Daarom vind ik mensen zoals Wilders dus ook eng. Omdat ze alles voor aandacht doen. Nou denk ik dat wilders wel echt anti-islam is, maar sommige van dat soort aandachtshoeren bewandelen gewoon het straatje wat hen op dat moment uitkomt, zolang ze maar in de aandacht staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat -ie bang was. Ik denk - en ik lees dit ook buiten FOK! regelmatig - dat hij lijdt aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Wat is er nu mooier dan als een soort "wonder" te worden onthaald door grote groepen mensen die aandachtig luisteren naar wat je hebt te vertellen?
Simpel gezegd: de man spoort niet.
Leg nou eens uit waarom jij vDoornquote:
Arnoud van Doorn heeft dan ook niks met islam te maken schijnt de regering gezegd te hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:50 schreef NightH4wk het volgende:
Alsof de Islam niet vaker vreemde vogels aantrekt.
Waarom zouden alleen zwakzinnigen zo iets doen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leg nou eens uit waarom jij vDoornvind? Omdat ie zich tot de islam bekeert heeft? Je herinnert je hopelijk wel dat ie in een recent verleden PVV kamerlid was? En jij wil zo iemand serieus nemen? Eerst het ene uiterste, om daarna volledig om te draaien...alleen zwakzinnigen zouden zoiets doen.
Omdat hij eerst achter een bekend islam hater aanloopt en daarna de overtuigde moslim uithangt. Ik weet niet hoor, maar als ik moslim was zou ik niet zitten wachten op dat soort "broeders".quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom zouden alleen zwakzinnigen zo iets doen?
Duidelijk dat hij in zijn pvv tijd niks wist van de islam, net zoals de rest van die partij.
Hij is tot inkeer gekomen en neemt hiermee afstand van zijn foute verleden. Alleen jammer dat het lijkt alsof hij een propagandist is van het Saoedische regime, dat hoort niet bij het moslim-zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat hij eerst achter een bekend islam hater aanloopt en daarna de overtuigde moslim uithangt. Ik weet niet hoor, maar als ik moslim was zou ik niet zitten wachten op dat soort "broeders".
Juist niet, in beide gevallen zit er een steekje aan je los en heb je sterk de neiging tot fanatisme.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Pure onzin. Je hoeft geen meervoudige persoonlijkheidsstoornis te hebben om ergens in te kunnen geloven.
Niet zozeer het feit dat hij moslim is geworden is bizar; het feit dat hij eerst PVV'er is en daarna zo'n 180 graden draai maakt... dat is bizar.
Of een heel slim iemand.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leg nou eens uit waarom jij vDoornvind? Omdat ie zich tot de islam bekeert heeft? Je herinnert je hopelijk wel dat ie in een recent verleden PVV kamerlid was? En jij wil zo iemand serieus nemen? Eerst het ene uiterste, om daarna volledig om te draaien...alleen zwakzinnigen zouden zoiets doen.
Een lafaard dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of een heel slim iemand.
Stel dat van Doorn de dreiging van de islam serieus neemt en verwacht dat de islam over 40 jaar de dienst uitmaakt in Europa. In eerste instantie heeft hij zich hier tegen willen verzetten via de PVV. Toen hij zag dat dit geen zin had en dat de opmars van de islam onverminderd door ging, heeft hij besloten zich bij hen te voegen. 'If you can't beat them, join them'
Ga jij je dan dood vechten tegen de islam? Jezelf opofferen voor alle Nederlanders die toen het nog kon te lam waren om 500 meter naar de stembus te lopen? Heel altruistisch van je.quote:
Voor mijn vrijheid te kunnen behouden? Ja!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ga jij je dan dood vechten tegen de islam? Jezelf opofferen voor alle Nederlanders die toen het nog kon te lam waren om 500 meter naar de stembus te lopen? Heel altruistisch van je.
Als je je vrijheid wil behouden dan kun je beter vluchten. Of je tot de islam bekeren. Als je geen homoseksueel bent of vrouw is dat goed te doen. Al die homoseksuelen hebben D66 gestemd en de vrouwen GroenLinks, dus ze hebben er zelf om gevraagd. En voor hen ga je dan jezelf opofferen? Je zult er grotendeels alleen voor staan, vrees ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor mijn vrijheid te kunnen behouden? Ja!
Je bent gek. Gewoon pragmatisch zijn en meewaaien met de wind die dan waait.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor mijn vrijheid te kunnen behouden? Ja!
God wat een smerige onderkruiper ben jij zeg, angsthaas.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je je vrijheid wil behouden dan kun je beter vluchten. Of je tot de islam bekeren. Als je geen homoseksueel bent of vrouw is dat goed te doen. Al die homoseksuelen hebben D66 gestemd en de vrouwen GroenLinks, dus ze hebben er zelf om gevraagd. En voor hen ga je dan jezelf opofferen? Je zult er grotendeels alleen voor staan, vrees ik.
Zelfs nu al is het gedeelte islamitische jonge mannen in de grote steden gewoon groter dan het deel niet-islamitische. Bovendien zijn zij gemotiveerder. Succes ermee dan maar.
Ja, een islamitisch Nederland zit er echt aan te komen. Ze hebben ook al bijna een meerderheid in de Tweede Kamer, die moslims.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je je vrijheid wil behouden dan kun je beter vluchten. Of je tot de islam bekeren. Als je geen homoseksueel bent of vrouw is dat goed te doen. Al die homoseksuelen hebben D66 gestemd en de vrouwen GroenLinks, dus ze hebben er zelf om gevraagd. En voor hen ga je dan jezelf opofferen? Je zult er grotendeels alleen voor staan, vrees ik.
Zelfs nu al is het gedeelte islamitische jonge mannen in de grote steden gewoon groter dan het deel niet-islamitische. Bovendien zijn zij gemotiveerder. Succes ermee dan maar.
Dat heeft niks met angst te maken, maar alles met het maken van de juiste keuze. Het heeft op een gegeven moment geen zin meer om je te verzetten, het is dan enkel nog symbolisch. En als je nu moest vechten voor een volk dat alles gegeven had om het gevaar te bestrijden, dan zou ik dat zeker met volle overgave doen. Maar voor een volk dat het allemaal maar heeft laten gebeuren en, zoals ik al zei, te lam was om die 500 meter naar de stembus te lopen, nee. Bedankt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
God wat een smerige onderkruiper ben jij zeg, angsthaas.
Ze hebben geen meerderheid nodig. En al helemaal niet in de 2e kamer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, een islamitisch Nederland zit er echt aan te komen. Ze hebben ook al bijna een meerderheid in de Tweede Kamer, die moslims.
Ik ben klaar met jou, ik word letterlijk onwel van de stinkende angst die van strontvliegen zoals jou afdruipt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heeft niks met angst te maken, maar alles met het maken van de juiste keuze. Het heeft op een gegeven moment geen zin meer om je te verzetten, het is dan enkel nog symbolisch. En als je nu moest vechten voor een volk dat alles gegeven had om het gevaar te bestrijden, dan zou ik dat zeker met volle overgave doen. Maar voor een volk dat het allemaal maar heeft laten gebeuren en, zoals ik al zei, te lam was om die 500 meter naar de stembus te lopen, nee. Bedankt.
Het is alsof je een buurman hebt die zelf zijn pruts-electriciteitsnet in elkaar heeft gezet, overal brandbare materialen in zijn huis heeft opgeslagen en zijn sigaren nooit dooft maar in alle hoeken neergooit. Je hebt hem al jarenlang gewaarschuwd, maar hij wilde niet luisteren. Op zeker moment is het dan zover, vette brand in de kiet. Ren jij dan naar binnen om vrouw en kinderen van je buurman te redden? (Die zelf waarschijnlijk al lekker gevlucht is richting veiliger oorden?). Dan ben je gek.
Nee, ze nemen de boel gewoon over.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze hebben geen meerderheid nodig. En al helemaal niet in de 2e kamer.
if you can't beat them, join themquote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef LXIV het volgende:
Van Doorn heeft vroeg ingezien dat Nederland (het Westen) onvermijdeiljk op een enorme confrontatie met de islam aanloopt. In eerste instantie heeft hij daar iets aan willen doen door PVV-er te worden. Toen hij inzag dat het Westen zwak, verdeeld en decadent was (in tegenstelling tot de islam, die enkel zwak is), heeft hij gekozen om zich daar bij aan te sluiten.
Zijn denkbeeld is dus niet zozeer veranderd, alleen zijn positie.
Ik ben helemaal niet bang. Maar ik zeg altijd 'pick your battles'quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben klaar met jou, ik word letterlijk onwel van de stinkende angst die van strontvliegen zoals jou afdruipt.
Mwoa, ondanks dat ik jouw angst totaal ongegrond vind... stel, even hypothetisch, dat zoiets echt zou gebeuren, dan ga ik liever bij het verzet. Over mijn lijk dat ik mezelf gedwongen laat bekeren tot wat voor religie dan ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang. Maar ik zeg altijd 'pick your battles'
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ga jij je dan dood vechten tegen de islam? Jezelf opofferen voor alle Nederlanders die toen het nog kon te lam waren om 500 meter naar de stembus te lopen? Heel altruistisch van je.
Ik vind zo'n Van Doorn veel enger dan een Wilders. Wilders spuit kritiek op de islam, meer niet. Ik vind de islam als religie / ideologie veel gevaarlijker, vanwege de onverdraagzaamheid die er veel te vaak van uitgaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Daarom vind ik mensen zoals Wilders dus ook eng. Omdat ze alles voor aandacht doen. Nou denk ik dat wilders wel echt anti-islam is, maar sommige van dat soort aandachtshoeren bewandelen gewoon het straatje wat hen op dat moment uitkomt, zolang ze maar in de aandacht staan.
Ik vind Van Doorn gevaarlijk, omdat hij nooit het achterste van zijn tong laat zien en Wilders heel duidelijk is wat betreft de Islam en criminele immigranten.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind zo'n Van Doorn veel enger dan een Wilders. Wilders spuit kritiek op de islam, meer niet. Ik vind de islam als religie / ideologie veel gevaarlijker, vanwege de onverdraagzaamheid die er veel te vaak van uitgaat.
Het is gewoon een ietwat infantiele dweil, absoluut niet gevaarlijk, eerder lachwekkend imho.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:55 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik vind Van Doorn gevaarlijk, omdat hij nooit het achterste van zijn tong laat zien en Wilders heel duidelijk is wat betreft de Islam en criminele immigranten.
Van Doorn zijn loyaliteit ligt niet bij het koningshuis, de Nederlandse staat of burger, maar bij moslims. Hij keurt geweld nooit sterk af, enkel wanneer moslims het slachtoffer zijn. Hij hanteert een salafistische islam, dus neemt veel dingen letterlijk en voor lief, want is de wil van allah. Hij wil zich waarschijnlijk daardoor goed profileren bij de moslims waar hij mee in contact is. Deze groep lijkt ook de enige groep te zijn die hij vertegenwoordigd. Want hij praat alles fout wat het westen doet, maar geen kritisch woord over Saudi Arabië of andere soennitische landen, Nee Iran is het grote kwaad etc.
Volg de man nu een tijdje op twitter en we mogen blij zijn dat deze man en zijn partij nu nog regionaal is en geen grote achterban heeft, want dan krijg je nog rare taferelen in de tweede kamer.
Naja, gevaarlijk niet in de zin van hij is een gevaar voor jou en mij. Maar ik vind het indd ook wel lachwekkend en totaal idioot.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is gewoon een ietwat infantiele dweil, absoluut niet gevaarlijk, eerder lachwekkend imho.
Zo'n labiele kut is het ook nog eens. Heb dat interview gezien van De Vlieger met Van Doorn op Café Weltschmerz, waar De Vlieger nogal trots op is, maar het is echt een soort dweil. Snap ook niet waarom De Vlieger zo trots is op dat het interview ook. De man heeft eigenlijk gewoon een psychiater nodig imho. Hij had net zo goed koekoek antroposoof kunnen worden, mafklapper, zat je nu met neo-nazisme met die gast.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Naja, gevaarlijk niet in de zin van hij is een gevaar voor jou en mij. Maar ik vind het indd ook wel lachwekkend en totaal idioot.
Zal me doodlachen als hij over een paar jaar denkt waar ben ik mee begonnen en weer atheist of katholiek wordt ofzo xD Net als bij de PVV.
Dat ja. De sprong van PVV naar islam verbaast me eigenlijk niet zo. Hij staat in beide gevallen met zijn bek vooraan, en het levert hem wat op.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo'n labiele kut is het ook nog eens. Heb dat interview gezien van De Vlieger met Van Doorn op Café Weltschmerz, waar De Vlieger nogal trots op is, maar het is echt een soort dweil. Snap ook niet waarom De Vlieger zo trots is op dat het interview ook. De man heeft eigenlijk gewoon een psychiater nodig imho. Hij had net zo goed koekoek antroposoof kunnen worden, mafklapper, zat je nu met neo-nazisme met die gast..
Op zich verbaast me iedere sprong naar de islam hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 02:36 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Dat ja. De sprong van PVV naar islam verbaast me eigenlijk niet zo. Hij staat in beide gevallen met zijn bek vooraan, en het levert hem wat op.
Nou, nou, nou. Er zijn toch heel wat mensen die succesvol de PVV hebben verlaten.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:29 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Alleen vergeet hij dat er bij de sekte, waar hij zich bij aangesloten heeft, uittreden gelijk staat aan je eigen doodvonnis tekenen.
twitter:alexanderbakker twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 14:07:18Haags raadslid Arnoud van Doorn komt niet opdagen bij hoger beroep #raad070 http://t.co/tWK5I8NmR6 http://t.co/bJ23Eh1XO8 reageer retweet
twitter:alexanderbakker twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 14:22:25Van Doorn werd vorig jaar veroordeeld tot een voorwaardelijke werkstraf van 40 uur en een boete van ¤1000 #raad070 http://t.co/86nOnIpnv4 reageer retweet
twitter:alexanderbakker twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 15:00:06Raadslid Arnoud van Doorn niet aanwezig bij zijn zaak. Hij liet zojuist van zich horen via Twitter #raad070 http://t.co/aPLkdyBueg reageer retweet
twitter:alexanderbakker twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 15:15:08OM eist in hoger beroep zaak Arnoud van Doorn 6 maanden gevangenisstraf waarvan 2 voorwaardelijk #raad070 reageer retweet
Dat gaat dus nooit gebeuren. Links omarmt alle 'underdogs', tenzij joods, want die hebben een land. En christenen hebben het Westen, dus enkel moslims zijn zielig en verdienen het medelijden van links.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Overigens wil ik wel een klein punt van kritiek leveren op links en dat is dat ik van mening ben dat links duidelijker afstand dient te nemen van elke vorm van religie, dus ook de Islam.
Dat laatste en dan schrijft er een boek over wrs.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:27 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Zal ook hij zielig gaan klagen dat hij z,n ballen op moet tillen en z,n bilspleet uiteen moet rekken? Of zal hij het stiekem best wel lekker vinden die aandacht?
Ja, uitspraak over 14 dagen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:29 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, hoe is dit afgelopen?
Uitspraak over veertien dagen?
en de hindoes, boedisten en thaoisten dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:32 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat dus nooit gebeuren. Links omarmt alle 'underdogs', tenzij joods, want die hebben een land. En christenen hebben het Westen, dus enkel moslims zijn zielig en verdienen het medelijden van links.
Je kan Joden natuurlijk nauwelijks een underdog noemen. Al willen ze je graag laten geloven dat ze dat wel zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:32 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat dus nooit gebeuren. Links omarmt alle 'underdogs', tenzij joods, want die hebben een land. En christenen hebben het Westen, dus enkel moslims zijn zielig en verdienen het medelijden van links.
Neen, zal hij ook nooit worden want nogmaals, criminelen zitten natuurlijk niemand op te wachten. Hij is een moslim/bekeerling. Die mogen hem hebben, haha.quote:
Het gaat niet om de PVV maar om het CIDI.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
PVV'er of Moslimfundi. Zoveel verschil zit daar toch niet tussen? In beide gevallen gaat het om irrationele haatzaaiende groeperingen die andersdenkenden het licht in de ogen niet gunnen. Het enige echte verschil zit hem in de gebruikte methodes om doelen te verwezenlijken. Zo bijzonder is het niet om tussen deze twee te switchen.
Huh?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Het gaat niet om de PVV maar om het CIDI.
Ja, las het.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:16 schreef Ryan3 het volgende:
240 uur schoffelen ipv 100 uur eerder.
1.000 euro boete
3 maanden voorwaardelijk.
Ik weet niet of hij nu een strafblad krijgt eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ja, las het.
Is dus nu een veroordeelde crimineel in mijn ogen.
Hij houdt zich op Twitter muisstil over dit onderwerp, die Van Doorn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ja, las het.
Is dus nu een veroordeelde crimineel in mijn ogen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:36 schreef LXIV het volgende:
Of een heel slim iemand.
Stel dat van Doorn de dreiging van de islam serieus neemt en verwacht dat de islam over 40 jaar de dienst uitmaakt in Europa. In eerste instantie heeft hij zich hier tegen willen verzetten via de PVV. Toen hij zag dat dit geen zin had en dat de opmars van de islam onverminderd door ging, heeft hij besloten zich bij hen te voegen. 'If you can't beat them, join them'
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:37 schreef LXIV het volgende:
Ik sluit ook niet uit dat ik me binnen nu en 20 jaar tot de islam bekeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |