De beste post in dit hele topic.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Topic begon goed, tot er een slowchat van gemaakt werd, modjes?
Onee...
Kan allebei fielaks of fajleksquote:Op maandag 2 maart 2015 23:42 schreef Chillerd het volgende:
Hoe spreek je fylax uit? Indien "fielaks": baas
Ga weg man, al het slijm een beetje van je afgehaald?quote:
Zo het zit diep zegquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ga weg man, al het slijm een beetje van je afgehaald?
Op het moment dat 'de macht' niet meer kan relativeren en enkel lijfsbehoud tot doel heeft, is het gedoemd.
Als je dit topic niks vind zeg dat dan, gooi er een slotje op wanneer het geen doel heeft, maar hou op met die kansloze slowchat bagger.
Onee hoor, gewoon een observatie.quote:
Who the fuck ben jij nou weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ga weg man, al het slijm een beetje van je afgehaald?
Op het moment dat 'de macht' niet meer kan relativeren en enkel lijfsbehoud tot doel heeft, is het gedoemd.
Als je dit topic niks vind zeg dat dan, gooi er een slotje op wanneer het geen doel heeft, maar hou op met die kansloze slowchat bagger.
Ik lach je uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:29 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Onee hoor, gewoon een observatie.
Ik deel de mening van de topicopener ook niet echt hoor, onpartijdig als altijd.
Maar dat jij daar een soort vijandige houding in ziet is jouw paranoia, weer een uiting om mensen met dezelfde mening boven anderen te kiezen.
Het verschil niet weten tussen het haten van iemand en het irriteren aan iemandquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Haten op zo'n jochie![]()
Ga wat doen met je leven.
Nog zo'n likkertjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:20 schreef Awsom het volgende:
Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax! Fylax!
Flikker lekker een end op en zoek een topic waar ze wel wat om jou 'mening'geven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Yvonne je geeft nu jouw mening en neemt aan dat die algemeen is, fout 1.
Ten tweede hoef ik geen expert te zijn om te zien dat jij dit topic volgebaggert hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |