet van uit. Zal eens navragen. Hij is niet heel veel gebruikt. Hij wordt wel helemaal nagekeken. Pedalen krijg ik erbij. SPD peds. Schoenen zitten rond de 70 en helm rond de 40/50 euro geloof ik dat hij zei.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
500 is wel veel maar als ze er netjes uit ziet en geserviced is met nieuwe banden remblokken ketting en tandwieltjes kan het wel, zou er dan nog wel een vette deal uithalen met schoenen en pedalen.
Dan heb je ook geen 3 bladen nodig. Dat is alleen echt nodig als je in de bergen gaat fietsen of als het stormt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, ik hoop van nietDan kan ik beter niet een racefiets kopen
Uit welk jaar en SPD-SL mag ik toch wel hopen he?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Qwea het volgende:
Een Bulls Harrier triple 2
Framemaat: 56 cm
Voorvork: Carbon
Kleur: Zwartmat
Uitvoering: Shimano 105 30 versnellingen
Shifters: Shimano 105
Voorderailleur: Shimano 105
Achterderailleur: Shimano 105
Remmen: Shimano 105
Remhendels: Shimano 105
Cassette: Shimano 105, 12-25T
Ketting : Shimano 105
Crankset : Shimano 105 , 50 / 39 / 30T
Bottom Bracket : Shimano 105 Integrated
Pedalen: Shimano SPD
Gewicht: ca. 8,9 kg
Dunno. Ik denk 2013 zelf. En SPD-SL geloof ik ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Uit welk jaar en SPD-SL mag ik toch wel hopen he?
Notedquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen 3 bladen nodig. Dat is alleen echt nodig als je in de bergen gaat fietsen of als het stormt.
Volgens mij is die BH net iets te klein, want hij is pardoes opengesprongenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is wel precies de juiste maat. Nee, niet dat zadel!
Wijd, niet aero etcquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:30 schreef Thierry92 het volgende:
Iemand toevallig ervaring met Castelli Prologo shirts?
Wil namelijk een nieuw shirtje, en moet bij futurumshop gekocht worden want 20 euro korting
Mag ook een nieuwe korte broek zijn btw.
http://www.futurumshop.nl(...)art-rood-heren.phtmlquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:30 schreef Thierry92 het volgende:
Iemand toevallig ervaring met Castelli Prologo shirts?
Wil namelijk een nieuw shirtje, en moet bij futurumshop gekocht worden want 20 euro korting
Mag ook een nieuwe korte broek zijn btw.
Je draagt die aerosuits toch niet als je gewoon aan 't fietsen bent ofwel?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 04:04 schreef Andyy het volgende:
Iemand die Castelli L draagt?
http://www.bakkerracingpr(...)XeksQCFWJz2wodnQ4A4A
Belachelijk lage prijs voor dat ding
nou idd belachelijk laag, snelpak van me club kost 80.-quote:Op vrijdag 6 maart 2015 04:04 schreef Andyy het volgende:
Iemand die Castelli L draagt?
http://www.bakkerracingpr(...)XeksQCFWJz2wodnQ4A4A
Belachelijk lage prijs voor dat ding
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hipster
Alsof dat uitmaakt,zolang hij maar mooi staat.
Zien er mooi uit, heb een paar keer de Light versie gehad, maar gingen snel kapot.quote:
Gisteren met tondeuse gedaan.quote:
Andy draagt naar het werk ook alleen onesie's.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je draagt die aerosuits toch niet als je gewoon aan 't fietsen bent ofwel?
Die van mij ook zoiets.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou idd belachelijk laag, snelpak van me club kost 80.-
Zwarte fietsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:19 schreef Questular het volgende:
Zwart in de zomer....ja dat snap ik wel
trek een oliejas aan dan zweet je dat vet er ook meteen uitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:23 schreef very het volgende:
[..]
Zwarte fiets
Maar ok....de kleuren die kunnen zijn: zwart, wit en geel (mavic-geel zeg maar).
Maar wit icm 100kg is geen florissant beeld, gok ik
http://cyclewear.eu/sport(...)uo-white-p-6791.htmlquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:23 schreef very het volgende:
[..]
Zwarte fiets
Maar ok....de kleuren die kunnen zijn: zwart, wit en geel (mavic-geel zeg maar).
Maar wit icm 100kg is geen florissant beeld, gok ik
Thanks, maar helemaal verkeerde kleur geelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:29 schreef dop het volgende:
[..]
http://cyclewear.eu/sport(...)uo-white-p-6791.html
[ afbeelding ]
Ik ga ook een nieuw broekie bestellen, mijn velosissie van 2014 is VEUL te groot, maar wel altijd érg tevreden geweest over die broek. Dus dacht idd gewoon de 2015 versie te kopen... Maar ik zie in de 2015 collectie ook de 'volo' zitten, zelfde prijsklasse, zelfde zeem, en die ziet er in zwart/wit/rood best tof uit. Is dat broekie wat? of gewoon sissiemo kopen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef Tommeke het volgende:
Dan zou ik als ik jou was de Velicissimo 2015 kopen.
Jawel? Ding heeft gewoon een volle ritsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je draagt die aerosuits toch niet als je gewoon aan 't fietsen bent ofwel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |