De maatvoering is raar weergegeven de laatste tijd. Tot voor kort zag je lengte, breedte en hoogte. Nu staat de breedte dubbel. Je moet nu op twee plaatsen kijken om de maten te zien.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:08 schreef Jippo het volgende:
Ik heb mijn oog laten vallen op de SPRUTT kast met lades.
De website zegt dat breedte en hoogte 68 cm zijn. Ik kan me haast niet voorstellen dat de hoogte klopt als ik kijk naar de foto's die ik op bijv. Instagram zie voorbij komen (kastje lijkt m.i. veel hoger).
Weet iemand of dit klopt of dat het een foutje is op de site?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10294021/
Over de besta serie gesproken. Ik zoek eigenlijk deurtjes over de gehele hoogte van de oude tv-meubel. Uit mijn hoofd 32cm hoog (nieuwe zijn 38cm).quote:Op donderdag 2 april 2015 16:07 schreef Mryc het volgende:
Nieuwe Besta collectie is inmiddels verkrijgbaar via alle winkels heb ik begrepen. Website en webshop zijn nog niet zo ver...
die bestaan niet. Dat ging altijd met twee laden van 16cm hoog.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over de besta serie gesproken. Ik zoek eigenlijk deurtjes over de gehele hoogte van de oude tv-meubel. Uit mijn hoofd 32cm hoog (nieuwe zijn 38cm).
Heb ik die altijd over het hoofd gezien, of bestaan die niet?
oh dat hoorde bij een bed... ik kom even niet op de naam.quote:
Njah, ik wilde weten wat hij ongeveer kostte, maar heb hem inmiddels op FHF gezet. Als iemand hem wil hebben, is het eigenlijk ook wel goed. Duur kan hij nooit geweest zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 16:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oh dat hoorde bij een bed... ik kom even niet op de naam.
Hmm, zondequote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
die bestaan niet. Dat ging altijd met twee laden van 16cm hoog.
9.99 zonder lijst.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef Miniem het volgende:
Iemand de Ikea art al gezien in de winkel?
En wat kost zon schilderij?
ik denk zo'n 15.-. max 20.- of zo.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Njah, ik wilde weten wat hij ongeveer kostte, maar heb hem inmiddels op FHF gezet. Als iemand hem wil hebben, is het eigenlijk ook wel goed. Duur kan hij nooit geweest zijn
Dan is het mooi dattie in FHF staatquote:Op donderdag 2 april 2015 17:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik denk zo'n 15.-. max 20.- of zo.
Je hebt hem buiten staan?quote:
Nee, tuinkamer. Is dus gewoon droog en dicht.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:05 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Je hebt hem buiten staan?
Ik vraag me altijd af wat je echt buiten kan zetten. Volgens Ikea kan Hyllis gewoon buiten. Andere kunnen buiten als het een loggia is, dus overdekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |