Oh waar heeft hij zijn kant van het verhaal gedaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef I-care het volgende:
[..]
Doe me een lol, meneer laat zelf nogal wat gaten vallen in zijn uitleg en motivatie..
Gewoon 50 shade style..
En anders inderdaad gewoon stoppen met hem bevredigen.. Dat is de beste methode..
Non verbaal en excuserend zijn betoog gehouden..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh waar heeft hij zijn kant van het verhaal gedaan?
Als mijn vriend eerst voorspel zou willen en dan ineens zou stoppen zou ik toch raar kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee als Ts het er niet mee eens is moet ze de relatie heroverwegen.
Relatie betekent niet dat je altijd maar er van uit kan gaan dat de ander wil neuken
Niets onbegrijpelijks aan. Maar het wordt me nergens duidelijk waarom die niet wil, of het nu een man of vrouw is maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:06 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, en nu wil de man niet en is het on-be-grijpelijk voor de vrouwen alhier. Hypocriet much?
Nee want dan zet je aan tot verkrachting. Dom advies dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
Andersom had ik ook gezegd probeer er eens op te kruipen en kijken of ze dit toelaat.
Ja en hij wil dus niet overgaan tot seks. In een normale relatie praat je daar over. L ukt dat niet kap je ermee. Je gaat niet doordrukken zoals het vrouwvolk hier graag wilquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
als mijn vriend eerst voorspel zou beginnen en dan ineens zou stoppen zou ik toch raar kijke
het is in een relatie toch niet vreemd dat je na voorspel over gaat tot seks? Zeker niet als dat voorheen de normale gang van zaken was.
Ik zie niet in wat daar hypocriet aan is overigens. Nogmaals, zou het andersom zijn zou ik er hetzelfde over denken.
ik denk als ik acht weken lang mijn vriend mij zou laten bevredigen om vervolgens niks te doen verders ik ook kan verwachten dat hij niet zo happy is.
Ja en dan durft ze uit angst niet tegen te stribbelen, doet later aangifte en de man wordt uitgekotst.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets onbegrijpelijks aan. Maar het wordt me nergens duidelijk waarom die niet wil, of het nu een man of vrouw is maakt het niet uit.
Andersom had ik ook gezegd probeer er eens op te kruipen en kijken of ze dit toelaat.
Tsja, ik zou de volgende zaken kunnen bdenken:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:51 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Dit dus... waarom kiest een man voor pijpen boven seks?
niemand heeft het over doordrukken, misschien doet hij geen moeite omdat TS verders ook geen initiatief neemt tot seks en hij het dus wel makkelijk vind maar het ook prima zou vinden als ze wel bovenop hem zou kruipen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en hij wil dus niet overgaan tot seks. In een normale relatie praat je daar over. L ukt dat niet kap je ermee. Je gaat niet doordrukken zoals het vrouwvolk hier graag wil
waarom zou je in een normale relatie angst hebben voor je partner?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en dan durft ze uit angst niet tegen te stribbelen, doet later aangifte en de man wordt uitgekotst.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
niemand heeft het over doordrukken,
Nee hoor, dit is geen doordrukken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
Er bestaat een kans dat je wel serieus bent met dit topic, maar goddomme dit is wel heel makkelijk Fok!kers uit de tent lokkenquote:Op maandag 2 maart 2015 01:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ergens heb ik dus gewoon spijt dat ik allemaal zo gemakkelijk over heb gedaan. Ik wil altijd wel dus voor hem is de spanning er dan af. Ik wil hem wel pijpen hij mag in mn mond komen ik slik het door. Anaal de hele rattemeteut ben ik wel voor in. En meneer wil alleen maar 1 nummertje waar die alleen zelf wat aan heeft en als het even kan en hij is bezopen nog terwijl hij southpark ligt te kijken ook.
Nou sorry dat gaat toch een miljoen bruggen te ver? T jeukt me gewoon tot in mn tenen haha
Maargoed miss moet ik dan maar doen alsof ik okk niet wil miss dat hij dan wel weer wil? Is dat iets?
Je doet allerlei aannames die in je eigen straatje van doordrukken passen. Lees eens terug, jullie hebben het massaal over gewoon erop gaan zitten. Ik moet m'n piempie eens gewoon bij een vrouw naar binnen duwen nadat ze aangeeft niet te willenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
niemand heeft het over doordrukken, misschien doet hij geen moeite omdat TS verders ook geen initiatief neemt tot seks en hij het dus wel makkelijk vind maar het ook prima zou vinden als ze wel bovenop hem zou kruipen.
Het ineens tot een uiterste brengen en verkrachting roepen is wel erg overdreven.
Godverdomme ben jij wel helemaal lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom zou je in een normale relatie angst hebben voor je partner?
het gaat hier niet over een relatie waar sprake is van lichamelijk of geestelijk geweld. Of lees jij meer dan wij?
blijkbaar lekkerder dan jij gezien ik in een normale relatie er niet vanuit ga dat mijn partner mij gaat verkrachten omdat ik niet iedere keer tijdens seks mondeling toestemming geef over of het wel oké is dat hij me gaat penetreren.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Godverdomme ben jij wel helemaal lekker
Ik heb nog nergens iets zien staan dat hij zegt of aangeeft niet te willenquote:
jij doet exact hetzelfde alleen de aannames gaan richting jouw mening.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je doet allerlei aannames die in je eigen straatje van doordrukken passen. Lees eens terug, jullie hebben het massaal over gewoon erop gaan zitten. Ik moet m'n piempie eens gewoon bij een vrouw naar binnen duwen nadat ze aangeeft niet te willen
Jij bent toch altijd zo geëmancipeerd?
Ze moet misschien inderdaad gewoon maar eens proberen wat er gebeurt. Draai die middel richting zijn hoofd tijdens het pijpen en kijken of hij toe"hapt".quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens iets zien staan dat hij zegt of aangeeft niet te willen
Of zoals ik eerder al zei, dan heb ik een post gemist / anders ingeinterpreteerd dan jullie.
Enige wat ik zie is dat hij zelf geen initiatief neemt tot seks en dat zij het bij pijpen laat (wss doordat hij en zij beiden geen initiatief nemen tot meer)
Je hebt geen flauw benul hoe het zit met de relatie van ts behalve wat gebrekkige informatie van haar kant. Dus hou op met dingen erbij verzinnen om op basis daarvan dwang aan te radenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
blijkbaar lekkerder dan jij gezien ik in een normale relatie er niet vanuit ga dat mijn partner mij gaat verkrachten omdat ik niet iedere keer tijdens seks mondeling toestemming geef over of het wel oké is dat hij me gaat penetreren.
Net als dat jij geen flauw benul hebt, dus wat is het verschil?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw benul hoe het zit met de relatie van ts behalve wat gebrekkige informatie van haar kant. Dus hou op met dingen erbij verzinnen om op basis daarvan dwang aan te raden
Ze moeten erover praten. Klaar.
Misschien moet ze eens meer initiatief nemen om te praten. En als dat niet werkt Is de situatie accepteren of de relatie verbreken de enige keuze.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net als dat jij geen flauw benul hebt, dus wat is het verschil?
En praten wil hij niet en TS wil de relatie niet stopzetten om deze reden.
Vandaar dat ik en andere dus opperde om zelf wat meer initiatief te nemen en kijken hoe hij daar op reageert.
Dat initiatief nemen bij jou gelijk staat aan dwang is vrij zorgwekkend.
Dus omdat iemand niet over een gevoelig onderwerp wil praten is het oké om maar gewoon 'initiatief te nemen' en alsnog je zin door te drijven. En dan durf je andere mensen de maat te nemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net als dat jij geen flauw benul hebt, dus wat is het verschil?
En praten wil hij niet en TS wil de relatie niet stopzetten om deze reden.
Vandaar dat ik en andere dus opperde om zelf wat meer initiatief te nemen en kijken hoe hij daar op reageert.
Dat initiatief nemen bij jou gelijk staat aan dwang is vrij zorgwekkend.
Ze zegt zelf in de OP dat ze dat meerdere malen geprobeerd heeft maar dat hij zich dan gegeneerd voelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens meer initiatief nemen om te praten. En als dat niet werkt Is de situatie accepteren of de relatie verbreken de enige keuze.
Ja of hij wil ook geen orale seks maar laat dit maar toe uit angst of om haar tevreden te stellen zodat hij seks voorkomtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze zegt zelf in de OP dat ze dat meerdere maken geprobeerd heeft maar dat hij zich dan gegeneerd voelt.
Waarom is het in jou ogen zo fout als de vrouw initiatief neemt een is dat in jouw ogen gelijk aan dwang?
misschien is dit voor haar vriend juist een manier om haar meer initiatief te nemen gezien ze dat misschien voorheen nooit deed een hij dat niet zo fijn vind.
Weet jij veel, we hebben beide niet met informatie.
Om meteen tot het uiterste te gaan en verkrachting te roepen slaat gewoon compleet nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |