SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Anyway, mijn rondje van net:
25.04 km
Distance
6:30 min/km
Avg Pace
1,917 C
Pijnvrij! Superblij mee!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nice!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
25.04 km
Distance
Avg Pace
1,917 C
Pijnvrij! Superblij mee!
Hier 1:40 gebaggerd en geheuveld. Ruim 17km gespeeld. Met name het klimmen in de glibberdrek was een uitdaging. Maar wel leuk![]()
![]()
Jeeeej zon! en 25kms!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De uitslagen van de Siepelloop staan online, en ik ben 25e geworden. Daar teken ik voor, volgende week
De wedstrijd was officieel trouwens 20,8 km.![]()
Goedemiddag!
Mijzelf ook toegevoegd aan de Challenge. Hopelijk een mooie stok achter de deur om het lopen dit jaar vol te houden
Net een rondje van 10,7 km gelopen. Niet verkeerd na de biertjes van gisteravond en de wind hier op de dijk!
Heeft iemand trouwens nog een tip voor een plek waar ik online mijn loopresultaten kan bijhouden (incl. tijden) zonder dat ik daarvoor apps op mijn telefoon moet installeren? Heb een tijd lang Nike+ gehad, maar dat werkte niet voor mij, kon niet lekker ontspannen lopen en dat demotiveerde dus.![]()
TT klopt niet helemaal, ik heb net toch echt wel in de regen en de hagel gelopen.
Maar dat was op de helft, tegen het einde kwam de zon toch weer, en kwam ik nog droog thuis.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bottle belt: Nathan trail mix, heeft plaats voor twee flesjes en een vak middenin voor telefoon, geld, sleutel, gel.
Semtex, waar had je last van, je knie?![]()
Haha 25e worden op de cpc zou wel een heldendaad zijn ja!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:19 schreef pijll het volgende:
De uitslagen van de Siepelloop staan online, en ik ben 25e geworden. Daar teken ik voor, volgende week
De wedstrijd was officieel trouwens 20,8 km.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Lekker zonnetje buiten, echter ook een behoorlijk windje. Vooral van opzij heeft hij mij een aantal keren wat opzij geblazen.
Gisteren eigenlijk geen zin om te lopen, de training van vrijdag viel zwaarder dan gehoopt, totdat ik inspiratie kreeg voor een loopje. Route uitgestippelt en vanochtend met frisse tegenzin begonnen. zo en nu kan ik weer een debiel loopjes plan van de lijst afstrepen. De Dom eens van alle kanten bekeken, het had een stuk korter gekund maar dit was leuker.
https://connect.garmin.com/modern/activity/708616646![]()
Waarom liep je niet ontspannen?quote:Op zondag 1 maart 2015 14:47 schreef DavetheNL het volgende:
Goedemiddag!
Mijzelf ook toegevoegd aan de Challenge. Hopelijk een mooie stok achter de deur om het lopen dit jaar vol te houden
Net een rondje van 10,7 km gelopen. Niet verkeerd na de biertjes van gisteravond en de wind hier op de dijk!
Heeft iemand trouwens nog een tip voor een plek waar ik online mijn loopresultaten kan bijhouden (incl. tijden) zonder dat ik daarvoor apps op mijn telefoon moet installeren? Heb een tijd lang Nike+ gehad, maar dat werkte niet voor mij, kon niet lekker ontspannen lopen en dat demotiveerde dus.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ben blij met mijn Camelbak dat ik dat ellendige ding niet meer om hoef.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:49 schreef wyccie het volgende:
Bottle belt: Nathan trail mix, heeft plaats voor twee flesjes en een vak middenin voor telefoon, geld, sleutel, gel.
Semtex, waar had je last van, je knie?![]()
Nog 3 km verder en je had een medaille aan jezelf kunnen gevenquote:Op zondag 1 maart 2015 14:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Lekker zonnetje buiten, echter ook een behoorlijk windje. Vooral van opzij heeft hij mij een aantal keren wat opzij geblazen.
Gisteren eigenlijk geen zin om te lopen, de training van vrijdag viel zwaarder dan gehoopt, totdat ik inspiratie kreeg voor een loopje. Route uitgestippelt en vanochtend met frisse tegenzin begonnen. zo en nu kan ik weer een debiel loopjes plan van de lijst afstrepen. De Dom eens van alle kanten bekeken, het had een stuk korter gekund maar dit was leuker.
https://connect.garmin.com/modern/activity/708616646
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat een eind!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/708616646Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ze vond de Camelbak overdreven voor de HM.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ben blij met mijn Camelbak dat ik dat ellendige ding niet meer om hoef.
Bij mij zit het goed als ik het strak vast kan zetten op de heupen. In mijn taille is het te groot en dan schuift het inderdaad.![]()
medaille uit eigen doos.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog 3 km verder en je had een medaille aan jezelf kunnen geven![]()
![]()
Het ligt er ook maar net aan hoe lang je erover doet. Bij een eventuel wedstrijd HM zou ik hem ook niet omdoen. Hij zakte bij mij op een gegeven moment van mijn heupen af, en die flesjes vielen er af en toe wel eens uit.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze vond de Camelbak overdreven voor de HM.
Bij mij zit het goed als ik het strak vast kan zetten op de heupen. In mijn taille is het te groot en dan schuift het inderdaad.![]()
Boh, serieus gesloopt door de Baggerloop
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zweer ook bij mijn Nathan Trail Mix flessengordel. Ik heb die met 4 flesjes.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze vond de Camelbak overdreven voor de HM.
Bij mij zit het goed als ik het strak vast kan zetten op de heupen. In mijn taille is het te groot en dan schuift het inderdaad.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Door de average pace heb ik vaak het gevoel dat ik een bepaalde snelheid moet lopen. Daardoor blaas ik mij iets te makkelijk op in de eerste kilometers. Als ik zonder app, maar juist op gevoel loop, loop ik makkelijker. En uiteindelijk langer met een gelijke snelheid. Beetje de vorm van te fanatiek voor mijn eigen kunnen vrees ikquote:![]()
![]()
Als je er zweren van krijgt zou ik toch echt eens naar wat anders gaan kijken.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zweer ook bij mijn Nathan Trail Mix flessengordel. Ik heb die met 4 flesjes.![]()
![]()
Voor degenen die niet geloofden dat ik gelopen heb: https://www.endomondo.com/workouts/479075254/2924303
Toch ook wel 'trots' op een badge van smashrunhttp://smashrun.com/m.verwoerd/badges/1/35
En in een heerlijke omgeving gelopen, met ochtendvorst en fluitende vogelsJaloers op iedereen die in zo'n omgeving woont.
Ja, was lekker, alleen moest mezelf echt inhouden om niet volle bak te gaanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:37 schreef Jero_nimo het volgende:
MDDat moet lekker gevoeld hebben!
Nu is het gewoon goed letten op je voeding en je kan weer gewoon opbouwen? Of moet je ook nog een tijd rustig aan blijven doen?
Ik ga nu opbouwen en kijken hoe mijn lijf reageert en als het goed gaat ga ik gewoon weer wedstrijden lopen. Ik verwacht dat ik qua afstanden veelal op 5 - 15 km ga focussen en daarin ga kijken wat ik nog in me heb.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Beide kuiten overbelast, soms zelfs doorstralend naar de achillespees.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:49 schreef wyccie het volgende:
Semtex, waar had je last van, je knie?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Da's mooi. Ik voel mijn knieholte nog steeds, sinds tisvoorniks. Maar gelukkig niks ernstigs en het gaat ook alweer een stuk beter en nagenoeg pijnvrij.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
25.04 km
Distance
Avg Pace
1,917 C
Pijnvrij! Superblij mee!
Pijnvrij is toch wel 't fijnst
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gewoon over 2 weken pijnvrij 25 kmquote:Op zondag 1 maart 2015 15:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Da's mooi. Ik voel mijn knieholte nog steeds, sinds tisvoorniks. Maar gelukkig niks ernstigs en het gaat ook alweer een stuk beter en nagenoeg pijnvrij.
Pijnvrij is toch wel 't fijnst
het geeft je iig het geloof in je eigen lichaam weer terug.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Da's mooi. Ik voel mijn knieholte nog steeds, sinds tisvoorniks. Maar gelukkig niks ernstigs en het gaat ook alweer een stuk beter en nagenoeg pijnvrij.
Pijnvrij is toch wel 't fijnstKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, ok. Dat is dan wel extreem. Ik verbaas me er wel eens over hoe smal mannen soms zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar net aan hoe lang je erover doet. Bij een eventuel wedstrijd HM zou ik hem ook niet omdoen. Hij zakte bij mij op een gegeven moment van mijn heupen af, en die flesjes vielen er af en toe wel eens uit.
Gister liep ik achter een man aan met zulke smalle boven- en onderbeentjes ... zelfs mijn bovenarmen zijn steviger.![]()
Zeker.quote:![]()
Wat betreft heupgordel/racevest. De heupgordel zit bij mij wat comfortabeler dan mijn racevest. Had vandaag ook m'n heupgordel om. Met dit weer hoef ik niet zo veel te drinken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah, doe voorzichtig. Wel weer een mooie afstand gelopen.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Beide kuiten overbelast, soms zelfs doorstralend naar de achillespees.
Ik loop pijnvrij, maar het gaat allemaal zwaar. Ik heb het gevoel dat ik een langere afstand beter volhoud als het een wedstrijd is. Voor een training wordt het gewoon blah.
Ik was gisteren en vanochtend echt helemaal gesloopt. Onder de douche dacht ik dat ik zou omvallen of overgeven. En ik heb heel veel geslapen. En dat terwijl het maar 25km in rustig tempo was.![]()
Gewoon niet op je telefoon kijken dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:07 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Door de average pace heb ik vaak het gevoel dat ik een bepaalde snelheid moet lopen. Daardoor blaas ik mij iets te makkelijk op in de eerste kilometers. Als ik zonder app, maar juist op gevoel loop, loop ik makkelijker. En uiteindelijk langer met een gelijke snelheid. Beetje de vorm van te fanatiek voor mijn eigen kunnen vrees ik![]()
Dan zou ik zeggen: of helemaal zonder tijdmeting lopen of gewoon niet op je telefoon kijken en het geluid van je app uitzetten.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:07 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Door de average pace heb ik vaak het gevoel dat ik een bepaalde snelheid moet lopen. Daardoor blaas ik mij iets te makkelijk op in de eerste kilometers. Als ik zonder app, maar juist op gevoel loop, loop ik makkelijker. En uiteindelijk langer met een gelijke snelheid. Beetje de vorm van te fanatiek voor mijn eigen kunnen vrees ikSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Pfff... Dat is bij mij echt al een hele tijd weg.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
het geeft je iig het geloof in je eigen lichaam weer terug.
Ja eigen schuld, weet ikSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Wil mijn progressie over een langere periode bijhouden.. Maar blijkbaar is Excell nog steeds mijn grootste vriend.. Bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: of helemaal zonder tijdmeting lopen of gewoon niet op je telefoon kijken en het geluid van je app uitzetten.![]()
![]()
Maar hoe weet je hoe ver en hoe hard je hebt gelopen zonder waarneming? Excel volgt je niet met satelliet.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:41 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
[..]
Wil mijn progressie over een langere periode bijhouden.. Maar blijkbaar is Excell nog steeds mijn grootste vriend.. Bedankt voor het meedenkenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Google maps? Zo hou ik nu mijn afstanden bij. Maar ik doe blijkbaar te moeilijk. Misschien gewoon eens naar een gps-horloge kijken ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar hoe weet je hoe ver en hoe hard je hebt gelopen zonder waarneming? Excel volgt je niet met satelliet.![]()
Telefoon mee voor de tijd en afstandmeten.nl voor de afstand.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar hoe weet je hoe ver en hoe hard je hebt gelopen zonder waarneming? Excel volgt je niet met satelliet.
Zo ben ik ook begonnen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Op een horloge kun je ook je gemiddelde tijd zien.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Google maps? Zo hou ik nu mijn afstanden bij. Maar ik doe blijkbaar te moeilijk. Misschien gewoon eens naar een gps-horloge kijken ofzo.
Ik zou dus gewoon je telefoon meenemen met app, en dan zonder geluid en niet erop kijken, zoals wyc en murm al aangaven.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geloof me, daarvan ga je nog meer op je pace letten. Maar: het wordt wel minder als je langer loopt. Ik kijk nu vaker naar mijn tempo om mezelf af te remmen dan dat ik mezelf ermee over de top jaag.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Google maps? Zo hou ik nu mijn afstanden bij. Maar ik doe blijkbaar te moeilijk. Misschien gewoon eens naar een gps-horloge kijken ofzo.
Al is jouw doel, ontspannen lopen, nou weer net anders.
Heb je niks aan zo, he?
Haha, dank je. Heb er wel wat aan, moet vooral niet zo zeuren en gewoon genieten van mijn loopjesquote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geloof me, daarvan ga je nog meer op je pace letten. Maar: het wordt wel minder als je langer loopt. Ik kijk nu vaker naar mijn tempo om mezelf af te remmen dan dat ik mezelf ermee over de top jaag.
Al is jouw doel, ontspannen lopen, nou weer net anders.
Heb je niks aan zo, he?.
Na de Mud Masters van zondag eens goed uitzoeken wat ik precies wil bereiken de komende tijd.![]()
Klinkt goed!quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Haha, dank je. Heb er wel wat aan, moet vooral niet zo zeuren en gewoon genieten van mijn loopjes.
Na de Mud Masters van zondag eens goed uitzoeken wat ik precies wil bereiken de komende tijd.
Je kan trouwens ook gaan trailen als je minder op tijd wil letten. Daar is je snelheid wat minder voorspelbaar gezien het wisselende terrein. Tenzij je jero_nimo heet dan
Veel plezier vast bij MM
Eerste 30+ in de pocket!
Totaal 32 kilometers gemaakt zonder helemaal kapot te gaan, hoewel de beentjes wel steeds zwaarder werden natuurlijk. Twee gelletjes erin en tempo redelijk constant op duurlooptempo weten te houden. Nu moe en tevreden![]()
![]()
Vanochtend stond de officieel nagemeten 9-mijler op het programma. Een ietwat ongebruikelijke afstand die ik pas een keer eerder heb gedaan, dus des te meer kans op een PR! Het zonnetje scheen heerlijk, maar er waaide alsof er een orkaan voorbij kwam. Wind voor, wind tegen, maar vooral heel veel wind van de zijkant. Slingerend als een dronkenlap, vochten we ons allen een weg naar de finish. Twee van de vier hoeken van m'n nummer scheurden zich los van m'n shirt, maar de andere twee hoeken hielden moedig stand. Door de wind, en een paar gemenede hobbels in de route, lag het tempo net iets onder wat ik had bedacht, maar gezien de omstandigheden ben ik er erg tevreden mee.
1:14:06 over 9 mijl (14,49km, 5:06/km)SPOILER: speciaal voor zwabber, duimpjes na ongeveer 7 mijl!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:25 schreef Wolve000 het volgende:
Vanochtend stond de officieel nagemeten 9-mijler op het programma. Een ietwat ongebruikelijke afstand die ik pas een keer eerder heb gedaan, dus des te meer kans op een PR! Het zonnetje scheen heerlijk, maar er waaide alsof er een orkaan voorbij kwam. Wind voor, wind tegen, maar vooral heel veel wind van de zijkant. Slingerend als een dronkenlap, vochten we ons allen een weg naar de finish. Twee van de vier hoeken van m'n nummer scheurden zich los van m'n shirt, maar de andere twee hoeken hielden moedig stand. Door de wind, en een paar gemenede hobbels in de route, lag het tempo net iets onder wat ik had bedacht, maar gezien de omstandigheden ben ik er erg tevreden mee.
1:14:06 over 9 mijl (14,49km, 5:06/km)Wat zweten of niet.. het ligt allemaal op straatSPOILER: speciaal voor zwabber, duimpjes na ongeveer 7 mijl!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ook.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Telefoon mee voor de tijd en afstandmeten.nl voor de afstand.
Zo ben ik ook begonnen
Ik had in het begin alleen een horloge met stopwatchfunctie mee en inderdaad achteraf de route terugzoeken. Zo heb ik het vier jaar gedaan tot ik vorig jaar Runkeeper downloadde. Nu ik Runkeeper heb zet ik het geluid alleen nu aan bij de lange duurlopen om te weten of ik niet te snel of langzaam ga om het vol te kunnen houden. Maar misschien moet ik ook maar gewoon weer op gevoel lopen.![]()
Netjes! Nu lekker nagenietenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:06 schreef TMan het volgende:
Eerste 30+ in de pocket!
Totaal 32 kilometers gemaakt zonder helemaal kapot te gaan, hoewel de beentjes wel steeds zwaarder werden natuurlijk. Twee gelletjes erin en tempo redelijk constant op duurlooptempo weten te houden. Nu moe en tevreden![]()
![]()
SEMTEX, TWC, MD, TMan:.
Zelf heb ik ook voor de eerste keer de 30k aangetikt. Op wat blaarvorming na ging het heerlijk.https://www.endomondo.com/workouts/479155396/18538471quote:Afstand 30,05 km
Gem. tempo 5:54 min/km
Calorieën 2.219 C
Tijd 2:57:06
Hoogtewinst 28 mGet stoned![]()
Vandaag de Achtkastelenloop in Vorden gelopen. Buiten dat ik volgens mij maar vijf 'kastelen' heb kunnen zien een mooie loop door het gebied rondom Vorden heen. Totale afstand 30km en het ging lekker. Vanaf een kilometer of 8 liep ik plus minus 20 kilometer lang met een klein groepje op een tempo van rond de 6 min per km. Beetje ouwehoeren over van alles en nog wat en ondertussen proberen te genieten van de omgeving. Uiteindelijk mijn tijd van Schoorl met zo een 7 minuten verbetert. Er zit dus progressie in.
Nog een lange duurloop, rond de 35 km, over 2 weken en dan moet ik wel klaar zijn voor Rotterdam.![]()
260e van de 511, weer nét niet in het linker rijtje. Hoe is het mogelijk...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Goed gelopen allen!
Ik heb foto's gemaakt. En m'n oefeningen gedaan. Rug was weer even naar de klote (door onbekende redenen) ineens. Dus kijken of ik na 4 rustdagen morgen weer kan. Anders pas woensdag weer.
Morgenochtend wel maar even zwemmen!
Ja doei.![]()
Er hebben mensen gelopen. Sommigen wat meer, sommigen wat minder. Er zijn er helaas ook een paar die niet hebben gelopen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:08 schreef Quoi het volgende:
Iemand een samenvatting van de afgelopen week?
Zoiets?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik wíst het! Thanksquote:Op zondag 1 maart 2015 18:10 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Er hebben mensen gelopen. Sommigen wat meer, sommigen wat minder. Er zijn er helaas ook een paar die niet hebben gelopen.
Zoiets?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje door het bos gelopen vanmiddag. Ging eigenlijk wel lekker, had het zwaarder verwacht na een dagje slenteren.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Het was een mooie dag om te lopen.
En dat is ook te merken hier. Mooie (lange) trainingsloopjes allemaal! En een mooi PR opp de 9 mijl voor Wolve![]()
Vanochtend ook een aardig rondje gedaan. De bedoeling was om een duurloopje met 2 x15 minuten in beoogd HM-tempo, maar dat was lastig met de wind. Lekker gelopen in ieder geval en nu een beetje rustig aan tot de CPC.![]()
Er is weer lekker gelopen zo te lezen! Het was ook wel weer super mooi weer ervoor, net als gisteren.
Vanochtend erg weinig (5) kilometers gemaakt voor de zondagtraining, weer eens een keer een spelvorm gedaan met groepjes. Prima te doen, wilde ook niet te gek doen want volgend weekend staat er een zware wedstrijd op het programma.
GPS kaartje ziet er wel altijd grappig uit op zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik heb een onwijs leuke Trailrunning experience gehad. Georganiseerd door Raidlight, met mooie verhalen, voorlichting, tips, trucs, krachttraining en andere zaken door Ronnie Duinkerken en Marjolein Bil.
En het mooiste was: het was eens een keertje een thuiswedstrijd
F means you're fucked![]()
Oh, en ik heb nu nog geen minuut mijn nieuwe tight aan, en ik ben nu al vlieft
[ Bericht 6% gewijzigd door YUR op 01-03-2015 20:07:46 ]F means you're fucked![]()
Ik ben behoorlijk gesloopt op de Baggerloop van dit jaar...ik ben nu zelfs nog echt moe!
54:06 op een 6km... Ten opzichte van 47:39 vorig jaar ging dat natuurlijk helemaal nergens over. Maar wat was het zwaar dit jaar!!een jaar geleden was echt peanuts vergeleken bij dit!
Hoe dan ook, de organisatie had vorig jaar, in verband met de droogte, hier en daar wat 'kunstbagger' laten aanleggen door de lokale brandweer. Dat was dit jaar niet nodig gebleken.
En dat heb ik geweten...!deze editie deed z'n naam eer aan! Net als de vorige keer startten we op het terrein van een westernboerderij en gingen we daarna meteen de akkers op. De boeren in de omgeving stellen elk jaar de akkers ter beschikking voor de lopers om overheen te hollen, maar die akkers zijn in het jaar daarvoor natuurlijk gewoon beplant. Dus de stukken maisplanten en ander spul zit er allemaal nog. Goed opletten waar je je voeten neerzet. Al was dat bijna niet te doen, want er was zoveel modder!! En dat niet alleen, ik moest ook al meteen goed opletten dat m'n schoenen bleven zitten! Om me heen bleven mensen schoenen uit de modder trekken en weer aan hun voeten doen
![]()
Het parcours was een beetje verlegd, had ik het idee. Er zaten nu twee kleine slootjes aan het begin. Maar later bedacht ik me dat het vorig jaar natuurlijk heel droog was, en daarmee vielen ze natuurlijk niet op. Hoe dan ook, dat waren meteen twee mooie hindernisjes.
Normaal gesproken loop ik met m'n Garmin, en met muziek. Nu had ik geen muziek, en geen Garmin. En dat is toch wel een dingetje wat ik moeilijk vind. Geen idee hebben hoe hard je precies gaat, hoe ver je precies bent, en belangrijker, hoe ver je nog moet. En als je dat dan allemaal niet hebt, zou je wel wat hebben aan muziek. En die had ik ook niet. Klaag!!![]()
Gelukkig wist is na vorig jaar wel wat ik kon verwachten, en toen ik bij het meertje aankwam waar je doorheen moest, wist ik weer waar ik ongeveer was. Hierna nog een flink stuk akker, twee sloten, langs die grote hoop zand en dan door het bos en dan zijn er we er weer.
Maar elk stuk wat zo goed te doen leek in m'n gedachten, leek dit jaar verder te zijn dan vorig jaar. Alles was glad, nat, zwaar, de modder zoog me overal vast. Vorig jaar ben ik als een malle de sloten in gesprongen en had ik ontdekt dat die een harde bodem hadden (het leek wel beton!). Dit jaar heb ik dat dus iets voorzichtiger aangepakt. In ieder geval heb ik dit jaar niet kopje onder gegaan, dus dat is een win![]()
Na de sloten nog langs de grote hoop zand, en daarna volgde nog een heel stuk wat ik me niet meer kon herinneren van vorig jaarInmiddels werd ik ook ingehaald door een aantal snelle 12km lopers. Die waren 10min voor me gestart, en moesten twee keer mijn rondje. Het was wel tof dat sommigen me echt aanmoedigden. Vond ik lief!
Ik deed ook echt wel m'n best, maar voor m'n gevoel ging ik echt niet vooruit! Gedoe! Glibber en glij, en op een bepaald moment zelfs nog even (bijna?) door m'n enkel gegaan. Gelukkig niet helemaal en volgens mij ook geen schade aangericht. Gelukkig hoorde ik op dat moment de speaker al, en dus ploeterde ik door. In de laatste bocht ontstond er nog even verwarring, want waar moest ik heen?er stonden allerlei western-attributen, waar ik kennelijk tussendoor moest. Maar ik was inmiddels zo moe dat ik alleen nog maar kon denken "ik moet door de modderbak en naar de finish!!" Gelukkig lukte dat ook en ik heb mezelf over de finish gesleept. Niet eens meer rennend volgens mij, na de modderbak KON ik gewoon niet meer...
Mr. Gup stond me op te wachten, met m'n tas met spullen. Maar ik kon die hele tas niet eens meer aanpakken. Ik kon alleen nog maar naar een bank sjokken en uitblazen![]()
Ik vond het LEUK! Ik kreeg een washandje, en een zeepjeWas wel nodig ook. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Een wat strakkere tijd was leuk geweest, maar boeiend! Ik was niet eens laatste, dus yay
![]()
Nu is het alleen nog even wachten op foto's, daar vrees ik voor. Maar dat hoort er ook een beetje bij he
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 01-03-2015 19:54:12 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Met al die enorme afstanden vandaag kon ik natuurlijk ook niet achterblijven. Mijn 32km van vandaag:
http://app.endomondo.com/workouts/479211859/2436456
Tot halverwege liep het heel lekker, daarna kreeg ik op al die open polderweggetjes vol de wind tegen. Dat koste zoveel energie dat ik toch wel behoorlijk moe was aan het eind. Toch heb ik het gevoel dat ik (op mijn tandvlees) nog wel 10 kilometer had kunnen strompelen. En dat geeft hoop![]()
Nog 42 dagen!![]()
de TT doet mij huiveren... gister het weer volledig onderschat en het werd 30km lang afzien...
Toen ik door Mrs.RD uit de auto werd gezet bij Fortrose was het bewolkt, wel wat benauwd maar nog niet echt warm., ook door het lekkere windje vanaf de oceaan.
Ik was nog geen kilometer onderweg of het wolkendek trok op en de zon kwam er bij.... wat resulteerde in 30km hardlopen op een windstille dag bij 25-26 graden.
Oke, ik lieg...niet helemaal windstil, bij kilometer 20 kwam ik "over the ridge" en stak "The Mad Dog" op dus toen nog 10km pal tegenwind gefohned bij windkracht 6-7
Kortom, een "leerzame" dag
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik kijk al uit naar de foto'squote:Op zondag 1 maart 2015 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben behoorlijk gesloopt op de Baggerloop van dit jaar...ik ben nu zelfs nog echt moe!
54:06 op een 6km... Ten opzichte van 47:39 vorig jaar ging dat natuurlijk helemaal nergens over. Maar wat was het zwaar dit jaar!!een jaar geleden was echt peanuts vergeleken bij dit!
Hoe dan ook, de organisatie had vorig jaar, in verband met de droogte, hier en daar wat 'kunstbagger' laten aanleggen door de lokale brandweer. Dat was dit jaar niet nodig gebleken.
En dat heb ik geweten...!deze editie deed z'n naam eer aan! Net als de vorige keer startten we op het terrein van een westernboerderij en gingen we daarna meteen de akkers op. De boeren in de omgeving stellen elk jaar de akkers ter beschikking voor de lopers om overheen te hollen, maar die akkers zijn in het jaar daarvoor natuurlijk gewoon beplant. Dus de stukken maisplanten en ander spul zit er allemaal nog. Goed opletten waar je je voeten neerzet. Al was dat bijna niet te doen, want er was zoveel modder!! En dat niet alleen, ik moest ook al meteen goed opletten dat m'n schoenen bleven zitten! Om me heen bleven mensen schoenen uit de modder trekken en weer aan hun voeten doen
![]()
Het parcours was een beetje verlegd, had ik het idee. Er zaten nu twee kleine slootjes aan het begin. Maar later bedacht ik me dat het vorig jaar natuurlijk heel droog was, en daarmee vielen ze natuurlijk niet op. Hoe dan ook, dat waren meteen twee mooie hindernisjes.
Normaal gesproken loop ik met m'n Garmin, en met muziek. Nu had ik geen muziek, en geen Garmin. En dat is toch wel een dingetje wat ik moeilijk vind. Geen idee hebben hoe hard je precies gaat, hoe ver je precies bent, en belangrijker, hoe ver je nog moet. En als je dat dan allemaal niet hebt, zou je wel wat hebben aan muziek. En die had ik ook niet. Klaag!!![]()
Gelukkig wist is na vorig jaar wel wat ik kon verwachten, en toen ik bij het meertje aankwam waar je doorheen moesten, wist ik weer waar ik ongeveer was. Hierna nog een flink stuk akker, twee sloten, langs die grote hoop zand en dan door het bos en dan zijn er we er weer.
Maar elk stuk wat zo goed te doen leek in m'n gedachten, leek dit jaar verder te zijn dan vorig jaar. Alles was glad, nat, zwaar, de modder zoog me overal vast. Vorig jaar ben ik als een malle de sloten in gesprongen en had ik ontdekt dat die een harde bodem hadden (het leek wel beton!). Dit jaar heb ik dat dus iets voorzichtiger aangepakt. In ieder geval heb ik dit jaar niet kopje onder gegaan, dus dat is een win![]()
Na de sloten nog langs de grote hoop zand, en daarna volgde nog een heel stuk wat ik me niet meer kon herinneren van vorig jaarInmiddels werd ik ook ingehaald door een aantal snelle 12km lopers. Die waren 10min voor me gestart, en moesten twee keer mijn rondje. Het was wel tof dat sommigen me echt aanmoedigden. Vond ik lief!
Ik deed ook echt wel m'n best, maar voor m'n gevoel ging ik echt niet vooruit! Gedoe! Glibber en glij, en op een bepaald moment zelfs nog even (bijna?) door m'n enkel gegaan. Gelukkig niet helemaal en volgens mij ook geen schade aangericht. Gelukkig hoorde ik op dat moment de speaker al, en dus ploeterde ik door. In de laatste bocht ontstond er nog even verwarring, want waar moest ik heen?er stonden allerlei western-attributen, waar ik kennelijk tussendoor moest. Maar ik was inmiddels zo moe dat ik alleen nog maar kon denken "ik moet door de modderbak en naar de finish!!" Gelukkig lukte dat ook en ik heb mezelf over de finish gesleept. Niet eens meer rennend volgens mij, na de modderbak KON ik gewoon niet meer...
Mr. Gup stond me op te wachten, met m'n tas met spullen. Maar ik kon die hele tas niet eens meer aanpakken. Ik kon alleen nog maar naar een bank sjokken en uitblazen![]()
Ik vond het LEUK! Ik kreeg een washandje, en een zeepjeWas wel nodig ook. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Een wat strakkere tijd was leuk geweest, maar boeiend! Ik was niet eens laatste, dus yay
![]()
Nu is het alleen nog even wachten op foto's, daar vrees ik voor. Maar dat hoort er ook een beetje bij he
[ afbeelding ]Bikkel!
![]()
kleinschalige baggerloopjes en toffe verslagen er over.... priceless!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo wat een afstanden zeg dit weekend. Leuk verslag Guppufriend.
Denk dat ik morgen weer ga lopen. Zal dan denk ik km of 15 worden.![]()
![]()
SPOILER: iets met startnummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb vandaag 20 van Alphen gelopen maar het was een loop om snel te vergeten. Ik had vorige week drie dagen snotverkouden op bed geleden en mijn longen waren blijkbaar nog niet helemaal schoon. Na een kilometer had ik al een droge mond en na 8 kilometer was ik er eigenlijk al helemaal klaar mee. Er was zelfs een moment dat ik aan uitstappen dacht. Ik had het helemaal niet naar mijn zin. Het was voor het eerst dat ik lang lopen gewoon echt saai vond. Ik kon maar niet in mijn ritme komen en het hoesten werd alleen maar erger. Het zakte daarna ook als een kaartenhuis in elkaar. Ik heb het nog uitgelopen maar ben daarna maar snel naar huis gegaan. De medaille was wel mooi, dat dan weer wel. Ik hoop dat ik mijn drive snel weer terug krijg, want anders gaat het in april een lastig verhaal worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 02-03-2015 05:20:30 ]![]()
Bedankt voor de tips wat betreft de bottle belt. ik zal eens gaan kijken naar die Nathan trail mix. dat lijkt me een mooi verjaardagskado.
De camelbag kan altijd nog gebruikt worden (we hebben er 2, allebei gekregen maar nog nooit gebruikt.) maar een belt leek me prettiger.
Ik heb echt nog geen idee hoe lang ik over een HM zal gaan doen, aangezien ik nog maar net de 8 km aantik. Maar heel snel zal het niet zijn
Mooi verslag Guppy!
Nice tight YUR
en je hebt de medaille gehaald Devv, ondanks dat het niet zo ging als je had gehoopt.![]()
Hoe snel doe je 8k?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:26 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Bedankt voor de tips wat betreft de bottle belt. ik zal eens gaan kijken naar die Nathan trail mix. dat lijkt me een mooi verjaardagskado.
De camelbag kan altijd nog gebruikt worden (we hebben er 2, allebei gekregen maar nog nooit gebruikt.) maar een belt leek me prettiger.
Ik heb echt nog geen idee hoe lang ik over een HM zal gaan doen, aangezien ik nog maar net de 8 km aantik. Maar heel snel zal het niet zijn
Mooi verslag Guppy!
Nice tight YUR
en je hebt de medaille gehaald Devv, ondanks dat het niet zo ging als je had gehoopt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
anderhalf uur gerend op het strand vanmiddag, dinsdag of woensdag nog een keer na het werk wat rennen en dan uitrusten tot zondag![]()
![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk verslag Gup! En leuk startnummer ookSPOILER: iets met startnummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je dan niet eens eerst voor de 10 en 15 gaan en daarna verder kijken?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:26 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Mooi verslag Guppy!
Nice tight YUR
en je hebt de medaille gehaald Devv, ondanks dat het niet zo ging als je had gehoopt.
Bovendien: hoeveel je drinkt hangt ook van het weer af en van hoe zwaar je t hebt. Er zijn mensen die bij een hm niks drinken en er zijn er (ik) die veel drinken (halve liter laatst in training maar had liever meer gehad, van de zomer dronk ik meer, zowel in een hm in training als bij de wedstrijd).
Er bestaan bijv ook allerlei handbottles van salomon (zachte flessen) en nathan (harde flessen).
Die heupgordel van nathan met 2 flesjes heb ik ook trws. Die is ok, al moet je hem niet kopen als je maatje 34/36 hebt. Ik heb 38 en heb hem op zn strakst zitten geloof ik.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mooi rondje! Ik heb afgelopen zomer wel eens in die omgeving gefietst. En je bent nog langs mijn huis gelopen, al was ik waarschijnlijk niet thuis op dat tijdstip.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:46 schreef GlenHighland het volgende:
Met al die enorme afstanden vandaag kon ik natuurlijk ook niet achterblijven. Mijn 32km van vandaag:
http://app.endomondo.com/workouts/479211859/2436456
Tot halverwege liep het heel lekker, daarna kreeg ik op al die open polderweggetjes vol de wind tegen. Dat koste zoveel energie dat ik toch wel behoorlijk moe was aan het eind. Toch heb ik het gevoel dat ik (op mijn tandvlees) nog wel 10 kilometer had kunnen strompelen. En dat geeft hoop![]()
Nog 42 dagen!![]()
![]()
TWC, jij bent ook wel een klein beetje gek he
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik meld mij hier voorzichtig. Lang verhaal in het kort.
Scoliose veel "pijn" klachten. Ziekenhuis kan niks voor mij betekenen na reeds onderzoeken.
Fysio weegschaal ik weeg te zwaar en te weinig conditie/spierkracht en slechte houding.
Ik sport nu 2 uren per week in 60 minuten heb ik kracht en conditie training en ik ben sinds vrijdag begonnen met evy hardlopen. Om de dag ren ik
Vroeger altijd erg sportief ( 4 kruisjes van de 11stedentoch op fiets en vele andere sporten )
Na 10 jaar niet gesport te hebben en rugklachten ben ik het zat !
Ik meld mij aan om steun en tips te krijgen van jullie. Totale beginneling haha.
De evy 0 tot 5 km heb ik kuch "gratis" ergens gevonden op het internet en staat om mijn mp3 speler. Als het goed is ren ik 9 keer les 1 voordat ik naar les 10 ga neem ik aan ?
Vrijdag ben ik gestart en ik heb sinds vrijdag al stijve benen en kuitpierpijn. Maar ik heb het volgehouden en ben stiekum heel erg trots op mijzelf. Gister weer zo'n heerlijke dag en ik had verwacht met het spierpijn dat ik het niet zou volhouden maar toch helemaal uitgelopen ! Morgen weer een rondje !![]()
![]()
Welkom, mooie motivatie! Ik heb zelf nooit Evy gedaan dus weet niet precies hoe dat werkt. Maar fijn dat het al zo goed ging de eerste keer!quote:Op maandag 2 maart 2015 09:59 schreef Aloria het volgende:
Scoliose veel "pijn" klachten. Ziekenhuis kan niks voor mij betekenen na reeds onderzoeken.
Fysio weegschaal ik weeg te zwaar en te weinig conditie/spierkracht en slechte houding.
Ik sport nu 2 uren per week in 60 minuten heb ik kracht en conditie training en ik ben sinds vrijdag begonnen met evy hardlopen. Om de dag ren ik
Vroeger altijd erg sportief ( 4 kruisjes van de 11stedentoch op fiets en vele andere sporten )
Ik meld mij aan om steun en tips te krijgen van jullie. Totale beginneling haha.
De evy 0 tot 5 km heb ik kuch "gratis" ergens gevonden op het internet en staat om mijn mp3 speler. Als het goed is ren ik 9 keer les 1 voordat ik naar les 10 ga neem ik aan ?
Vrijdag ben ik gestart en ik heb sinds vrijdag al stijve benen en kuitpierpijn. Maar ik heb het volgehouden en ben stiekum heel erg trots op mijzelf na 10 jaar niet gesport of beweegd te hebben. Gister weer zo'n heerlijke dag en ik had verwacht met het spierpijn dat ik het niet zou volhouden maar toch helemaal uitgelopen ! Morgen weer een rondje !Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Welkom! Duidelijke motivatie, succes ermee!quote:Op maandag 2 maart 2015 09:59 schreef Aloria het volgende:
Vrijdag ben ik gestart en ik heb sinds vrijdag al stijve benen en kuitpierpijn. Maar ik heb het volgehouden en ben stiekum heel erg trots op mijzelf. Gister weer zo'n heerlijke dag en ik had verwacht met het spierpijn dat ik het niet zou volhouden maar toch helemaal uitgelopen ! Morgen weer een rondje !
Wat betreft de lessen van Evy: als je negen keer les 1 loopt en dan naar les 10 gaat, staat je een nare verrassing te wachten. De lessen lopen gewoon 1, 2, 3, etc. Een lesje dubbel lopen is geen probleem; als je het erg zwaar hebt gehad, kan het verstandig zijn om een lesje te herhalen. Ook met die spierpijn kan het wel eens handig zijn om de belasting te herhalen, ipv te vergroten.
Ik zou dus zeggen: ga op zoek naar les 2 t/m 9, dan kan je morgen écht verder
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Welkom Aloria! Succes en veel plezier.
Een collega van me heeft ook scoliose en rent ook, dus het zou moeten kunnen (al zal het per persoon wellicht wisselen).Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bijna een week niet gelopen, want ondanks de rottige start vorige week was het de beste training in tijden... En ben ik bang dat de volgende training alleen maar tegen kan vallen![]()
![]()
Rondje uitgezet van ca 8 km, met voldoende mogelijkheden om eerder uit te stappen en huiswaarts te keren. Een testtraining voor de CPC, zowel fysiek als mentaal. Als ik vandaag 8 km kan lopen en daar geen noemenswaardige pijn aan overhoud, dan kan ik zondag starten. Althans, dat is mijn redenatie.
Ik ga dan vermoedelijk voor m'n langzaamste 10 km in wedstrijd, maar dat is dan maar zo.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Welkom Aloria! Ben het ook eens met Yuki. Rustig opbouwen , dat doe ik ook en dat gaat prima.
Lekker gelopen iedereen van het weekend! Lekker al die modder gup
Ik heb trouwens ook scoliose maar weinig last van (of ik voel het gewoon niet meer) en zou ook niet weten hoeveel graden het is ofzo. Maar kan er prima mee hardlopen dus.
Veel succes morgen!
Ik mag vanavond weer 3x12... Ben benieuwd hoe het voelt na een hele dag werken en lopen etc.![]()
Hoiquote:Op maandag 2 maart 2015 09:59 schreef Aloria het volgende:
Vrijdag ben ik gestart en ik heb sinds vrijdag al stijve benen en kuitpierpijn. Maar ik heb het volgehouden en ben stiekum heel erg trots op mijzelf. Gister weer zo'n heerlijke dag en ik had verwacht met het spierpijn dat ik het niet zou volhouden maar toch helemaal uitgelopen ! Morgen weer een rondje !![]()
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met Evy. Had alleen een dag later best veel spierpijn dus ik heb de rest van het weekend niet meer gelopen. verslag staat een paar pagina's terug, misschien leuk om te lezen.
Wel leuk om een andere beginneling (je eigen woorden) in het topic te hebben.
![]()
[quote]Op maandag 2 maart 2015 10:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Welkom! Duidelijke motivatie, succes ermee!
Wat betreft de lessen van Evy: als je negen keer les 1 loopt en dan naar les 10 gaat, staat je een nare verrassing te wachten. De lessen lopen gewoon 1, 2, 3, etc. Een lesje dubbel lopen is geen probleem; als je het erg zwaar hebt gehad, kan het verstandig zijn om een lesje te herhalen. Ook met die spierpijn kan het wel eens handig zijn om de belasting te herhalen, ipv te vergroten.
[/quote
Oke die mis ik dus, dacht dat dit alle bestanden waren, zal nog even verder zoeken !![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 09:02 schreef TMan het volgende:
Je gelletje van onderaf oprollen werkt trouwens top! Ik weet niet meer wie de tip gaf, maar bedankt
Nummers gevonden lijst gaat vanquote:Op maandag 2 maart 2015 10:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Welkom! Duidelijke motivatie, succes ermee!
1
10
11
12
etc
onderin
2
3
4
Zal kijken als ik de lijst kan aanpassen op de mp3![]()
Ik zou dan les 1 t/m 9 aangeven als 01, 02, 03, 04 etc., als het goed is gaan ze dan op volgorde staan.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:57 schreef Aloria het volgende:
[..]
Nummers gevonden lijst gaat van
1
10
11
12
etc
onderin
2
3
4
Zal kijken als ik de lijst kan aanpassen op de mp3
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dankje voor de tip, hij zet hem wel op de juiste volgorde op mijn computer maar niet op de mp3 speler. Maar nu kan ik wel sneller zien waar mijn andere cijfers zijn gebleven !quote:Op maandag 2 maart 2015 11:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou dan les 1 t/m 9 aangeven als 01, 02, 03, 04 etc., als het goed is gaan ze dan op volgorde staan.
Originele naam in zip folder veranderd hij wel, zal alles even opnieuw plaatsen in mijn mp3 !!![]()
![]()
![]()
Je kunt wel zien dat er marathons aan zitten te komen voor een heleboel lopers. Wat een afstanden komen er voorbij!
Verder mooie verslagen (zoals de Baggerloop en een eerste training), altijd leuk om te lezen!*zwaait* Dat was ik, die wandelaar. Ik heb vrij smalle voeten, dus dat zal niet zo'n probleem zijn. Maar bedankt voor de tips! Ik heb voor het hardlopen Falke sokken en die bevallen prima, maar met wandelsokken heb ik geen ervaring...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:47 schreef wyccie het volgende:
Aan degene die over wandelschoenen tips nodig had (Mr. B.?):
als je brede voeten hebt zijn Meindl en Hanwag goede merken.
En uiteraard ook pas aan het eind van de dag passen als je voeten wat fikker zijn.
En Bridgedale heeft heel erg fijne wandelsokken. Iedereen die ik ken die ze heeft geprobeerd zijn er heel tevreden over. Het zijn wel dikke sokken, maar ik vind het niet erg zweten, niet meer dan bij andere sokken. Ze zijn heel zacht en naadloos (van Falke-sokken voel ik bijvoorbeeld de grove textuur waar ik bijna blaren vab krijg).Inlopen lijkt me sowieso verstandig, dus dat ga ik wel doen voor ze mee mogen naar de Ardennen. En we zijn aan het kijken wanneer we een weekend weg kunnen samen, waarschijnlijk naar de Ardennen. Blijken we in ieder geval voor mei geen weekend te hebben dat we allebei kunnen (ik heb mijn agenda bekeken en ik weet van haar een paar weekenden dat ze niet kan). Dus dat wordt ook nog een uitdaging...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:36 schreef Nirak het volgende:
Goede tips, heb beide merken gedragen en top schoenen. Hanwags moest ik wel even inlopen trouwens. Op de Meindls kon ik meteen goed uit de voeten.
En ik had geen idee wat voor sokken ik heb, alleen dat het Merino wol is en dat ik blij ben dat ik toen 2 paar gekocht heb. Kijk ik net naar het merk, is het bridgedale![]()
![]()
niet snelquote:1:00 uur, maar ik heb ook nog maar 1x 8 km gelopen.
ik wil die hm pas volgend jaar lopen, dus ik ga ook wel echt rustig opbouwen. ik train nu voor de 4M, in juni een wedstrijd van 7,5km, en hopelijk ik oktober een 10km wedstrijd. Daarna uitbouwen tot de hm. (die ik pas juni 2016 wil gaan doen). Dus tijd genoeg.quote:MurmeliZou je dan niet eens eerst voor de 10 en 15 gaan en daarna verder kijken?
Bovendien: hoeveel je drinkt hangt ook van het weer af en van hoe zwaar je t hebt. Er zijn mensen die bij een hm niks drinken en er zijn er (ik) die veel drinken (halve liter laatst in training maar had liever meer gehad, van de zomer dronk ik meer, zowel in een hm in training als bij de wedstrijd).
Er bestaan bijv ook allerlei handbottles van salomon (zachte flessen) en nathan (harde flessen).
Die heupgordel van nathan met 2 flesjes heb ik ook trws. Die is ok, al moet je hem niet kopen als je maatje 34/36 hebt. Ik heb 38 en heb hem op zn strakst zitten geloof ik.
het leek me alleen makkelijk om alvast te wennen aan zo'n riem. Ik heb maat 38, maar door ook gezonder te eten ben ik wel aan het afvallen. Kan nu soms zelfs een S aan!Ik zal ook zeker gaan passen in een winkel ipv via internet te bestellen.
![]()
In de zomer heb je hem waarschijnlijk ook voor kortere afstanden wel nodig. En wennen gaat snel hoor, gewoon mee met een paar trainingen en klaar.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:14 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
niet snel1:00 uur, maar ik heb ook nog maar 1x 8 km gelopen.
[..]
ik wil die hm pas volgend jaar lopen, dus ik ga ook wel echt rustig opbouwen. ik train nu voor de 4M, in juni een wedstrijd van 7,5km, en hopelijk ik oktober een 10km wedstrijd. Daarna uitbouwen tot de hm. (die ik pas juni 2016 wil gaan doen). Dus tijd genoeg.
het leek me alleen makkelijk om alvast te wennen aan zo'n riem. Ik heb maat 38, maar door ook gezonder te eten ben ik wel aan het afvallen. Kan nu soms zelfs een S aan!Ik zal ook zeker gaan passen in een winkel ipv via internet te bestellen.
Miss woont er iemand van hier in je buurt, kan je hem lenen.
In ieder geval goed dat je t rustig opbouwt
Na 30 min voelde met name m'n rechterbeen zo gespannen dat het pijnlijk werd. Ik liep toen al een minuut of 5 niet echt lekker meer.quote:
Toen dus het plan laten varen en richting huis gegaan. Na 5 min wandelen voelde het ontspannen genoeg om weer wat te kunnen dribbelen en zodoende met wandelen en dribbelen thuisgekomen. De 10 km is nog erg ver weg... Ik moet nu maar eens bedenken wat ik met m'n startnummer doe.
Mocht er hier iemand zijn die zin heeft in 10km op zondag mét medaille maar er geen 21 euro voor uit wil geven... PM of DM me.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
![]()
![]()
wordt een kleine Fok! afvaardiging zo op zondag...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als de weersverwachtingen voor komend weekend zo blijven als nu, 12 graden, wordt het de eerste keer kort-kort voor mij sinds oktober![]()
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Hier maar even heel ordinair m'n kaartjes proberen te verkopen. Leek me wel een slimmere plek dan ergens anders. Sorry als het niet gewenst is.
Vanwege m'n armbreuk kan ik de Strong Viking mud en de Iron Viking niet meer doen. En aangezien ik al kaartjes had gekocht zijn deze nu over.
2x Strong viking mud - 13 km - 28 maart - 12:40 starttijd
1x Iron Viking - 42 km - 23 mei - 09:40 starttijd![]()
Heeft er iemand ervaring met trainen met de TRX? Of heeft iemand zo'n ding in de kast liggen en doet ie er nix meer mee?F means you're fucked![]()
Getsie yuki!
Kan het ook te maken hebben met het kwijt zijn van vertrouwen in je lichaam, dat je daarom pijntjes etc hebt?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Er hangt er één bij mijn vereniging in het krachthonk maar die heb ik nog nooit serieus gebruikt. Wat wil je er precies mee gaan trainen?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:32 schreef YUR het volgende:
Heeft er iemand ervaring met trainen met de TRX? Of heeft iemand zo'n ding in de kast liggen en doet ie er nix meer mee?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Van alles eigenlijkquote:Op maandag 2 maart 2015 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er hangt er één bij mijn vereniging in het krachthonk maar die heb ik nog nooit serieus gebruikt. Wat wil je er precies mee gaan trainen?
Wat een rot loopje net.. Ik kom maar niet verder dan 2 minuten joggen. Dat bleek net ook. Het doel was 4x 3(2), zoals in mijn schema staat. Het werd meer 3(2) 2(4) 1(4) 2(2)als ik de tweede keer weer harder wil gaan lopen komt er kramp in mijn kuiten. Rondje wel afgemaakt dus, maar ik liep met een rot gevoel richting huis. Gelukkig had ik in spotify running to rock aan en kwam 'The middle' voorbij. Ik weet niet mee wie die als tip gaf een keer, maar het is echt een super goede lijst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen met een enorme hagelbui die opeens op kwam motiveerde dat mij toch nog tot een eindsprintje naar huisOver een paar dagen nog maar eens proberen.
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:39 schreef Dragonberry het volgende:
Over een paar dagen nog maar eens proberen.![]()
en Yukibalen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Een moddermarathon, ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef Patoshik het volgende:
Hier maar even heel ordinair m'n kaartjes proberen te verkopen. Leek me wel een slimmere plek dan ergens anders. Sorry als het niet gewenst is.
Vanwege m'n armbreuk kan ik de Strong Viking mud en de Iron Viking niet meer doen. En aangezien ik al kaartjes had gekocht zijn deze nu over.
2x Strong viking mud - 13 km - 28 maart - 12:40 starttijd
1x Iron Viking - 42 km - 23 mei - 09:40 starttijdMisschien Devv?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Devv doet al mee zag ik!quote:Op maandag 2 maart 2015 14:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een moddermarathon, ik moet er niet aan denkenMisschien Devv?
Jero leek het toen ook wel leuk om mee te doen, maar wist het (geloof ik) nog niet zeker.
Edit; ik lok 'm wel.quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door Patoshik op 02-03-2015 14:15:10 ]![]()
helaas kan ik nietquote:Op maandag 2 maart 2015 14:10 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Devv doet al mee zag ik!Jero leek het toen ook wel leuk om mee te doen, maar wist het (geloof ik) nog niet zeker.
Edit; ik lok 'm wel.
[..]
Semtex mag ik in de wlw ?
1
2[b]29-03-2015 - [url=http://www.avhorror.nl/index.php?mact=CGCalendar,cntnt01,default,0&cntnt01event_id=114&cntnt01display=event&cntnt01detailpage=&cntnt01return_id=15&cntnt01returnid=15]Ronde van Súdwest Fryslân (Sneek)[/url][/b]
[*] CaLeX - 12kmTrek eens aan mijn vinger?
Dat zal ongetwijfeld meespelen en dat betekent dus, denk ik, dat ik meer tijd moet nemen om te herstellen en daarmee het vertrouwen terug te winnen. Vandaag voelde ik scheenbeen, knie en bovenbeen (vlak boven knie) tijdens het lopen, vanaf een minuut of 20-25. Na het lopen geen centje pijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:33 schreef Murmeli het volgende:
Getsie yuki!
Kan het ook te maken hebben met het kwijt zijn van vertrouwen in je lichaam, dat je daarom pijntjes etc hebt?
Er zal dus niet echt iets kapot zijn, maar ik moet wel meer tijd nemen om rustig op te bouwen. Niet geforceerd in een paar weken naar 10km, maar rustig aan weer afstand opbouwen en meer variatie in m'n trainingen.Thanksquote:
Ik ga trainer M. maar eens mailen, vragen of hij wat advies heeft om terug te kunnen keren bij Haag
Ik wou al bijna reagerenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:10 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Devv doet al mee zag ik!Jero leek het toen ook wel leuk om mee te doen, maar wist het (geloof ik) nog niet zeker.
Edit; ik lok 'm wel.
[..]
De iron viking lijkt me ontzettend gaaf om te doen. Even overleggen eerst. Heb de week ervoor ook al de stuwwaltrail en het is natuurlijk niet goedkoop.
Ik laat het nog wel even weten
Gup, prachtig verslag! Lijkt mij ook wel wat dat loopje
De rest ook weer mooie prestaties, wat een afstanden allemaal! TWC bijna een marathon!
Yuki balenErg frustrerend als het maar niet wil lukken. Duurt altijd zo lang dat herstel...
![]()
Dat klinkt wel verleidelijk...quote:Op maandag 2 maart 2015 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mocht er hier iemand zijn die zin heeft in 10km op zondag mét medaille maar er geen 21 euro voor uit wil geven... PM of DM me.
Sterkte met het herstel!![]()
Toch maar switchen?quote:Op maandag 2 maart 2015 14:28 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat klinkt wel verleidelijk...
Sterkte met het herstel!F means you're fucked![]()
Ah, op die manier.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Huh, switchen? Nee, waarom zou ik. Bij de CPC zijn de 10 en de 21 niet tegelijk...
Ik zou het zelf niet doen, maar het is wel weer een leuke om op een verjaardag te vertellen
Laat maar wetenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:28 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat klinkt wel verleidelijk...
Sterkte met het herstel!
Thanks
Later als ik groot ben wil ik ze een keer alle 5 lopenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Huh, switchen? Nee, waarom zou ik. Bij de CPC zijn de 10 en de 21 niet tegelijk...
Ik wil woensdag nog een laatste looptraining voor zondag doen (18 km mudmasters). Ga vanavond al een kracht- en behendigheidstraining doen, maar wat voor training is verstandig als laatste voor de loop?![]()
Een paar keer een versnelling. Voor een wedstrijd van die lengte moet ik van mijn trainer vaak 2x 400-400-1000m doen, op wedstrijdtempo, met 400m rust..quote:Op maandag 2 maart 2015 15:41 schreef DavetheNL het volgende:
Ik wil woensdag nog een laatste looptraining voor zondag doen (18 km mudmasters). Ga vanavond al een kracht- en behendigheidstraining doen, maar wat voor training is verstandig als laatste voor de loop?
Maar als je dat te lang lijkt kun je ook 6x400 meter doen of zelfs een beetje fartlekken op gevoel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Fok korting.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik wou al bijna reageren
De iron viking lijkt me ontzettend gaaf om te doen. Even overleggen eerst. Heb de week ervoor ook al de stuwwaltrail en het is natuurlijk niet goedkoop.
Ik laat het nog wel even weten
De rest ook weer mooie prestaties, wat een afstanden allemaal! TWC bijna een marathon!
Yuki balenErg frustrerend als het maar niet wil lukken. Duurt altijd zo lang dat herstel...
![]()
Maar ik snap het zeker.. dure bezigheid dat hardlopen.![]()
![]()
Dat is wel een goede ja! Pak ik bij een van de korte stukken een brug over de snelweg en betuwelijn Voor de weweerstandsverschillenquote:Op maandag 2 maart 2015 15:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een paar keer een versnelling. Voor een wedstrijd van die lengte moet ik van mijn trainer vaak 2x 400-400-1000m doen, op wedstrijdtempo, met 400m rust..
Maar als je dat te lang lijkt kun je ook 6x400 meter doen of zelfs een beetje fartlekken op gevoel.
weerstandsverschillen.![]()
The Curious Case of YUR Button.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:34 schreef YUR het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik de Ernst&Bobbieloop ook kan doen![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 15:07 schreef Aloria het volgende:
Zo mijn tweede les van evy zit erop. Morgen vrij en dan woensdag weer rennengoed bezig.
Denk dat ik vanavond ook weer kan gaan lopen. Wel jammer dat het dan al donker is en ik dus niet in het park kan lopen .![]()
Want dan is het gesloten?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]goed bezig.
Denk dat ik vanavond ook weer kan gaan lopen. Wel jammer dat het dan al donker is en ik dus niet in het park kan lopen .![]()
Lampjes op en gaanquote:Op maandag 2 maart 2015 16:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]goed bezig.
Denk dat ik vanavond ook weer kan gaan lopen. Wel jammer dat het dan al donker is en ik dus niet in het park kan lopen .kan je lekker ongestoord lopen.
![]()
Vlak boven knie aan de buitenkant?quote:Op maandag 2 maart 2015 14:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld meespelen en dat betekent dus, denk ik, dat ik meer tijd moet nemen om te herstellen en daarmee het vertrouwen terug te winnen. Vandaag voelde ik scheenbeen, knie en bovenbeen (vlak boven knie) tijdens het lopen, vanaf een minuut of 20-25. Na het lopen geen centje pijn.
Er zal dus niet echt iets kapot zijn, maar ik moet wel meer tijd nemen om rustig op te bouwen. Niet geforceerd in een paar weken naar 10km, maar rustig aan weer afstand opbouwen en meer variatie in m'n trainingen.
[..]
Thanks
Ik ga trainer M. maar eens mailen, vragen of hij wat advies heeft om terug te kunnen keren bij Haag
Ik denk idd dat je niet geforceerd naar een bepaalde afstand moet willen.
Maar blijft
kan maar in het donker door een park lopen is toch minder...quote:Op maandag 2 maart 2015 16:49 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Lampjes op en gaankan je lekker ongestoord lopen.
Ben aan het kijken voor een alternatieve route, langs het water ofzo.![]()
Nee, oude plek aan zij(buiten)kant knie en bovenbeen = boven knie, meer naar binnen.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vlak boven knie aan de buitenkant?
Ik denk idd dat je niet geforceerd naar een bepaalde afstand moet willen.
Maar blijft♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ah wou net vragen welk startvak je zit, maar zie nu pas dat je zondag loopt. Ik doe zaterdag de 18kmquote:Op maandag 2 maart 2015 15:41 schreef DavetheNL het volgende:
Ik wil woensdag nog een laatste looptraining voor zondag doen (18 km mudmasters). Ga vanavond al een kracht- en behendigheidstraining doen, maar wat voor training is verstandig als laatste voor de loop?. Maar dan zie ik je sowieso niet
.
Ik doe dinsdag nog 10x400 met 200 rust en denk donderdag of vrijdag nog 6km loslopen met wat versnellingen. Heb er wel zin in al ben ik een beetje huiverig voor het koude water.
![]()
Als dat niet fijn is voor jou is het verstandig om de meer open gebieden op te zoeken jaquote:Op maandag 2 maart 2015 17:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
kan maar in het donker door een park lopen is toch minder...
Ben aan het kijken voor een alternatieve route, langs het water ofzo.![]()
![]()
Balen dat je nu weer niet zonder pijntjes kan lopen.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld meespelen en dat betekent dus, denk ik, dat ik meer tijd moet nemen om te herstellen en daarmee het vertrouwen terug te winnen. Vandaag voelde ik scheenbeen, knie en bovenbeen (vlak boven knie) tijdens het lopen, vanaf een minuut of 20-25. Na het lopen geen centje pijn.
Er zal dus niet echt iets kapot zijn, maar ik moet wel meer tijd nemen om rustig op te bouwen. Niet geforceerd in een paar weken naar 10km, maar rustig aan weer afstand opbouwen en meer variatie in m'n trainingen.
[..]
Thanks
Ik ga trainer M. maar eens mailen, vragen of hij wat advies heeft om terug te kunnen keren bij Haag![]()
Zondag om 10.10.. Dat wordt vroeg het bed uit dusquote:Op maandag 2 maart 2015 17:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah wou net vragen welk startvak je zit, maar zie nu pas dat je zondag loopt. Ik doe zaterdag de 18km. Maar dan zie ik je sowieso niet
.
Ik doe dinsdag nog 10x400 met 200 rust en denk donderdag of vrijdag nog 6km loslopen met wat versnellingen. Heb er wel zin in al ben ik een beetje huiverig voor het koude water.
Wel jammer ja, had mooi geweest om een andere fokker te zien!
Ga maar uit van dat de eerste keer water heel naar is. Dat was het vorig jaar in ieder geval wel.
Liep toen de 6. In Biddinghuizen de 12 en nu 18.. Knijp hem wel een beetje geh.. Misschien doe ik vrijdag nog een licht loopje op lage snelheid voor het gevoel ja.![]()
Ik zaterdag om half 10quote:Op maandag 2 maart 2015 17:51 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Zondag om 10.10.. Dat wordt vroeg het bed uit dusWel jammer ja, had mooi geweest om een andere fokker te zien!
Ga maar uit van dat de eerste keer water heel naar is. Dat was het vorig jaar in ieder geval wel.
Liep toen de 6. In Biddinghuizen de 12 en nu 18.. Knijp hem wel een beetje geh.. Misschien doe ik vrijdag nog een licht loopje op lage snelheid voor het gevoel ja.. Vorig jaar ook de 6 gelopen bij haarlemmermeer, samen met mijn vriendin. Toen liepen we tussen het gros van de mensen en die gingen niet zo snel in het water. Was op een gegeven moment echt pijnlijk. Deze keer knallen, dus gewoon ook zo snel mogelijk het water weer uit
.
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:57 schreef mosselmossel het volgende:
Goed, vanavond 20x200p100 op 90%.
Zij die gaan vliegen, groeten u.![]()
![]()
Hee Zwabber, leuk dat je weer loopt!quote:Op maandag 2 maart 2015 17:57 schreef mosselmossel het volgende:
Zij die gaan sterven, groeten u.![]()
Ik ga ook weer eens een korte intervaltraining proberen. Eens kijken of de spierpijn heel erg in de weg gaat zitten
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 2 maart 2015 17:57 schreef mosselmossel het volgende:
Zij die gaan sterven, groeten u.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
De prijzengroep, dat gaat pittig worden! Veel plezier in ieder geval!quote:Op maandag 2 maart 2015 17:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik zaterdag om half 10. Vorig jaar ook de 6 gelopen bij haarlemmermeer, samen met mijn vriendin. Toen liepen we tussen het gros van de mensen en die gingen niet zo snel in het water. Was op een gegeven moment echt pijnlijk. Deze keer knallen, dus gewoon ook zo snel mogelijk het water weer uit
.
![]()
Getwijfeld of ik het zo doen, zo vlak voor de CPC, maar toch maar gaan intervallen vandaag.
8*4min/2R. Helft met wind tegen en de andere helft met wind mee (ik doe mijn intervallen vaak als heen en weertje). Alleen mijn snelheid een beetje onderschat, ik was aan het eind van interval 7 al bijna terug bij afDus nog een rondje om de wijk eraan geplakt.
Achteraf was het weer lekker, de intervalletjes, over een paar dagen nog even lekker ontspannen duurloopje doen, en dan zondag maar kijken wat het wordt. Als er zo'n harde wind staat zal het niet meevallen igg
Jij sterft ook vaak?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
kan maar in het donker door een park lopen is toch minder...
Ben aan het kijken voor een alternatieve route, langs het water ofzo.je bent vol goede moed begonnen, probeer dat zo te houden en laat zoiets als "het is donker" je niet uit je ritme brengen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is de combinatie van een of andere ingewikkelde code en een onverwoestbaar optimisme, die me aan jou deden denken.quote:![]()
Hoera voor mijn lidmaatschap bij HaagHeb waarschijnlijk al iemand gevonden die m'n startnummer over wil nemen
Wil je mij uit de OP halen voor de CPC? Thanksquote:
Ik moest ook nog aan jou denken toen ik werd ingehaald door de koplopers van de 12km. Oprecht benieuwd wat jij het gekund op dat parcours. Je had het sowieso leuk gevondenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
eigenlijk heb je wel gelijk... straks ga ik alleen lopen als het mooi weer is....quote:Op maandag 2 maart 2015 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]je bent vol goede moed begonnen, probeer dat zo te houden en laat zoiets als "het is donker" je niet uit je ritme brengen
![]()
En dat moet je voorkomen, want rennen is de regen is heel lekker!quote:Op maandag 2 maart 2015 19:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
eigenlijk heb je wel gelijk... straks ga ik alleen lopen als het mooi weer is....[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gek eigenlijk. Weggaan in de regen is altijd lastig, terwijl regen als je eenmaal loopt echt heerlijk is. En je voelt je ook nog eens een flinke eindbaas omdat je de regen trotseert.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dat moet je voorkomen, want rennen is de regen is heel lekker!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zo weer een training erop zitten. 3x12 ! Eerste interval ging oke tweede iets te snel en teveel pijne kuit waardoor ik moest rekken en derde mwhah wel uitgelopen maar moest ook tussendoor rekken. Afijn we hebben het weer overleefd.. Maar blijf het vervelend vinden die kuit. Heb wel een hele mooie lucht gezien maar gelukkig vielen er maar een paar druppels. Toen ik net thuis kwam keek mn vader me raar aan. Hij zei dat het hier thuis (das nog geen 2 km van de traininglocatie af ) keihard had geregend. Best raar haha
![]()
Linkje met WUP: http://app.endomondo.com/workouts/479622576/19432788
Foto:![]()
![]()
Fijn, dan hoef ik daar niet meer over na te denkenquote:Op maandag 2 maart 2015 19:03 schreef Yuki het volgende:
Hoera voor mijn lidmaatschap bij HaagHeb waarschijnlijk al iemand gevonden die m'n startnummer over wil nemen
[..]
Wil je mij uit de OP halen voor de CPC? Thanks![]()
![]()
Lui stuk vretenquote:Op maandag 2 maart 2015 19:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Fijn, dan hoef ik daar niet meer over na te denken
Ik neem je in bescherming tegen jezelfquote:Op maandag 2 maart 2015 19:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Fijn, dan hoef ik daar niet meer over na te denken
Like a boss!quote:Op maandag 2 maart 2015 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gek eigenlijk. Weggaan in de regen is altijd lastig, terwijl regen als je eenmaal loopt echt heerlijk is. En je voelt je ook nog eens een flinke eindbaas omdat je de regen trotseert.
Maar inderdaad als het regent als je wilt gaan is dat toch wel een kleine drempelMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
20x 200p100 op 90%. En ik leef nog. Gelukkig hadden we na de training nog een Bossche bol (bedenk een calorieënbom en doe er dan nog wat bij). Het heeft me in leven gehouden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Pittige training was lekker! Wij moesten 10x200 p200 en die pauze moesten we in zone 1 lopen en niet wandelen. En dat na een zooi spierversterkende oefeningen die al zwaar waren, ga ik wel voelen morgen. Wel leuk was dat ik mijn laatste 200 meter in 1:10 liep, omgerekend 5:35 per kilometer. Niet dat ik het een kilometer vol zou houden, maar dat komt wellicht ooit nog eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yuki, wat doe je nou?!
Kon ik je maar herstel op doktersrecept voorschrijven.
Ik hoop dat je er snel vanaf bent.
Deze week doe ik aan herstel. Alleen woensdag interval en donderdag een beetje krachtpatsen. En verder heel veel slapen en eten.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 21:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Dank je Yuki, jij bent veel aardiger dan sommige anderen
Zullen we trouwen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:
Jij vindt hardlopen niet eens leuk. Neem mijn blessure en ga lekker spelletjes doen ofzo. Ga ik lekkerhardlopen
Jullie lijken wel een echtpaar.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij vindt hardlopen niet eens leuk. Neem mijn blessure en ga lekker spelletjes doen ofzo. Ga ik lekkerhardlopen
![]()
Mens erger je nier
Edit:Mens erger je nier...
Een spelletje met onvrijwillige orgaan donatie of zo....
Ik ging hardlopend naar de zaaltraining en toen ik naar buiten stapte ging het hagelen. Eerst nog zachtjes, maar na 500m ging het zo hard, in combinatie met windkracht 7, dat ik echt achteruit en mijn gezicht beschermend moest lopen. Toen dacht ik; laat ik maar omkeren, ik voelde me toch al niet zo lekker dus dat is waarschijnlijk niet zo verstandig, door de hagel naar de training. Maar toen ik weer 300m terug had gelopen hield het ineens weer op dus toen ben ik toch maar weer richting de zaal gegaan. Ging niet echt lekker, was heel snel duizelig en hield alles niet lang vol. Maarja, rustig weer teruggehobbeld en hopelijk morgen weer een betere dag.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Even miepen, hoor. Ik vind het helemaal niet fijn dat het zondag 13 graden gaat worden.![]()
Sowieso kort-kort. En ik ga me komende week maar weer eens overhydreren.
Ik kan niet tegen de zon. /vampiermodus![]()
13 gradenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:38 schreef wyccie het volgende:
Even miepen, hoor. Ik vind het helemaal niet fijn dat het zondag 13 graden gaat worden.![]()
Sowieso kort-kort. En ik ga me komende week maar weer eens overhydreren.
Ik kan niet tegen de zon. /vampiermodus
Maar je hebt gelijk, dat is best warm. Vorig jaar was de CPC ook al op de eerste warme dag van het jaar, en dat was zwaar. Zwaarder dan de vorst van 2013.![]()
13 graden is redelijk ideaal toch
Vorig jaar vielen ze steeds neer door de warmte.
Tot zo'n 14 graden vind ik het nog wel te doen mits de zon niet schijnt. Maar het wordt zwaar omdat ik er nog niet aan heb kunnen wennen.
Volgens mij wordt 8 graden als ideale hardlooptemperatuur gezien?
Buiten het hardlopen om mag het voor mij altijd 18-22 graden zijn.
Vorig jaar was het redelijk wisselvallig in de lente. De CPC in maart was erg warm, de Loop van Leidsche Rijn op Hemelvaart was heel fris, en de Marikenloop 10 dagen later was erg heet.![]()
De ideale temperatuur hangt van heel veel dingen af, de afstand, het soort loper etc. Ik geloof dat 6 graden als de ideale temperatuur voor een marathon wereldrecord wordt gezien, maar die elite lopers produceren een stuk meer warmte dan wij stervelingen. Daarnaast geven de Kenianen en Ethiopiers zelf vaak aan dat ze het liever iets warmer hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 06:58 schreef wyccie het volgende:
Tot zo'n 14 graden vind ik het nog wel te doen mits de zon niet schijnt. Maar het wordt zwaar omdat ik er nog niet aan heb kunnen wennen.
Vorig jaar was het redelijk wisselvallig in de lente. De CPC in maart was erg warm, de Loop van Leidsche Rijn op Hemelvaart was heel fris, en de Marikenloop 10 dagen later was erg heet.
Maar voor de kortere afstanden is het juist weer goed voor je spieren als het wat warmer is. Aan het andere uiterste zitten sprinters die echt niet vooruit komen bij 6 graden.
Je hebt wel gelijk dat het wennen ook een belangrijk aspect is, 18 graden in april is bloedheet en 18 graden in juni is heerlijk verkoelend. Ik vond de temperatuur vorig jaar op de Leidscherijnloop ideaal, dat was ook 13-14 graden of zo maar wel iets verder in de lente. Verkleum je in ieder geval niet van tevoren. Schoorl vond k ook lekker weer, was geloof ik 9 graden met veel zon
Met die 13 graden ga je het echt niet ineens bloedheet vinden hoor zondag. Gewoon geen lang/lang meer aan, maar kort/kort en de gevoelstemperatuur is precies hetzelfde als tijdens al je trainingen.
Hell, ik kijk er zo naar uit, Vanaf 15 graden begin ik pas een beetje in m'n element te raken. Ik ben er blij mee.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vorig jaar was het 18 of 20 graden he.... 13 is echt niet heel warm.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:17 schreef pijll het volgende:
[..]
13 graden
Maar je hebt gelijk, dat is best warm. Vorig jaar was de CPC ook al op de eerste warme dag van het jaar, en dat was zwaar. Zwaarder dan de vorst van 2013.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
13 graden lijkt me heerlijk. ik ben dan ook een kou kleum en loop tot nu toe in een wintertight, thermoshirt met lange mouwen en daaroverheen een hardloop shirt met lange mouwen. kort/kort zie ik mezelf pas boven de 15 graden doen.![]()
quote:lekker kapot gaan
Ik heb die al bijna een jaar niet meer gedaan
Hemelvaart was 11 dagen na Marikenloopquote:Op dinsdag 3 maart 2015 06:58 schreef wyccie het volgende:
Vorig jaar was het redelijk wisselvallig in de lente. De CPC in maart was erg warm, de Loop van Leidsche Rijn op Hemelvaart was heel fris, en de Marikenloop 10 dagen later was erg heet.maar idd. Bij de Golden Ten had ik het koud in het startvak, voor de Marikenloop heb ik een tanktop gekocht en had ik het nog warm.
Het frisse weer hielp wel; ik liep toen ongeveer 2 min sneller op de 10km dan bij de Marikenloop.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oe! Daar kun je goeie scheten van laten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:19 schreef YUR het volgende:
Ik heb vooral zin in het etentje met mijn loopgroep na de CPC
Indisch etenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Volgende dag straalaandrijvingquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Oe! Daar kun je goeie scheten van laten.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ohhhhh jammie! Heerlijk!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:19 schreef YUR het volgende:
Ik heb vooral zin in het etentje met mijn loopgroep na de CPC
Indisch etenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben goed getraindquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Oe! Daar kun je goeie scheten van laten.
Zo warm? Dan heb ik dat verkeerd onthouden... Dan valt 13 wel weer mee. Ach, er valt toch niet veel aan te veranderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 18 of 20 graden he.... 13 is echt niet heel warm.![]()
Ja, het was bijna net zo warm als bij Oostland.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:31 schreef pijll het volgende:
[..]
Zo warm? Dan heb ik dat verkeerd onthouden... Dan valt 13 wel weer mee. Ach, er valt toch niet veel aan te veranderen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
13 graden is heerlijk om te lopen. Kan je tenminste lopen zonder je gelijk dood te zweten. Vorig jaar rond deze tijd werd het ineens wel heel warm ja, voor het lopen een beetje onaangenaam.![]()
Ik zou willen dat ik de CPC zou kunnen lopen in de ideale omstandigheden van zondag! Het wordt PR-weer.quote:![]()
Ideaal? Ik loop het beste als het nog zo'n 5 graden kouder is en er een licht miezerregentje valt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik de CPC zou kunnen lopen in de ideale omstandigheden van zondag! Het wordt PR-weer.
Het scheelt dan wel weer dat er met zon en >10 graden meer publiek langs de kant staat.![]()
Niet mauwen B, jij gaat 1:16 lopen zondag. En dat terwijl de GPS-horloges veel meer dan 21,1 km zullen gaan meten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:01 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ideaal? Ik loop het beste als het nog zo'n 5 graden kouder is en er een licht miezerregentje valt.
Het scheelt dan wel weer dat er met zon en >10 graden meer publiek langs de kant staat.![]()
Toen Zwabber tegen mij zei dat ik 1.16 moest lopen deed ik dat ook maar gewoon. Bij mij ging het alleen wel over maar 15km.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef Mr.B. het volgende:
1:16? Vooruit. Als jij het zegt dan moet dat maar..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben helaas iets te hard van stapel gelopen.
Sinds gister heb ik het gevoel alsof mijn knie op slot zit als ik hem buig of als ik erop sta. Vannochtend tijdens het werk krakte/knapte hij ook tot 2 keer toe maar pijn doet het niet. Het is net of ik er soms doorheen zak. Voor de rest geen pijn niks maar het gevoel dat hij op slot gaat zitten vind ik eng.
Ken het gevoel van vroeger en dan deed ik opzettelijk de knie op slot omdat daarna het gevoel wegging. Kreeg te horen in die tijd dat ik te lenig was. Zal nu niet te sprake zijn en ben bang dat ik nu niet uit het slot kom![]()
![]()
Weet iemand waar je tegen een redelijke prijs een enkel shirts kunt laten bedrukken? Ik kon zo snel niets vinden waarbij je een eigen shirt mag gebruiken en waarbij je niet gelijk vijf of meer af moet nemen. Ik kan mij voorstellen dat dit voor hun niet erg rendabel is maar je kunt het altijd proberen. Misschien dat jullie toevallig iemand kennen die dit doet.![]()
Elke stad heeft wel zo'n drukker toch? Ik ken er in Utrecht iig al 3. Maar die zijn geen deel van een keten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is niet anders.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef Mr.B. het volgende:
1:16? Vooruit. Als jij het zegt dan moet dat maar..
Nu ik toch bezig ben komen hier tevens de volgende limiettijden:
HM
• Mr B. - 1:16:55
• YUR - 1:41:47
• Guard - 1:43:00
• pijll - 1:58:34
• Tebrengla - 2:06:56
• Angel-A - 2:19:22
• Zwabberhark - DNS
10 km
• Quoi - 56:59
De rest van de fok-deelnemers kan ik helaas niet goed inschatten wegens gebrek aan trainingsinformatie.![]()
Wat ga ik lopen op mijn 8.8km cross, Zwabberhark?
Want dan heb je te hard gelopen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:52 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik ben ontevreden met alles onder de 2:05.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zit daar niet zo in maar als je adressen hebt dan kan ik daar even naar kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Elke stad heeft wel zo'n drukker toch? Ik ken er in Utrecht iig al 3. Maar die zijn geen deel van een keten..![]()
Ik ben nog op zoek naar een testloop voor mijn beoogde HM tempo op 19 april.
Dit zou in het weekend van 14/15 maart moeten gebeuren, de andere weekenden komen niet uit (en op 29 maart loop ik al in Zandvoort). Het enige andere vrije weekend is het weekend voor de HM, maar dat vind ik te kort na elkaar.
De eisen zijn: 15 km of 10 mijl en bij voorkeur niet te ver van Amersfoort.
Ik heb zelf in dat weekend "De mijlen van Zeist" (10 EM, 2 rondjes) en "7-loop de sluitingsloop" (15 km in Utrecht) gevonden. Iemand ervaring met één van deze twee wedstrijden of nog een leuk alternatief?![]()
http://www.borduurservice(...)view&id=14&Itemid=29quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:54 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zit daar niet zo in maar als je adressen hebt dan kan ik daar even naar kijken.
https://plus.google.com/114827204996204757418/about?gl=nl&hl=en
Die andere weet ik even niet meer uit mijn hoofd.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
8,8 x 4,67 = iets meer dan 41 minuten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat ga ik lopen op mijn 8.8km cross, Zwabberhark?![]()
Dan corrigeer ik jouw tijd naar 1:37:59quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef YUR het volgende:
Normaal gesproken zou ik die tijd redelijk makkelijk halen Zwab![]()
Ja. Het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Want dan heb je te hard gelopen?![]()
Oke, ben benieuwd. Dat zou bijna 5 minuten sneller zijn dan de winnaar bij de Drec vorig jaar, dus misschien is het parcours wel heel zwaarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
8,8 x 4,67 = iets meer dan 41 minuten.
Enfin, eerst maar eens zien of ik het verhuizen red in één dag, anders kan ik er uberhaupt niet heen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb het een keer gelopen en het valt wel mee. Al was het alweer een jaar of 15 jaar geleden, dus misschien is het wat verandert.
Woon er een paar honderd meter vandaan, dus misschien dat ik er morgen nog even een rondje doe.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan corrigeer ik jouw tijd naar 1:37:59![]()
ik denk niet dat ik iets ga zeggen over mijn limiettijd
Jij gaat wel harder dan die 1.43quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:24 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
ik denk niet dat ik iets ga zeggen over mijn limiettijdIk zeg 1.41.30
Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
10 km
De rest van de fok-deelnemers kan ik helaas niet goed inschatten wegens gebrek aan trainingsinformatie.Ik hoop op minder, maar aangezien mijn après-ski-conditie momenteel beter is dan mijn hardloopconditie, moet ik maar hopen op de door jou voorspelde tijd.
maar in maart je jaardoel (10 km in <= 55 min) al halen is ook niet leuk![]()
![]()
die is ter inzage beschikbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:49 schreef Zwabberhark het volgende:
De rest van de fok-deelnemers kan ik helaas niet goed inschatten wegens gebrek aan trainingsinformatie.
Nu moet je sub 1:40 gaan lopen, het is niet anders.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:24 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
ik denk niet dat ik iets ga zeggen over mijn limiettijd![]()
Wat betreft de temperatuur, ik vind zo'n 6-7 graden ideaal voor het hardlopen. Vanmiddag dus een fijne temperatuur om te gaan hardlopen.![]()
Ik snap dat echt niet dus. 6-7 graden, dan kun je niet eens fatsoenlijk een korte broek en een hemd aan. Dat kan toch nooit ideaal zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:29 schreef Voccar het volgende:
Wat betreft de temperatuur, ik vind zo'n 6-7 graden ideaal voor het hardlopen. Vanmiddag dus een fijne temperatuur om te gaan hardlopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij liep toch ook in kort-kort tijdens de laatste BGL? Denk dat het toen met die regen en wind voor het gevoel kouder was.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet dus. 6-7 graden, dan kun je niet eens fatsoenlijk een korte broek en een hemd aan. Dat kan toch nooit ideaal zijn?![]()
Tijdens het lopen kan het prima maar het is zo vervelend als je verkleumd raakt voor de start
Ja, maar om nou te zeggen dat dat een pretje was... Het moet wel prettig aanvoelen voor ideaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij liep toch ook in kort-kort tijdens de laatste BGL? Denk dat het toen met die regen en wind voor het gevoel kouder was.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor een wedstrijd is 6-7 graden ideaal.
Eigenlijk moet je het in het startvak iets te koud hebben, dan weet je dat je tijdens de wedstrijd niet te warm gekleed bent.![]()
Heggenschaar nodig?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:59 schreef Quoi het volgende:
Kan niet, zo warm! Mijn benen zijn nog niet kort-kort-proof![]()
![]()
Moet wel zeggen dat ik het altijd snel warm heb tijdens het sporten. Vorige week tijdens wedstrijd ook kort-kort gegaan toen het rond het vriespunt was, voor de start wel beetje fris, maar tijdens het lopen geen spijt van gehad. Als ik een duurloopje doe rond deze temperatuur doe ik nog wel eens longsleeve aan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet dus. 6-7 graden, dan kun je niet eens fatsoenlijk een korte broek en een hemd aan. Dat kan toch nooit ideaal zijn?![]()
Zwabber! Wat wordt mijn tijd op de 18km MudMasters, als je toch bezig bent. Dit is natuurlijk wel een moeilijke vraag voor jou, met obstakels erbij enzo.
![]()
Mijn gok is 1 uur 20.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Zwabber! Wat wordt mijn tijd op de 18km MudMasters, als je toch bezig bent. Dit is natuurlijk wel een moeilijke vraag voor jou, met obstakels erbij enzo.
Ik zie dat vorig jaar de winnende tijd op 21 km met 33 hindernissen 1 uur 36 was. Vooruit, 1 uur 23 danquote:
Een obstakel dat zijn waterloo werd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:53 schreef Quoi het volgende:
... zegt degene die regelmatig het meest prominente obstakel van Zoetermeer en omgeving overbrugt.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:53 schreef Quoi het volgende:
... zegt degene die regelmatig het meest prominente obstakel van Zoetermeer en omgeving overbrugt.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:04 schreef nickhguitar het volgende:
Zo, vandaag de eerste 5 voltooid! 5,14 km in 32 minuten. Op naar de 10![]()
![]()
De Balijbrug gaat geen songfestivalhit worden, dat is zeker. En daarom ben jij ook niet verslagen. Komt goedquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Een obstakel dat zijn waterloo werd.![]()
![]()
Woohoo, mijn eigen enige echte supertrainingsschema is in de maak
Ik heb nu nog meer zin in de komende periode
Trainer (bereid) gevonden? Tof!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:24 schreef YUR het volgende:
Woohoo, mijn eigen enige echte supertrainingsschema is in de maak
Ik heb nu nog meer zin in de komende periode♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Evy 0-50km.
Volgens mij wordt je dan helemaal gek, als ze je in meer-uurse trainingen gaat aanmoedigen.
Goed bezig!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mijn trainer zei gisteren ook dat hij bijna klaar was met het doorrekenen van mijn schema en bijbehorende train-snelheden.
Ben benieuwd.
Wat hij overigens nog niet weet is dat ik onder het motto 'je hebt later meer spijt van de dingen die je niet doet' besloten heb om in juni aan een roeiwedstrijd van 100km mee te gaan doenHopelijk zit het mijn hardloopdoelen niet teveel in de weg, maarja anders komen die een jaar later wel. Dit is iets wat ik anders nooit meer doe denk ik..
Ik ben fier op u!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:01 schreef Wolve000 het volgende:
Evy 0-50km.
Volgens mij wordt je dan helemaal gek, als ze je in meer-uurse trainingen gaat aanmoedigen.
Goed bezig!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Strongmanrun gekeken? Volgens mij zat ik daar iets van 10 minuten achter. Op de 17e plek. Hoop rond de 1.30/35 zaterdagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zie dat vorig jaar de winnende tijd op 21 km met 33 hindernissen 1 uur 36 was. Vooruit, 1 uur 23 dan.
![]()
Daarvoor alquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Marjolein Bil? Ff geroggeld op de traildag van Raidlight?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij gaat wel harder dan die 1.43Ik zeg 1.41.30
Dan moet YUR me gaan hazen dusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nu moet je sub 1:40 gaan lopen, het is niet anders.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gewoon in de slipstream achter Mr.B aan!quote:NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
dan moet ik op de fiets, anders houd ik hem echt niet bijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gewoon in de slipstream achter Mr.B aan!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
'Je bent er bijna!'quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:01 schreef Wolve000 het volgende:
Evy 0-50km.
Goed bezig!
..na 1 km![]()
![]()
Gewoon een audio book afspelen, of beter nog: een taalcursus.
Kun je aan de finish van de Eiger een interview geven in het Schwyzerdütsch
Vooral in Schoorl vlakbij de HM/30 splitsing: Je bent er bijna, nog 1 km! Ehhh nee nog 10quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:45 schreef Devv het volgende:
[..]
De meest dodelijke opmerking tijdens wedstrijden; je bent er bijna...
http://www.5mijltilburg.nl/home/
Nieuw evenement in Tilburg, groot deel loopt over "mijn" trainingsroute, zal ik wel zakken in op de Strava segmenten die daar liggen
Voor mij past het echt voor geen meter in mijn schema, loop dat weekend mijn laatste 30+, dus als ik al meedoe is het een hobbeltje voor een medaille. Even afwachten of er een bedrijventeam komt (want 15 euro voor 5 mijl is wel erg duur)
Ik heb vandaag eens wat beter gekeken naar de "nieuwe" Waalbrug waar ik dagelijks overheen rij en waar over anderhalve week de Stevensloop overheen gaat. Voor veel mensen gaat dat een pittig bruggetje worden, twee keer
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2015 17:46:48 ]![]()
Voor mijn collega uit nijmegen was dit zelfs de reden om zich niet in te schrijven daarvoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb vandaag eens wat beter gekeken naar de "nieuwe" Waalbrug waar ik dagelijks overheen rij en waar over anderhalve week de Stevensloop overheen gaat. Voor veel mensen gaat dat een pittig bruggetje worden, twee keeriig, ze had het over een pittige heuvel, neem aan dat dat die is. Er is toch ook een bergop-sprint klassement?
De bergop-sprint is ongeveer 500 meter voor de finish, op de Voerweg die van de Waalkade naar de binnenstad loopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor mijn collega uit nijmegen was dit zelfs de reden om zich niet in te schrijven daarvooriig, ze had het over een pittige heuvel, neem aan dat dat die is. Er is toch ook een bergop-sprint klassement?
![]()
Is dat niet een thuiswedstrijd voor je?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:28 schreef Guard het volgende:
http://www.5mijltilburg.nl/home/
Nieuw evenement in Tilburg, groot deel loopt over "mijn" trainingsroute, zal ik wel zakken in op de Strava segmenten die daar liggen
Voor mij past het echt voor geen meter in mijn schema, loop dat weekend mijn laatste 30+, dus als ik al meedoe is het een hobbeltje voor een medaille. Even afwachten of er een bedrijventeam komt (want 15 euro voor 5 mijl is wel erg duur)
Als je de benzinekosten mee gaat tellen, kan zelfs een duurder loopje een stuk goedkoper zijn als je er niet een uur voor hoeft te rijden.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Tilburg Ten Miles is nog meer een thuiswedstrijd, de start/finish locatie daarvan is op 1 km van mijn huis, de start van de 5mijl is op 5,5 km (ja ik loop daar echt vaak dus ik weet hoe ver het van mijn voordeur isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dat niet een thuiswedstrijd voor je?
Als je de benzinekosten mee gaat tellen, kan zelfs een duurder loopje een stuk goedkoper zijn als je er niet een uur voor hoeft te rijden.).
Qua reiskosten heb je wel een punt, deze maand ga ik naar Den Haag (wel carpoolen dan, dat scheelt), naar Nijverdal en naar Spa voor evenementen.
Maar ja dat is dan wel weer leuker dan op (meer dan) bekend terrein te lopen
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 03-03-2015 18:35:04 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voor mij is die 5 mijl ook een thuis wedstrijdje. Als het past in mijn/onze agenda dan ga in denk ik wel mee doen. Wil nl wat wedstrijdjes lopen voordat ik aan de Tilburg ten miles ga meedoen.![]()
Doel was vanmiddag om duurloop op een lekker rustig tempo te doen. Het rustige tempo is wel gelukt, al voelden m'n benen soms toch niet helemaal lekker. Vond het wel fijn om bij zo'n lange loop muziek op te hebben.![]()
Ik ben een pussie, met m'n 5km hoef ik niet over de brugquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb vandaag eens wat beter gekeken naar de "nieuwe" Waalbrug waar ik dagelijks overheen rij en waar over anderhalve week de Stevensloop overheen gaat. Voor veel mensen gaat dat een pittig bruggetje worden, twee keer
Dat is de "New Balance Challenge". Dat is weer een ander stuk van het parcoursquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor mijn collega uit nijmegen was dit zelfs de reden om zich niet in te schrijven daarvooriig, ze had het over een pittige heuvel, neem aan dat dat die is. Er is toch ook een bergop-sprint klassement?
Nog veel vervelender want een stevige klim en aan het eind.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2015 19:41:35 ]![]()
Nieuw blogje! http://stasera.nl/meenemen-hardloopwedstrijd
En aanvullingen op het lijstje zijn welkom!![]()
Kleingeld/pinpas en OV-chipkaart/rijbewijsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:06 schreef Gogo83 het volgende:
En aanvullingen op het lijstje zijn welkom!
Voor mij cafeine pillen, maar dat is niet heel algemeen denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:06 schreef Gogo83 het volgende:
En aanvullingen op het lijstje zijn welkom!evenals the stick! Maar verder neem ik lang niet alles van jouw lijstje mee..
Ik neem ook niet altijd alles mee. Beetje afhankelijk van weersomstandigheden en hoe dichtbij/ver weg het loopje is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor mij cafeine pillen, maar dat is niet heel algemeen denk ikevenals the stick! Maar verder neem ik lang niet alles van jouw lijstje mee..
![]()
Wat leuk dat ik er bij staquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Nu ik toch bezig ben komen hier tevens de volgende limiettijden:
HM
• Mr B. - 1:16:55
• YUR - 1:41:47
• Guard - 1:43:00
• pijll - 1:58:34
• Tebrengla - 2:06:56
• Angel-A - 2:19:22
• Zwabberhark - DNS
10 km
De rest van de fok-deelnemers kan ik helaas niet goed inschatten wegens gebrek aan trainingsinformatie.Ik ga hier heel erg mijn best voor doen!
Ik ben alleen zo benieuwd wat voor berekening je nou hebt losgelaten op mijn trainingsgegevens. Welk tempo moet ik aanhouden?![]()
Ik ben kapotIk denk dat ik wat te hard van start ging, maar wel een PR op de 12 minuten test. Vorige keer had ik 1.92km, nu 2.15km... Het grafiekje zegt wel genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Oh, geen wonder dat ik daar altijd inkak. Ik pak daar altijd de trap om op de Oversteek (zo heet die nieuwe brug, mooi ding) te komen. Als het goed is zou er nu ook een lift moeten zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat stuk op de Voerweg is inderdaad wel kut, daar moet ik op de fiets heel veel moeite voor doen. Ik ga het maar eens lopend trainen. Ik ga niet meedoen met de challenge, want daarna moet je nog een kilometer door de binnenstad.
Overigens loop je bij de Nijmeegse Bruggenloop in de andere richting, dan is de Voerweg echt hemels.![]()
Als je startnummer niet thuisgestuurd wordt, moet je vaak je inschrijfbewijs uitprinten om je nummer bij de standjes op te halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:06 schreef Gogo83 het volgende:
En aanvullingen op het lijstje zijn welkom!
En tegenwoordig nog maar bij weinig wedstrijden: Championchip.![]()
Dat is hele complexe materie waarbij de weersverwachtingen meegenomen worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:30 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Wat leuk dat ik er bij staIk ga hier heel erg mijn best voor doen!
Ik ben alleen zo benieuwd wat voor berekening je nou hebt losgelaten op mijn trainingsgegevens.6:35-6:40 of zo?quote:Welk tempo moet ik aanhouden?![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben kapotIk denk dat ik wat te hard van start ging, maar wel een PR op de 12 minuten test. Vorige keer had ik 1.92km, nu 2.15km... Het grafiekje zegt wel genoeg.
Die grafiek zegt inderdaad een hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is hele complexe materie waarbij de weersverwachtingen meegenomen worden.
[..]
6:35-6:40 of zo?![]()
![]()
Bedoel je daarmee de gedachten vooraf als "pff moet ik weer" of "alweer een km" ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is hele complexe materie waarbij de weersverwachtingen meegenomen worden.
[..]
6:35-6:40 of zo?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: