Waarom stop je dan niet gewoon met pijpen en klim je bovenop hem?quote:Op maandag 2 maart 2015 01:25 schreef Elisabeth92 het volgende:
Tjaa maar zo eenvoudig werkt dat bij mannen schijnbaar niet?
Waarom zou je niet bovenop een vrouw klimmen als ze nee zegt? Ze gaat je toch niet van haar afgooienquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom stop je dan niet gewoon met pijpen en klim je bovenop hem?
Of gaat hij jou dan echt van hem afgooien?
Als hij echt 'nee' zegt is het wat anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:25 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zou je niet bovenop een vrouw klimmen als ze nee zegt? Ze gaat je toch niet van haar afgooien
Ze zegt nergens dat hij nee zegt.(of lees ik daar overheen?)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je niet bovenop een vrouw klimmen als ze nee zegt? Ze gaat je toch niet van haar afgooien
Echt nee? Man man man typisch weer al die vrouwen die zo verkrachting goedpraten. Zou Andersom moeten gebeurenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij echt 'nee' zegt is het wat anders natuurlijk.
Maar komop, dat zou het verhaal nog vager maken (of ik heb bepaalde posts gemist)
Waarom wel gepijpt willen worden, maar niet bereden door de vrouw?
Goed punt...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt nee? Man man man typisch weer al die vrouwen die zo verkrachting goedpraten. Zou Andersom moeten gebeuren
Hoezo verkrachting? Dat wat snaky zegt bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Mortaxx het volgende:
Echt nee? Man man man typisch weer al die vrouwen die zo verkrachting goedpraten. Zou Andersom moeten gebeuren
Je begrijpt dat ze in een relatie zitten, dat ze vaker seks hebben gehad en er nooit sprake is geweest van dwang? (voor zover wij weten)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik moet mijn vriend altijd eerst drievoudig in schrift aanvragen of het wel oké is of ik boven op hem ga zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo verkrachting? Dat wat snaky zegt bedoel ik ook.
Wat moet je dan doen? Wachten totdat je vriend zegt "je mag nu op me komen zitten"
Laat ik het dan anders zeggen/vragen: wat doet die vriend nu om duidelijk te maken dat hij enkel orale seks wil en geen zin/behoefte etc heeft om meer te willen?
Want dat is me dan niet duidelijk.
Zoals het Heurt!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet mijn vriend altijd eerst drievoudig in schrift aanvragen of het wel oké is of ik boven op hem ga zitten.
Ik hoop een vriend te vinden waarbij dat niet hoeftquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef snakelady het volgende:
Ik moet mijn vriend altijd eerst drievoudig in schrift aanvragen of het wel oké is of ik boven op hem ga zitten.
Jij niet dan?
hahaha.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoop een vriend te vinden waarbij dat niet hoeft
mondelinge instemming is genoeg hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Ik denk dat hij me heel vreemd aan zou kijken als ik hem eerst om toestemming zou vragen, andersom ook overigens.quote:
Maakt wel een verschil of je in een relatie zit natuurlijk...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:56 schreef Mortaxx het volgende:
Te gek voor woorden dit trouwens. Omdat uit de info van Ts geen expliciet nee van hem blijkt te zijn mag ze hem beklimmen. Terwijl het juist normaal hoort te zijn dat er expliciet ja wordt gezegd![]()
En dat die jongen geen seks wil wordt wel duidelijk uit de posts van ts
Nee als Ts het er niet mee eens is moet ze de relatie heroverwegen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:58 schreef I-care het volgende:
[..]
Maakt wel een verschil of je in een relatie zit natuurlijk...
Deze toestand is alles behalve gezond ook trouwens, lijkt haast een machtsspelletje..
Daarbij is niet iedereen een teer zieltje..
Doe me een lol, meneer laat zelf nogal wat gaten vallen in zijn uitleg en motivatie..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee als Ts het er niet mee eens is moet ze de relatie heroverwegen.
Relatie betekent niet dat je altijd maar er van uit kan gaan dat de ander wil neuken
Dat zeggen we toch ook nergensquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:01 schreef Mortaxx het volgende:
Relatie betekent niet dat je altijd maar er van uit kan gaan dat de ander wil neuken
Hij laat het toch merken. Hij wil gepijpt worden meer nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch ook nergens
Enkel dat je niet in drievoud hoeft te vragen "vind je het goed dat ik nu op je duik"
Heb sowieso zelden meegemaakt dat iemand dat vroeg, relatie of scharrel![]()
Als ik het niet wou kan je het op allerlei manier duidelijk maken en dan is het duidelijk. En nee, dan moet je niet doordrukken (hihaho)
argumentum ad ridiculumquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch ook nergens
Enkel dat je niet in drievoud hoeft te vragen "vind je het goed dat ik nu op je duik"
Ja hoor, en nu wil de man niet en is het on-be-grijpelijk voor de vrouwen alhier. Hypocriet much?quote:Heb sowieso zelden meegemaakt dat iemand dat vroeg, relatie of scharrel![]()
Als ik het niet wou kan je het op allerlei manier duidelijk maken en dan is het duidelijk. En nee, dan moet je niet doordrukken (hihaho)
Ooit wel eens van wederkerigheid gehoord, meestal toch de basis van een relatie..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij laat het toch merken. Hij wil gepijpt worden meer niet
Er Is dus duidelijk iets aan de hand. Seks forceren is niet de oplossing. Praten of er mee kappen wel
Oh waar heeft hij zijn kant van het verhaal gedaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef I-care het volgende:
[..]
Doe me een lol, meneer laat zelf nogal wat gaten vallen in zijn uitleg en motivatie..
Gewoon 50 shade style..
En anders inderdaad gewoon stoppen met hem bevredigen.. Dat is de beste methode..
Non verbaal en excuserend zijn betoog gehouden..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh waar heeft hij zijn kant van het verhaal gedaan?
Als mijn vriend eerst voorspel zou willen en dan ineens zou stoppen zou ik toch raar kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets onbegrijpelijks aan. Maar het wordt me nergens duidelijk waarom die niet wil, of het nu een man of vrouw is maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:06 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, en nu wil de man niet en is het on-be-grijpelijk voor de vrouwen alhier. Hypocriet much?
Nee want dan zet je aan tot verkrachting. Dom advies dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
Andersom had ik ook gezegd probeer er eens op te kruipen en kijken of ze dit toelaat.
Ja en hij wil dus niet overgaan tot seks. In een normale relatie praat je daar over. L ukt dat niet kap je ermee. Je gaat niet doordrukken zoals het vrouwvolk hier graag wilquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
als mijn vriend eerst voorspel zou beginnen en dan ineens zou stoppen zou ik toch raar kijke
het is in een relatie toch niet vreemd dat je na voorspel over gaat tot seks? Zeker niet als dat voorheen de normale gang van zaken was.
Ik zie niet in wat daar hypocriet aan is overigens. Nogmaals, zou het andersom zijn zou ik er hetzelfde over denken.
ik denk als ik acht weken lang mijn vriend mij zou laten bevredigen om vervolgens niks te doen verders ik ook kan verwachten dat hij niet zo happy is.
Ja en dan durft ze uit angst niet tegen te stribbelen, doet later aangifte en de man wordt uitgekotst.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets onbegrijpelijks aan. Maar het wordt me nergens duidelijk waarom die niet wil, of het nu een man of vrouw is maakt het niet uit.
Andersom had ik ook gezegd probeer er eens op te kruipen en kijken of ze dit toelaat.
Tsja, ik zou de volgende zaken kunnen bdenken:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:51 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Dit dus... waarom kiest een man voor pijpen boven seks?
niemand heeft het over doordrukken, misschien doet hij geen moeite omdat TS verders ook geen initiatief neemt tot seks en hij het dus wel makkelijk vind maar het ook prima zou vinden als ze wel bovenop hem zou kruipen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en hij wil dus niet overgaan tot seks. In een normale relatie praat je daar over. L ukt dat niet kap je ermee. Je gaat niet doordrukken zoals het vrouwvolk hier graag wil
waarom zou je in een normale relatie angst hebben voor je partner?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en dan durft ze uit angst niet tegen te stribbelen, doet later aangifte en de man wordt uitgekotst.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
niemand heeft het over doordrukken,
Nee hoor, dit is geen doordrukken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
Er bestaat een kans dat je wel serieus bent met dit topic, maar goddomme dit is wel heel makkelijk Fok!kers uit de tent lokkenquote:Op maandag 2 maart 2015 01:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ergens heb ik dus gewoon spijt dat ik allemaal zo gemakkelijk over heb gedaan. Ik wil altijd wel dus voor hem is de spanning er dan af. Ik wil hem wel pijpen hij mag in mn mond komen ik slik het door. Anaal de hele rattemeteut ben ik wel voor in. En meneer wil alleen maar 1 nummertje waar die alleen zelf wat aan heeft en als het even kan en hij is bezopen nog terwijl hij southpark ligt te kijken ook.
Nou sorry dat gaat toch een miljoen bruggen te ver? T jeukt me gewoon tot in mn tenen haha
Maargoed miss moet ik dan maar doen alsof ik okk niet wil miss dat hij dan wel weer wil? Is dat iets?
Je doet allerlei aannames die in je eigen straatje van doordrukken passen. Lees eens terug, jullie hebben het massaal over gewoon erop gaan zitten. Ik moet m'n piempie eens gewoon bij een vrouw naar binnen duwen nadat ze aangeeft niet te willenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
niemand heeft het over doordrukken, misschien doet hij geen moeite omdat TS verders ook geen initiatief neemt tot seks en hij het dus wel makkelijk vind maar het ook prima zou vinden als ze wel bovenop hem zou kruipen.
Het ineens tot een uiterste brengen en verkrachting roepen is wel erg overdreven.
Godverdomme ben jij wel helemaal lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom zou je in een normale relatie angst hebben voor je partner?
het gaat hier niet over een relatie waar sprake is van lichamelijk of geestelijk geweld. Of lees jij meer dan wij?
blijkbaar lekkerder dan jij gezien ik in een normale relatie er niet vanuit ga dat mijn partner mij gaat verkrachten omdat ik niet iedere keer tijdens seks mondeling toestemming geef over of het wel oké is dat hij me gaat penetreren.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Godverdomme ben jij wel helemaal lekker
Ik heb nog nergens iets zien staan dat hij zegt of aangeeft niet te willenquote:
jij doet exact hetzelfde alleen de aannames gaan richting jouw mening.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je doet allerlei aannames die in je eigen straatje van doordrukken passen. Lees eens terug, jullie hebben het massaal over gewoon erop gaan zitten. Ik moet m'n piempie eens gewoon bij een vrouw naar binnen duwen nadat ze aangeeft niet te willen
Jij bent toch altijd zo geëmancipeerd?
Ze moet misschien inderdaad gewoon maar eens proberen wat er gebeurt. Draai die middel richting zijn hoofd tijdens het pijpen en kijken of hij toe"hapt".quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens iets zien staan dat hij zegt of aangeeft niet te willen
Of zoals ik eerder al zei, dan heb ik een post gemist / anders ingeinterpreteerd dan jullie.
Enige wat ik zie is dat hij zelf geen initiatief neemt tot seks en dat zij het bij pijpen laat (wss doordat hij en zij beiden geen initiatief nemen tot meer)
Je hebt geen flauw benul hoe het zit met de relatie van ts behalve wat gebrekkige informatie van haar kant. Dus hou op met dingen erbij verzinnen om op basis daarvan dwang aan te radenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
blijkbaar lekkerder dan jij gezien ik in een normale relatie er niet vanuit ga dat mijn partner mij gaat verkrachten omdat ik niet iedere keer tijdens seks mondeling toestemming geef over of het wel oké is dat hij me gaat penetreren.
Net als dat jij geen flauw benul hebt, dus wat is het verschil?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw benul hoe het zit met de relatie van ts behalve wat gebrekkige informatie van haar kant. Dus hou op met dingen erbij verzinnen om op basis daarvan dwang aan te raden
Ze moeten erover praten. Klaar.
Misschien moet ze eens meer initiatief nemen om te praten. En als dat niet werkt Is de situatie accepteren of de relatie verbreken de enige keuze.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net als dat jij geen flauw benul hebt, dus wat is het verschil?
En praten wil hij niet en TS wil de relatie niet stopzetten om deze reden.
Vandaar dat ik en andere dus opperde om zelf wat meer initiatief te nemen en kijken hoe hij daar op reageert.
Dat initiatief nemen bij jou gelijk staat aan dwang is vrij zorgwekkend.
Dus omdat iemand niet over een gevoelig onderwerp wil praten is het oké om maar gewoon 'initiatief te nemen' en alsnog je zin door te drijven. En dan durf je andere mensen de maat te nemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net als dat jij geen flauw benul hebt, dus wat is het verschil?
En praten wil hij niet en TS wil de relatie niet stopzetten om deze reden.
Vandaar dat ik en andere dus opperde om zelf wat meer initiatief te nemen en kijken hoe hij daar op reageert.
Dat initiatief nemen bij jou gelijk staat aan dwang is vrij zorgwekkend.
Ze zegt zelf in de OP dat ze dat meerdere malen geprobeerd heeft maar dat hij zich dan gegeneerd voelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens meer initiatief nemen om te praten. En als dat niet werkt Is de situatie accepteren of de relatie verbreken de enige keuze.
Ja of hij wil ook geen orale seks maar laat dit maar toe uit angst of om haar tevreden te stellen zodat hij seks voorkomtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze zegt zelf in de OP dat ze dat meerdere maken geprobeerd heeft maar dat hij zich dan gegeneerd voelt.
Waarom is het in jou ogen zo fout als de vrouw initiatief neemt een is dat in jouw ogen gelijk aan dwang?
misschien is dit voor haar vriend juist een manier om haar meer initiatief te nemen gezien ze dat misschien voorheen nooit deed een hij dat niet zo fijn vind.
Weet jij veel, we hebben beide niet met informatie.
Om meteen tot het uiterste te gaan en verkrachting te roepen slaat gewoon compleet nergens op.
Ja, daarom wil hij dat wel graag twee keer per dag, zoals in de OP staat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja of hij wil ook geen orale seks maar laat dit maar toe uit angst of om haar tevreden te stellen zodat hij seks voorkomt
Ga je nu de amateur psycholoog uithangenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, daarom wil hij dat wel graag twee keer per dag, zoals in de OP staat.
Ik hoop eerlijk waar dat seks voor jou in je relatie niet zo moeizaam gaat dat er altijd verkrachting in het achterhoofd zit. Het lijkt er nu namelijk sterk op dat je je eigen gevoelens op TS projecteert.
Je leest wat je wil lezen en negeert wat er daadwerkelijk staat.
Nee, dat is gewoon logisch redeneren.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je nu de amateur psycholoog uithangen
Je maakt jezelf totaal belachelijk met dit soort opmerkingen
Kan je echt alleen onzin antwoorden geven?? Mocht je enig (groot) probleem hebben dan zijn er therapeuten zat maar please laat ons dan met rust met die onzin. Pff 100 x hetzelfdequote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je nu de amateur psycholoog uithangen
Je maakt jezelf totaal belachelijk met dit soort opmerkingen
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon logisch redeneren.
Er is namelijk geen reden om aan te nemen dat als TS initiatief neemt dat gaat uitlopen tot een verkrachting.
En daar ga jij gewoon mee akkoord?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:11 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oke even wat duidelijker,, als ik hem pijp en ik stop zeg maar omdat ik dan zoiets heb van ik schuif een stukje naar boven zodat ik er erop kan gaan zitten. Dan houd hij me zeg maar tegen gaat zichzelf rukken en dan als het bijna zover is pakt ie me bij mn haar en word ik erop geduwd
Ook niet een zin die je dagelijks typt...quote:
Don't feed the trollquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
En daar ga jij gewoon mee akkoord?
ik zou hem de pleuris laten krijgen.
zeker als hij er ook nog eens niet over wel praten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:31 schreef Knut het volgende:
[..]
Ook niet een zin die je dagelijks typt...
Omdat ts een troll isquote:
whaha wtfffffquote:Op maandag 2 maart 2015 01:21 schreef Elisabeth92 het volgende:
Goed ik en mijn vriend zijn een kleine 2 jaar samen. Grote ups en downs maar de seks was altijd vrij stabiel. 2x in de week standaard routine.
Nu vond ik dat al een beetje saai.. te weinig en te gewoon. Maar na vanalles van mijn kant te hebben geopperd en geprobeerd zit er van zijn kant gewoon niet meer in en heb ik me daarbij neergelegd.
Maar nu... ik sta langer droog dan mn vrijgezelle vriendinnen. 8 weken vind ik niet normaal. Hij wil wel dat ik hem pijp, vind het ook leuk om te doen en te zien dat hij geniet maar er komt niks terug! En telkens zegt hij dan ag sorry schat... tja is wel goed ofzo maar come on 8 weken? Helemaal niks? Terwijl het goed gaat tussen ons. ik snap het niet en hij wil dus wel liefst elke dag of 2x op een dag gepijpt worden. praten word hem niet want dat vind ie dan genant en dan mag ik helemaal niet meer aan m komen..
Wie weet waar dit aan kan ligge? Ben ik niet meer mooi of doe ik niet genoeg mn best?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:11 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oke even wat duidelijker,, als ik hem pijp en ik stop zeg maar omdat ik dan zoiets heb van ik schuif een stukje naar boven zodat ik er erop kan gaan zitten. Dan houd hij me zeg maar tegen gaat zichzelf rukken en dan als het bijna zover is pakt ie me bij mn haar en word ik erop geduwd
Tegen beter weten in reageer ik toch maar even serieus op je topic.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:25 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oh net gegoogled en dat ben ik dus echt niet het is echt zoals de situatie is. En ik ben ook niet perfect echt niet maar weet me gewoon even geen raad meer.
Zet er een punt achter...zoek iemand anders..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:25 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oh net gegoogled en dat ben ik dus echt niet het is echt zoals de situatie is. En ik ben ook niet perfect echt niet maar weet me gewoon even geen raad meer.
ja maar is dat omdat hij misschien de dominante is van jullie 2? of omdat je zelf zeker wil weten of het mag, waardoor je het 3 x vraagt ? of wat anders?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij niet dan?
"normaal" is voor iedereen anders. bij de meeste blijkt het niet te hoeven. die geven toestemming door met hun lichaam te communiceren. en andere blijken er wel toestemming voor te moeten vragen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:56 schreef Mortaxx het volgende:
Te gek voor woorden dit trouwens. Omdat uit de info van Ts geen expliciet nee van hem blijkt te zijn mag ze hem beklimmen. Terwijl het juist normaal hoort te zijn dat er expliciet ja wordt gezegd![]()
En dat die jongen geen seks wil wordt wel duidelijk uit de posts van ts
wel als je voorheen wel gewoon sex met elkaar had zonder moeite of problemenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja omdat hun sex normaal stabiel was, 2x per week routine. en hij wil het liefst wel 2x per dag gepijpt worden. stel je hebt een vriendin die normaal regelmatig sex met je heeft, en nu wil ze al ruim 2 maanden geen sex maar wel regelmatig gebeft worden, en bij sex of jou weer eens pijpen in 2 maanden tijd is niet aan de orde, ze wil er niet over praten maar maakt het ook niet uit met je... dat vind jij begrijpelijk en logische? dan ben ik benieuwt naar je verklaring.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
argumentum ad ridiculum
[..]
Ja hoor, en nu wil de man niet en is het on-be-grijpelijk voor de vrouwen alhier. Hypocriet much?
nou dan hebben de mannen die denken dat ze hun eigen vriendin verkrachten als ze geen toestemming vragen niet echt een goeie relatie gehad. dan was er ook wat mis in jullie relatie mannen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee want dan zet je aan tot verkrachting. Dom advies dus.
Ben jij nu serieus? Want dat was ik niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef elisine het volgende:
[..]
ja maar is dat omdat hij misschien de dominante is van jullie 2? of omdat je zelf zeker wil weten of het mag, waardoor je het 3 x vraagt ? of wat anders?
want nee dat hoef ik nooit aan me vriend te vragen. al neuk ik hem in zijn slaap wakker, als hij dan geen zin heeft zegt ie nee schat ik wil slapen en dan stop ik. maar toestemming vragen (zonder rollenspel) vind ik nou niet echt lust opwekkend. dat wil zeggen dat de siuatie ongemakkelijk en onduidelijk is
en deze quote samengevoegd pas ik mijn samenvatting aan:quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:07 schreef Scorpie het volgende:
R&P / Uitgemaakt, Bijgedraaid, Spijt, Wel de goede keuze geweest?
half jaar geleden was het al letterlijk ej figuurlijk trekken aan een dood paard.
Tijd om de eer aan jezelf te houden en vandaag nog je spullen te pakken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:09 schreef Toga het volgende:
Even samengevat zijn dit de mogelijkheden:
1) Hij is homo (en dan is er ook niet te praten over het "aantasten van zijn mannelijkheid")
2) Hij neukt buiten de deur (man en/of vrouw)
3) Hij houdt niet van neuken[/s]
4) Hij houdt niet van jou
Omg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:07 schreef Scorpie het volgende:
R&P / Uitgemaakt, Bijgedraaid, Spijt, Wel de goede keuze geweest?
half jaar geleden was het al letterlijk ej figuurlijk trekken aan een dood paard.
Zie je nou wel dat er veel meer achter zit dan alleen maar wat sexissues?
Bekijk al deze signalen eens los van elkaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:51 schreef Elisabeth92 het volgende:
Maar behalve seks gaat het nu dus op alle andere vlakken wel goed. Samen dingen doen wij komen op 1 niet zijn vrienden dus... met kerst heeft hij me zelfs voor het eerst een cadeau gekocht waar over nagedacht was en ook nog wel wat koste
Dump die bitchboyquote:Op maandag 2 maart 2015 01:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ergens heb ik dus gewoon spijt dat ik allemaal zo gemakkelijk over heb gedaan. Ik wil altijd wel dus voor hem is de spanning er dan af. Ik wil hem wel pijpen hij mag in mn mond komen ik slik het door. Anaal de hele rattemeteut ben ik wel voor in. En meneer wil alleen maar 1 nummertje waar die alleen zelf wat aan heeft en als het even kan en hij is bezopen nog terwijl hij southpark ligt te kijken ook.
Nou sorry dat gaat toch een miljoen bruggen te ver? T jeukt me gewoon tot in mn tenen haha
Maargoed miss moet ik dan maar doen alsof ik okk niet wil miss dat hij dan wel weer wil? Is dat iets?
Als dit geen troll is dan snap ik niet waarom jij nog bij die achterlijke klootzak blijft. Wat ben jij een ontzettende deurmat zeg, dat jij je zo laat gebruiken als cumdumpster.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:11 schreef Elisabeth92 het volgende:
Dafuq did I just read?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Als dit geen troll is dan snap ik niet waarom jij nog bij die achterlijke klootzak blijft. Wat ben jij een ontzettende deurmat zeg, dat jij je zo laat gebruiken als cumdumpster.
Hier is een serieuze reactie van iemand die in hetzelfde schuitje heeft gezeten. Bovenstaande reacties zijn stuk voor stuk niet serieus te nemen.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:51 schreef Elisabeth92 het volgende:
Om dan om de seks bij hem weg te gaan vind ik ook weer zo wat... :p
Andere kant voel me steeds meer getrouwd vrouwtje van jaartje of 60 worden haha
Zou graag iets weten wat ik kan doen om hem er weer zin in te laten krijgen
Ik zeg ook niet zo gauw dat mensen het uit moeten maken hoor, maar deze relatie is echt niet gelijkwaardig.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit FOK!-advies is echt zo kort door de bocht altijd. Oh het gaat slecht met dit of dat.
Ben je onder de 30?
Zoek iemand anders.
Tja, als TS zichzelf niet serieus neemt komt er nooit een oplossing natuurlijk. Betekent niet dat je het direct moet uitmaken als ze zelf aangeeft dat ze verder wel gewoon goed met elkaar omgaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet zo gauw dat mensen het uit moeten maken hoor, maar deze relatie is echt niet gelijkwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |