ik verwijs jou door naar mijn vorige post eerste gedeeltequote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker lekker een end op en zoek een topic waar ze wel wat om jou 'mening'geven.
Leer eerst Nederlands voordat je anderen op hun "fouten" gaat wijzen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Yvonne je geeft nu jouw mening en neemt aan dat die algemeen is, fout 1.
Ten tweede hoef ik geen expert te zijn om te zien dat jij dit topic volgebaggert hebt.
gedankt fur deinse unzinngkeitquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leer eerst Nederlands voordat je anderen op hun "fouten" gaat wijzen.
Ja en je moet ook alle functies beter kunnen vervullen voordat je mag klagen als iemand het verneukt of nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yvonne heeft gewoon gelijk en de user in kwestie was aan het drammen om niks. Wil je geen topics van Fylax lezen, dan klik je ze gewoon niet aan. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja en je moet ook alle functies beter kunnen vervullen voordat je mag klagen als iemand het verneukt of nietMensen zoals jou, ongelofelijk
Sletje..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker lekker een end op en zoek een topic waar ze wel wat om jou 'mening'geven.
Ik stel voor dat je het topic nog eens leest.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yvonne heeft gewoon gelijk en de user in kwestie was aan het drammen om niks. Wil je geen topics van Fylax lezen, dan klik je ze gewoon niet aan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Hoeveel tegeltjes met wijsheden heb je in je wc hangen?quote:
Mijn huis is in dat opzicht vrij kaal ingericht, geen plaats voor dat soort onbenulligheden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoeveel tegeltjes met wijsheden heb je in je wc hangen?
Hahah, lekkere ben jij. Mij de schuld geven van deze onzinnige discussie omdat ik het topic geopend heb. Jullie gaan op elkaar in.quote:[b]Op woensdag 4 maart 2015 08:53 schreef hardromacore2.0
Jammer dat hier een topic over moest komen welke alleen maar verdeeldheid veroorzaakt, topic opener had wellicht fylax kunnen attenderen met een pmtje, maar waar twee vechten hebben twee schuld. Niet 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |