SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Een kampioenschap van PSV is altijd zonder enige glans.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een vernedering, de glans van het kampioenschap is er nu toch wel af.
Niet als er geen modjes aanwezig zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
Kan er eens gemod worden op die gigantische posts met steeds hetzelfde woord
Vier mods, zondagmiddag/avond, geen een aanwezig. Flopshowquote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet als er geen modjes aanwezig zijn.
3 STERRENquote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gefeliciteerd Ajax.
Nu mogen jullie de hele tijd 3-1!!! Aan halen, maar wij pakken de titel.
Zou raar zijn als ze dat aan halen want het werd ook 1-3 in de ArenAquote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gefeliciteerd Ajax.
Ik stel voor om een dvd van deze wedstrijd uit te brengen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gefeliciteerd Ajax.
Tja, dat zou raar zijn, aangezien het in Amsterdam ook 1-3 werd. Maar het blijft toch lekkerquote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gefeliciteerd Ajax.
Is goed gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gefeliciteerd Ajax.
Daar gaat het niet om, iedereen wist als voor deze wedstrijd dat PSV kampioen zou worden. Alleen in de race om plek 2 is deze overwinning cruciaal voor Ajax.quote:
Wat is er met die linker schaal?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is goed gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
love geo jwz
okquote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Mariaatje het volgende:
zei ik niet afgelopen donderdag dat Ajax zou winnen vandaag![]()
Die kapotte schaal, linksquote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is goed gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
love geo jwz
Het feit dat je dat denkt blijkt dat je zelf gewoon bijzonder kinderachtig bent.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Nu mogen jullie de hele tijd 3-1!!! Aan halen,
PSV gewoon ondermaats.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie er de humor best van in, dit was best bizar.
Het is toch wat als het hier allemaal vanaf hangt.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, iedereen wist als voor deze wedstrijd dat PSV kampioen zou worden. Alleen in de race om plek 2 is deze overwinning cruciaal voor Ajax.
Dat wisten we alquote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je dat denkt blijkt dat je zelf gewoon bijzonder kinderachtig bent.
Jammer.
Nee dat is Spijkerman. En dan bedoel ik niet Jack. Ja die ook trouwens.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Frank de Boer heeft geen rotkop
Het hangt hier niet allemaal van af natuurlijk, maar Ajax pakt vandaag volledig onverwacht drie punten, menig Ajacied zou al dolgelukkig zijn geweest met één punt in Eindhovenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is toch wat als het hier allemaal vanaf hangt.
Maargoed, voor mij was dit weekend ook dramatisch dusja.
Mee eens.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hangt hier niet allemaal van af natuurlijk, maar Ajax pakt vandaag volledig onverwacht drie punten, menig Ajacied zou al dolgelukkig zijn geweest met één punt in Eindhoven
Heerlijk ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ALLEMAAL OVERSCHAKELEN NAAR WERDER BREMEN - WOLFSBURG
Ik vind jou een zeer verstandige jongen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef Sked het volgende:
Toe ik vorige week zei dat Ajax wel tweede zou worden werd ik uitgelachen
Ik snap niet hoe bepaalde users die voor PSV zijn ons niet normaal kunnen feliciteren met deze winst. Triest dit maarja.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook; 2eDat durf ik nu wel te zeggen.
1 keer sowieso.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
Overigens had PSV 2 keer rood moeten hebben. Eerlijk is eerlijk.
4 rood hoor.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
Overigens had PSV 2 keer rood moeten hebben. Eerlijk is eerlijk.
Volledig onverwacht? Man man, Ik had van beide clubs verwacht dat ze zouden kunnen winnen, zo gek is dat toch niet?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hangt hier niet allemaal van af natuurlijk, maar Ajax pakt vandaag volledig onverwacht drie punten, menig Ajacied zou al dolgelukkig zijn geweest met één punt in Eindhoven
Omdat het simpelweg allemaal bijzonder gevoelig ligt. Ze willen zograag beter zijn end it keer op keer bevestigd zien dat ze nu vooral gewoon heel hard blijven roepen dat zij kampioen worden.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe bepaalde users die voor PSV zijn ons niet normaal kunnen feliciteren met deze winst. Triest dit maarja.
Dostquote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ALLEMAAL OVERSCHAKELEN NAAR WERDER BREMEN - WOLFSBURG
Haha.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:37 schreef KingRoland het volgende:
DE BUNDESLIGA![]()
![]()
![]()
![]()
Na de premier league de beste league van EUROPA JA
Dan moet je eens normaal reageren.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe bepaalde users die voor PSV zijn ons niet normaal kunnen feliciteren met deze winst. Triest dit maarja.
Je weet toch al wat hij gaat zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu al zin in de reactie van Johan Derksen.
Jij hebt weinig om naar uit te kijken als je op reacties van een seniel zit te wachten.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker, maar toch blijft het genot.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je weet toch al wat hij gaat zeggen.
Derksen is te koppig om zijn ongelijk toe te gevenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt weinig om naar uit te kijken als je op reacties van een seniel zit te wachten.
Jij kijkt ook uit naar de meninkjes van Cruijff en WvH?
Derksen vindt voetbal niet leuk en heeft er geen verstand van.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Derksen is te koppig om zijn ongelijk toe te geven
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt weinig om naar uit te kijken als je op reacties van een seniel zit te wachten.
Jij kijkt ook uit naar de meninkjes van Cruijff en WvH?
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is goed gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
love geo jwz
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is goed gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
love geo jwz
Daarentegen is hij wel gek op naargeestige kutmuziekquote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Derksen vindt voetbal niet leuk en heeft er geen verstand van.
Hij is een karikatuur van zichzelfquote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Derksen vindt voetbal niet leuk en heeft er geen verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |