SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Een kampioenschap van PSV is altijd zonder enige glans.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een vernedering, de glans van het kampioenschap is er nu toch wel af.
Niet als er geen modjes aanwezig zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
Kan er eens gemod worden op die gigantische posts met steeds hetzelfde woord
Vier mods, zondagmiddag/avond, geen een aanwezig. Flopshowquote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet als er geen modjes aanwezig zijn.
3 STERRENquote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gefeliciteerd Ajax.
Nu mogen jullie de hele tijd 3-1!!! Aan halen, maar wij pakken de titel.
Zou raar zijn als ze dat aan halen want het werd ook 1-3 in de ArenAquote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gefeliciteerd Ajax.
Ik stel voor om een dvd van deze wedstrijd uit te brengen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gefeliciteerd Ajax.
Tja, dat zou raar zijn, aangezien het in Amsterdam ook 1-3 werd. Maar het blijft toch lekkerquote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gefeliciteerd Ajax.
Is goed gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gefeliciteerd Ajax.
Daar gaat het niet om, iedereen wist als voor deze wedstrijd dat PSV kampioen zou worden. Alleen in de race om plek 2 is deze overwinning cruciaal voor Ajax.quote:
Wat is er met die linker schaal?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is goed gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
love geo jwz
okquote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Mariaatje het volgende:
zei ik niet afgelopen donderdag dat Ajax zou winnen vandaag![]()
Die kapotte schaal, linksquote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is goed gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
love geo jwz
Het feit dat je dat denkt blijkt dat je zelf gewoon bijzonder kinderachtig bent.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Nu mogen jullie de hele tijd 3-1!!! Aan halen,
PSV gewoon ondermaats.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie er de humor best van in, dit was best bizar.
Het is toch wat als het hier allemaal vanaf hangt.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, iedereen wist als voor deze wedstrijd dat PSV kampioen zou worden. Alleen in de race om plek 2 is deze overwinning cruciaal voor Ajax.
Dat wisten we alquote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je dat denkt blijkt dat je zelf gewoon bijzonder kinderachtig bent.
Jammer.
Nee dat is Spijkerman. En dan bedoel ik niet Jack. Ja die ook trouwens.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Frank de Boer heeft geen rotkop
Het hangt hier niet allemaal van af natuurlijk, maar Ajax pakt vandaag volledig onverwacht drie punten, menig Ajacied zou al dolgelukkig zijn geweest met één punt in Eindhovenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is toch wat als het hier allemaal vanaf hangt.
Maargoed, voor mij was dit weekend ook dramatisch dusja.
Mee eens.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hangt hier niet allemaal van af natuurlijk, maar Ajax pakt vandaag volledig onverwacht drie punten, menig Ajacied zou al dolgelukkig zijn geweest met één punt in Eindhoven
Heerlijk ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ALLEMAAL OVERSCHAKELEN NAAR WERDER BREMEN - WOLFSBURG
Ik vind jou een zeer verstandige jongen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef Sked het volgende:
Toe ik vorige week zei dat Ajax wel tweede zou worden werd ik uitgelachen
Ik snap niet hoe bepaalde users die voor PSV zijn ons niet normaal kunnen feliciteren met deze winst. Triest dit maarja.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook; 2eDat durf ik nu wel te zeggen.
1 keer sowieso.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
Overigens had PSV 2 keer rood moeten hebben. Eerlijk is eerlijk.
4 rood hoor.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
Overigens had PSV 2 keer rood moeten hebben. Eerlijk is eerlijk.
Volledig onverwacht? Man man, Ik had van beide clubs verwacht dat ze zouden kunnen winnen, zo gek is dat toch niet?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hangt hier niet allemaal van af natuurlijk, maar Ajax pakt vandaag volledig onverwacht drie punten, menig Ajacied zou al dolgelukkig zijn geweest met één punt in Eindhoven
Omdat het simpelweg allemaal bijzonder gevoelig ligt. Ze willen zograag beter zijn end it keer op keer bevestigd zien dat ze nu vooral gewoon heel hard blijven roepen dat zij kampioen worden.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe bepaalde users die voor PSV zijn ons niet normaal kunnen feliciteren met deze winst. Triest dit maarja.
Dostquote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ALLEMAAL OVERSCHAKELEN NAAR WERDER BREMEN - WOLFSBURG
Haha.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:37 schreef KingRoland het volgende:
DE BUNDESLIGA![]()
![]()
![]()
![]()
Na de premier league de beste league van EUROPA JA
Dan moet je eens normaal reageren.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe bepaalde users die voor PSV zijn ons niet normaal kunnen feliciteren met deze winst. Triest dit maarja.
Je weet toch al wat hij gaat zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu al zin in de reactie van Johan Derksen.
Jij hebt weinig om naar uit te kijken als je op reacties van een seniel zit te wachten.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker, maar toch blijft het genot.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je weet toch al wat hij gaat zeggen.
Derksen is te koppig om zijn ongelijk toe te gevenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt weinig om naar uit te kijken als je op reacties van een seniel zit te wachten.
Jij kijkt ook uit naar de meninkjes van Cruijff en WvH?
Derksen vindt voetbal niet leuk en heeft er geen verstand van.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Derksen is te koppig om zijn ongelijk toe te geven
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt weinig om naar uit te kijken als je op reacties van een seniel zit te wachten.
Jij kijkt ook uit naar de meninkjes van Cruijff en WvH?
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is goed gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
love geo jwz
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is goed gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
love geo jwz
Daarentegen is hij wel gek op naargeestige kutmuziekquote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Derksen vindt voetbal niet leuk en heeft er geen verstand van.
Hij is een karikatuur van zichzelfquote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Derksen vindt voetbal niet leuk en heeft er geen verstand van.
Ajax heeft verrassend gewonnen en waren ook duidelijk de mindere, maar gewoon gelukkig.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volledig onverwacht? Man man, Ik had van beide clubs verwacht dat ze zouden kunnen winnen, zo gek is dat toch niet?
Jup.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wow, ik keek net de uitslag en volgens mij ben ik niet de enige die verrast is. Was dit een zelfde soort wedstrijd als Ajax - PSV, maar dat Ajax nu de effectieve ploeg is?
"Gewoon gelukkig"quote:Op zondag 1 maart 2015 18:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ajax heeft verrassend gewonnen en waren ook duidelijk de mindere, maar gewoon gelukkig.
Dat hoort bij voetbal, maar het blijft onverwacht.
Ga maar lekker de samenvatting kijkenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wow, ik keek net de uitslag en volgens mij ben ik niet de enige die verrast is. Was dit een zelfde soort wedstrijd als Ajax - PSV, maar dat Ajax nu de effectieve ploeg is?
jaquote:Op zondag 1 maart 2015 18:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
deze heb ik van davy's facebookquote:Op zondag 1 maart 2015 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heeft mrstylo jou de foto's ook gestuurd?![]()
Zal ik ongetwijfeld doenquote:
Jij vond dit een terechte en verdiende overwinning?quote:
Die heeft er net wat meer kijk op dan de gemiddelde fokker, denk je niet?quote:
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die heeft er net wat meer kijk op dan de gemiddelde fokker, denk je niet?
Dit betwijfel ik.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Onterecht beroep op autoriteit.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Leken die denken verstand van zaken te hebben zijn lachwekkendquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Leken die denken verstand van zaken te hebben zijn lachwekkend
Je bent zelf lachwekkendquote:Op zondag 1 maart 2015 18:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk even naar de stand. Het is leuk om bij psv te winnen, maar het blijft de poedelprijs voor ajax.quote:
Waar ontken ik datquote:Op zondag 1 maart 2015 18:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk even naar de stand. Het is leuk om bij psv te winnen, maar het blijft de poedelprijs voor ajax.
Goed argument hoor... Klasse.quote:
Jij bent niet helemaal objectief.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je het ontkent? Ik peuter graag aan de open zenuw.quote:
Hij kent zijn broer niet al te best in ieder geval.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind jou bijzonder weinig toevoegen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je het ontkent? Ik peuter graag aan de open zenuw.
Ik ben anders niet degene die tegen de mening van de deskundigen in aan het gaan is, dus misschien is het probleem van niet objectief zijn niet echt mijn probleem.quote:
Het probleem is dat je als een stumperdje naar iemand op tv luistert zonder zelf na te denken en dan daarover op ons gaat afgevenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben anders niet degene die tegen de mening van de deskundigen in aan het gaan is, dus misschien is het probleem van niet objectief zijn niet echt mijn probleem.
Maar ook nog steeds beter dan de gemiddelde fokker.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij kent zijn broer niet al te best in ieder geval.
Deskundigen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben anders niet degene die tegen de mening van de deskundigen in aan het gaan is, dus misschien is het probleem van niet objectief zijn niet echt mijn probleem.
Deskundige is op voetbalanalytisch gebied wel een groot woord.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, wat een grote mond achter je schermpje...quote:Op zondag 1 maart 2015 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Het probleem is dat je als een stumperdje naar iemand op tv luistert zonder zelf na te denken en dan daarover op ons gaat afgeven
Geen van beide had de overwinning verdiend.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, wat een grote mond achter je schermpje...
Ronald heeft gewoon gelijk. Ajax speelde zwak (PSV ook niet echt sterk overigens) en PSV had de overwinning verdiend. En je kunt beter wind tegen hebben dan een structureel probleem. Je hebt altijd van die wedstrijden waarin je te weinig krijgt. Jammer dat het tegen ajax is, maar dat is het dan ook wel.
Het blijft toch grappig dat figuren die bij fc bal op het dak 3 gespeeld hebben denken verstand van voetbal te hebben.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deskundige is op voetbalanalytisch gebied wel een groot woord.
Zeg gozertje, stoere praat op internet is niet echt stoer... Dus hou daar nou maar mee op.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen van beide had de overwinning verdiend.
En nou wegwezen.
Aldus de leek.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
Ronald de Boer verkondigt volstrekte onzin.
Als Ronald zegt dat zijn broer hier flink van zal balen en Frank zegt dat dit niet het geval is, dan zit Ronald er volkomen naast of Frank liegt. Ik denk dat Frank realistisch genoeg is om in te zien dat PSV een veel stabielere en volwassene selectie heeft en Ajax hier gewoon tevreden mag zijn met het resultaat.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het blijft toch grappig dat figuren die bij fc bal op het dak 3 gespeeld hebben denken verstand van voetbal te hebben.
Ze hebben vooral een mening. En dat staat ze vrij, maar trek niet zo'n grote broek aan om te roepen dat Ronald volstrekte onzin loopt te verkondigen.
Zeg dan gewoon dat hij het een beetje overdreef.
Nu moet jij eens even goed luisteren pik, er zijn hier maar een paar deskundigen en dat zijn wij. Dus ik zou als ik jou was maar even heel snel m'n verstand gebruiken en dit topic verlaten, voordat het echt goed mis gaat. Iets wat ik je overigens niet gun.quote:
Ronald overdreef een beetje, maar in de kern had hij gelijk. Nu overheerst de vreugde van 3 punten, maar morgen heeft hij zorgen over de kwaliteit van zijn team.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Ronald zegt dat zijn broer hier flink van zal balen en Frank zegt dat dit niet het geval is, dan zit Ronald er volkomen naast of Frank liegt. Ik denk dat Frank realistisch genoeg is om in te zien dat PSV een veel stabielere en volwassene selectie heeft en Ajax hier gewoon tevreden mag zijn met het resultaat.
Valt wel mee. Er zit best heel veel potentie in deze selectie, met nog weer wat talentvolle jeugd die eraan zit te komen en hopelijk nog wat verstandige aankopen. Dat weet Frank ook wel.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ronald overdreef een beetje, maar in de kern had hij gelijk. Nu overheerst de vreugde van 3 punten, maar morgen heeft hij zorgen over de kwaliteit van zijn team.
Wat is goed mis gaan? Verplicht een seizoen lang naar ajax1 kijken?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu moet jij eens even goed luisteren pik, er zijn hier maar een paar deskundigen en dat zijn wij. Dus ik zou als ik jou was maar even heel snel m'n verstand gebruiken en dit topic verlaten, voordat het echt goed mis gaat. Iets wat ik je overigens niet gun.
Ik vind het erg tegenvallen. Bazoer heeft veel potentie, maar verder is er erg veel middelmaat.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er zit best heel veel potentie in deze selectie, met nog weer wat talentvolle jeugd die eraan zit te komen en hopelijk nog wat verstandige aankopen. Dat weet Frank ook wel.
Kishna en El Ghazi kunnen ook nog wel groeien. Spelers als Sinkgraven en Zivkovic gaan ook nog wel een bijdrage leveren. De achilleshiel is de verdediging, waar ook in de jeugd nog niet echt iets aan zit te komen. Daar mag nog wel een goede aankoop bij, of twee.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het erg tegenvallen. Bazoer heeft veel potentie, maar verder is er erg veel middelmaat.
Ok, klaasen ook, maar die is al het niveau talent voorbij.
Die buitenspelers moet ik nog zien. Sinkgraven moet de stap nog maken, heeft wel potentie uiteraard. Zivkovic heeft een ongelukkige start bij ajax. Zie hem niet vaak aan het werk en wat ik zie vind ik teleurstellend, al snap ik vooral ajax niet. Zo'n jongen haal je niet voor het tweede. Verloren seizoen. Maar eens kijken of hij daar bovenop komt.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:21 schreef Monolith het volgende:
Kishna en El Ghazi kunnen ook nog wel groeien. Spelers als Sinkgraven en Zivkovic gaan ook nog wel een bijdrage leveren. De achilleshiel is de verdediging, waar ook in de jeugd nog niet echt iets aan zit te komen. Daar mag nog wel een goede aankoop bij, of twee.
Zivkovic doet het in ieder geval prima in de Jupiler League qua doelpunten. Ik zie niet heel veel van jong Ajax, maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat men bij Ajax wat moeite heeft met de vermeende mentaliteit van dit soort jongens.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die buitenspelers moet ik nog zien. Sinkgraven moet de stap nog maken, heeft wel potentie uiteraard. Zivkovic heeft een ongelukkige start bij ajax. Zie hem niet vaak aan het werk en wat ik zie vind ik teleurstellend, al snap ik vooral ajax niet. Zo'n jongen haal je niet voor het tweede. Verloren seizoen. Maar eens kijken of hij daar bovenop komt.
3-1 voor de thuisploegquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan straks weer los met de Eredivisie.
20:00 Willem II v FC Utrecht
Uhh....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg te gaan kijken.
Ben benieuwd of jullie dat leuk zouden vinden...
FC Utrecht?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan straks weer los met de Eredivisie.
20:00 Willem II v FC Utrecht
Godverdomme. Achja, ik kan mijn voorspelling wel laten staan. Utrecht of Twente, het scheelt niet veel.quote:
2-1quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Godverdomme. Achja, ik kan mijn voorspelling wel laten staan. Utrecht of Twente, het scheelt niet veel.
Niet veel.quote:
Hebben ze toch nog iets gepresteerdquote:
Hi ha hoquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al een rare kwast gevonden.
Hij komt niet echt goed uit de verf.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al een rare kwast gevonden.
Je hebt er kijk op ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit wint Twente makkelijk. Dat voorspelde ik al.
Oepsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit wint Twente makkelijk. Dat voorspelde ik al.
of..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zometeen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Willem II wint dat makkelijk.
Man, kap eens met die standaard koopavondplaatjes in Rotterdam.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
BREAKING : RELLEN IN ENSCHEDE
[ afbeelding ]
2-0 kwam door Johannes.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze begonnen best sterk. Uit het niets viel de 1-0.
Aangezien jouw voorspellingen altijd uitkomen denk ik dat ook wel ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit geeft Willem II niet meer weg.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze begonnen best sterk. Uit het niets viel de 1-0.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
Willem 2 laat Twente even uitrazen en slaat dan genadeloos toe.
koekkoekquote:
Ik zei toch al dat ik me versprak, dom varken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aangezien jouw voorspellingen altijd uitkomen denk ik dat ook wel ja.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Willem II wint dat makkelijk.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrijdag 6 maart
20:00 Willem II - FC Twente 1
Genee had het er vanmorgen op de radio over, ik geloof zo'n 400.000 euro.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor hoeveel zou zo'n Cabralletje nou op de loonlijst staan bij Twente? Per jaar?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Genee had het er vanmorgen op de radio over, ik geloof zo'n 400.000 euro.
Achterhoekers nog wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:32 schreef Downwards het volgende:
Wat lopen die Achterhoekers toch te kutten in Tilburg.
Nee, ik bedoel Twente. Ik kijk Willem II - Twente.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Achterhoekers nog wel.
Zijn de spelers van De Graafschap aan het vechten bij het hamburgerkraampje daar of zo?
Lachman heeft ook schik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bilal zit wel te genieten op de tribune. Ook gewoon serieus lachen, kan toch niet joh.
Wat heeft dat met Achterhoekers te maken, vraag ik mij dan af.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Twente. Ik kijk Willem II - Twente.
Ik was ook niet sarcastisch.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik me versprak, dom varken.
[..]
[..]
Sorry, ik had wat privé problemen of zoiets. Drizzt vindt dat wel leuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was ook niet sarcastisch.
Jammer dat je gelijk scheldt, dat vindt Don niet leuk.
Feyenoord-uit verliezen we altijd, dus klopt jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
"PSV gaat het nog lastig krijgen want ze moeten nog naar Feyenoord en Twente."
Een Milik met zeester voor je post.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was ook niet sarcastisch.
Jammer dat je gelijk scheldt, dat vindt Don niet leuk.
GGMM, Johannes, Stijn en ik hebben je gemist.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
"PSV gaat het nog lastig krijgen want ze moeten nog naar Feyenoord en Twente."
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, ik had wat privé problemen of zoiets. Drizzt vindt dat wel leuk.
Joh, het ging meer om die anderequote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord-uit verliezen we altijd, dus klopt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |