De beste post in dit hele topic.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Topic begon goed, tot er een slowchat van gemaakt werd, modjes?
Onee...
Kan allebei fielaks of fajleksquote:Op maandag 2 maart 2015 23:42 schreef Chillerd het volgende:
Hoe spreek je fylax uit? Indien "fielaks": baas
Ga weg man, al het slijm een beetje van je afgehaald?quote:
Zo het zit diep zegquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ga weg man, al het slijm een beetje van je afgehaald?
Op het moment dat 'de macht' niet meer kan relativeren en enkel lijfsbehoud tot doel heeft, is het gedoemd.
Als je dit topic niks vind zeg dat dan, gooi er een slotje op wanneer het geen doel heeft, maar hou op met die kansloze slowchat bagger.
Onee hoor, gewoon een observatie.quote:
Who the fuck ben jij nou weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ga weg man, al het slijm een beetje van je afgehaald?
Op het moment dat 'de macht' niet meer kan relativeren en enkel lijfsbehoud tot doel heeft, is het gedoemd.
Als je dit topic niks vind zeg dat dan, gooi er een slotje op wanneer het geen doel heeft, maar hou op met die kansloze slowchat bagger.
Ik lach je uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:29 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Onee hoor, gewoon een observatie.
Ik deel de mening van de topicopener ook niet echt hoor, onpartijdig als altijd.
Maar dat jij daar een soort vijandige houding in ziet is jouw paranoia, weer een uiting om mensen met dezelfde mening boven anderen te kiezen.
Het verschil niet weten tussen het haten van iemand en het irriteren aan iemandquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Haten op zo'n jochie![]()
Ga wat doen met je leven.
Nog zo'n likkertjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:20 schreef Awsom het volgende:
Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax!
Flikker lekker een end op en zoek een topic waar ze wel wat om jou 'mening'geven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Yvonne je geeft nu jouw mening en neemt aan dat die algemeen is, fout 1.
Ten tweede hoef ik geen expert te zijn om te zien dat jij dit topic volgebaggert hebt.
ik verwijs jou door naar mijn vorige post eerste gedeeltequote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker lekker een end op en zoek een topic waar ze wel wat om jou 'mening'geven.
Leer eerst Nederlands voordat je anderen op hun "fouten" gaat wijzen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Yvonne je geeft nu jouw mening en neemt aan dat die algemeen is, fout 1.
Ten tweede hoef ik geen expert te zijn om te zien dat jij dit topic volgebaggert hebt.
gedankt fur deinse unzinngkeitquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leer eerst Nederlands voordat je anderen op hun "fouten" gaat wijzen.
Ja en je moet ook alle functies beter kunnen vervullen voordat je mag klagen als iemand het verneukt of nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yvonne heeft gewoon gelijk en de user in kwestie was aan het drammen om niks. Wil je geen topics van Fylax lezen, dan klik je ze gewoon niet aan. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja en je moet ook alle functies beter kunnen vervullen voordat je mag klagen als iemand het verneukt of nietMensen zoals jou, ongelofelijk
Sletje..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker lekker een end op en zoek een topic waar ze wel wat om jou 'mening'geven.
Ik stel voor dat je het topic nog eens leest.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yvonne heeft gewoon gelijk en de user in kwestie was aan het drammen om niks. Wil je geen topics van Fylax lezen, dan klik je ze gewoon niet aan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Hoeveel tegeltjes met wijsheden heb je in je wc hangen?quote:
Mijn huis is in dat opzicht vrij kaal ingericht, geen plaats voor dat soort onbenulligheden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoeveel tegeltjes met wijsheden heb je in je wc hangen?
Hahah, lekkere ben jij. Mij de schuld geven van deze onzinnige discussie omdat ik het topic geopend heb. Jullie gaan op elkaar in.quote:[b]Op woensdag 4 maart 2015 08:53 schreef hardromacore2.0
Jammer dat hier een topic over moest komen welke alleen maar verdeeldheid veroorzaakt, topic opener had wellicht fylax kunnen attenderen met een pmtje, maar waar twee vechten hebben twee schuld. Niet 1.
Neh, ik blame degeen met z'n anale fixatie die het topic opende.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:16 schreef jodelahity het volgende:
We kunnen ook mrsalazar de schuld geven. Hij poste als eerste en heeft daarmee de toon gezet. Er moet wel een schuldige worden aangewezen in ieder geval anders kan de discussie niet intenser worden.
Ah, vond hem al zo irritant reageren in mijn topic. Maar dat is dus gewoon zijn persoonlijkheid.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Joh, het kereltje is strontvervelend forumwijd.
Denk dat het wel mee zal vallen met zijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:04 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ah, vond hem al zo irritant reageren in mijn topic. Maar dat is dus gewoon zijn persoonlijkheid.
Het was anders best vermakelijk, maar rellen ho maar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Fylax een schijtuser maar dit hele topic is eenwaard.
Vooral dat uitgerekend Admiraal_Kontkanaal dit topic opent, genot.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was anders best vermakelijk, maar rellen ho maar.
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:24 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHA STIL EENS HUILIE HUILIE OPDONDEREN NOU
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:15 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
YEAAAAAH LEKKER VOOR DIE HOERE LAMPIES UIT AIDSHOVEN. COME ON AJAX
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:20 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Pisvee krijgt nog Twente, Feyenoord, Ado , Go Ahead, Heerenveen, Zwolle, Groningen, Excelsior, Heracles We gaan ze pakken die teringboeren.
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:22 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
1-0 voor in Aidshoven. Kannie beter.
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:31 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat een lelijke hondekop heeft die Bruma, kneusje eerste klas
Opzich allemaal valide posts natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral dat uitgerekend Admiraal_Kontkanaal dit topic opent, genot.
Over hoog niveau gesproken
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:20 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Kk boertjes, nu hoor je ze weer he, Bommen erop, kk zooi
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Pisveequote:Op woensdag 4 maart 2015 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich allemaal valide posts natuurlijk.
Ik wil het topic niet nog eens lezen. Wil je geen topics van Fylax lezen, dan lees je ze niet. Lijkt me heel simpel. Ik leid niet aan een syndroom. Als ik al last heb van een syndroom, dan lijd ik eraan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:53 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je het topic nog eens leest.
Dat je tijdens je tweede opmerking, de eerste echte inhoudelijke, ook nog scheef gaat zegt mij genoeg, je leidt aan het ggmm syndroom, waarbij men niet meer openstaat voor objectiviteit.
Jammer dat hier een topic over moest komen welke alleen maar verdeeldheid veroorzaakt, topic opener had wellicht fylax kunnen attenderen met een pmtje, maar waar twee vechten hebben twee schuld. Niet 1.
Tijd voor bezinning.
Freudquote:
Gast..quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil het topic niet nog eens lezen. Wil je geen topics van Fylax lezen, dan lees je ze niet. Lijkt me heel simpel. Ik leid niet aan een syndroom. Als ik al last heb van een syndroom, dan lijd ik eraan.
Fijn voor je. Heel verstandig ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Gast..![]()
Ik heb geen opmerkingen gedaan m.b.t. topics van fylax.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral dat uitgerekend Admiraal_Kontkanaal dit topic opent, genot.
Over hoog niveau gesproken
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:20 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Kk boertjes, nu hoor je ze weer he, Bommen erop, kk zooi
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn voor je. Heel verstandig ook.
Jij lijkt me iemand van het platt'nland. Elke dag de koei'n melken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]Wie ben jij om voor mij te bepalen wat verstandig is?
Jij lijkt wel iemand die de hele tijd in iemands nek hijgt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:28 schreef Chillerd het volgende:
En ohja, iedereen die commentaar heeft op fylax, krijgt met mij te maken.
Hoi zwakzinnigequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:28 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Jij lijkt me iemand van het platt'nland. Elke dag de koei'n melken.
Gadverdamme.
die verdient ie welquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:04 schreef Scuidward het volgende:
He wat gek. Opeens las ik Fylax klappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |