Ik weet niet of de XBO versie bugs heeft of whatever, maar als we er van uitgaan dat alles gewoon werkt zoals het moet werken, dan is het een prima game.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:36 schreef MeneerLogica het volgende:
Is DmC de moeite waard om te spelen op XBO? Heb die nog nooit eerder gespeeld.
Ben na sleeping dogs ook wel klaar met definitive editions voor een hoge prijs. Ik ga me toch storen aan de oude laadschemas en renderings. Maar geef hem ook wel een kans als hij straks in een leuke deal zit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet of de XBO versie bugs heeft of whatever, maar als we er van uitgaan dat alles gewoon werkt zoals het moet werken, dan is het een prima game.
Heb hem gratis via PS+ gespeeld, en heb me er prima mee vermaakt. Ben alleen niet zo ver gekomen omdat mijn HDD er mee ophield en ik dus mijn save-game kwijt was, en ik na de next-gen aankondiging niet opnieuw wilde beginnen.
Ik haal hem eind dit jaar wel een keertje uit de budgetbak.
Onder Games & Apps en dan filteren op external drivesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:16 schreef Buitendam het volgende:
Heb een externe harde schijf aan mn One geprikt. Waar kan ik zien welke bestanden hier op staan?
Thanks.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Onder Games & Apps en dan filteren op external drives
Sunset Overdrive daar voor 25, Halo voor 30 en FIFA 15 UT voor 50. Titanfall voor 20. Aardige deals wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Killer Instinct S1 voor 8 euro
http://www.mycom.nl/gamin(...)t-combo-breaker-pack
Hot damn, ik was 12 euro kwijt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Killer Instinct S1 voor 8 euro
http://www.mycom.nl/gamin(...)t-combo-breaker-pack
Ik heb 'm al voor Xbox 360, nog niet gespeeld. Hetzelfde geldt voor AC IV, maar die heb ik dan weer voor de One.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef OMG het volgende:
Oe, tof, Child of Light wil ik nog wel een keer spelen.
tip: ga naar de tweakers crewquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:42 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kan geen GTA topic voor de xbone vinden maar wil graag samen wat heists doen, nog geintresseerde?
Okay.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:10 schreef Pheno het volgende:
Killer Instinct nu maar compleet gehaald. Alle twee de seizoenen, klaar, komt u nu maar met Cinder, dank.
Hisakoquote:
En dan gewoon keihard yes roepen in de huiskamer als ik dit ziequote:
Zou tof zijn als je nog steeds via Cinder kunt veranderen in Eyedolquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan gewoon keihard yes roepen in de huiskamer als ik dit zie
CINDER IS BACK BITCHES
Geen idee meer, maar Eyedol vond ik een pussy. Nu nog Kim Wu en Tusk van deel 2 en het zooitje is weer compleet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je nog steeds via Cinder kunt veranderen in Eyedol
Wat was het ook alweer? L ingedrukt houden en dan up down left right B A?
Hoe zit dat met Project Spark trouwens? Ik zag dat je een starterseditie kon downloaden, maar Conker zou je dus nog los moeten kopen of zo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:37 schreef het_fokschaap het volgende:
Ah...Conker in Project Spark...m'n eigen Conker game maken
in de mail die ik kreeg staat niks over gratis of betaald. zou 23 april beschikbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe zit dat met Project Spark trouwens? Ik zag dat je een starterseditie kon downloaden, maar Conker zou je dus nog los moeten kopen of zo?
2 weken gratis speelbaar en daarna betalen toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:49 schreef badboynova het volgende:
Nu gratis in de store.
Forza Horizon 2 presents Fast & Furious"
Lijkt me niet. Tussen nu en 2 weken downloaden en altijd gratis spelen, of 2 weken wachten en betalen om te spelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
2 weken gratis speelbaar en daarna betalen toch?
Volgens mij is het gewoon altijd gratis. Ze hopen dat mensen het leuk vinden en Forza Horizon 2 gaan downloaden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:53 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Tussen nu en 2 weken downloaden en altijd gratis spelen, of 2 weken wachten en betalen om te spelen.
Forza Horizon 2 meets Fast & Furiousquote:De release van de game komt even voor de launch van de nieuwe Fast & Furious-film, Furious 7, die op 3 april officieel uitkomt. Het mooiste nieuws: de game is gratis van 27 maart tot 10 april ter promotie van de nieuwe film.
Ja ik zie het nu inderdaad. Ook al heb ik FH2, heb ik hem toch even gedownload.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:27 schreef Racerblade het volgende:
Als je hem downloadt staat er wel dat de originele prijs 9,99 is.
Als het goed is gaan de party menu's en achievements nu ook sneller werken. Mocht ook wel een keertje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:32 schreef Racerblade het volgende:
April update voegt voice messages toe.Mocht eens tijd worden.
Party zou ik helaas niet te veel van verwachten. Het enige wat Major Nelson daarover zegt is dit:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als het goed is gaan de party menu's en achievements nu ook sneller werken. Mocht ook wel een keertje.
quote:Party chat improvements – Party chat is being improved with troubleshooting guidance for Xbox One owners. The Party App will help you get your microphone enabled and show you when privacy settings or networking issues are blocking communication with particular party members.
Dus gaat vooral over spelers die anderen niet goed konden horen of iets dergelijks. Hij zegt niets over eventuele snelheidsverbeteringen.quote:Dedicated servers for party chat – We’re enhancing party chat with dedicated chat relay servers that will enable Xbox One owners that may have historically had NAT issues to party chat more reliably. Parties where players are unable to form direct peer-to-peer connections for party chat will automatically leverage dedicated server infrastructure to relay traffic. This service is only enabled for parties where one or more members are previewing the April system update.
Yeap, overigens krijg je nu de beschrijving van de achievement meteen te zien (naast het feit dat het openen van de app sneller is). Vraag me wel af of de popup dan niet te groot wordt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als het goed is gaan de party menu's en achievements nu ook sneller werken. Mocht ook wel een keertje.
Downloading as we type.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Forza Horizon 2 meets Fast & Furious
Nieuwtje is wel van een maand geleden, heb sindsdien geen bronnen meer gecheckt.
Jij bent sowieso niet echt een shooter-liefhebber toch? Of heb ik een verkeerd beeld van jequote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:30 schreef Noppie2000 het volgende:
Boycot niet, lijkt me gewoon geen reet aan
Jawel hoor, van tijd tot tijd. Maar dan meer in de stijl van iets als Team Fortressquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet echt een shooter-liefhebber toch? Of heb ik een verkeerd beeld van je
Heb je al een current-gen console?
Zeg maar, een game waar teamspel belangrijk is?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jawel hoor, van tijd tot tijd. Maar dan meer in de stijl van iets als Team Fortress
ja, alleen geen srt support. Dus werkt alleen met ingebakken subs.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potver, de prijzen worden wel interessant nu!
http://www.amazon.de/gp/a(...)%95%C3%91&k=xbox+One
Is er iemand die media streamt met een XBO? Via een media server op z'n pc?
Abes oddesy bedoel je? Ken dat spel nog van jaaaaaaaren geleden. Geweldig spel.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:16 schreef Skull-splitter het volgende:
New n Tasty is geniaal.
En ik stream alles, mediaplayer herkent maar weinig niet en subs moet je hardcoden helaas. Das het enige want werkt verder prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |