haha echt wel dusquote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch niet uit hun flamoes spuite
echt voor schut
lol weiss cmon sonquote:Op zondag 1 maart 2015 21:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch niet uit hun flamoes spuite
echt voor schut
Zet dan een ff met je godpowers er wel een leuke chick in smeggiequote:Op zondag 1 maart 2015 21:03 schreef smegmanus het volgende:
Rustig jongens niet haten op mijn godpowers.
Ow, vervelend. Wat kan ik daaraan doen?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:04 schreef Weissman het volgende:
hey smegmanus
heb zelfs geen zin meer om jou uit te schelden man
zo dood is deze reeks
Stuur DM met pics van je kwarkfabriek dan.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zet dan een ff met je godpowers er wel een leuke chick in smeggie
opkankeren kankerlulquote:Op zondag 1 maart 2015 21:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow, vervelend. Wat kan ik daaraan doen?
zet dan die gymchick banner terug boven die plaatje kneusquote:Op zondag 1 maart 2015 21:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow, vervelend. Wat kan ik daaraan doen?
en waar is die fucking banner dan??quote:Op zondag 1 maart 2015 21:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Stuur DM met pics van je kwarkfabriek dan.
Neem haar mee naar onze date dan.quote:
Was te enthousiast. Laat mijquote:Op zondag 1 maart 2015 21:41 schreef JackieBrown het volgende:
"neem haar mij naar ons date"
very taal
moet binnekort weer cruise, totaal geen zin inquote:Op zondag 1 maart 2015 21:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
99% hier zit keihard aan de test en tren
dan gebeuren deze dingen
ga je anabolenkuurtje.nl?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
moet binnekort weer cruise, totaal geen zin in
geen ervaringquote:Op zondag 1 maart 2015 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga je anabolenkuurtje.nl?
goede ervaring mee
mfw anabolenreus serieus bestaatquote:Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geen ervaring
ben zelf vaste klant bij anabolenreus
kijk maar in hun gasteboek allemaal goede ervaringen
daar denkt sjon anders overquote:Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geen ervaring
ben zelf vaste klant bij anabolenreus
kijk maar in hun gasteboek allemaal goede ervaringen
quote:door anabolenreus zie ik er nu uit als een vergroeide hulk mijn hele rug is krom gebogen door dat ik door de anarbolen geen limiet kende tijdens het deadliften ook zaten er vervuilde naalden bij de bestelling waardoor ik nu hiv heb en al 10kg solide massa ben verloren ik koop nooit meer iets bij de anabolenreus
nee man als je de goede wegen weet ben je voor paar 100 klaarquote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef seto het volgende:
een serieuze kuur kost toch iets van 800 euro? of zit ik er nu compleet naast
de ultra summer cutter pro kost maar 380 euro.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef seto het volgende:
een serieuze kuur kost toch iets van 800 euro? of zit ik er nu compleet naast
is ms messy boos dan vriendquote:Op zondag 1 maart 2015 22:05 schreef Weissman het volgende:
Mss wel. Maar ik wou gewoon normaal afscheid nemen. Ben niet boos ofzo.
Nee en ik blijf wel.quote:
28 dagen van de maand wel, behalve in februariquote:
Oeh turkse sausquote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef Weissman het volgende:
ik zou msmessy wel keihard volknalle met die turkse saus
snap je
Aardig van jequote:Op zondag 1 maart 2015 22:10 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou ms messy wel squirt lesje geven snap je
Ik was mijn handen in onschuld. En knoflooksaus.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:13 schreef stinkie het volgende:
Gvd Jesse banner. Wie van jullie? Zeker die fatso's die we hier ineens hebben
Ik krijg die zooi anders niet in beeld, dus waar jij het dan fout doetquote:Op zondag 1 maart 2015 22:13 schreef stinkie het volgende:
Gvd Jesse banner. Wie van jullie? Zeker die fatso's die we hier ineens hebben
Haha niet echt knoflooksaus maar iets anders?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld. En knoflooksaus.
Je hebt gelijk. Bedoelde haagen dasz.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha niet echt knoflooksaus maar iets anders?
Oh, dus eigenlijk lik je je handen in onschuld?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bedoelde haagen dasz.
Als lassie.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk lik je je handen in onschuld?
rave -> leef ->24 zeefquote:
50mg zinc/dayquote:Op zondag 1 maart 2015 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb echt ziekelijke last van bacne
hoe kom ik hiervan af?
ik heb weer een pittige crush op een enkeling.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
http://m.imgur.com/gallery/PyoYa
Allemaal winnaars.
Awesomequote:Op zondag 1 maart 2015 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Allemaal winnaars.
ik ben bijna door mijn potje ZMA heen maar dit heeft ook niet geholpenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:32 schreef Lightweight het volgende:
[..]
50mg zinc/day
http://nl.bodybuilding.com/store/now/zp.html?&_requestid=1315493
Bedank mij later maar.
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nog steeds beetje teleurgesteld dat je er niet was gister.
Nulty bleef met zijn vinger in de bal hangen, echt gelachen met die boiis
Maarja iemand die een gram tren zet moet je ook niet veroordelen op zijn emotionele uitspattingenquote:Op maandag 2 maart 2015 00:01 schreef VMSDKR het volgende:
Was zeker dope gister, alleen jammer dat het eerder afgelopen was dan gepland omdat jahr00n steeds zijn ballen tegen de ballen van andere mensen op de banen naast ons aangooide en "JA WAT, WAT IS ER DAN. BENADER MIJ KK ECTO'S." schreeuwde.
Voor de rest prima.
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Allemaal winnaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |