abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150239466
Even samengevat zijn dit de mogelijkheden:
1) Hij is homo (en dan is er ook niet te praten over het "aantasten van zijn mannelijkheid")
2) Hij neukt buiten de deur (man en/of vrouw)
3) Hij houdt niet van neuken
4) Hij houdt niet van jou

Nog eens 8 weken wachten om een pijpbeurt af te slaan en te kijken wat er gebeurt lijkt me geen goede optie.
Doe ermee wat je wijs vindt, het lijkt mij het beste om direct op de man af nu de boel op tafel te leggen.
Racist
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:48:32 #102
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150239839
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:25 schreef Elisabeth92 het volgende:
Tjaa maar zo eenvoudig werkt dat bij mannen schijnbaar niet?
Waarom stop je dan niet gewoon met pijpen en klim je bovenop hem?
Of gaat hij jou dan echt van hem afgooien?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150240327
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom stop je dan niet gewoon met pijpen en klim je bovenop hem?
Of gaat hij jou dan echt van hem afgooien?
Waarom zou je niet bovenop een vrouw klimmen als ze nee zegt? Ze gaat je toch niet van haar afgooien
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:34:40 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150240445
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:25 schreef Mortaxx het volgende:

Waarom zou je niet bovenop een vrouw klimmen als ze nee zegt? Ze gaat je toch niet van haar afgooien
Als hij echt 'nee' zegt is het wat anders natuurlijk.
Maar komop, dat zou het verhaal nog vager maken (of ik heb bepaalde posts gemist)

Waarom wel gepijpt willen worden, maar niet bereden door de vrouw? :?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:36:48 #105
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150240488
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ze zegt nergens dat hij nee zegt.(of lees ik daar overheen?)
Maar als mijn vriend mij oraal aan het bevredigen is en vervolgens zijn penis in mij stopt is dat geen verkrachting.
Als ik nee zeg wel inderdaad en als de vriend van TS nee zegt dan heeft ze daar ook naar te luisteren, net als TS dan het recht heeft om nee te zeggen op pijpen terwijl het daar dan bij blijft, wat ze wat vaker zou moeten doen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150240491
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als hij echt 'nee' zegt is het wat anders natuurlijk.
Maar komop, dat zou het verhaal nog vager maken (of ik heb bepaalde posts gemist)

Waarom wel gepijpt willen worden, maar niet bereden door de vrouw? :?
Echt nee? Man man man typisch weer al die vrouwen die zo verkrachting goedpraten. Zou Andersom moeten gebeuren
pi_150240547
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Echt nee? Man man man typisch weer al die vrouwen die zo verkrachting goedpraten. Zou Andersom moeten gebeuren
Goed punt...
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:40:31 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150240548
quote:
Hoezo verkrachting? Dat wat snaky zegt bedoel ik ook.
Wat moet je dan doen? Wachten totdat je vriend zegt "je mag nu op me komen zitten" :?

Laat ik het dan anders zeggen/vragen: wat doet die vriend nu om duidelijk te maken dat hij enkel orale seks wil en geen zin/behoefte etc heeft om meer te willen?
Want dat is me dan niet duidelijk.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:41:30 #109
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150240565
quote:

[..]

Je begrijpt dat ze in een relatie zitten, dat ze vaker seks hebben gehad en er nooit sprake is geweest van dwang? (voor zover wij weten)
Dat hij wel verwacht gepijpt te worden zonder haar ook maar op enige manier te willen bevredigen?
Waren de rollen andersom geweest had ik exact hetzelfde gereageerd.

Dat is geen verkrachting goedpraten gezien er geen sprake is van verkrachting.
Er is sprake van een egoïstische man die het zo wel prima vind omdat hij nu geen moeite hoeft te doen en toch wel aan zijn trekken komt.

Wilde hij ook niet gepijpt worden dan had ik je nog gelijk kunnen geven.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:42:37 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150240580
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo verkrachting? Dat wat snaky zegt bedoel ik ook.
Wat moet je dan doen? Wachten totdat je vriend zegt "je mag nu op me komen zitten" :?

Laat ik het dan anders zeggen/vragen: wat doet die vriend nu om duidelijk te maken dat hij enkel orale seks wil en geen zin/behoefte etc heeft om meer te willen?
Want dat is me dan niet duidelijk.
Ik moet mijn vriend altijd eerst drievoudig in schrift aanvragen of het wel oké is of ik boven op hem ga zitten.

Jij niet dan?
pi_150240587
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik moet mijn vriend altijd eerst drievoudig in schrift aanvragen of het wel oké is of ik boven op hem ga zitten.
Zoals het Heurt!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:44:15 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150240609
quote:

Jij niet dan?
Ik hoop een vriend te vinden waarbij dat niet hoeft :P
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:45:39 #113
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150240626
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik hoop een vriend te vinden waarbij dat niet hoeft :P
hahaha. :D ^O^
pi_150240730
quote:

[..]

Jij niet dan?
mondelinge instemming is genoeg hoor
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:53:37 #115
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150240782
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

mondelinge instemming is genoeg hoor
Ik denk dat hij me heel vreemd aan zou kijken als ik hem eerst om toestemming zou vragen, andersom ook overigens.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:56:05 #116
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150240832
Denk dat we in deze discussie nogal een verschil moeten maken of er sprake is van een relatie, of er uberhaupt ooit seks is geweest tussen beiden etc.

Denk dat de meeste mensen niet spreken van verkrachting als binnen relatie waar reeds seks is gewest, de partner zomaar penetreert / gepenetreerd wordt nadat er orale seks is geweest.

En ik denk dat er nog minder mensen zijn die eerst mondeling toestemming vragen :+
pi_150240846
Te gek voor woorden dit trouwens. Omdat uit de info van Ts geen expliciet nee van hem blijkt te zijn mag ze hem beklimmen. Terwijl het juist normaal hoort te zijn dat er expliciet ja wordt gezegd :|W

En dat die jongen geen seks wil wordt wel duidelijk uit de posts van ts
pi_150240888
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:56 schreef Mortaxx het volgende:
Te gek voor woorden dit trouwens. Omdat uit de info van Ts geen expliciet nee van hem blijkt te zijn mag ze hem beklimmen. Terwijl het juist normaal hoort te zijn dat er expliciet ja wordt gezegd :|W

Maakt wel een verschil of je in een relatie zit natuurlijk...

Deze toestand is alles behalve gezond ook trouwens, lijkt haast een machtsspelletje..

Daarbij is niet iedereen een teer zieltje..
pi_150240900
Al die hypocriete wijven hier :')
pi_150240956
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:58 schreef I-care het volgende:

[..]

Maakt wel een verschil of je in een relatie zit natuurlijk...

Deze toestand is alles behalve gezond ook trouwens, lijkt haast een machtsspelletje..

Daarbij is niet iedereen een teer zieltje..
Nee als Ts het er niet mee eens is moet ze de relatie heroverwegen.

Relatie betekent niet dat je altijd maar er van uit kan gaan dat de ander wil neuken
pi_150240994
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Relatie betekent niet dat je altijd maar er van uit kan gaan dat de ander wil neuken
Doe me een lol, meneer laat zelf nogal wat gaten vallen in zijn uitleg en motivatie..

Gewoon 50 shade style.. :P

En anders inderdaad gewoon stoppen met hem bevredigen.. Dat is de beste methode..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:03:37 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150240998
quote:

Dat zeggen we toch ook nergens :')
Enkel dat je niet in drievoud hoeft te vragen "vind je het goed dat ik nu op je duik"

Heb sowieso zelden meegemaakt dat iemand dat vroeg, relatie of scharrel :')
Als ik het niet wou kan je het op allerlei manier duidelijk maken en dan is het duidelijk. En nee, dan moet je niet doordrukken (hihaho)
pi_150241038
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Enkel dat je niet in drievoud hoeft te vragen "vind je het goed dat ik nu op je duik"

Als ik het niet wou kan je het op allerlei manier duidelijk maken en dan is het duidelijk. En nee, dan moet je niet doordrukken (hihaho)
Hij laat het toch merken. Hij wil gepijpt worden meer niet

Er Is dus duidelijk iets aan de hand. Seks forceren is niet de oplossing. Praten of er mee kappen wel
pi_150241067
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

argumentum ad ridiculum

quote:
Ja hoor, en nu wil de man niet en is het on-be-grijpelijk voor de vrouwen alhier. Hypocriet much?
pi_150241068
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hij laat het toch merken. Hij wil gepijpt worden meer niet

Er Is dus duidelijk iets aan de hand. Seks forceren is niet de oplossing. Praten of er mee kappen wel
Ooit wel eens van wederkerigheid gehoord, meestal toch de basis van een relatie.. :P
pi_150241106
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef I-care het volgende:

[..]

Doe me een lol, meneer laat zelf nogal wat gaten vallen in zijn uitleg en motivatie..

Gewoon 50 shade style.. :P

En anders inderdaad gewoon stoppen met hem bevredigen.. Dat is de beste methode..
Oh waar heeft hij zijn kant van het verhaal gedaan?
pi_150241151
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Oh waar heeft hij zijn kant van het verhaal gedaan?
Non verbaal en excuserend zijn betoog gehouden..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:10:22 #128
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150241160
quote:

[..]

Als mijn vriend eerst voorspel zou willen en dan ineens zou stoppen zou ik toch raar kijken
het is in een relatie toch niet vreemd dat je na voorspel over gaat tot seks? Zeker niet als dat voorheen de normale gang van zaken was.

Ik zie niet in wat daar hypocriet aan is overigens. Nogmaals, zou het andersom zijn zou ik er hetzelfde over denken.
Ik denk als ik acht weken lang mijn vriend mij zou laten bevredigen om vervolgens niks te doen verders ik ook kan verwachten dat hij niet zo happy is.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:10:35 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150241163
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:06 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, en nu wil de man niet en is het on-be-grijpelijk voor de vrouwen alhier. Hypocriet much?
Niets onbegrijpelijks aan. Maar het wordt me nergens duidelijk waarom die niet wil, of het nu een man of vrouw is maakt het niet uit.
Andersom had ik ook gezegd probeer er eens op te kruipen en kijken of ze dit toelaat.
pi_150241174
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:

Andersom had ik ook gezegd probeer er eens op te kruipen en kijken of ze dit toelaat.
Nee want dan zet je aan tot verkrachting. Dom advies dus.
pi_150241191
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

als mijn vriend eerst voorspel zou beginnen en dan ineens zou stoppen zou ik toch raar kijke
het is in een relatie toch niet vreemd dat je na voorspel over gaat tot seks? Zeker niet als dat voorheen de normale gang van zaken was.

Ik zie niet in wat daar hypocriet aan is overigens. Nogmaals, zou het andersom zijn zou ik er hetzelfde over denken.
ik denk als ik acht weken lang mijn vriend mij zou laten bevredigen om vervolgens niks te doen verders ik ook kan verwachten dat hij niet zo happy is.
Ja en hij wil dus niet overgaan tot seks. In een normale relatie praat je daar over. L ukt dat niet kap je ermee. Je gaat niet doordrukken zoals het vrouwvolk hier graag wil
pi_150241216
quote:

[..]

Niets onbegrijpelijks aan. Maar het wordt me nergens duidelijk waarom die niet wil, of het nu een man of vrouw is maakt het niet uit.
Ja en dan durft ze uit angst niet tegen te stribbelen, doet later aangifte en de man wordt uitgekotst.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:14:43 #133
108913 Godshand
guide4you
pi_150241252
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 01:51 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Dit dus... waarom kiest een man voor pijpen boven seks?
Tsja, ik zou de volgende zaken kunnen bdenken:
-wil hij je niet bevredigen
-hoeft hij je niet aan te kijken
-is gemakkelijk, hoeft hij zich niet moe te maken
-scheelt een nat bed

Vraag het hem eens? Misschien staat zijn antwoord hier niet tussen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:15:15 #134
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150241267
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja en hij wil dus niet overgaan tot seks. In een normale relatie praat je daar over. L ukt dat niet kap je ermee. Je gaat niet doordrukken zoals het vrouwvolk hier graag wil
niemand heeft het over doordrukken, misschien doet hij geen moeite omdat TS verders ook geen initiatief neemt tot seks en hij het dus wel makkelijk vind maar het ook prima zou vinden als ze wel bovenop hem zou kruipen.

Het ineens tot een uiterste brengen en verkrachting roepen is wel erg overdreven.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:16:42 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150241291
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja en dan durft ze uit angst niet tegen te stribbelen, doet later aangifte en de man wordt uitgekotst.
waarom zou je in een normale relatie angst hebben voor je partner?
het gaat hier niet over een relatie waar sprake is van lichamelijk of geestelijk geweld. Of lees jij meer dan wij?
pi_150241320
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

niemand heeft het over doordrukken,
quote:
Nee hoor, dit is geen doordrukken.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:17:56 #137
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_150241321
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ergens heb ik dus gewoon spijt dat ik allemaal zo gemakkelijk over heb gedaan. Ik wil altijd wel dus voor hem is de spanning er dan af. Ik wil hem wel pijpen hij mag in mn mond komen ik slik het door. Anaal de hele rattemeteut ben ik wel voor in. En meneer wil alleen maar 1 nummertje waar die alleen zelf wat aan heeft en als het even kan en hij is bezopen nog terwijl hij southpark ligt te kijken ook.

Nou sorry dat gaat toch een miljoen bruggen te ver? T jeukt me gewoon tot in mn tenen haha

Maargoed miss moet ik dan maar doen alsof ik okk niet wil miss dat hij dan wel weer wil? Is dat iets?
Er bestaat een kans dat je wel serieus bent met dit topic, maar goddomme dit is wel heel makkelijk Fok!kers uit de tent lokken :D
pi_150241332
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

niemand heeft het over doordrukken, misschien doet hij geen moeite omdat TS verders ook geen initiatief neemt tot seks en hij het dus wel makkelijk vind maar het ook prima zou vinden als ze wel bovenop hem zou kruipen.

Het ineens tot een uiterste brengen en verkrachting roepen is wel erg overdreven.
Je doet allerlei aannames die in je eigen straatje van doordrukken passen. Lees eens terug, jullie hebben het massaal over gewoon erop gaan zitten. Ik moet m'n piempie eens gewoon bij een vrouw naar binnen duwen nadat ze aangeeft niet te willen

Jij bent toch altijd zo geëmancipeerd? :')
pi_150241358
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

waarom zou je in een normale relatie angst hebben voor je partner?
het gaat hier niet over een relatie waar sprake is van lichamelijk of geestelijk geweld. Of lees jij meer dan wij?
Godverdomme ben jij wel helemaal lekker
pi_150241414
'Je moet er gewoon eens opkruipen, ook al geeft hij aan niet te willen, dat is helemaal geen doordrukken hoor'.

Godverdomme ik zit nog steeds hardop te lachen om zoveel sneuheid.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:24:02 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150241445
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Godverdomme ben jij wel helemaal lekker
blijkbaar lekkerder dan jij gezien ik in een normale relatie er niet vanuit ga dat mijn partner mij gaat verkrachten omdat ik niet iedere keer tijdens seks mondeling toestemming geef over of het wel oké is dat hij me gaat penetreren.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:33:07 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150241605
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:18 schreef Mortaxx het volgende:
nadat ze aangeeft niet te willen
Ik heb nog nergens iets zien staan dat hij zegt of aangeeft niet te willen

Of zoals ik eerder al zei, dan heb ik een post gemist / anders ingeinterpreteerd dan jullie.

Enige wat ik zie is dat hij zelf geen initiatief neemt tot seks en dat zij het bij pijpen laat (wss doordat hij en zij beiden geen initiatief nemen tot meer)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:35:03 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150241630
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je doet allerlei aannames die in je eigen straatje van doordrukken passen. Lees eens terug, jullie hebben het massaal over gewoon erop gaan zitten. Ik moet m'n piempie eens gewoon bij een vrouw naar binnen duwen nadat ze aangeeft niet te willen

Jij bent toch altijd zo geëmancipeerd? :')
jij doet exact hetzelfde alleen de aannames gaan richting jouw mening.
bovendien lees je niet, ik heb het niet over doordrukken, ik heb het over initiatief nemen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:35:05 #144
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_150241632
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb nog nergens iets zien staan dat hij zegt of aangeeft niet te willen

Of zoals ik eerder al zei, dan heb ik een post gemist / anders ingeinterpreteerd dan jullie.

Enige wat ik zie is dat hij zelf geen initiatief neemt tot seks en dat zij het bij pijpen laat (wss doordat hij en zij beiden geen initiatief nemen tot meer)
Ze moet misschien inderdaad gewoon maar eens proberen wat er gebeurt. Draai die middel richting zijn hoofd tijdens het pijpen en kijken of hij toe"hapt".
Bis vincit qui se vincit!
pi_150241825
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

blijkbaar lekkerder dan jij gezien ik in een normale relatie er niet vanuit ga dat mijn partner mij gaat verkrachten omdat ik niet iedere keer tijdens seks mondeling toestemming geef over of het wel oké is dat hij me gaat penetreren.
Je hebt geen flauw benul hoe het zit met de relatie van ts behalve wat gebrekkige informatie van haar kant. Dus hou op met dingen erbij verzinnen om op basis daarvan dwang aan te raden

Ze moeten erover praten. Klaar.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:50:15 #146
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150241962
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je hebt geen flauw benul hoe het zit met de relatie van ts behalve wat gebrekkige informatie van haar kant. Dus hou op met dingen erbij verzinnen om op basis daarvan dwang aan te raden

Ze moeten erover praten. Klaar.
Net als dat jij geen flauw benul hebt, dus wat is het verschil?
En praten wil hij niet en TS wil de relatie niet stopzetten om deze reden.

Vandaar dat ik en andere dus opperde om zelf wat meer initiatief te nemen en kijken hoe hij daar op reageert.

Dat initiatief nemen bij jou gelijk staat aan dwang is vrij zorgwekkend.
pi_150242127
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vandaar dat ik en andere dus opperde om zelf wat meer initiatief te nemen en kijken hoe hij daar op reageert.

Misschien moet ze eens meer initiatief nemen om te praten. En als dat niet werkt Is de situatie accepteren of de relatie verbreken de enige keuze.
pi_150242209
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus omdat iemand niet over een gevoelig onderwerp wil praten is het oké om maar gewoon 'initiatief te nemen' en alsnog je zin door te drijven. En dan durf je andere mensen de maat te nemen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:59:41 #149
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150242236
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Misschien moet ze eens meer initiatief nemen om te praten. En als dat niet werkt Is de situatie accepteren of de relatie verbreken de enige keuze.
Ze zegt zelf in de OP dat ze dat meerdere malen geprobeerd heeft maar dat hij zich dan gegeneerd voelt.

Waarom is het in jou ogen zo fout als de vrouw initiatief neemt een is dat in jouw ogen gelijk aan dwang? Hij kan namelijk nog steeds aangeven het niet te willen als ze wel initiatief toont.
misschien is dit voor haar vriend juist een manier om haar meer initiatief te laten nemen gezien ze dat misschien voorheen nooit deed en hij dat niet zo fijn vind.
Weet jij veel, we hebben beide niet meer informatie.
Om meteen tot het uiterste te gaan en verkrachting te roepen slaat gewoon compleet nergens op.
pi_150242277
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze zegt zelf in de OP dat ze dat meerdere maken geprobeerd heeft maar dat hij zich dan gegeneerd voelt.

Waarom is het in jou ogen zo fout als de vrouw initiatief neemt een is dat in jouw ogen gelijk aan dwang?
misschien is dit voor haar vriend juist een manier om haar meer initiatief te nemen gezien ze dat misschien voorheen nooit deed een hij dat niet zo fijn vind.
Weet jij veel, we hebben beide niet met informatie.
Om meteen tot het uiterste te gaan en verkrachting te roepen slaat gewoon compleet nergens op.
Ja of hij wil ook geen orale seks maar laat dit maar toe uit angst of om haar tevreden te stellen zodat hij seks voorkomt
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:05:37 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150242408
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja of hij wil ook geen orale seks maar laat dit maar toe uit angst of om haar tevreden te stellen zodat hij seks voorkomt
Ja, daarom wil hij dat wel graag twee keer per dag, zoals in de OP staat.
Ik hoop eerlijk waar dat seks voor jou in je relatie niet zo moeizaam gaat dat er altijd verkrachting in het achterhoofd zit. Het lijkt er nu namelijk sterk op dat je je eigen gevoelens op TS projecteert.
Je leest wat je wil lezen en negeert wat er daadwerkelijk staat.
pi_150242490
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, daarom wil hij dat wel graag twee keer per dag, zoals in de OP staat.
Ik hoop eerlijk waar dat seks voor jou in je relatie niet zo moeizaam gaat dat er altijd verkrachting in het achterhoofd zit. Het lijkt er nu namelijk sterk op dat je je eigen gevoelens op TS projecteert.
Je leest wat je wil lezen en negeert wat er daadwerkelijk staat.
Ga je nu de amateur psycholoog uithangen :')

Je maakt jezelf totaal belachelijk met dit soort opmerkingen
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:09:46 #153
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150242530
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon logisch redeneren.
Er is namelijk geen reden om aan te nemen dat als TS initiatief neemt dat gaat uitlopen tot een verkrachting.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:11:35 #154
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150242594
Ik kan mij niet voorstellen dat dit waar is maar zo wel dan zou ik per direct stoppen met pijpen. laat hem ook maar lijden en niet alleen jij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:23:07 #155
441497 jongstelletje
Leuke Bi Meid Gezocht
pi_150242951
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Kan je echt alleen onzin antwoorden geven?? Mocht je enig (groot) probleem hebben dan zijn er therapeuten zat maar please laat ons dan met rust met die onzin. Pff 100 x hetzelfde
Wij zijn een leuk jong goed uitziend verzorgd stel van 20 en 28 (zei 20 hij 28). Wij zouden graag een leuke meid leren kennen voor een spannende avond met zijn 3'en. Ben jij die leuke dame? Xx P.s Geen financiële bedoelingen!!
pi_150243416
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon logisch redeneren.
Er is namelijk geen reden om aan te nemen dat als TS initiatief neemt dat gaat uitlopen tot een verkrachting.
Dit dus. :)
De echte waarheid claimt zichzelf niet.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:45:57 #157
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_150243743
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:28 schreef Fylax het volgende:
Ga vreemd. (met mij)
:')
Nee, ik haat politiek.
pi_150249997
Oke even wat duidelijker,, als ik hem pijp en ik stop zeg maar omdat ik dan zoiets heb van ik schuif een stukje naar boven zodat ik er erop kan gaan zitten. Dan houd hij me zeg maar tegen gaat zichzelf rukken en dan als het bijna zover is pakt ie me bij mn haar en word ik erop geduwd
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_150250012
Of hij is al klaar voor ik verder wilde
pi_150250041
Gewoon handboeien om en over die paal glijden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150250071
Had besloten dat ik morgen als ik bij hem ga koffiedrinken gewoon een sexy setje onder mn jas aandoe,, kijken wat hij doet.

Ik verwacht een reactie als: oh wat ja lief maar ik ben hartstikke moe of jij moet al iets bij mij willen doen veel meer zit er voor mij vanavond niet in
pi_150250157
Hoe ziet het er bij jou daar onder uit? Dikke vleessnor? Zure lucht? Amazon rainforrest? Kan je over een melkfles van 2,5L zakken?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150250200
Kijkt ie veel porno?
Zou het kunnen dat hij depressief is?
De echte waarheid claimt zichzelf niet.
pi_150250238
Nounou zoveel mannen heb ik nog geen seks mee gehad hij is mn 6e dus heb nog een mooi strak holletje hoor tuintje word ook elke dag netjes verzorgd en bijgewerkt en van een massive vleessnor is ook geen sprake.

Tis gewoon geen prachtig ding ik hoef er geen schilderij van te hebben ofzo snap je. Maar verder vrij standaard en normaal geloof ik :)
pi_150250278
Heb hem afgelopen zomer betrapt op het bellen van sekslijnen.. en aangezien ik porno prima vind maar zo'n lijn bellen niet en hij dat van te voren wist. Ben ik behoorlijk pissig geworden en kan het best zo zijn dat ie dat nu stiekem doet. Keine ahnung dus
pi_150250301
Als jij die beeldspraak ook in bed gebruikt zou ik als vriend zijnde hem der ook niet insteken.

P.S. obvious troll being obvious.
pi_150250333
Hahaha nee in bed gebruik in een andere woordenschat hoor ;)
pi_150250402
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:30:23 #169
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150250615
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:11 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oke even wat duidelijker,, als ik hem pijp en ik stop zeg maar omdat ik dan zoiets heb van ik schuif een stukje naar boven zodat ik er erop kan gaan zitten. Dan houd hij me zeg maar tegen gaat zichzelf rukken en dan als het bijna zover is pakt ie me bij mn haar en word ik erop geduwd
En daar ga jij gewoon mee akkoord?
ik zou hem de pleuris laten krijgen. :')
zeker als hij er ook nog eens niet over wel praten.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:31:40 #170
2738 Knut
Loyal Dog
pi_150250662
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:11 schreef jogy het volgende:
zou ik per direct stoppen met pijpen.
Ook niet een zin die je dagelijks typt...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_150250669
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:30 schreef snakelady het volgende:

[..]

En daar ga jij gewoon mee akkoord?
ik zou hem de pleuris laten krijgen. :')
zeker als hij er ook nog eens niet over wel praten.
Don't feed the troll
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:34:15 #172
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150250759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:31 schreef Knut het volgende:

[..]

Ook niet een zin die je dagelijks typt...
_O-. Gelukkig niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 maart 2015 @ 15:45:09 #173
367000 roos94
pi_150251128
Waarom denk ik dat dit een troll is?
pi_150251664
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:45 schreef roos94 het volgende:
Waarom denk ik dat dit een troll is?
Omdat ts een troll is
pi_150258930
quote:
8s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:21 schreef Elisabeth92 het volgende:
Goed ik en mijn vriend zijn een kleine 2 jaar samen. Grote ups en downs maar de seks was altijd vrij stabiel. 2x in de week standaard routine.

Nu vond ik dat al een beetje saai.. te weinig en te gewoon. Maar na vanalles van mijn kant te hebben geopperd en geprobeerd zit er van zijn kant gewoon niet meer in en heb ik me daarbij neergelegd.

Maar nu... ik sta langer droog dan mn vrijgezelle vriendinnen. 8 weken vind ik niet normaal. Hij wil wel dat ik hem pijp, vind het ook leuk om te doen en te zien dat hij geniet maar er komt niks terug! En telkens zegt hij dan ag sorry schat... tja is wel goed ofzo maar come on 8 weken? Helemaal niks? Terwijl het goed gaat tussen ons. ik snap het niet en hij wil dus wel liefst elke dag of 2x op een dag gepijpt worden. praten word hem niet want dat vind ie dan genant en dan mag ik helemaal niet meer aan m komen..

Wie weet waar dit aan kan ligge? Ben ik niet meer mooi of doe ik niet genoeg mn best?
whaha wtfffff

wat een gekke vriend heb jij zeg

dumpen........
pi_150259929
quote:
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_150264206
LMFAOOO dit is een trolltopic toch
pi_150265036
Wat is troll?

Dat is dat ik een of ander monster zou zijn?
pi_150265127
Oh net gegoogled en dat ben ik dus echt niet het is echt zoals de situatie is. En ik ben ook niet perfect echt niet maar weet me gewoon even geen raad meer.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:28:09 #180
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_150265295
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:25 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oh net gegoogled en dat ben ik dus echt niet het is echt zoals de situatie is. En ik ben ook niet perfect echt niet maar weet me gewoon even geen raad meer.
Tegen beter weten in reageer ik toch maar even serieus op je topic.
Maak een kosten/baten analyse en als je tot de conclusie komt dat je voor je vriend wil gaan ondanks dat hij niet met je hierover wil praten zul je er maar aan moeten wennen.
pi_150266893
Schijnbaar raken veel mannen opgewonden van het maken van seksueel getinte posts op fora. Hierdoor is je verhaal een beetje ongeloofwaardig. Maar goed, er vanuit gaande dat je serieus bent is hier mijn advies: Stop met pijpen en geef aan dat seks iets anders is dan hem tweemaal daags van zijn eiwitten ontdoen met je mond. Als hij geen moeite voor je wilt doen, dan moet je andersom ook geen energie in zijn plezier stoppen. Afhankelijk van zijn reactie, weet je of hij de moeite waard is.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:57:03 #182
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_150267170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:25 schreef Elisabeth92 het volgende:
Zet er een punt achter...zoek iemand anders.. :{
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_150267483
quote:

[..]

Jij niet dan?
ja maar is dat omdat hij misschien de dominante is van jullie 2? of omdat je zelf zeker wil weten of het mag, waardoor je het 3 x vraagt ? of wat anders?
want nee dat hoef ik nooit aan me vriend te vragen. al neuk ik hem in zijn slaap wakker, als hij dan geen zin heeft zegt ie nee schat ik wil slapen en dan stop ik. maar toestemming vragen (zonder rollenspel) vind ik nou niet echt lust opwekkend. dat wil zeggen dat de siuatie ongemakkelijk en onduidelijk is
pi_150267726
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:56 schreef Mortaxx het volgende:

"normaal" is voor iedereen anders. bij de meeste blijkt het niet te hoeven. die geven toestemming door met hun lichaam te communiceren. en andere blijken er wel toestemming voor te moeten vragen.
als je niet wil kun je ook nee zeggen zodra ze boven op je gaat zitten. dan stopt ze vanzelf wel. zo niet is het verkrachting.
pi_150267795
quote:

[..]

wel als je voorheen wel gewoon sex met elkaar had zonder moeite of problemen
pi_150268169
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

argumentum ad ridiculum

[..]

ja omdat hun sex normaal stabiel was, 2x per week routine. en hij wil het liefst wel 2x per dag gepijpt worden. stel je hebt een vriendin die normaal regelmatig sex met je heeft, en nu wil ze al ruim 2 maanden geen sex maar wel regelmatig gebeft worden, en bij sex of jou weer eens pijpen in 2 maanden tijd is niet aan de orde, ze wil er niet over praten maar maakt het ook niet uit met je... dat vind jij begrijpelijk en logische? dan ben ik benieuwt naar je verklaring.
pi_150268527
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee want dan zet je aan tot verkrachting. Dom advies dus.
nou dan hebben de mannen die denken dat ze hun eigen vriendin verkrachten als ze geen toestemming vragen niet echt een goeie relatie gehad. dan was er ook wat mis in jullie relatie mannen.
  woensdag 4 maart 2015 @ 06:39:16 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150272230
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef elisine het volgende:

[..]

ja maar is dat omdat hij misschien de dominante is van jullie 2? of omdat je zelf zeker wil weten of het mag, waardoor je het 3 x vraagt ? of wat anders?
want nee dat hoef ik nooit aan me vriend te vragen. al neuk ik hem in zijn slaap wakker, als hij dan geen zin heeft zegt ie nee schat ik wil slapen en dan stop ik. maar toestemming vragen (zonder rollenspel) vind ik nou niet echt lust opwekkend. dat wil zeggen dat de siuatie ongemakkelijk en onduidelijk is
Ben jij nu serieus? Want dat was ik niet. :')
pi_150272685
LIF / abces navelpiercing 8 maand

Misschien heeft het met je pusbulten te maken.
pi_150272731
R&P / Uitgemaakt, Bijgedraaid, Spijt, Wel de goede keuze geweest?

half jaar geleden was het al letterlijk ej figuurlijk trekken aan een dood paard.

Zie je nou wel dat er veel meer achter zit dan alleen maar wat sexissues?
pi_150273726
Even deze quote
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:07 schreef Scorpie het volgende:

half jaar geleden was het al letterlijk ej figuurlijk trekken aan een dood paard.
en deze quote samengevoegd pas ik mijn samenvatting aan:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:09 schreef Toga het volgende:
Even samengevat zijn dit de mogelijkheden:
1) Hij is homo (en dan is er ook niet te praten over het "aantasten van zijn mannelijkheid")
2) Hij neukt buiten de deur (man en/of vrouw)
3) Hij houdt niet van neuken[/s]
4) Hij houdt niet van jou
Tijd om de eer aan jezelf te houden en vandaag nog je spullen te pakken.
Wegwezen daar !
Daarnaast vermoed ik dat je "houden van hem" verward hebt met "afhankelijk zijn van hem".
Racist
pi_150273773
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:07 schreef Scorpie het volgende:

Zie je nou wel dat er veel meer achter zit dan alleen maar wat sexissues?
Omg. :') Gewoon achter iemand aan blijven hobbelen die overduidelijk geen interesse in je heeft.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_150274476
Maar behalve seks gaat het nu dus op alle andere vlakken wel goed. Samen dingen doen wij komen op 1 niet zijn vrienden dus... met kerst heeft hij me zelfs voor het eerst een cadeau gekocht waar over nagedacht was en ook nog wel wat koste
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:57:44 #194
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_150274613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:51 schreef Elisabeth92 het volgende:
Maar behalve seks gaat het nu dus op alle andere vlakken wel goed. Samen dingen doen wij komen op 1 niet zijn vrienden dus... met kerst heeft hij me zelfs voor het eerst een cadeau gekocht waar over nagedacht was en ook nog wel wat koste
Bekijk al deze signalen eens los van elkaar.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_150276162
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ergens heb ik dus gewoon spijt dat ik allemaal zo gemakkelijk over heb gedaan. Ik wil altijd wel dus voor hem is de spanning er dan af. Ik wil hem wel pijpen hij mag in mn mond komen ik slik het door. Anaal de hele rattemeteut ben ik wel voor in. En meneer wil alleen maar 1 nummertje waar die alleen zelf wat aan heeft en als het even kan en hij is bezopen nog terwijl hij southpark ligt te kijken ook.

Nou sorry dat gaat toch een miljoen bruggen te ver? T jeukt me gewoon tot in mn tenen haha

Maargoed miss moet ik dan maar doen alsof ik okk niet wil miss dat hij dan wel weer wil? Is dat iets?
Dump die bitchboy
  woensdag 4 maart 2015 @ 11:29:02 #196
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150277018
quote:
Als dit geen troll is dan snap ik niet waarom jij nog bij die achterlijke klootzak blijft. Wat ben jij een ontzettende deurmat zeg, dat jij je zo laat gebruiken als cumdumpster. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 4 maart 2015 @ 11:38:51 #197
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_150277297
quote:
15s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Als dit geen troll is dan snap ik niet waarom jij nog bij die achterlijke klootzak blijft. Wat ben jij een ontzettende deurmat zeg, dat jij je zo laat gebruiken als cumdumpster. :')
Dafuq did I just read?

Het is wel duidelijk wat TS moet doen, als dit serieus is tenminste.
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:24:17 #198
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_150282328
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:51 schreef Elisabeth92 het volgende:
Om dan om de seks bij hem weg te gaan vind ik ook weer zo wat... :p

Andere kant voel me steeds meer getrouwd vrouwtje van jaartje of 60 worden haha

Zou graag iets weten wat ik kan doen om hem er weer zin in te laten krijgen
Hier is een serieuze reactie van iemand die in hetzelfde schuitje heeft gezeten. Bovenstaande reacties zijn stuk voor stuk niet serieus te nemen.

De feiten liggen als volgt: hij heeft in seksueel opzicht geen zin meer in jou. We kunnen er omheen draaien, maar dat is simpelweg het feit.

Hoe dat komt, dat kan aan allerlei zaken liggen. Het kan stress gerelateerd zijn, of hij kan depressief zijn. Het kan ook in de relatie zitten, dat jullie veelste afhankelijk van elkaar zijn voor jullie humeur, en dat gaat op een gegeven moment tegenstaan.

Je hebt echter er geen zak aan om zelf te gaan graven naar de oorzaak, dat moet je samen willen oplossen.

Als hij niet wil zoeken naar een oplossing, en geen seks met jou wil, dan kun je er beter mee kappen. Want het is nu al veel te ver gegaan, wekenlang zonder lichamelijk contact met diegene waar je van houdt, dat is slopend. Beter om ineens te kappen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_150282353
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dit FOK!-advies is echt zo kort door de bocht altijd. Oh het gaat slecht met dit of dat.

Ben je onder de 30?
Zoek iemand anders.

Ik zeg ook niet zo gauw dat mensen het uit moeten maken hoor, maar deze relatie is echt niet gelijkwaardig.
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:25:44 #200
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_150282381
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:24 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet zo gauw dat mensen het uit moeten maken hoor, maar deze relatie is echt niet gelijkwaardig.
Tja, als TS zichzelf niet serieus neemt komt er nooit een oplossing natuurlijk. Betekent niet dat je het direct moet uitmaken als ze zelf aangeeft dat ze verder wel gewoon goed met elkaar omgaan.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')