haha echt wel dusquote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch niet uit hun flamoes spuite
echt voor schut
lol weiss cmon sonquote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch niet uit hun flamoes spuite
echt voor schut
Zet dan een ff met je godpowers er wel een leuke chick in smeggiequote:Op zondag 1 maart 2015 21:03 schreef smegmanus het volgende:
Rustig jongens niet haten op mijn godpowers.
Ow, vervelend. Wat kan ik daaraan doen?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:04 schreef Weissman het volgende:
hey smegmanus
heb zelfs geen zin meer om jou uit te schelden man
zo dood is deze reeks
Stuur DM met pics van je kwarkfabriek dan.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zet dan een ff met je godpowers er wel een leuke chick in smeggie
opkankeren kankerlulquote:Op zondag 1 maart 2015 21:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow, vervelend. Wat kan ik daaraan doen?
zet dan die gymchick banner terug boven die plaatje kneusquote:Op zondag 1 maart 2015 21:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow, vervelend. Wat kan ik daaraan doen?
en waar is die fucking banner dan??quote:Op zondag 1 maart 2015 21:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Stuur DM met pics van je kwarkfabriek dan.
Neem haar mee naar onze date dan.quote:
Was te enthousiast. Laat mijquote:Op zondag 1 maart 2015 21:41 schreef JackieBrown het volgende:
"neem haar mij naar ons date"
very taal
moet binnekort weer cruise, totaal geen zin inquote:Op zondag 1 maart 2015 21:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
99% hier zit keihard aan de test en tren
dan gebeuren deze dingen
ga je anabolenkuurtje.nl?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
moet binnekort weer cruise, totaal geen zin in
geen ervaringquote:Op zondag 1 maart 2015 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga je anabolenkuurtje.nl?
goede ervaring mee
mfw anabolenreus serieus bestaatquote:Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geen ervaring
ben zelf vaste klant bij anabolenreus
kijk maar in hun gasteboek allemaal goede ervaringen
daar denkt sjon anders overquote:Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geen ervaring
ben zelf vaste klant bij anabolenreus
kijk maar in hun gasteboek allemaal goede ervaringen
quote:door anabolenreus zie ik er nu uit als een vergroeide hulk mijn hele rug is krom gebogen door dat ik door de anarbolen geen limiet kende tijdens het deadliften ook zaten er vervuilde naalden bij de bestelling waardoor ik nu hiv heb en al 10kg solide massa ben verloren ik koop nooit meer iets bij de anabolenreus
nee man als je de goede wegen weet ben je voor paar 100 klaarquote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef seto het volgende:
een serieuze kuur kost toch iets van 800 euro? of zit ik er nu compleet naast
de ultra summer cutter pro kost maar 380 euro.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef seto het volgende:
een serieuze kuur kost toch iets van 800 euro? of zit ik er nu compleet naast
is ms messy boos dan vriendquote:Op zondag 1 maart 2015 22:05 schreef Weissman het volgende:
Mss wel. Maar ik wou gewoon normaal afscheid nemen. Ben niet boos ofzo.
Nee en ik blijf wel.quote:
28 dagen van de maand wel, behalve in februariquote:
Oeh turkse sausquote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef Weissman het volgende:
ik zou msmessy wel keihard volknalle met die turkse saus
snap je
Aardig van jequote:Op zondag 1 maart 2015 22:10 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou ms messy wel squirt lesje geven snap je
Ik was mijn handen in onschuld. En knoflooksaus.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:13 schreef stinkie het volgende:
Gvd Jesse banner. Wie van jullie? Zeker die fatso's die we hier ineens hebben
Ik krijg die zooi anders niet in beeld, dus waar jij het dan fout doetquote:Op zondag 1 maart 2015 22:13 schreef stinkie het volgende:
Gvd Jesse banner. Wie van jullie? Zeker die fatso's die we hier ineens hebben
Haha niet echt knoflooksaus maar iets anders?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld. En knoflooksaus.
Je hebt gelijk. Bedoelde haagen dasz.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha niet echt knoflooksaus maar iets anders?
Oh, dus eigenlijk lik je je handen in onschuld?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bedoelde haagen dasz.
Als lassie.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk lik je je handen in onschuld?
rave -> leef ->24 zeefquote:
50mg zinc/dayquote:Op zondag 1 maart 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb echt ziekelijke last van bacne
hoe kom ik hiervan af?
ik heb weer een pittige crush op een enkeling.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
http://m.imgur.com/gallery/PyoYa
Allemaal winnaars.
Awesomequote:Op zondag 1 maart 2015 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Allemaal winnaars.
ik ben bijna door mijn potje ZMA heen maar dit heeft ook niet geholpenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:32 schreef Lightweight het volgende:
[..]
50mg zinc/day
http://nl.bodybuilding.com/store/now/zp.html?&_requestid=1315493
Bedank mij later maar.
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nog steeds beetje teleurgesteld dat je er niet was gister.
Nulty bleef met zijn vinger in de bal hangen, echt gelachen met die boiis
Maarja iemand die een gram tren zet moet je ook niet veroordelen op zijn emotionele uitspattingenquote:Op maandag 2 maart 2015 00:01 schreef VMSDKR het volgende:
Was zeker dope gister, alleen jammer dat het eerder afgelopen was dan gepland omdat jahr00n steeds zijn ballen tegen de ballen van andere mensen op de banen naast ons aangooide en "JA WAT, WAT IS ER DAN. BENADER MIJ KK ECTO'S." schreeuwde.
Voor de rest prima.
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Allemaal winnaars.
Oh god, je begint wel een beetje op een labiel tienermeisje te lijken.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik heb weer een pittige crush op een enkeling.
hehe. Ik crush sowieso echt mega snel. ben een sucker voor mooie vrouwen man. Plan altijd heel mn leven samen met de cutie die naast me zit in de trein of zo. Wou dat ik een eunuch was, G. No distractions.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh god, je begint wel een beetje op een labiel tienermeisje te lijken.
dramaandag hahahquote:Op maandag 2 maart 2015 08:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hee mattie, klaar voor 40 uur op kantoor?
partime crew checking inquote:Op maandag 2 maart 2015 08:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hee mattie, klaar voor 40 uur op kantoor?
Wajong crew checking inquote:
Als ik met 24 uurtjes per week weg zou komen zou ik het ook doen. Lekker man.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]parttime werken is echt voor vrouwen en homo's
Ja man, minder werken, meer tijd om te genieten, en toch kunnen rondkomen. Wat lomp om daarvoor te kiezenquote:Op maandag 2 maart 2015 10:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]parttime werken is echt voor vrouwen en homo's
Daar wil ik dan wel eens een rekenvoorbeeld van zien.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:50 schreef stinkie het volgende:
partime netto meer hebben dan fulltime - crew
dat ligt aan het uurloon, Henkquote:Op maandag 2 maart 2015 12:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel eens een rekenvoorbeeld van zien.
Kinderopvang vs verlofuren vs ouderschapsverlof vs partime-uren.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel eens een rekenvoorbeeld van zien.
genoeg, do not worryquote:
Oke de crux zit em in de kinderopvang natuurlijk wat een paar flinke duiten kost.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kinderopvang vs verlofuren vs ouderschapsverlof vs partime-uren.
Berekening zou je niks zeggen omdat ik ook bepaalde arbeidsvoorwaarden door moet rekenen belastingregels moet gebruiken.
Maar ik koop voor een x tarief extra verlofuren die ik dan per week opneem. Secundair wijzigt er niks omdat ik nog steeds fulltime in dienst ben. Dan een paar uur opvang minder en voila. Verlof kostte me 230/mnd, opvang iets meer als 400.
Ja die had ik ook al bedacht ik denk alleen niet dat stinkie ineens 20euro per uur krijgt van z'n werkgever omdat ie ipv 40 uur 28 uur is gaan werken.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
dat ligt aan het uurloon, Henk
stel Jan en Kees hebben allebei een verschillende baan.
Jan:
28uur per week. 20 euro per uur.
Kees:
40uur per week. 10 euro per uur.
Als ze beiden een week werken is het dus als volgt:
Jan, 28uur x 20euro = 560 euro per week.
Kees, 40uur x 10euro = 400 euro per week.
Jan verdient dus 160 euro meer per week! In minder tijd!!
snap je het zo een beetje? op de manier van Jan hoef je dus niet moeilijk veel uur te maken om hetzelfde of meer per tijdsdeel te verdienen.
Als er nog vragen zijn hoor ik ze wel!
kan gebeurenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al bedacht ik denk alleen niet dat stinkie ineens 20euro per uur krijgt van z'n werkgever omdat ie ipv 40 uur 28 uur is gaan werken.
hoe kom je hier zo snel aan uit welk boek komt ditquote:Op maandag 2 maart 2015 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
dat ligt aan het uurloon, Henk
stel Jan en Kees hebben allebei een verschillende baan.
Jan:
28uur per week. 20 euro per uur.
Kees:
40uur per week. 10 euro per uur.
Als ze beiden een week werken is het dus als volgt:
Jan, 28uur x 20euro = 560 euro per week.
Kees, 40uur x 10euro = 400 euro per week.
Jan verdient dus 160 euro meer per week! In minder tijd!!
snap je het zo een beetje? op de manier van Jan hoef je dus niet moeilijk veel uur te maken om hetzelfde of meer per tijdsdeel te verdienen.
Als er nog vragen zijn hoor ik ze wel!
is mooie plaatje tochquote:Op maandag 2 maart 2015 13:10 schreef kaasplankje het volgende:
hey no1 deze plaatje is beter vriend werd misselijk van die spinning klokov
ja dus toch, ik had al het idee zoiets gelezen te hebbenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
alsof je niet gelurkt hebt. Ben weer single, maat.
Ben linksquote:Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
plak zit alleen op ze rechterhand snappen jullie hahahaha
wanneer kan je? Ik kan elke dag van de week tegenwoordig..quote:Op maandag 2 maart 2015 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kop op maatje, ik ken je struggles, kom keertje stappen in Haarlem, veel mooie vrouwen hier
SP!!!!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
Linkse mensen zijn bazen. wij fucken het systeem gewoon. Overheid doet toch niks.
alles vriend. Doe alles links.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:19 schreef kaasplankje het volgende:
masturbeer je dan ook met links assum?
meerndeel wel ja. Maar doordat ik verlof neem blijven alle andere arbeidsvoorwaarden op 40 uur staan ipv 36. En dat tikt ook leuk aan. Dit jaar wat minder, want ik moet nu ouderschapsverlof combineren met verlof.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke de crux zit em in de kinderopvang natuurlijk wat een paar flinke duiten kost.
en 7 jaar eerder doodquote:Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
Linkse mensen zijn bazen. wij fucken het systeem gewoon. Overheid doet toch niks.
Bath mate is beter. Of combinatie van de twee.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:25 schreef kaasplankje het volgende:
heb je al fleshlight besteld vriend schijnt ook wel lkkr te zijn die
QFTquote:Op maandag 2 maart 2015 13:22 schreef kaasplankje het volgende:
ik wissel altijd af anders krijg ik lamme arm snap je
volgende week donderdagquote:Op maandag 2 maart 2015 13:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wanneer kan je? Ik kan elke dag van de week tegenwoordig..
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bath mate is beter. Of combinatie van de twee.
hersteltraining doen gwn onbelast ff movement loop maar naar de super en terug ofzoquote:Op maandag 2 maart 2015 14:24 schreef Fripsel het volgende:
Gymmers, hebben jullie toevallig nog tips tegen kramp in je kuit behalve strekken?
farmerwalk op terugwegquote:Op maandag 2 maart 2015 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hersteltraining doen gwn onbelast ff movement loop maar naar de super en terug ofzo
boeie, die laatste jaren zijn toch het kutst. Geef mij daar maar die sickening creativiteit en leuke novelty bij diverse sporten voor terug.quote:
De BBC XXL Edition, meer heb ik niet nodigquote:Op maandag 2 maart 2015 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
welke toys pak jij dan meestal bb
Ja toch. Fuck oud worden G. Zodra ik me herses verlies of niet meer zelf kan schijten en douchen of zo geef me maar een spuitjequote:Op maandag 2 maart 2015 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
ja toch 3 ipv 7 jaar zo dement als een deur in een verpleeghuis
kk engquote:Op maandag 2 maart 2015 15:01 schreef seto het volgende:
is toch juist vet
leer je de hele tijd nieuwe mensen en dingen kennen
Heeft de jouwe ook de extreme-pulse-knop?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
De BBC XXL Edition, meer heb ik niet nodig
Heb ik gedaan, maar het gevoel blijftquote:Op maandag 2 maart 2015 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hersteltraining doen gwn onbelast ff movement loop maar naar de super en terug ofzo
wat weer typisch is. Al die neefjes erbij halenquote:Op maandag 2 maart 2015 16:37 schreef Awesome_ het volgende:
Denk als ik hier ooit mn gezicht of zo zou droppen ze me lynchen met een Turkse lurker of 40.
Twee zelfs; voor en achterquote:Op maandag 2 maart 2015 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heeft de jouwe ook de extreme-pulse-knop?
Hoezo zouden ze je lynchen? XDquote:Op maandag 2 maart 2015 16:37 schreef Awesome_ het volgende:
Denk als ik hier ooit mn gezicht of zo zou droppen ze me lynchen met een Turkse lurker of 40.
Ja precies maken ze kebab van je.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:37 schreef Awesome_ het volgende:
quote:
Wat sap zegt. Spiesje door mn lijf denk ik.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
zegt ze ja als je gewoon normaal doet
Nu je het zegt haha. Scherpe jongen ben je awesome. Pfoe.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
Wel toevallig deze, maar jij werkt toch in een hospital?
Ga je nu ook lopen dramaqueenen en uit solidariteit zeggen dat je FOK! verlaat om nooit meer terug te komen? En dan stiekem wel mee blijven lezen natuurlijk, want oh wee als je wat mist.quote:
nog niet. Ga fok wel verlaten binnenkort. dat wel.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je nu ook lopen dramaqueenen en uit solidariteit zeggen dat je FOK! verlaat om nooit meer terug te komen? En dan stiekem wel mee blijven lezen natuurlijk, want oh wee als je wat mist.
Niet aanstellen. Gewoon rustig blijven.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
nog niet. Ga fok wel verlaten binnenkort. dat wel.
Toch niet uit de groepsapp he?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
nog niet. Ga fok wel verlaten binnenkort. dat wel.
wat doe je?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:43 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben blij als ik klaar ben met studeren.
die bestaat niet echt he. Dat is gewoon een mindfuckquote:
Nee gek haha. Ben beheerder he. Maar die groep only is toch genoeg voor mn dagelijkse portie vermaak. Zitten alleen de echte eckte in. Goede afterworkout selfie gisteren G, was vergeten te zeggen want gesprek ging zo snel daarna.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
die bestaat niet echt he. Dat is gewoon een mindfuck
ik zit wel in gymchat srsquote:Op maandag 2 maart 2015 17:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
die bestaat niet echt he. Dat is gewoon een mindfuck
mind feels fucked right nowquote:
verbaast me niets en jouw bijzondere gevalquote:
hoezoquote:Op maandag 2 maart 2015 17:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
verbaast me niets en jouw bijzondere geval
Zit jouw tampon al een week scheef ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice. Uitkeringspapieren al binnen?
Er zitten amper meisjes op mijn opleidingquote:Op maandag 2 maart 2015 17:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wel vaak lkkre chicks maar denk deze niet
zegt meer over jou school ditquote:Op maandag 2 maart 2015 18:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zitten amper meisjes op mijn opleiding
en deze zin zegt een heleboel over jouw schoolquote:
Nee, dit is m'n resting bitchface. Je merkt het vanzelf wel, als ik last heb van bloedklonters en sliertjes.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zit jouw tampon al een week scheef ofzo?
vanavond is weer ledenwervingoverleg, kan wel goed woordje voor je doen, dm je 06 dan zetten we je op de agenda.quote:
ik weet waar mijn ijzer ligt dat is genoegquote:Op maandag 2 maart 2015 18:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
en deze zin zegt een heleboel over jouw school
Ik had inmiddels wel een beetje verwacht geïnaugureerd te zijn, zeker na die snapchats die we gewisseld hebben. Beetje jammer dit awesome. Je kunt een klachtenbrief verwachten.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vanavond is weer ledenwervingoverleg, kan wel goed woordje voor je doen, dm je 06 dan zetten we je op de agenda.
Geld overigens voor iedereen die interesse heeft. Dm je 06, dames
via welk medium hahaha!!quote:Op maandag 2 maart 2015 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had inmiddels wel een beetje verwacht geïnaugureerd te zijn, zeker na die snapchats die we gewisseld hebben. Beetje jammer dit awesome. Je kunt een klachtenbrief verwachten.
ditquote:Op maandag 2 maart 2015 18:12 schreef Jahr00n het volgende:
ga gewoon een vak leren
meer respect voor een timmerman dan voor een kut die cmd heeft 'gestudeerd'
Je snapt toch zeker zelf wel dat ik van alle enigszins interessante mannen hier NAW-gegevens heb bemachtigd door op professionele wijze te stalken. De aangetekende brief kan ieder moment bij je aankomen.quote:
jij hoeft maar 2 dingen te programmeren dat is de vaatwasser en de wasmachinequote:Op maandag 2 maart 2015 18:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Over de opleiding denk ik. Programmeren enzo trekt over het algemeen toch meer mannen aan.
Ik krijg mijn vaatwasser niet zo zodat hij de vaat ook echt schoon maaktquote:Op maandag 2 maart 2015 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij hoeft maar 2 dingen te programmeren dat is de vaatwasser en de wasmachine
je moet het ook niet een week erin laten staan met etensrestenquote:Op maandag 2 maart 2015 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg mijn vaatwasser niet zo zodat hij de vaat ook echt schoon maakt
Voor de vaat heb ik anders mijn vriend best aardig geprogrammeerdquote:Op maandag 2 maart 2015 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij hoeft maar 2 dingen te programmeren dat is de vaatwasser en de wasmachine
blame it on the ladyquote:Op maandag 2 maart 2015 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laten squirten is me nog niet gelukt maar lag misschien aan de vrouw.
meubelmaken is ook mooiquote:Op maandag 2 maart 2015 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
Da's wel een goede ja. Van die handgemaakte custom dingen.
Idd, vriend van me heeft dat gedaan. Heeft ook voor zoveel mensen op maat gemaakte bureau's en keukens en spul gemaaktquote:
Ik kan nadenken, mooi zijn en dingen met mijn handenquote:Op maandag 2 maart 2015 18:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kan echt niks met mn handen. Nadenken en mooi zijn. That's it.
je kan toch wel zieke rondjes draaien bij die kutquote:Op maandag 2 maart 2015 18:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kan echt niks met mn handen. Nadenken en mooi zijn. That's it.
maar jij was aseksueel toch?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kan nadenken, mooi zijn en dingen met mijn handen
Lever die naam maar in!
bijnaquote:
Jouw bil is een krokobil hap hap met je krokobilquote:Op maandag 2 maart 2015 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, ik heb alle ingrediënten bij de hand om krokodil (de drug) te maken. Brb ff m'n leven verpesten.
Bij de Okay en Coolcat hebben ze dat soort meuk straks wel weer.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
weet iemand welke winkels die mooiboy korter slim fit stugge vorm leather jackets verkopen?
ik was laatst in bijenkorf adam en rdam maar alleen maar lelijke modellen waren daar, slechte fit, teveel kreukels, sloppy, zo slappe theedoek lijkt wel om je lichaam
wat maakt dit uit vriend al heette ze tamaraquote:Op maandag 2 maart 2015 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
Natasja is wel een beetje tokkienaam. Maar goed, die zijn volgens mij wel gewilliger.
je moet sowieso die sma pullen en afkitten in de treinquote:Op maandag 2 maart 2015 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man ik word zo hard genaaid in mn groepje
we zijn met een groepje van 8, 4 man 4 vrouw
we moeten 4 locaties bezoeken, op school was nog onduidelijk of we in tweetallen of viertallen zouden gaan
op app zei meisje x ik wil locatie 1 komt goed uit met reizen, daarna zei jongen y, ik wil ook locatie 1, daarna zei ik ik wil ook komt mij ook goed uit. Zegt meisje x meteen daarna, ja ik denk dat het beter is als we in tweetallen gaan.
daarna nog een meisje z ik wil ook locatie 1, dus ik dacht mooi lekker met zijn 4en en wordt het niet een grote awkward bende als ik tweetal moet zijn met iemand
opeens maakt meisje x groep en zegt ze dat zij zelf, die jongen y en meisje z locatie 1 gaan bezoeken, ze mag mij niet die kkhoer, kan wel begrijpen opzich ze heeft mij gekoppeld met natasja... ze is wel meest cute vd groep maar heb hier echt zo geen zin in om samen met zn tweeen te gaan, gaat zo kk awkward worden
moet ik nu assertief optreden en een nazi zijn dat ik ook locatie 1 wil of ni?
qua reistijd scheelt maar 20 minuten ofzo maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |