Het kost mij 10 dollar, dus het zal wel 10 euro zijn. En je mag inderdaad je gamertag 1 maal gratis wijzigen na aankoop van een console, maar dan moet het wel binnen 30 dagen gebeurenquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:43 schreef Jimbo het volgende:
wat kost het veranderen van je gametag?
Ik zag net dat ik het blijkbaar al een keer gedaan had; en er een klein bedrag in rekening gebracht zou worden..
Is dat 1-5-10 of 15 euro oid ?
Krijg je er niet een gratis als je een xbox one koopt anders? Ik heb al hee lang niet op mn 360 gespeeld, maar zit over zn one na te denken, zou zonde zijn mn account dan te veranderen. gaat mn gamescore van 12laag ook weer weg
oh chill, dan word ie gratis dusquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het kost mij 10 dollar, dus het zal wel 10 euro zijn. En je mag inderdaad je gamertag 1 maal gratis wijzigen na aankoop van een console, maar dan moet het wel binnen 30 dagen gebeuren
Liep bij mij ook gewoon door tot de 100% voor ie speelbaar is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:28 schreef L3viathan het volgende:
Ori download is nog steeds niet klaar!
Ik dacht dat ie met instant on gewoon door bleef gaan met downloaden?
Ben ik het wel mee eens. Eerste uurtje had ik het even lastig, maar zodra je meer health- en energy globes verzameld krijgt je wat meer 'breathing room' en speelt het wat lekkerder. Ik vind alleen het wallrunnen soms wat irritant, zeker als je van muur naar muur moet springen, lijkt niet helemaal lekker te reageren.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:39 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vind 'em leuk. Moest wel weer even wennen aan het platformen en hoe snel sommige vijanden respawnen; heb je net een monster gedood, loop je 5 pixels naar links, vervolgens weer terug naar rechts, is dat monster er weer..
Gisteravond was ik even door de achievements aan het gluren, en die achievements voor de game binnen 3 uur uitspelen en voor niet doodgaan tijdens de game ga ik dus al niet halen.. Een beetje net zoals die achievement voor Limbo om minder dan X keer dood te gaan of iets dergelijks.
Maar ik vind 'em mooi. En leuk. En schattig. En pittig. Ik kan er bij relaxen vanwege hoe het eruit ziet en de muziek en tegelijkertijd kapot frustreren vanwege sommige platform stukjes, en hoe snel sommige vijanden respawnen.
Doe ik! Ga van t weekend kijken en dan hopelijk eindelijk heists spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Laat je weten of het werkt als je hem hebt? Mocht het niet zo zijn kan je em altijd terugsturen, of ik neem em van je over.
Ben je toevallig van plan om FIFA te halen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Net aangesloten.
Rayman Legends aan het downloaden. Sunset Overdrive is denk ik niets voor mij. Moet nog even bedenken of ik die in de verkoop of ruil gooi of toch zelf ga installeren.
Wat bedoel je precies met NPC's aansturen? In DA:I ben je altijd met je party van vier onderweg, jouw speler en drie anderen. Maar je kan die drie anderen gewoon besturen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Even een vraag. Is DA:I een game voor mij?
Ik heb geen voorgeschiedenis met de serie. Het skyrim deel (verschillende stijlen, verzamelen, handlangers etc) staat me heel erg aan maar ik vind het nooit prettig om NPC's aan te sturen zoals in rainbow six. Is het mogelijk om DA:I met een spel te vergelijken want ik zie steeds meer mensen dit spel prijzen.
Je moet er denk ik vooral rekening mee houden dat je met een team speelt. Je stuurt zoals Pierre al zegt geen NPC's aan, maar bestuurt ze zelf. Het is in die zin dus niet vergelijkbaar met Skyrim. Het is wel zo dat je een stijltje kunt ontwikkelen per personage.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Even een vraag. Is DA:I een game voor mij?
Ik heb geen voorgeschiedenis met de serie. Het skyrim deel (verschillende stijlen, verzamelen, handlangers etc) staat me heel erg aan maar ik vind het nooit prettig om NPC's aan te sturen zoals in rainbow six. Is het mogelijk om DA:I met een spel te vergelijken want ik zie steeds meer mensen dit spel prijzen.
Maar dat hoeft eigenlijk niet. Ik speel nooit met mijn andere personages, ik gebruikte tactical view niet eensquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je moet er denk ik vooral rekening mee houden dat je met een team speelt. Je stuurt zoals Pierre al zegt geen NPC's aan, maar bestuurt ze zelf. Het is in die zin dus niet vergelijkbaar met Skyrim. Het is wel zo dat je een stijltje kunt ontwikkelen per personage.
Dragon Age-games zijn geniaal, maar als ik een nadeel moet noemen waarvan ik denk dat het een reden kan zijn dat mensen er op afknappen, is dat je niet focust op één held (zoals bijv. in Skyrim). Je hebt wel je eigen personage, maar je bent eigenlijk altijd als team bezig.
Ja dat is ook het deel waarom ik twijfel over deze game. Ik vind het niet altijd fijn om altijd maar met meerdere characters te spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je moet er denk ik vooral rekening mee houden dat je met een team speelt. Je stuurt zoals Pierre al zegt geen NPC's aan, maar bestuurt ze zelf. Het is in die zin dus niet vergelijkbaar met Skyrim. Het is wel zo dat je een stijltje kunt ontwikkelen per personage.
Dragon Age-games zijn geniaal, maar als ik een nadeel moet noemen waarvan ik denk dat het een reden kan zijn dat mensen er op afknappen, is dat je niet focust op één held (zoals bijv. in Skyrim). Je hebt wel je eigen personage, maar je bent eigenlijk altijd als team bezig.
Gewaagde uitspraakquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar dat hoeft eigenlijk niet. Ik speel nooit met mijn andere personages, ik gebruikte tactical view niet eensIk laat mijn team gewoon lekker een beetje zelf bepalen hoe en wie ze aanvallen
Anyway, DA:I is prima te spelen als je de vorige delen nooit gedaan hebt. Het verhaal van wat er in 1 en 2 gebeurde wordt geleidelijk aan wel duidelijk als je met mensen praat of wat codex entries leest.
DA:I is verder een zeer uitgebreide game. Je bent er sowieso minimaal 60 uur zoet mee, waarschijnlijk langer. Je bent veel tijd kwijt met sidemissions en het verzamelen van allerlei dingen zoals herbs en metals, waarvan je later weer nieuwe armor of potions kan maken. Er zitten immens veel lore en codex entries in die je vertellen hoe de DA-wereld in elkaar zit, dus maak je daar niet druk om.
Ik vond DA:I leuker dan Skyrim als ik eerlijk ben. Het verhaal is wat beter neergezet en sleept je echt mee.
Volgens mij heb ik het al veel te vaak gedaan... Met EA Early Access krijg je 6 uur trial op het volle spel, dan kan je het dus rustig zelf uitproberen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja dat is ook het deel waarom ik twijfel over deze game. Ik vind het niet altijd fijn om altijd maar met meerdere characters te spelen.
Klopt ook wel weer, je kunt sowieso voor een groot deel bij je eigen ventje blijven, al moet ik zeggen dat het voor mij wel af en toe noodzakelijk is om bij te sturen, healers herpositioneren of bepaalde aanvallen combineren die anders niet gedaan zouden worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar dat hoeft eigenlijk niet. Ik speel nooit met mijn andere personages, ik gebruikte tactical view niet eensIk laat mijn team gewoon lekker een beetje zelf bepalen hoe en wie ze aanvallen
Wel eens denk ik, al spant het erom. Verhaal van de eerste Dragon Age was voor mij sowieso een van de meest meeslepende verhalen in een game en beter dan welke Elder Scrolls dan ook.quote:Ik vond DA:I leuker dan Skyrim als ik eerlijk ben. Het verhaal is wat beter neergezet en sleept je echt mee.
quote:
quote:
Ik kon niet zonder Lydia. Was haar uiteindelijk een keer kwijt en kwam er veel te laat achter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt ook wel weer, je kunt sowieso voor een groot deel bij je eigen ventje blijven, al moet ik zeggen dat het voor mij wel af en toe noodzakelijk is om bij te sturen, healers herpositioneren of bepaalde aanvallen combineren die anders niet gedaan zouden worden.
Wat ik bedoel is dat je geen lone wolf bent. Het leuke aan de meeste RPG's is (vind ik) dat je je volledig stort op de character development van één personage. In Skyrim trapte ik op den duur mijn handlangers d'r uit omdat ik alles/iedereen in m'n eentje wilde slopen
[..]
Wel eens denk ik, al spant het erom. Verhaal van de eerste Dragon Age was voor mij sowieso een van de meest meeslepende verhalen in een game en beter dan welke Elder Scrolls dan ook.
Ga EA geen geld geven om demos te spelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al veel te vaak gedaan... Met EA Early Access krijg je 6 uur trial op het volle spel, dan kan je het dus rustig zelf uitproberen.
Lijkt wel of ik voor EA werk.
Op Xbox One is Dragon Age: Inquisition nu gratis tot 16 maart, dus ik zou zeggen, probeer het uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga EA geen geld geven om demos te spelen
Absoluutquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Snap ik. Mag ik het nog wel gewaagd vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |