Ben je dan een loser.quote:
Je ziet je eigen fout niet eens.quote:
Sex of geen sex, niet een beetje. Hij wil iets van jouw jij wil iets van hem. Waarom ga jij altijd eerst over de brug als je weet dat hij daarna afhaakt?quote:Op maandag 2 maart 2015 01:59 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ook nog een serieuze reactie wat ik kan doen zodat ie weer seks met me wil?
Wat voor een vent heb jijquote:Op maandag 2 maart 2015 01:59 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ook nog een serieuze reactie wat ik kan doen zodat ie weer seks met me wil?
Nee, jezelf meermaals aanbieden op een internetforum aan een wildvreemde "vrouw" laat vermoeden dat jij er wel uitziet?quote:Op maandag 2 maart 2015 02:07 schreef glexaeon het volgende:
Misschien ziet TS er niet uit en wil meneer er gewoon niet in
Suc6 ermee meis, praten is the way to go is waarschijnlijk het beste advies dat je hier zult krijgenquote:Op maandag 2 maart 2015 02:12 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ik ben geen supermodel ofzo dat weet ik ook wel maargoed hij ook niet en ik vind mezelf in elk geval niet über lelijk of zoals eerder genoemd een trol![]()
En tja als ik hem niet pijp gebeurd er helemaal niks en naja ik vind het zelf ook wel lekker om te doen en heb dan toch stiekem de hoop dat er dan toch ook meer gebeurd
Ik moet zo over 3:45 uur er uitquote:Op maandag 2 maart 2015 02:12 schreef glexaeon het volgende:
Gaan we nu allemaal haten op mij :'c
Moet er morgen uit om 6 dus chaw
Eerste goede reactie in dit topic.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:30 schreef pietjepuk38 het volgende:
Het probleem is niet de seks. Hij is gewoon niet erg geinteresseerd in je. Jullie relatie heeft een probleem en dat komt tot uiting in de seks.
Ik ken het gevoel. In mijn relatie heb ik ook te maken met een verschil in sexuele behoefte. Mijn behoeftes zijn groter dan die van mijn partner. Dat geeft - in alle opzichte - spanningen...quote:Op maandag 2 maart 2015 01:21 schreef Elisabeth92 het volgende:
Goed ik en mijn vriend zijn een kleine 2 jaar samen. Grote ups en downs maar de seks was altijd vrij stabiel. 2x in de week standaard routine.
Nu vond ik dat al een beetje saai.. te weinig en te gewoon. Maar na vanalles van mijn kant te hebben geopperd en geprobeerd zit er van zijn kant gewoon niet meer in en heb ik me daarbij neergelegd.
Maar nu... ik sta langer droog dan mn vrijgezelle vriendinnen. 8 weken vind ik niet normaal. Hij wil wel dat ik hem pijp, vind het ook leuk om te doen en te zien dat hij geniet maar er komt niks terug! En telkens zegt hij dan ag sorry schat... tja is wel goed ofzo maar come on 8 weken? Helemaal niks? Terwijl het goed gaat tussen ons. ik snap het niet en hij wil dus wel liefst elke dag of 2x op een dag gepijpt worden. praten word hem niet want dat vind ie dan genant en dan mag ik helemaal niet meer aan m komen..
Wie weet waar dit aan kan ligge? Ben ik niet meer mooi of doe ik niet genoeg mn best?
Ze hebben al 8 weken geen seks (op pijpen na). Opgeilen lijkt mij hier de oplossing niet. Het is tijd voor een serieus gesprek. Als de partner van TS hier niet over wil praten moet hij misschien eerst nog volwassen worden ipv in een relatie gaan zitten.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:38 schreef bulldogking123 het volgende:
TS,
Maak m gek. Tease hem. Wind hem op en druk je boobs in z'n gezicht. Speel desnoods ff met jezelf en zorg dat hij dat ziet. Kus z'n nek, oorlellen en zoen hem hevig. Trek hem af maar laat hem niet niet komen en blijf dit uitstellen. Laat ff weten hoe het ging
Ook mee eens. TS moet wel weten waar ze voor staat.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze hebben al 8 weken geen seks (op pijpen na). Opgeilen lijkt mij hier de oplossing niet. Het is tijd voor een serieus gesprek. Als de partner van TS hier niet over wil praten moet hij misschien eerst nog volwassen worden ipv in een relatie gaan zitten.
Precies, ze had er toen al mee moeten stoppenquote:Op maandag 2 maart 2015 10:15 schreef happylife070 het volgende:
Ga dit topic eens lezen en vraag je af wat je nog te zoeken hebt bij hem
Koop een vibrator en duw hem in je poes terwijl jij hem pijpt.quote:Op maandag 2 maart 2015 01:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ergens heb ik dus gewoon spijt dat ik allemaal zo gemakkelijk over heb gedaan. Ik wil altijd wel dus voor hem is de spanning er dan af. Ik wil hem wel pijpen hij mag in mn mond komen ik slik het door. Anaal de hele rattemeteut ben ik wel voor in. En meneer wil alleen maar 1 nummertje waar die alleen zelf wat aan heeft en als het even kan en hij is bezopen nog terwijl hij southpark ligt te kijken ook.
Nou sorry dat gaat toch een miljoen bruggen te ver? T jeukt me gewoon tot in mn tenen haha
Maargoed miss moet ik dan maar doen alsof ik okk niet wil miss dat hij dan wel weer wil? Is dat iets?
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 01:40 schreef glexaeon het volgende:
Kom anders een keer langs dan help ik je gratis van alle problemen af, 2x per week 3x per week? zegt u het maar.
Groetjes, Tim(18), Noord-Brabandt
Wat een egoïst. Van mij kon hij de pot op.quote:Op maandag 2 maart 2015 01:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
En meneer wil alleen maar 1 nummertje waar die alleen zelf wat aan heeft en als het even kan en hij is bezopen nog terwijl hij southpark ligt te kijken ook.
Misschien moet je gewoon op zoek naar een vent die je wel kan verwennen en laat die egoistische lapzwans voor wat het is.quote:Op maandag 2 maart 2015 01:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ergens heb ik dus gewoon spijt dat ik allemaal zo gemakkelijk over heb gedaan. Ik wil altijd wel dus voor hem is de spanning er dan af. Ik wil hem wel pijpen hij mag in mn mond komen ik slik het door. Anaal de hele rattemeteut ben ik wel voor in. En meneer wil alleen maar 1 nummertje waar die alleen zelf wat aan heeft en als het even kan en hij is bezopen nog terwijl hij southpark ligt te kijken ook.
Nou sorry dat gaat toch een miljoen bruggen te ver? T jeukt me gewoon tot in mn tenen haha
Maargoed miss moet ik dan maar doen alsof ik okk niet wil miss dat hij dan wel weer wil? Is dat iets?
Meid je bent nog jong zat schuif deze klaploper aan de kant en zoek een echte vent.quote:Op maandag 2 maart 2015 01:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Tja dat zal je toch echt met hem en eventueel een extern persoon zoals een seksuoloog, moeten bespreken. Wat kunnen wij er aan doen dan?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:51 schreef Elisabeth92 het volgende:
Tja hoe kom je erachter of hij echt homoseksueel is? Dat lijkt me iets waar hij zelf achter moet komen. In zijn doen en laten is het echt een man man weet je wel... het "we hebben een serieus gesprek maar er komt een stel tieten of lange benen langs dus ik hoor je ff niet meer" type. :p kan gespeeld zijn natuurlijk maargoed ik denk het tot nu toe nog niet.
En bij hem weggaan tja... we hebben wel voor hetere vuren gestaan en het gaat verder goed tussen ons. Om dan om de seks bij hem weg te gaan vind ik ook weer zo wat... :p
Andere kant voel me steeds meer getrouwd vrouwtje van jaartje of 60 worden haha
Zou graag iets weten wat ik kan doen om hem er weer zin in te laten krijgen
Dit FOK!-advies is echt zo kort door de bocht altijd. Oh het gaat slecht met dit of dat.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Meid je bent nog jong zat schuif deze klaploper aan de kant en zoek een echte vent.
Als je nou eerst eens stopt met hem te pijpen als hij dat wil?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:51 schreef Elisabeth92 het volgende:
En bij hem weggaan tja... we hebben wel voor hetere vuren gestaan en het gaat verder goed tussen ons. Om dan om de seks bij hem weg te gaan vind ik ook weer zo wat... :p
Zou graag iets weten wat ik kan doen om hem er weer zin in te laten krijgen
Seks is belangrijk in een relatie, en voor jou ook anders open je zo'n topic niet. Als de seks kut gaat dan loopt je relatie niet lekker. En je wilt je toch niet als een 60 jaar oud vrouwtje voelen??quote:Op maandag 2 maart 2015 15:51 schreef Elisabeth92 het volgende:
Andere kant voel me steeds meer getrouwd vrouwtje van jaartje of 60 worden haha
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:07 schreef Elisabeth92 het volgende:
Praten is dus niet echt een optie want dan voelt ie zich wat gekrenkt in zn mannelijkheid lijkt het omdat ik dan uitspreek dat ik wat tekort kom. En dan gaat hij ermee om door afstand te nemen en boos te worden.
Je bent pas 22, serieus stop met hem pijpen en laat hem maar merken wat het is om tekort te komen en als je bij hem wilt blijven ondanks dat het een egoistist is: Veel plezier met de rest van je leven tekort komen.quote:Ik ben dus 22 en ik ga gewoon niet bij hem weg omdat ik op seksgebied tekort kom er moet toch een manier zijn om er samen uit te komen... dat ik daarvoor hoofdzakelijk moet zorgen neem ik dan wel op de koop toe
Tja als jij jezelf niet serieus neemt, gaat hij dat ook niet doen. Cijfer jezelf vooral weg in jullie relatie en hoop dat het vanzelf goed komt. Jij hebt het er steeds over wat jij moet doen zodat het goed gaat komen. Ik kan je wel vertellen dat jij niet zoveel hoeft te doen, maar dat die vriend van je eens normaal moet gaan functioneren en communiceren en als hij echt van je houdt, zou dat ook geen probleem voor hem moeten zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:07 schreef Elisabeth92 het volgende:
Praten is dus niet echt een optie want dan voelt ie zich wat gekrenkt in zn mannelijkheid lijkt het omdat ik dan uitspreek dat ik wat tekort kom. En dan gaat hij ermee om door afstand te nemen en boos te worden.
Ik ben dus 22 en ik ga gewoon niet bij hem weg omdat ik op seksgebied tekort kom er moet toch een manier zijn om er samen uit te komen... dat ik daarvoor hoofdzakelijk moet zorgen neem ik dan wel op de koop toe
Je hoeft ook niet bij hem weg om de seks, maar jullie relatie is gewoon kut en het boeit hem allemaal niet meer wat jij doet.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:07 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ik ben dus 22 en ik ga gewoon niet bij hem weg omdat ik op seksgebied tekort kom er moet toch een manier zijn om er samen uit te komen... dat ik daarvoor hoofdzakelijk moet zorgen neem ik dan wel op de koop toe
Praten is geen optie omdat het blijkbaar GEEN kerel is.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:07 schreef Elisabeth92 het volgende:
trek een leuk sexy pakje aan, begin hem te pijpen en op te geilen, daarna stoppen en dan met jezelf spelen voor zijn neus, als hij dan nog niet opgewonden wordt weet ik het ook niet meer. of heel brutaal... ga gewoon boven op zijn lul zitten en bereid hem, dan gaat hij vanzelf wel met je meequote:Op maandag 2 maart 2015 01:27 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ik weet het wel en probeer ook te praten met hem maar hij vind praten over seks vervelend en genant en dan is hij er weer voor een paar weken helemaal klaar mee
Zoiets ja..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:01 schreef elisine het volgende:
[..]
trek een leuk sexy pakje aan, begin hem te pijpen en op te geilen, daarna stoppen en dan met jezelf spelen voor zijn neus, als hij dan nog niet opgewonden wordt weet ik het ook niet meer. of heel brutaal... ga gewoon boven op zijn lul zitten en bereid hem, dan gaat hij vanzelf wel met je mee
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:01 schreef elisine het volgende:
ga gewoon boven op zijn lul zitten en bereid hem
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:41 schreef elisine het volgende:
die biefstuk berijden en in de watten leggen kan tussendoor
dit had niets te maken met die biefstuk en blowjob dag.quote:
verkrachten bedoel jequote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:20 schreef elisine het volgende:
[..]
dit had niets te maken met die biefstuk en blowjob dag.
maar het was geen grapje. als hij een stijve heeft dan veraad zijn lul hem dat hij wel zin heeft. en het is der vriend, dan is het toch niet gek dat je op je vriend zijn erectie gaat zitten?
Das nou ook weer gelijk overdreven. Als zei op hem gaat zitten en hij echt niet wilt dan merkt ze dat wel hoor.quote:
Je kan niet zonder expliciete toestemming op iemands lul gaan zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:24 schreef jongstelletje het volgende:
[..]
Das nou ook weer gelijk overdreven. Als zei op hem gaat zitten en hij echt niet wilt dan merkt ze dat wel hoor.
als een man opgewonden is en wel gepijpt wil worden waarom zou hij dan geen sex willen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan niet zonder expliciete toestemming op iemands lul gaan zitten
opwinding staat niet gelijk aan.seks willenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:26 schreef elisine het volgende:
[..]
als een man opgewonden is en wel gepijpt wil worden waarom zou hij dan geen sex willen?
volgens mij snap je het dan niet helemaal...het is niet IEMAND maar haar vriend.....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan niet zonder expliciete toestemming op iemands lul gaan zitten
verkrachting binnen relatie is een onderschat probleemquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:27 schreef jongstelletje het volgende:
[..]
volgens mij snap je het dan niet helemaal...het is niet IEMAND maar haar vriend.....
Het is te laat voor zo'n onzin reactie...dat is totaal niet aan de orde pff.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verkrachting binnen relatie is een onderschat probleem
als je in een normale relatie verkeerd hoor je gewoon zin te hebben in sex als je gezogen word door je vriendin. en ik hoef echt niet aan mijn vriend te vragen of zijn lul in me mag als ik hem pijp. het heet niet voor niets VOORSPEL. ja af en toe alleen een blowjob okee, maar gun je meisje ook wat genot andes gaan ze idd overwegen om hun EIGEN vriend te verkrachten. en als hij dat erg vind is er serieus iets niet goed in de relatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verkrachting binnen relatie is een onderschat probleem
Als hij aangeeft geen seks te willen en je vindt dat de vriendin gewoon erop moet gaan zitten Is dit wel degelijk het gevalquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:30 schreef jongstelletje het volgende:
[..]
Het is te laat voor zo'n onzin reactie...dat is totaal niet aan de orde pff.
jaa naja ik heb het nog nooit meegemaakt dat een man zich letterlijk verkracht voelde omdat hij (als hij eerst niet geil was) uiteindelijk toch opgewonden werd en er in mee ging.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als hij aangeeft geen seks te willen en je vindt dat de vriendin gewoon erop moet gaan zitten Is dit wel degelijk het geval
ja nouja dan weet je wel waar je staat toch als dat gebeurd, en dan kan je boos worden en vragen waarom hij nooit meer zin heeft in sex en dat alles van jou kant moet komen, misschien dat hij dan wel wat uitleg geeft en zo niet moet je misschien overwegen het uit te maken, en dat ook aan hem vertellen, als hij niets losslaat en niets terug geeft en niet toegeeft, wat heeft jullie relatie dan verder nog voor stand?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:39 schreef Elisabeth92 het volgende:
Tja fijne lijn ertussen inderdaad maargoed het is natuurlijk niet van plop en erin neem aan dat als ik er dan op wil en hij wil dat niet hebben dat hij me gauw genoeg van bed flikkert... dat zou dan wel echt het toppunt van afwijzing zijn maargoed sta nergens meer versteld van haha
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:45 schreef elisine het volgende:
[..]
ja nouja dan weet je wel waar je staat toch als dat gebeurd, en dan kan je boos worden en vragen waarom hij nooit meer zin heeft in sex en dat alles van jou kant moet komen, misschien dat hij dan wel wat uitleg geeft en zo niet moet je misschien overwegen het uit te maken, en dat ook aan hem vertellen, als hij niets losslaat en niets terug geeft en niet toegeeft, wat heeft jullie relatie dan verder nog voor stand?
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:45 schreef elisine het volgende:
[..]
ja nouja dan weet je wel waar je staat toch als dat gebeurd, en dan kan je boos worden en vragen waarom hij nooit meer zin heeft in sex en dat alles van jou kant moet komen, misschien dat hij dan wel wat uitleg geeft en zo niet moet je misschien overwegen het uit te maken, en dat ook aan hem vertellen, als hij niets losslaat en niets terug geeft en niet toegeeft, wat heeft jullie relatie dan verder nog voor stand?
haha nee die waar we het nu over hebben wil nog nie eens 1x per maand blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:47 schreef Trebo het volgende:
Een vent die niet de hele dag wil neuken.. ik snap er niks van
Dit dus... waarom kiest een man voor pijpen boven seks? ik zou het ook niet bij alleen oraal willen houden. Liefst alles erop en eraan en overal en altijd haha maja dat ben ik dus en hij nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:42 schreef elisine het volgende:
[..]
jaa naja ik heb het nog nooit meegemaakt dat een man zich letterlijk verkracht voelde omdat hij (als hij eerst niet geil was) uiteindelijk toch opgewonden werd en er in mee ging.
en misschien ligt het aan mij maar als ik gebeft word zou ik het echt niet alleen bij beffen willen houden, nooit. dus waarom zou een man pijpen altijd boven sex kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |