Ja, daarom wil hij dat wel graag twee keer per dag, zoals in de OP staat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja of hij wil ook geen orale seks maar laat dit maar toe uit angst of om haar tevreden te stellen zodat hij seks voorkomt
Ga je nu de amateur psycholoog uithangenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, daarom wil hij dat wel graag twee keer per dag, zoals in de OP staat.
Ik hoop eerlijk waar dat seks voor jou in je relatie niet zo moeizaam gaat dat er altijd verkrachting in het achterhoofd zit. Het lijkt er nu namelijk sterk op dat je je eigen gevoelens op TS projecteert.
Je leest wat je wil lezen en negeert wat er daadwerkelijk staat.
Nee, dat is gewoon logisch redeneren.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je nu de amateur psycholoog uithangen
Je maakt jezelf totaal belachelijk met dit soort opmerkingen
Kan je echt alleen onzin antwoorden geven?? Mocht je enig (groot) probleem hebben dan zijn er therapeuten zat maar please laat ons dan met rust met die onzin. Pff 100 x hetzelfdequote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je nu de amateur psycholoog uithangen
Je maakt jezelf totaal belachelijk met dit soort opmerkingen
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon logisch redeneren.
Er is namelijk geen reden om aan te nemen dat als TS initiatief neemt dat gaat uitlopen tot een verkrachting.
En daar ga jij gewoon mee akkoord?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:11 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oke even wat duidelijker,, als ik hem pijp en ik stop zeg maar omdat ik dan zoiets heb van ik schuif een stukje naar boven zodat ik er erop kan gaan zitten. Dan houd hij me zeg maar tegen gaat zichzelf rukken en dan als het bijna zover is pakt ie me bij mn haar en word ik erop geduwd
Ook niet een zin die je dagelijks typt...quote:
Don't feed the trollquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
En daar ga jij gewoon mee akkoord?
ik zou hem de pleuris laten krijgen.
zeker als hij er ook nog eens niet over wel praten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:31 schreef Knut het volgende:
[..]
Ook niet een zin die je dagelijks typt...
Omdat ts een troll isquote:
whaha wtfffffquote:Op maandag 2 maart 2015 01:21 schreef Elisabeth92 het volgende:
Goed ik en mijn vriend zijn een kleine 2 jaar samen. Grote ups en downs maar de seks was altijd vrij stabiel. 2x in de week standaard routine.
Nu vond ik dat al een beetje saai.. te weinig en te gewoon. Maar na vanalles van mijn kant te hebben geopperd en geprobeerd zit er van zijn kant gewoon niet meer in en heb ik me daarbij neergelegd.
Maar nu... ik sta langer droog dan mn vrijgezelle vriendinnen. 8 weken vind ik niet normaal. Hij wil wel dat ik hem pijp, vind het ook leuk om te doen en te zien dat hij geniet maar er komt niks terug! En telkens zegt hij dan ag sorry schat... tja is wel goed ofzo maar come on 8 weken? Helemaal niks? Terwijl het goed gaat tussen ons. ik snap het niet en hij wil dus wel liefst elke dag of 2x op een dag gepijpt worden. praten word hem niet want dat vind ie dan genant en dan mag ik helemaal niet meer aan m komen..
Wie weet waar dit aan kan ligge? Ben ik niet meer mooi of doe ik niet genoeg mn best?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |