Dat leek mij ook...quote:Op maandag 2 maart 2015 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh ik vond het juist lijken alsof Geert en Ada met tranen in hun ogen Hetty uitzwaaiden
Ja maar ik lees hier dat Ada met tas en autosleutels in haar hand stond....Kunnen we dat fragment nog ergens terug zien?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 15:59 schreef A_Fortiori het volgende:
Geert kiest voor Hetty.
Ada heeft haar autosleutels in de hand en haar tas om.
Lijkt me duidelijk
Dit lijkt me nou precies de bedoeling van de Geertcliffhanger.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh ik vond het juist lijken alsof Geert en Ada met tranen in hun ogen Hetty uitzwaaiden
Uitzendinggemist, hè.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ja maar ik lees hier dat Ada met tas en autosleutels in haar hand stond....Kunnen we dat fragment nog ergens terug zien?
Yep, net nog even 2 keer dat stukje gekeken, denk inderdaad dat Ada weg gaat, Geert lijkt afscheid te nemen van Ada, Hetty zit nog op de bank..quote:Op maandag 2 maart 2015 21:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Uitzendinggemist, hè.
http://www.npo.nl/boer-zoekt-vrouw/01-03-2015/KN_1667437
50:20
Haha ja en een jas! Maar Hetty zit aan Ada's haar zo van; Nou meid wat jammer voor je....quote:Op maandag 2 maart 2015 21:06 schreef Arcee het volgende:
Hoewel het ook wel lijkt of Hetty een tas om heeft.
Leuke vrouw toch? Kapsel vind ik haar wel staan eigenlijk al ben ik persoonlijk wel meer van lang haarquote:Op maandag 2 maart 2015 18:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Een van de afvallers, Leo heeft best een leuke vrouw gescoord. Wel een pittig kapsel, maar lang niet gek
http://boerzoektvrouw.kro(...)ras/17_leo_date_door
Wat een gezeur over dat kapsel. Over het kapsel van Leo hoor ik niemand..quote:Op maandag 2 maart 2015 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Leuke vrouw toch? Kapsel vind ik haar wel staan eigenlijk al ben ik persoonlijk wel meer van lang haar
quote:Op maandag 2 maart 2015 21:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Wat een gezeur over dat kapsel. Over het kapsel van Leo hoor ik niemand..
Het zegt allemaal nog weinig.... als ik een heel eind moet rijden dan doe ik dat ook niet met een jas aan, kleine eindjes liever ook niet trouwens.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:20 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-Geert-gelekt.dhtml
Waarom zou Ada haar handtas meenemen om Hetty uit te zwaaien?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:40 schreef Teslynd het volgende:
Op de foto's van het AD ziet het eruit alsof Geert en Ada samen staan uit te zwaaien.
Ja zo zaten wij dus gisteren ook.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:45 schreef lily het volgende:
Hehe, ik bekeek net die foto's, en dacht...Ja, het wordt dus Ada. Klaar als een klontje.
Mijn echtgenoot bekijkt ze en zegt; het wordt dus Hetty.
Die kerel lult als een wijf en vice versaquote:Op maandag 2 maart 2015 21:20 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-Geert-gelekt.dhtml
Juist.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:06 schreef Arcee het volgende:
Hoewel het ook wel lijkt of Hetty een tas om heeft.
Maar Hetty weet het al lijkt me wanneer hij het in huis aan Ada vertelt. Gezien hoe ontspannen Hetty erbij zit lijkt me dat zij al weet dat Geert voor haar heeft gekozen.
quote:
Ja dat allebeiquote:
Je ziet Geert duidelijk over de kont van Hetty wrijven.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:50 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Juist.
Als je niet de uitverkorene bent, zit je daar niet ontspannen op de bank,
Ik dacht altijd dat het Ada zou worden, maar door Hetty op de bank, de sleutels in de hand van Ada en haar handtas om, weet ik zeker dat Geert voor Hetty heeft gekozen.
Dan neemt ie die vrouwen wel te grazen!quote:Op maandag 2 maart 2015 10:18 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Eerder voor mijn gevoel wat hier net ook al gezegd is, totaal niet op zijn gemak met camera's erbij.. Ik denk dat ie heel anders is 'in het wild'.
Wat ging bij Tom netzo?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:50 schreef Loekie1 het volgende:
Geert heeft eerst aan Hetty verteld dat zij het niet wordt, daarom zit die zo rustig op de bank. Ada krijgt daarna te horen dat zij gekozen is. Lijkt me logisch, zo ging het bij Tom ook.
Maar dan precies andersom dan hoe het bij Tom ging.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:50 schreef Loekie1 het volgende:
Geert heeft eerst aan Hetty verteld dat zij het niet wordt, daarom zit die zo rustig op de bank. Ada krijgt daarna te horen dat zij gekozen is. Lijkt me logisch, zo ging het bij Tom ook.
Zou ook een betere match zijn. Ada lijkt me veel te druk voor Geert, die is immers van zichzelf al zo'n drukke baas.quote:
of juist Adaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:51 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij zegt Geert tegen Ada: "Ik kon het niet langer voor me houden, ik heb mijn keuze gemaakt". Dus ik denk dat hij Hetty heeft gekozen.
Ik niet. Kandidaten boeien me dit seizoen nauwelijks.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:25 schreef Andromache het volgende:
Het is toch knap van de montage dit seizoen: iedereen zit op het puntje van zijn stoel.
Iedereen, behalve alors en ander kijkers die kijken terwijl ze er geen reet aanvinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik niet. Kandidaten boeien me dit seizoen nauwelijks.
Alleen wat betreft keuzemoment (en puntje van de stoel...neuh).quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:25 schreef Andromache het volgende:
Het is toch knap van de montage dit seizoen: iedereen zit op het puntje van zijn stoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |