SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
TV / Boer Zoekt Vrouw #165 Terugblik
TV / Boer Zoekt Vrouw #166 Terugblik. Met schijtlollige quiz!
TV / Boer Zoekt Vrouw #167 Lekker fröbelen
TV / Boer Zoekt Vrouw #168 1808 brieven
TV / Boer Zoekt Vrouw #169 Bertie is Vinzzent
TV / Boer Zoekt Vrouw #170 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #171 Speeddaten
TV / Boer Zoekt Vrouw #172 Hopeloze (kerk)geiten
TV / Boer Zoekt Vrouw #173 De loterij winnen
TV / Boer Zoekt Vrouw #174 Zwemmen met koeien
TV / Boer Zoekt Vrouw #175 Jan in het circus
TV / Boer Zoekt Vrouw #176 Theo Koeman voor de koal
TV / Boer Zoekt Vrouw #177 Op naar de logeerweek
TV / Boer Zoekt Vrouw #178 Geile Geert.
TV / Boer Zoekt Vrouw #179 camera adds 10 pounds
TV / Boer Zoekt Vrouw #180 Vaginatarisch
TV / Boer Zoekt Vrouw #181 Geile Groningse Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #182 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #183 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #184 Lotte is de leukste
TV / Boer Zoekt Vrouw #185 Een potje thee
TV / Boer Zoekt Vrouw #186 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #187 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #188 Fifty shades of Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #189 Met worst en eitjes
watquote:Op zondag 1 maart 2015 20:50 schreef Starlie het volgende:
Jammer dat we al weten dat het met Rimke ook niets geworden is.![]()
Nancy kleedt niet echt lekker af in een overalpakding.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
nopequote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Die softe stem van Theo. HUUUUUU."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
En elke keer stelt hij zich weer niet open.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Sjaal maakt het afquote:Op zondag 1 maart 2015 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Nancy kleedt niet echt lekker af in een overalpakding.![]()
![]()
Goeden bron.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:52 schreef alors het volgende:
Ik had al via via opgevangen dat het Rimke was geworden![]()
VUURTOREN
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lijntje met Jan Uriot?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:52 schreef alors het volgende:
Ik had al via via opgevangen dat het Rimke was geworden"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Schoorstenen troostenquote:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Als die stille (autistische(?)) boer van een paar seizoenen geleden aan een vrouw kan komen dan heb ik ook al het vertrouwen in Theo.![]()
Marieke is net een meisje van 16.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nancy treurt, Parijs is nog ver.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
FTFYquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Wietse?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:53 schreef Yaku het volgende:
Als die stille (autistische(?)) boer van een paar seizoenen geleden aan een vrouw kan komen dan heb ik ook al het vertrouwen in Theo.![]()
Ik rook niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Theo heeft gewoon pech. Hij is minder stom dan Tom.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:53 schreef Yaku het volgende:
Wat een moeilijk meisje, die Marieke."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marieke praat als een studente psychologie.
Denken alles te kunnen duiden maar ondertussen koekoek.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Nu ziet ze er weer uit als een spook."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Is ook niet de functie van dat kledingstuk - ze loopt niet in de kalverstraat of zo...quote:Op zondag 1 maart 2015 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Nancy kleedt niet echt lekker af in een overalpakding.![]()
Met haar eerste of tweede wordenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
ja dat is het idd! En ze is een beetje freaky...![]()
![]()
Rianne is echt volwassener.
Maar de klik is er met Marieke.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Tom woont in Noord-Holland, dat wordt lastig, tenzij we elk aan een kant van de Afsluitdijk zouden wonen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alors woont in Friesland. Waarschijnlijk is die vent haar buurman.know'm sayin?
word? word.![]()
Wytse!! 2009 was beste seizoen met den Peter en ons Hanneke.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:53 schreef Yaku het volgende:
Als die stille (autistische(?)) boer van een paar seizoenen geleden aan een vrouw kan komen dan heb ik ook al het vertrouwen in Theo.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
De klik met Rianne, de vonk met Mariekequote:Op zondag 1 maart 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Rianne is echt volwassener.
Maar de klik is er met Marieke.![]()
![]()
Wat heeft yvonne met der buik en tieten gedaan?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nou en of. + Jos met zijn banaan.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:55 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wytse!! 2009 was beste seizoen met den Peter en ons Hanneke.![]()
![]()
Vlinders voor Marieke.
De klik voor lange termijn met Rianne.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:55 schreef Starlie het volgende:
Ik zal van verbazing van de bank vallen als hij voor Rianne gaat!![]()
Al die appeltaart...quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Aanraken deed hij met Marieke..."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat heeft yvonne met der buik en tieten gedaan?quote:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Bumpertje voor Yvon.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hij gaat voor Marieke. Rianne kan echt niet ondeugend kijken volgens mij.Your beauty never ever scared me.![]()
heb je tapijt, dat zal de val dempen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:55 schreef Starlie het volgende:
Ik zal van verbazing van de bank vallen als hij voor Rianne gaat!![]()
Die schijnt overigens irl veel vlotter te zijn dan hij overkwam bij BZV. Ze zijn nog steeds samen en hebben een kindje, wel leukquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:56 schreef Eerin het volgende:
Ik vind Rianne een beetje zo'n dominatrix, doodeng.![]()
Ja dat is het verdomme toch ook gewoon? Heel Nederland kijkt, oordeelt, etcquote:
En dan ook nog naar huis gestuurd worden?
Als ik mee zou doen en ik zou die boer niet zien zitten zou ik verdorie nog niet naar huis gaan maar alles op alles zetten om te winnen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Rianne kijkt hem juist steeds aan als ik ben zwaar verliefd.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Een rilling op mijn rug kreeg ik juist wel soms."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
WAAAAAAAAAAAAAAAAT?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
WAT?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Montage![]()
![]()
Whut????"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
WTF![]()
![]()
Ik krijg ook de rillingen op mn rug van Rianne."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
dat zijn ze al Renequote:Op zondag 1 maart 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
Mooi, diegene die nu afvalt is dus weer single?![]()
Hah, hij gaat dus toch voor de klik en lange termijn, en niet het kleine vonkje.
Jan heeft het goed gedaan
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:57 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg ook de rillingen op mn rug van Rianne.Your beauty never ever scared me.![]()
Hier krijg ik dus een rilling van!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:57 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg ook de rillingen op mn rug van Rianne.And I am a weapon of massive consumption
Hebben we bij een saai seizoen toch nog een mini verrassing
Yvonne gaat de tranen eruit proberen te trekken."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!
Ja ik loop achter verdommeHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
jaaaaaa, ik gun dit Rianne ZO!== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
![]()
Wat leuk, ik vind zowel Jan als Rianne tof.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hmm ja hij houdt van schapen dus misschien had ik deze keuze meer aan moeten zien komen...quote:He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Die marieke is nog niet weg of de tong gaat er al in
Ah daar is de puber Marieke weer.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk, ik vind zowel Jan als Rianne tof.![]()
oh jee, Marieke gaat flippen nuThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Rianne flapuit? Nee meid dat ben jij. Rianne is volwassen, jij was wanhopig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Marieke weer met een freak momentje.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Marieke, kap ermee. Het moet klikken domme kut.
Je verkoopt niks.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Marieke moet nog volwassen worden.And I am a weapon of massive consumption
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Rianne flapuit? Nee meid dat ben jij. Rianne is volwassen, jij was wanhopig.![]()
![]()
ik vind Rianne een mooie vrouw.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Heeft Marieke en tattoo?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:59 schreef Starlie het volgende:
Jan heeft vast die tattoo gezien van Marieke
Gadverdamme.![]()
![]()
Ze heeft zich niet goed opengemaakt!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Wat was dat?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:59 schreef Starlie het volgende:
Jan heeft vast die tattoo gezien van Marieke![]()
Wacht maar tot ze een paar uur verder zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die marieke is nog niet weg of de tong gaat er al in"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ja dat ja! Na vorige week dacht ik echt echt echt marieke.quote:
Maar ik vind alletwee deze meiden eigenlijk stom...Kwak![]()
Te veel details.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze een paar uur verder zijn.![]()
Rianne is gewoon niet aantrekkelijk, maar die Marieke is ook gewoon een beetje moeilijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze zocht zeeeeeeeeekerheid.quote:
Straks gaat ze nog krassen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nou, dat was een afknapper.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Een vies grote van een draak over haar hele bovenbeen.
Terechte keuze dus.![]()
Ik ben haar ook mooi gaan vinden. Ik ben echt zo blij voor Jan en Rianne. Had het na vorige week helemaaaaaal niet verwacht, maar nog altijd gehoopt!quote:
My salvation lies in your love..![]()
JUICHEN.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
dit is een grapje tochquote:Op zondag 1 maart 2015 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Een vies grote van een draak over haar hele bovenbeen.![]()
Ik denk dat deze de grootste kans van slagen hebben en ik hoop het ook voor ze. Jan was wel een van de leukste spontane boeren
Oh, wie was die buddhatatoo ook alweer, of was dat 1 van die potten?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik heb echt een heel ranzig mental image van hun twee dat ze met van die open monden staan te tongen, als twee pubers. Gatver.![]()
Over 20 jaar,
'Kijk zoon, daar liep ik met mama naar binnen en daar werd jij gemaakt.'
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Inderdaad. En na wat Rianne is overkomen gun ik haar echt een top gozer.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat deze de grootste kans van slagen hebben en ik hoop het ook voor ze. Jan was wel een van de leukste spontane boeren![]()
Gaat Bertie vandaag nog een keuze maken? Of moeten we wachten tot volgende week.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik nu ook.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef Eerin het volgende:
Ik heb echt een heel ranzig mental image van hun twee dat ze met van die open monden staan te tongen, als twee pubers. Gatver.
Bedankt
Dat.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat het Esther wordt bij Bertie..
Katherine is te gezellig voor autist Bertie. Zij wil stilte.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bertie komt net als Annemarie en Aletta niet uit de verf voor de camera.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef matthijst het volgende:
Hahaha, Berrtie. Pleur toch op met dat wijf.![]()
Katherine is een oude versie van marieke.
Esther blijft eng.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat denk ik ook.quote:But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Eens.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad. En na wat Rianne is overkomen gun ik haar echt een top gozer.know'm sayin?
word? word.![]()
Diegene die afvalt bij Bertie is de winnaar.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Oh dat heb ik gemist *pakt popcorn* vertel!quote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad. En na wat Rianne is overkomen gun ik haar echt een top gozer.Kwak![]()
Oke dit gaat te lullig zijn om te zeggen maar het verbaast me te erg... Hoe kun je Rianne nou knap vinden? Serieus, de mensen die nu zitten van 'ja ik ben haar wel knap gaan vinden': Benoem iets wat knap is dan?He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Katherine, Bertie heeft mazzel dat ze weinig praat, want ik word gillend gek van die kutstem
Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef Starlie het volgende:
Bertie gaat vast voor Esther, Katherine is te aanhankelijk. Beter kiest ze geen van beide![]()
Verloofde verongeluktquote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist *pakt popcorn* vertel!![]()
Marieke is wel knap?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
Oke dit gaat te lullig zijn om te zeggen maar het verbaast me te erg... Hoe kun je Rianne nou knap vinden? Serieus, de mensen die nu zitten van 'ja ik ben haar wel knap gaan vinden': Benoem iets wat knap is dan?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Als Esther nog meer afvalt heeft ze anorexiaquote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Diegene die afvalt bij Bertie is de winnaar.¯_(ツ)_/¯![]()
"Komt niet vaak voor, dat je 4+ miljoen mensen je ouders nog hebben gezien ongeveer 5 minuten voordat jij gemaakt werd."quote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Over 20 jaar,
'Kijk zoon, daar liep ik met mama naar binnen en daar werd jij gemaakt.'![]()
Wat is Rianne overkomen?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad. En na wat Rianne is overkomen gun ik haar echt een top gozer.
En wie is Rianne ook alweer? Diegene met die tattoo of diegene die mocht blijven?![]()
Is er tenminste nog iets spannend daar."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dat zeg ik niet, maar 'knapper dan Marieke' is natuurlijk niet het zelfde als 'Rianne is knap'quote:He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Rianne blijft, verloofde verongeluktquote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is Rianne overkomen?
En wie is Rianne ook alweer? Diegene met die tattoo of diegene die mocht blijven?![]()
Haar verloofde is verongelukt.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is Rianne overkomen?
En wie is Rianne ook alweer? Diegene met die tattoo of diegene die mocht blijven?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Haar verloofde is paar maanden voor hun huwelijk verongelukt.quote:Die mocht blijvenquote:En wie is Rianne ook alweer? Diegene met die tattoo of diegene die mocht blijven?![]()
Ze is echt niet lelijk ofzo, maar die stem en houding kanp ik volledig op af.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
Oke dit gaat te lullig zijn om te zeggen maar het verbaast me te erg... Hoe kun je Rianne nou knap vinden? Serieus, de mensen die nu zitten van 'ja ik ben haar wel knap gaan vinden': Benoem iets wat knap is dan?A mind with a heart of it's own![]()
Bertie stuurt ze allebei weg, mag niet, per boer moet er 1 weg. Geert wordt de held van de dag door er 2 te kiezen om zo de balans te herstellen.![]()
Los daarvan vind ik Rianne ook echt niet knapper dan Marieke, maar goedHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Haar gezicht? Ik zeg maar wat hoor..quote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
Oke dit gaat te lullig zijn om te zeggen maar het verbaast me te erg... Hoe kun je Rianne nou knap vinden? Serieus, de mensen die nu zitten van 'ja ik ben haar wel knap gaan vinden': Benoem iets wat knap is dan?
Schoonheid is subjectief, ik vind haar wel knap. Mooie lach, stralende ogen.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Doutzen Kroes is knap.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar 'knapper dan Marieke' is natuurlijk niet het zelfde als 'Rianne is knap'
Rianne zag er haske goed uit met haar haar los. Echt wel aantrekkelijk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2015 21:03 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Rianne blijft, verloofde verongeluktAwh.quote:
dan hoop ik dat ze erg gelukkig wordt.![]()
![]()
Alsof iedereen jou knap of lelijk vindtquote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
Oke dit gaat te lullig zijn om te zeggen maar het verbaast me te erg... Hoe kun je Rianne nou knap vinden? Serieus, de mensen die nu zitten van 'ja ik ben haar wel knap gaan vinden': Benoem iets wat knap is dan?¯_(ツ)_/¯![]()
Esther![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Esther wil gewoon een keer een spleet likken in der leven.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dan weet je ieder geval wel dat Jan verliefd is. Want anders krijg je dat je strot toch niet uit.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
Oke dit gaat te lullig zijn om te zeggen maar het verbaast me te erg... Hoe kun je Rianne nou knap vinden? Serieus, de mensen die nu zitten van 'ja ik ben haar wel knap gaan vinden': Benoem iets wat knap is dan?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Haar paardengebit?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
Oke dit gaat te lullig zijn om te zeggen maar het verbaast me te erg... Hoe kun je Rianne nou knap vinden? Serieus, de mensen die nu zitten van 'ja ik ben haar wel knap gaan vinden': Benoem iets wat knap is dan?![]()
![]()
Esther mag van mij wel een hele harde klap in dr nek. Wat een klote persoon lijkt me dat, vreselijk.![]()
Juist als ze lacht wil ik achter de bank kruipenquote:Op zondag 1 maart 2015 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haar gezicht? Ik zeg maar wat hoor..
Schoonheid is subjectief, ik vind haar wel knap. Mooie lach, stralende ogen.
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Mani en ik gaan lekker in de kroeg doorzakken met Bertie. Dat kan ze wel denk ik."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 21:04 schreef roos85 het volgende:
Ik weet niet of ik Katherine nog een paar afleveringen trek hoor.![]()
die tankt iedereen onder de tafel.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:04 schreef marcodej het volgende:
Mani en ik gaan lekker in de kroeg doorzakken met Bertie. Dat kan ze wel denk ik.![]()
Ik heb daar een broertje dood aan.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat zeg ik toch ook nietquote:Echt, alle vrouwen steigeren meteen
Ik vraag me gewoon oprecht af wat er dan aan haar is dat je halverwege aflevering 4 opeens dacht 'oh ja, toch wel knap'He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
AkwardI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 21:04 schreef roos85 het volgende:
Ik weet niet of ik Katherine nog een paar afleveringen trek hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: