Daarom vind ik mensen zoals Wilders dus ook eng. Omdat ze alles voor aandacht doen. Nou denk ik dat wilders wel echt anti-islam is, maar sommige van dat soort aandachtshoeren bewandelen gewoon het straatje wat hen op dat moment uitkomt, zolang ze maar in de aandacht staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat -ie bang was. Ik denk - en ik lees dit ook buiten FOK! regelmatig - dat hij lijdt aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Wat is er nu mooier dan als een soort "wonder" te worden onthaald door grote groepen mensen die aandachtig luisteren naar wat je hebt te vertellen?
Simpel gezegd: de man spoort niet.
Leg nou eens uit waarom jij vDoornquote:
Arnoud van Doorn heeft dan ook niks met islam te maken schijnt de regering gezegd te hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:50 schreef NightH4wk het volgende:
Alsof de Islam niet vaker vreemde vogels aantrekt.
Waarom zouden alleen zwakzinnigen zo iets doen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leg nou eens uit waarom jij vDoornvind? Omdat ie zich tot de islam bekeert heeft? Je herinnert je hopelijk wel dat ie in een recent verleden PVV kamerlid was? En jij wil zo iemand serieus nemen? Eerst het ene uiterste, om daarna volledig om te draaien...alleen zwakzinnigen zouden zoiets doen.
Omdat hij eerst achter een bekend islam hater aanloopt en daarna de overtuigde moslim uithangt. Ik weet niet hoor, maar als ik moslim was zou ik niet zitten wachten op dat soort "broeders".quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom zouden alleen zwakzinnigen zo iets doen?
Duidelijk dat hij in zijn pvv tijd niks wist van de islam, net zoals de rest van die partij.
Hij is tot inkeer gekomen en neemt hiermee afstand van zijn foute verleden. Alleen jammer dat het lijkt alsof hij een propagandist is van het Saoedische regime, dat hoort niet bij het moslim-zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat hij eerst achter een bekend islam hater aanloopt en daarna de overtuigde moslim uithangt. Ik weet niet hoor, maar als ik moslim was zou ik niet zitten wachten op dat soort "broeders".
Juist niet, in beide gevallen zit er een steekje aan je los en heb je sterk de neiging tot fanatisme.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Pure onzin. Je hoeft geen meervoudige persoonlijkheidsstoornis te hebben om ergens in te kunnen geloven.
Niet zozeer het feit dat hij moslim is geworden is bizar; het feit dat hij eerst PVV'er is en daarna zo'n 180 graden draai maakt... dat is bizar.
Of een heel slim iemand.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leg nou eens uit waarom jij vDoornvind? Omdat ie zich tot de islam bekeert heeft? Je herinnert je hopelijk wel dat ie in een recent verleden PVV kamerlid was? En jij wil zo iemand serieus nemen? Eerst het ene uiterste, om daarna volledig om te draaien...alleen zwakzinnigen zouden zoiets doen.
Een lafaard dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of een heel slim iemand.
Stel dat van Doorn de dreiging van de islam serieus neemt en verwacht dat de islam over 40 jaar de dienst uitmaakt in Europa. In eerste instantie heeft hij zich hier tegen willen verzetten via de PVV. Toen hij zag dat dit geen zin had en dat de opmars van de islam onverminderd door ging, heeft hij besloten zich bij hen te voegen. 'If you can't beat them, join them'
Ga jij je dan dood vechten tegen de islam? Jezelf opofferen voor alle Nederlanders die toen het nog kon te lam waren om 500 meter naar de stembus te lopen? Heel altruistisch van je.quote:
Voor mijn vrijheid te kunnen behouden? Ja!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ga jij je dan dood vechten tegen de islam? Jezelf opofferen voor alle Nederlanders die toen het nog kon te lam waren om 500 meter naar de stembus te lopen? Heel altruistisch van je.
Als je je vrijheid wil behouden dan kun je beter vluchten. Of je tot de islam bekeren. Als je geen homoseksueel bent of vrouw is dat goed te doen. Al die homoseksuelen hebben D66 gestemd en de vrouwen GroenLinks, dus ze hebben er zelf om gevraagd. En voor hen ga je dan jezelf opofferen? Je zult er grotendeels alleen voor staan, vrees ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor mijn vrijheid te kunnen behouden? Ja!
Je bent gek. Gewoon pragmatisch zijn en meewaaien met de wind die dan waait.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor mijn vrijheid te kunnen behouden? Ja!
God wat een smerige onderkruiper ben jij zeg, angsthaas.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je je vrijheid wil behouden dan kun je beter vluchten. Of je tot de islam bekeren. Als je geen homoseksueel bent of vrouw is dat goed te doen. Al die homoseksuelen hebben D66 gestemd en de vrouwen GroenLinks, dus ze hebben er zelf om gevraagd. En voor hen ga je dan jezelf opofferen? Je zult er grotendeels alleen voor staan, vrees ik.
Zelfs nu al is het gedeelte islamitische jonge mannen in de grote steden gewoon groter dan het deel niet-islamitische. Bovendien zijn zij gemotiveerder. Succes ermee dan maar.
Ja, een islamitisch Nederland zit er echt aan te komen. Ze hebben ook al bijna een meerderheid in de Tweede Kamer, die moslims.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je je vrijheid wil behouden dan kun je beter vluchten. Of je tot de islam bekeren. Als je geen homoseksueel bent of vrouw is dat goed te doen. Al die homoseksuelen hebben D66 gestemd en de vrouwen GroenLinks, dus ze hebben er zelf om gevraagd. En voor hen ga je dan jezelf opofferen? Je zult er grotendeels alleen voor staan, vrees ik.
Zelfs nu al is het gedeelte islamitische jonge mannen in de grote steden gewoon groter dan het deel niet-islamitische. Bovendien zijn zij gemotiveerder. Succes ermee dan maar.
Dat heeft niks met angst te maken, maar alles met het maken van de juiste keuze. Het heeft op een gegeven moment geen zin meer om je te verzetten, het is dan enkel nog symbolisch. En als je nu moest vechten voor een volk dat alles gegeven had om het gevaar te bestrijden, dan zou ik dat zeker met volle overgave doen. Maar voor een volk dat het allemaal maar heeft laten gebeuren en, zoals ik al zei, te lam was om die 500 meter naar de stembus te lopen, nee. Bedankt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
God wat een smerige onderkruiper ben jij zeg, angsthaas.
Ze hebben geen meerderheid nodig. En al helemaal niet in de 2e kamer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, een islamitisch Nederland zit er echt aan te komen. Ze hebben ook al bijna een meerderheid in de Tweede Kamer, die moslims.
Ik ben klaar met jou, ik word letterlijk onwel van de stinkende angst die van strontvliegen zoals jou afdruipt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heeft niks met angst te maken, maar alles met het maken van de juiste keuze. Het heeft op een gegeven moment geen zin meer om je te verzetten, het is dan enkel nog symbolisch. En als je nu moest vechten voor een volk dat alles gegeven had om het gevaar te bestrijden, dan zou ik dat zeker met volle overgave doen. Maar voor een volk dat het allemaal maar heeft laten gebeuren en, zoals ik al zei, te lam was om die 500 meter naar de stembus te lopen, nee. Bedankt.
Het is alsof je een buurman hebt die zelf zijn pruts-electriciteitsnet in elkaar heeft gezet, overal brandbare materialen in zijn huis heeft opgeslagen en zijn sigaren nooit dooft maar in alle hoeken neergooit. Je hebt hem al jarenlang gewaarschuwd, maar hij wilde niet luisteren. Op zeker moment is het dan zover, vette brand in de kiet. Ren jij dan naar binnen om vrouw en kinderen van je buurman te redden? (Die zelf waarschijnlijk al lekker gevlucht is richting veiliger oorden?). Dan ben je gek.
Nee, ze nemen de boel gewoon over.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze hebben geen meerderheid nodig. En al helemaal niet in de 2e kamer.
if you can't beat them, join themquote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef LXIV het volgende:
Van Doorn heeft vroeg ingezien dat Nederland (het Westen) onvermijdeiljk op een enorme confrontatie met de islam aanloopt. In eerste instantie heeft hij daar iets aan willen doen door PVV-er te worden. Toen hij inzag dat het Westen zwak, verdeeld en decadent was (in tegenstelling tot de islam, die enkel zwak is), heeft hij gekozen om zich daar bij aan te sluiten.
Zijn denkbeeld is dus niet zozeer veranderd, alleen zijn positie.
Ik ben helemaal niet bang. Maar ik zeg altijd 'pick your battles'quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben klaar met jou, ik word letterlijk onwel van de stinkende angst die van strontvliegen zoals jou afdruipt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |