Waarom stop je dan niet gewoon met pijpen en klim je bovenop hem?quote:Op maandag 2 maart 2015 01:25 schreef Elisabeth92 het volgende:
Tjaa maar zo eenvoudig werkt dat bij mannen schijnbaar niet?
Waarom zou je niet bovenop een vrouw klimmen als ze nee zegt? Ze gaat je toch niet van haar afgooienquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom stop je dan niet gewoon met pijpen en klim je bovenop hem?
Of gaat hij jou dan echt van hem afgooien?
Als hij echt 'nee' zegt is het wat anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:25 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zou je niet bovenop een vrouw klimmen als ze nee zegt? Ze gaat je toch niet van haar afgooien
Ze zegt nergens dat hij nee zegt.(of lees ik daar overheen?)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je niet bovenop een vrouw klimmen als ze nee zegt? Ze gaat je toch niet van haar afgooien
Echt nee? Man man man typisch weer al die vrouwen die zo verkrachting goedpraten. Zou Andersom moeten gebeurenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij echt 'nee' zegt is het wat anders natuurlijk.
Maar komop, dat zou het verhaal nog vager maken (of ik heb bepaalde posts gemist)
Waarom wel gepijpt willen worden, maar niet bereden door de vrouw?
Goed punt...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt nee? Man man man typisch weer al die vrouwen die zo verkrachting goedpraten. Zou Andersom moeten gebeuren
Hoezo verkrachting? Dat wat snaky zegt bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Mortaxx het volgende:
Echt nee? Man man man typisch weer al die vrouwen die zo verkrachting goedpraten. Zou Andersom moeten gebeuren
Je begrijpt dat ze in een relatie zitten, dat ze vaker seks hebben gehad en er nooit sprake is geweest van dwang? (voor zover wij weten)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik moet mijn vriend altijd eerst drievoudig in schrift aanvragen of het wel oké is of ik boven op hem ga zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo verkrachting? Dat wat snaky zegt bedoel ik ook.
Wat moet je dan doen? Wachten totdat je vriend zegt "je mag nu op me komen zitten"
Laat ik het dan anders zeggen/vragen: wat doet die vriend nu om duidelijk te maken dat hij enkel orale seks wil en geen zin/behoefte etc heeft om meer te willen?
Want dat is me dan niet duidelijk.
Zoals het Heurt!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet mijn vriend altijd eerst drievoudig in schrift aanvragen of het wel oké is of ik boven op hem ga zitten.
Ik hoop een vriend te vinden waarbij dat niet hoeftquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef snakelady het volgende:
Ik moet mijn vriend altijd eerst drievoudig in schrift aanvragen of het wel oké is of ik boven op hem ga zitten.
Jij niet dan?
hahaha.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoop een vriend te vinden waarbij dat niet hoeft
mondelinge instemming is genoeg hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Ik denk dat hij me heel vreemd aan zou kijken als ik hem eerst om toestemming zou vragen, andersom ook overigens.quote:
Maakt wel een verschil of je in een relatie zit natuurlijk...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:56 schreef Mortaxx het volgende:
Te gek voor woorden dit trouwens. Omdat uit de info van Ts geen expliciet nee van hem blijkt te zijn mag ze hem beklimmen. Terwijl het juist normaal hoort te zijn dat er expliciet ja wordt gezegd![]()
En dat die jongen geen seks wil wordt wel duidelijk uit de posts van ts
Nee als Ts het er niet mee eens is moet ze de relatie heroverwegen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:58 schreef I-care het volgende:
[..]
Maakt wel een verschil of je in een relatie zit natuurlijk...
Deze toestand is alles behalve gezond ook trouwens, lijkt haast een machtsspelletje..
Daarbij is niet iedereen een teer zieltje..
Doe me een lol, meneer laat zelf nogal wat gaten vallen in zijn uitleg en motivatie..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee als Ts het er niet mee eens is moet ze de relatie heroverwegen.
Relatie betekent niet dat je altijd maar er van uit kan gaan dat de ander wil neuken
Dat zeggen we toch ook nergensquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:01 schreef Mortaxx het volgende:
Relatie betekent niet dat je altijd maar er van uit kan gaan dat de ander wil neuken
Hij laat het toch merken. Hij wil gepijpt worden meer nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch ook nergens
Enkel dat je niet in drievoud hoeft te vragen "vind je het goed dat ik nu op je duik"
Heb sowieso zelden meegemaakt dat iemand dat vroeg, relatie of scharrel![]()
Als ik het niet wou kan je het op allerlei manier duidelijk maken en dan is het duidelijk. En nee, dan moet je niet doordrukken (hihaho)
argumentum ad ridiculumquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch ook nergens
Enkel dat je niet in drievoud hoeft te vragen "vind je het goed dat ik nu op je duik"
Ja hoor, en nu wil de man niet en is het on-be-grijpelijk voor de vrouwen alhier. Hypocriet much?quote:Heb sowieso zelden meegemaakt dat iemand dat vroeg, relatie of scharrel![]()
Als ik het niet wou kan je het op allerlei manier duidelijk maken en dan is het duidelijk. En nee, dan moet je niet doordrukken (hihaho)
Ooit wel eens van wederkerigheid gehoord, meestal toch de basis van een relatie..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij laat het toch merken. Hij wil gepijpt worden meer niet
Er Is dus duidelijk iets aan de hand. Seks forceren is niet de oplossing. Praten of er mee kappen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |