Is ook niet de functie van dat kledingstuk - ze loopt niet in de kalverstraat of zo...quote:Op zondag 1 maart 2015 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Nancy kleedt niet echt lekker af in een overalpakding.
Met haar eerste of tweede wordenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
ja dat is het idd! En ze is een beetje freaky...
Tom woont in Noord-Holland, dat wordt lastig, tenzij we elk aan een kant van de Afsluitdijk zouden wonen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alors woont in Friesland. Waarschijnlijk is die vent haar buurman.
Wytse!! 2009 was beste seizoen met den Peter en ons Hanneke.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:53 schreef Yaku het volgende:
Als die stille (autistische(?)) boer van een paar seizoenen geleden aan een vrouw kan komen dan heb ik ook al het vertrouwen in Theo.
De klik met Rianne, de vonk met Mariekequote:Op zondag 1 maart 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Rianne is echt volwassener.
Maar de klik is er met Marieke.
Nou en of. + Jos met zijn banaan.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:55 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wytse!! 2009 was beste seizoen met den Peter en ons Hanneke.
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:55 schreef Starlie het volgende:
Ik zal van verbazing van de bank vallen als hij voor Rianne gaat!
Al die appeltaart...quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat heeft yvonne met der buik en tieten gedaan?
quote:
heb je tapijt, dat zal de val dempen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:55 schreef Starlie het volgende:
Ik zal van verbazing van de bank vallen als hij voor Rianne gaat!
Die schijnt overigens irl veel vlotter te zijn dan hij overkwam bij BZV. Ze zijn nog steeds samen en hebben een kindje, wel leukquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:56 schreef Eerin het volgende:
Ik vind Rianne een beetje zo'n dominatrix, doodeng.
Ja dat is het verdomme toch ook gewoon? Heel Nederland kijkt, oordeelt, etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |