en de hindoes, boedisten en thaoisten dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:32 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat dus nooit gebeuren. Links omarmt alle 'underdogs', tenzij joods, want die hebben een land. En christenen hebben het Westen, dus enkel moslims zijn zielig en verdienen het medelijden van links.
Je kan Joden natuurlijk nauwelijks een underdog noemen. Al willen ze je graag laten geloven dat ze dat wel zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:32 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat dus nooit gebeuren. Links omarmt alle 'underdogs', tenzij joods, want die hebben een land. En christenen hebben het Westen, dus enkel moslims zijn zielig en verdienen het medelijden van links.
Neen, zal hij ook nooit worden want nogmaals, criminelen zitten natuurlijk niemand op te wachten. Hij is een moslim/bekeerling. Die mogen hem hebben, haha.quote:
Het gaat niet om de PVV maar om het CIDI.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
PVV'er of Moslimfundi. Zoveel verschil zit daar toch niet tussen? In beide gevallen gaat het om irrationele haatzaaiende groeperingen die andersdenkenden het licht in de ogen niet gunnen. Het enige echte verschil zit hem in de gebruikte methodes om doelen te verwezenlijken. Zo bijzonder is het niet om tussen deze twee te switchen.
Huh?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Het gaat niet om de PVV maar om het CIDI.
Ja, las het.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:16 schreef Ryan3 het volgende:
240 uur schoffelen ipv 100 uur eerder.
1.000 euro boete
3 maanden voorwaardelijk.
Ik weet niet of hij nu een strafblad krijgt eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ja, las het.
Is dus nu een veroordeelde crimineel in mijn ogen.
Hij houdt zich op Twitter muisstil over dit onderwerp, die Van Doorn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ja, las het.
Is dus nu een veroordeelde crimineel in mijn ogen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:36 schreef LXIV het volgende:
Of een heel slim iemand.
Stel dat van Doorn de dreiging van de islam serieus neemt en verwacht dat de islam over 40 jaar de dienst uitmaakt in Europa. In eerste instantie heeft hij zich hier tegen willen verzetten via de PVV. Toen hij zag dat dit geen zin had en dat de opmars van de islam onverminderd door ging, heeft hij besloten zich bij hen te voegen. 'If you can't beat them, join them'
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:37 schreef LXIV het volgende:
Ik sluit ook niet uit dat ik me binnen nu en 20 jaar tot de islam bekeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |