SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Anyway, mijn rondje van net:
25.04 km
Distance
6:30 min/km
Avg Pace
1,917 C
Pijnvrij! Superblij mee!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nice!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
25.04 km
Distance
Avg Pace
1,917 C
Pijnvrij! Superblij mee!
Hier 1:40 gebaggerd en geheuveld. Ruim 17km gespeeld. Met name het klimmen in de glibberdrek was een uitdaging. Maar wel leuk![]()
![]()
Jeeeej zon! en 25kms!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De uitslagen van de Siepelloop staan online, en ik ben 25e geworden. Daar teken ik voor, volgende week
De wedstrijd was officieel trouwens 20,8 km.![]()
Goedemiddag!
Mijzelf ook toegevoegd aan de Challenge. Hopelijk een mooie stok achter de deur om het lopen dit jaar vol te houden
Net een rondje van 10,7 km gelopen. Niet verkeerd na de biertjes van gisteravond en de wind hier op de dijk!
Heeft iemand trouwens nog een tip voor een plek waar ik online mijn loopresultaten kan bijhouden (incl. tijden) zonder dat ik daarvoor apps op mijn telefoon moet installeren? Heb een tijd lang Nike+ gehad, maar dat werkte niet voor mij, kon niet lekker ontspannen lopen en dat demotiveerde dus.![]()
TT klopt niet helemaal, ik heb net toch echt wel in de regen en de hagel gelopen.
Maar dat was op de helft, tegen het einde kwam de zon toch weer, en kwam ik nog droog thuis.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bottle belt: Nathan trail mix, heeft plaats voor twee flesjes en een vak middenin voor telefoon, geld, sleutel, gel.
Semtex, waar had je last van, je knie?![]()
Haha 25e worden op de cpc zou wel een heldendaad zijn ja!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:19 schreef pijll het volgende:
De uitslagen van de Siepelloop staan online, en ik ben 25e geworden. Daar teken ik voor, volgende week
De wedstrijd was officieel trouwens 20,8 km.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Lekker zonnetje buiten, echter ook een behoorlijk windje. Vooral van opzij heeft hij mij een aantal keren wat opzij geblazen.
Gisteren eigenlijk geen zin om te lopen, de training van vrijdag viel zwaarder dan gehoopt, totdat ik inspiratie kreeg voor een loopje. Route uitgestippelt en vanochtend met frisse tegenzin begonnen. zo en nu kan ik weer een debiel loopjes plan van de lijst afstrepen. De Dom eens van alle kanten bekeken, het had een stuk korter gekund maar dit was leuker.
https://connect.garmin.com/modern/activity/708616646![]()
Waarom liep je niet ontspannen?quote:Op zondag 1 maart 2015 14:47 schreef DavetheNL het volgende:
Goedemiddag!
Mijzelf ook toegevoegd aan de Challenge. Hopelijk een mooie stok achter de deur om het lopen dit jaar vol te houden
Net een rondje van 10,7 km gelopen. Niet verkeerd na de biertjes van gisteravond en de wind hier op de dijk!
Heeft iemand trouwens nog een tip voor een plek waar ik online mijn loopresultaten kan bijhouden (incl. tijden) zonder dat ik daarvoor apps op mijn telefoon moet installeren? Heb een tijd lang Nike+ gehad, maar dat werkte niet voor mij, kon niet lekker ontspannen lopen en dat demotiveerde dus.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ben blij met mijn Camelbak dat ik dat ellendige ding niet meer om hoef.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:49 schreef wyccie het volgende:
Bottle belt: Nathan trail mix, heeft plaats voor twee flesjes en een vak middenin voor telefoon, geld, sleutel, gel.
Semtex, waar had je last van, je knie?![]()
Nog 3 km verder en je had een medaille aan jezelf kunnen gevenquote:Op zondag 1 maart 2015 14:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Lekker zonnetje buiten, echter ook een behoorlijk windje. Vooral van opzij heeft hij mij een aantal keren wat opzij geblazen.
Gisteren eigenlijk geen zin om te lopen, de training van vrijdag viel zwaarder dan gehoopt, totdat ik inspiratie kreeg voor een loopje. Route uitgestippelt en vanochtend met frisse tegenzin begonnen. zo en nu kan ik weer een debiel loopjes plan van de lijst afstrepen. De Dom eens van alle kanten bekeken, het had een stuk korter gekund maar dit was leuker.
https://connect.garmin.com/modern/activity/708616646
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat een eind!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/708616646Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ze vond de Camelbak overdreven voor de HM.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ben blij met mijn Camelbak dat ik dat ellendige ding niet meer om hoef.
Bij mij zit het goed als ik het strak vast kan zetten op de heupen. In mijn taille is het te groot en dan schuift het inderdaad.![]()
medaille uit eigen doos.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog 3 km verder en je had een medaille aan jezelf kunnen geven![]()
![]()
Het ligt er ook maar net aan hoe lang je erover doet. Bij een eventuel wedstrijd HM zou ik hem ook niet omdoen. Hij zakte bij mij op een gegeven moment van mijn heupen af, en die flesjes vielen er af en toe wel eens uit.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze vond de Camelbak overdreven voor de HM.
Bij mij zit het goed als ik het strak vast kan zetten op de heupen. In mijn taille is het te groot en dan schuift het inderdaad.![]()
Boh, serieus gesloopt door de Baggerloop
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zweer ook bij mijn Nathan Trail Mix flessengordel. Ik heb die met 4 flesjes.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze vond de Camelbak overdreven voor de HM.
Bij mij zit het goed als ik het strak vast kan zetten op de heupen. In mijn taille is het te groot en dan schuift het inderdaad.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Door de average pace heb ik vaak het gevoel dat ik een bepaalde snelheid moet lopen. Daardoor blaas ik mij iets te makkelijk op in de eerste kilometers. Als ik zonder app, maar juist op gevoel loop, loop ik makkelijker. En uiteindelijk langer met een gelijke snelheid. Beetje de vorm van te fanatiek voor mijn eigen kunnen vrees ikquote:![]()
![]()
Als je er zweren van krijgt zou ik toch echt eens naar wat anders gaan kijken.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zweer ook bij mijn Nathan Trail Mix flessengordel. Ik heb die met 4 flesjes.![]()
![]()
Voor degenen die niet geloofden dat ik gelopen heb: https://www.endomondo.com/workouts/479075254/2924303
Toch ook wel 'trots' op een badge van smashrunhttp://smashrun.com/m.verwoerd/badges/1/35
En in een heerlijke omgeving gelopen, met ochtendvorst en fluitende vogelsJaloers op iedereen die in zo'n omgeving woont.
Ja, was lekker, alleen moest mezelf echt inhouden om niet volle bak te gaanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:37 schreef Jero_nimo het volgende:
MDDat moet lekker gevoeld hebben!
Nu is het gewoon goed letten op je voeding en je kan weer gewoon opbouwen? Of moet je ook nog een tijd rustig aan blijven doen?
Ik ga nu opbouwen en kijken hoe mijn lijf reageert en als het goed gaat ga ik gewoon weer wedstrijden lopen. Ik verwacht dat ik qua afstanden veelal op 5 - 15 km ga focussen en daarin ga kijken wat ik nog in me heb.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Beide kuiten overbelast, soms zelfs doorstralend naar de achillespees.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:49 schreef wyccie het volgende:
Semtex, waar had je last van, je knie?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Da's mooi. Ik voel mijn knieholte nog steeds, sinds tisvoorniks. Maar gelukkig niks ernstigs en het gaat ook alweer een stuk beter en nagenoeg pijnvrij.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
25.04 km
Distance
Avg Pace
1,917 C
Pijnvrij! Superblij mee!
Pijnvrij is toch wel 't fijnst
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gewoon over 2 weken pijnvrij 25 kmquote:Op zondag 1 maart 2015 15:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Da's mooi. Ik voel mijn knieholte nog steeds, sinds tisvoorniks. Maar gelukkig niks ernstigs en het gaat ook alweer een stuk beter en nagenoeg pijnvrij.
Pijnvrij is toch wel 't fijnst
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
het geeft je iig het geloof in je eigen lichaam weer terug.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Da's mooi. Ik voel mijn knieholte nog steeds, sinds tisvoorniks. Maar gelukkig niks ernstigs en het gaat ook alweer een stuk beter en nagenoeg pijnvrij.
Pijnvrij is toch wel 't fijnstKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, ok. Dat is dan wel extreem. Ik verbaas me er wel eens over hoe smal mannen soms zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar net aan hoe lang je erover doet. Bij een eventuel wedstrijd HM zou ik hem ook niet omdoen. Hij zakte bij mij op een gegeven moment van mijn heupen af, en die flesjes vielen er af en toe wel eens uit.
Gister liep ik achter een man aan met zulke smalle boven- en onderbeentjes ... zelfs mijn bovenarmen zijn steviger.![]()
Zeker.quote:![]()
Wat betreft heupgordel/racevest. De heupgordel zit bij mij wat comfortabeler dan mijn racevest. Had vandaag ook m'n heupgordel om. Met dit weer hoef ik niet zo veel te drinken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah, doe voorzichtig. Wel weer een mooie afstand gelopen.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Beide kuiten overbelast, soms zelfs doorstralend naar de achillespees.
Ik loop pijnvrij, maar het gaat allemaal zwaar. Ik heb het gevoel dat ik een langere afstand beter volhoud als het een wedstrijd is. Voor een training wordt het gewoon blah.
Ik was gisteren en vanochtend echt helemaal gesloopt. Onder de douche dacht ik dat ik zou omvallen of overgeven. En ik heb heel veel geslapen. En dat terwijl het maar 25km in rustig tempo was.![]()
Gewoon niet op je telefoon kijken dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:07 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Door de average pace heb ik vaak het gevoel dat ik een bepaalde snelheid moet lopen. Daardoor blaas ik mij iets te makkelijk op in de eerste kilometers. Als ik zonder app, maar juist op gevoel loop, loop ik makkelijker. En uiteindelijk langer met een gelijke snelheid. Beetje de vorm van te fanatiek voor mijn eigen kunnen vrees ik![]()
Dan zou ik zeggen: of helemaal zonder tijdmeting lopen of gewoon niet op je telefoon kijken en het geluid van je app uitzetten.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:07 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Door de average pace heb ik vaak het gevoel dat ik een bepaalde snelheid moet lopen. Daardoor blaas ik mij iets te makkelijk op in de eerste kilometers. Als ik zonder app, maar juist op gevoel loop, loop ik makkelijker. En uiteindelijk langer met een gelijke snelheid. Beetje de vorm van te fanatiek voor mijn eigen kunnen vrees ikSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Pfff... Dat is bij mij echt al een hele tijd weg.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
het geeft je iig het geloof in je eigen lichaam weer terug.
Ja eigen schuld, weet ikSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Wil mijn progressie over een langere periode bijhouden.. Maar blijkbaar is Excell nog steeds mijn grootste vriend.. Bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: of helemaal zonder tijdmeting lopen of gewoon niet op je telefoon kijken en het geluid van je app uitzetten.![]()
![]()
Maar hoe weet je hoe ver en hoe hard je hebt gelopen zonder waarneming? Excel volgt je niet met satelliet.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:41 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
[..]
Wil mijn progressie over een langere periode bijhouden.. Maar blijkbaar is Excell nog steeds mijn grootste vriend.. Bedankt voor het meedenkenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Google maps? Zo hou ik nu mijn afstanden bij. Maar ik doe blijkbaar te moeilijk. Misschien gewoon eens naar een gps-horloge kijken ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar hoe weet je hoe ver en hoe hard je hebt gelopen zonder waarneming? Excel volgt je niet met satelliet.![]()
Telefoon mee voor de tijd en afstandmeten.nl voor de afstand.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar hoe weet je hoe ver en hoe hard je hebt gelopen zonder waarneming? Excel volgt je niet met satelliet.
Zo ben ik ook begonnen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Op een horloge kun je ook je gemiddelde tijd zien.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Google maps? Zo hou ik nu mijn afstanden bij. Maar ik doe blijkbaar te moeilijk. Misschien gewoon eens naar een gps-horloge kijken ofzo.
Ik zou dus gewoon je telefoon meenemen met app, en dan zonder geluid en niet erop kijken, zoals wyc en murm al aangaven.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geloof me, daarvan ga je nog meer op je pace letten. Maar: het wordt wel minder als je langer loopt. Ik kijk nu vaker naar mijn tempo om mezelf af te remmen dan dat ik mezelf ermee over de top jaag.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Google maps? Zo hou ik nu mijn afstanden bij. Maar ik doe blijkbaar te moeilijk. Misschien gewoon eens naar een gps-horloge kijken ofzo.
Al is jouw doel, ontspannen lopen, nou weer net anders.
Heb je niks aan zo, he?
Haha, dank je. Heb er wel wat aan, moet vooral niet zo zeuren en gewoon genieten van mijn loopjesquote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geloof me, daarvan ga je nog meer op je pace letten. Maar: het wordt wel minder als je langer loopt. Ik kijk nu vaker naar mijn tempo om mezelf af te remmen dan dat ik mezelf ermee over de top jaag.
Al is jouw doel, ontspannen lopen, nou weer net anders.
Heb je niks aan zo, he?.
Na de Mud Masters van zondag eens goed uitzoeken wat ik precies wil bereiken de komende tijd.![]()
Klinkt goed!quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Haha, dank je. Heb er wel wat aan, moet vooral niet zo zeuren en gewoon genieten van mijn loopjes.
Na de Mud Masters van zondag eens goed uitzoeken wat ik precies wil bereiken de komende tijd.
Je kan trouwens ook gaan trailen als je minder op tijd wil letten. Daar is je snelheid wat minder voorspelbaar gezien het wisselende terrein. Tenzij je jero_nimo heet dan
Veel plezier vast bij MM
Eerste 30+ in de pocket!
Totaal 32 kilometers gemaakt zonder helemaal kapot te gaan, hoewel de beentjes wel steeds zwaarder werden natuurlijk. Twee gelletjes erin en tempo redelijk constant op duurlooptempo weten te houden. Nu moe en tevreden![]()
![]()
Vanochtend stond de officieel nagemeten 9-mijler op het programma. Een ietwat ongebruikelijke afstand die ik pas een keer eerder heb gedaan, dus des te meer kans op een PR! Het zonnetje scheen heerlijk, maar er waaide alsof er een orkaan voorbij kwam. Wind voor, wind tegen, maar vooral heel veel wind van de zijkant. Slingerend als een dronkenlap, vochten we ons allen een weg naar de finish. Twee van de vier hoeken van m'n nummer scheurden zich los van m'n shirt, maar de andere twee hoeken hielden moedig stand. Door de wind, en een paar gemenede hobbels in de route, lag het tempo net iets onder wat ik had bedacht, maar gezien de omstandigheden ben ik er erg tevreden mee.
1:14:06 over 9 mijl (14,49km, 5:06/km)SPOILER: speciaal voor zwabber, duimpjes na ongeveer 7 mijl!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:25 schreef Wolve000 het volgende:
Vanochtend stond de officieel nagemeten 9-mijler op het programma. Een ietwat ongebruikelijke afstand die ik pas een keer eerder heb gedaan, dus des te meer kans op een PR! Het zonnetje scheen heerlijk, maar er waaide alsof er een orkaan voorbij kwam. Wind voor, wind tegen, maar vooral heel veel wind van de zijkant. Slingerend als een dronkenlap, vochten we ons allen een weg naar de finish. Twee van de vier hoeken van m'n nummer scheurden zich los van m'n shirt, maar de andere twee hoeken hielden moedig stand. Door de wind, en een paar gemenede hobbels in de route, lag het tempo net iets onder wat ik had bedacht, maar gezien de omstandigheden ben ik er erg tevreden mee.
1:14:06 over 9 mijl (14,49km, 5:06/km)Wat zweten of niet.. het ligt allemaal op straatSPOILER: speciaal voor zwabber, duimpjes na ongeveer 7 mijl!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ook.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Telefoon mee voor de tijd en afstandmeten.nl voor de afstand.
Zo ben ik ook begonnen
Ik had in het begin alleen een horloge met stopwatchfunctie mee en inderdaad achteraf de route terugzoeken. Zo heb ik het vier jaar gedaan tot ik vorig jaar Runkeeper downloadde. Nu ik Runkeeper heb zet ik het geluid alleen nu aan bij de lange duurlopen om te weten of ik niet te snel of langzaam ga om het vol te kunnen houden. Maar misschien moet ik ook maar gewoon weer op gevoel lopen.![]()
Netjes! Nu lekker nagenietenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:06 schreef TMan het volgende:
Eerste 30+ in de pocket!
Totaal 32 kilometers gemaakt zonder helemaal kapot te gaan, hoewel de beentjes wel steeds zwaarder werden natuurlijk. Twee gelletjes erin en tempo redelijk constant op duurlooptempo weten te houden. Nu moe en tevreden![]()
![]()
SEMTEX, TWC, MD, TMan:.
Zelf heb ik ook voor de eerste keer de 30k aangetikt. Op wat blaarvorming na ging het heerlijk.https://www.endomondo.com/workouts/479155396/18538471quote:Afstand 30,05 km
Gem. tempo 5:54 min/km
Calorieën 2.219 C
Tijd 2:57:06
Hoogtewinst 28 mGet stoned![]()
Vandaag de Achtkastelenloop in Vorden gelopen. Buiten dat ik volgens mij maar vijf 'kastelen' heb kunnen zien een mooie loop door het gebied rondom Vorden heen. Totale afstand 30km en het ging lekker. Vanaf een kilometer of 8 liep ik plus minus 20 kilometer lang met een klein groepje op een tempo van rond de 6 min per km. Beetje ouwehoeren over van alles en nog wat en ondertussen proberen te genieten van de omgeving. Uiteindelijk mijn tijd van Schoorl met zo een 7 minuten verbetert. Er zit dus progressie in.
Nog een lange duurloop, rond de 35 km, over 2 weken en dan moet ik wel klaar zijn voor Rotterdam.![]()
260e van de 511, weer nét niet in het linker rijtje. Hoe is het mogelijk...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Goed gelopen allen!
Ik heb foto's gemaakt. En m'n oefeningen gedaan. Rug was weer even naar de klote (door onbekende redenen) ineens. Dus kijken of ik na 4 rustdagen morgen weer kan. Anders pas woensdag weer.
Morgenochtend wel maar even zwemmen!
Ja doei.![]()
Er hebben mensen gelopen. Sommigen wat meer, sommigen wat minder. Er zijn er helaas ook een paar die niet hebben gelopen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:08 schreef Quoi het volgende:
Iemand een samenvatting van de afgelopen week?
Zoiets?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik wíst het! Thanksquote:Op zondag 1 maart 2015 18:10 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Er hebben mensen gelopen. Sommigen wat meer, sommigen wat minder. Er zijn er helaas ook een paar die niet hebben gelopen.
Zoiets?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje door het bos gelopen vanmiddag. Ging eigenlijk wel lekker, had het zwaarder verwacht na een dagje slenteren.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Het was een mooie dag om te lopen.
En dat is ook te merken hier. Mooie (lange) trainingsloopjes allemaal! En een mooi PR opp de 9 mijl voor Wolve![]()
Vanochtend ook een aardig rondje gedaan. De bedoeling was om een duurloopje met 2 x15 minuten in beoogd HM-tempo, maar dat was lastig met de wind. Lekker gelopen in ieder geval en nu een beetje rustig aan tot de CPC.![]()
Er is weer lekker gelopen zo te lezen! Het was ook wel weer super mooi weer ervoor, net als gisteren.
Vanochtend erg weinig (5) kilometers gemaakt voor de zondagtraining, weer eens een keer een spelvorm gedaan met groepjes. Prima te doen, wilde ook niet te gek doen want volgend weekend staat er een zware wedstrijd op het programma.
GPS kaartje ziet er wel altijd grappig uit op zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik heb een onwijs leuke Trailrunning experience gehad. Georganiseerd door Raidlight, met mooie verhalen, voorlichting, tips, trucs, krachttraining en andere zaken door Ronnie Duinkerken en Marjolein Bil.
En het mooiste was: het was eens een keertje een thuiswedstrijd
F means you're fucked![]()
Oh, en ik heb nu nog geen minuut mijn nieuwe tight aan, en ik ben nu al vlieft
[ Bericht 6% gewijzigd door YUR op 01-03-2015 20:07:46 ]F means you're fucked![]()
Ik ben behoorlijk gesloopt op de Baggerloop van dit jaar...ik ben nu zelfs nog echt moe!
54:06 op een 6km... Ten opzichte van 47:39 vorig jaar ging dat natuurlijk helemaal nergens over. Maar wat was het zwaar dit jaar!!een jaar geleden was echt peanuts vergeleken bij dit!
Hoe dan ook, de organisatie had vorig jaar, in verband met de droogte, hier en daar wat 'kunstbagger' laten aanleggen door de lokale brandweer. Dat was dit jaar niet nodig gebleken.
En dat heb ik geweten...!deze editie deed z'n naam eer aan! Net als de vorige keer startten we op het terrein van een westernboerderij en gingen we daarna meteen de akkers op. De boeren in de omgeving stellen elk jaar de akkers ter beschikking voor de lopers om overheen te hollen, maar die akkers zijn in het jaar daarvoor natuurlijk gewoon beplant. Dus de stukken maisplanten en ander spul zit er allemaal nog. Goed opletten waar je je voeten neerzet. Al was dat bijna niet te doen, want er was zoveel modder!! En dat niet alleen, ik moest ook al meteen goed opletten dat m'n schoenen bleven zitten! Om me heen bleven mensen schoenen uit de modder trekken en weer aan hun voeten doen
![]()
Het parcours was een beetje verlegd, had ik het idee. Er zaten nu twee kleine slootjes aan het begin. Maar later bedacht ik me dat het vorig jaar natuurlijk heel droog was, en daarmee vielen ze natuurlijk niet op. Hoe dan ook, dat waren meteen twee mooie hindernisjes.
Normaal gesproken loop ik met m'n Garmin, en met muziek. Nu had ik geen muziek, en geen Garmin. En dat is toch wel een dingetje wat ik moeilijk vind. Geen idee hebben hoe hard je precies gaat, hoe ver je precies bent, en belangrijker, hoe ver je nog moet. En als je dat dan allemaal niet hebt, zou je wel wat hebben aan muziek. En die had ik ook niet. Klaag!!![]()
Gelukkig wist is na vorig jaar wel wat ik kon verwachten, en toen ik bij het meertje aankwam waar je doorheen moest, wist ik weer waar ik ongeveer was. Hierna nog een flink stuk akker, twee sloten, langs die grote hoop zand en dan door het bos en dan zijn er we er weer.
Maar elk stuk wat zo goed te doen leek in m'n gedachten, leek dit jaar verder te zijn dan vorig jaar. Alles was glad, nat, zwaar, de modder zoog me overal vast. Vorig jaar ben ik als een malle de sloten in gesprongen en had ik ontdekt dat die een harde bodem hadden (het leek wel beton!). Dit jaar heb ik dat dus iets voorzichtiger aangepakt. In ieder geval heb ik dit jaar niet kopje onder gegaan, dus dat is een win![]()
Na de sloten nog langs de grote hoop zand, en daarna volgde nog een heel stuk wat ik me niet meer kon herinneren van vorig jaarInmiddels werd ik ook ingehaald door een aantal snelle 12km lopers. Die waren 10min voor me gestart, en moesten twee keer mijn rondje. Het was wel tof dat sommigen me echt aanmoedigden. Vond ik lief!
Ik deed ook echt wel m'n best, maar voor m'n gevoel ging ik echt niet vooruit! Gedoe! Glibber en glij, en op een bepaald moment zelfs nog even (bijna?) door m'n enkel gegaan. Gelukkig niet helemaal en volgens mij ook geen schade aangericht. Gelukkig hoorde ik op dat moment de speaker al, en dus ploeterde ik door. In de laatste bocht ontstond er nog even verwarring, want waar moest ik heen?er stonden allerlei western-attributen, waar ik kennelijk tussendoor moest. Maar ik was inmiddels zo moe dat ik alleen nog maar kon denken "ik moet door de modderbak en naar de finish!!" Gelukkig lukte dat ook en ik heb mezelf over de finish gesleept. Niet eens meer rennend volgens mij, na de modderbak KON ik gewoon niet meer...
Mr. Gup stond me op te wachten, met m'n tas met spullen. Maar ik kon die hele tas niet eens meer aanpakken. Ik kon alleen nog maar naar een bank sjokken en uitblazen![]()
Ik vond het LEUK! Ik kreeg een washandje, en een zeepjeWas wel nodig ook. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Een wat strakkere tijd was leuk geweest, maar boeiend! Ik was niet eens laatste, dus yay
![]()
Nu is het alleen nog even wachten op foto's, daar vrees ik voor. Maar dat hoort er ook een beetje bij he
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 01-03-2015 19:54:12 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Met al die enorme afstanden vandaag kon ik natuurlijk ook niet achterblijven. Mijn 32km van vandaag:
http://app.endomondo.com/workouts/479211859/2436456
Tot halverwege liep het heel lekker, daarna kreeg ik op al die open polderweggetjes vol de wind tegen. Dat koste zoveel energie dat ik toch wel behoorlijk moe was aan het eind. Toch heb ik het gevoel dat ik (op mijn tandvlees) nog wel 10 kilometer had kunnen strompelen. En dat geeft hoop![]()
Nog 42 dagen!![]()
de TT doet mij huiveren... gister het weer volledig onderschat en het werd 30km lang afzien...
Toen ik door Mrs.RD uit de auto werd gezet bij Fortrose was het bewolkt, wel wat benauwd maar nog niet echt warm., ook door het lekkere windje vanaf de oceaan.
Ik was nog geen kilometer onderweg of het wolkendek trok op en de zon kwam er bij.... wat resulteerde in 30km hardlopen op een windstille dag bij 25-26 graden.
Oke, ik lieg...niet helemaal windstil, bij kilometer 20 kwam ik "over the ridge" en stak "The Mad Dog" op dus toen nog 10km pal tegenwind gefohned bij windkracht 6-7
Kortom, een "leerzame" dag
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik kijk al uit naar de foto'squote:Op zondag 1 maart 2015 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben behoorlijk gesloopt op de Baggerloop van dit jaar...ik ben nu zelfs nog echt moe!
54:06 op een 6km... Ten opzichte van 47:39 vorig jaar ging dat natuurlijk helemaal nergens over. Maar wat was het zwaar dit jaar!!een jaar geleden was echt peanuts vergeleken bij dit!
Hoe dan ook, de organisatie had vorig jaar, in verband met de droogte, hier en daar wat 'kunstbagger' laten aanleggen door de lokale brandweer. Dat was dit jaar niet nodig gebleken.
En dat heb ik geweten...!deze editie deed z'n naam eer aan! Net als de vorige keer startten we op het terrein van een westernboerderij en gingen we daarna meteen de akkers op. De boeren in de omgeving stellen elk jaar de akkers ter beschikking voor de lopers om overheen te hollen, maar die akkers zijn in het jaar daarvoor natuurlijk gewoon beplant. Dus de stukken maisplanten en ander spul zit er allemaal nog. Goed opletten waar je je voeten neerzet. Al was dat bijna niet te doen, want er was zoveel modder!! En dat niet alleen, ik moest ook al meteen goed opletten dat m'n schoenen bleven zitten! Om me heen bleven mensen schoenen uit de modder trekken en weer aan hun voeten doen
![]()
Het parcours was een beetje verlegd, had ik het idee. Er zaten nu twee kleine slootjes aan het begin. Maar later bedacht ik me dat het vorig jaar natuurlijk heel droog was, en daarmee vielen ze natuurlijk niet op. Hoe dan ook, dat waren meteen twee mooie hindernisjes.
Normaal gesproken loop ik met m'n Garmin, en met muziek. Nu had ik geen muziek, en geen Garmin. En dat is toch wel een dingetje wat ik moeilijk vind. Geen idee hebben hoe hard je precies gaat, hoe ver je precies bent, en belangrijker, hoe ver je nog moet. En als je dat dan allemaal niet hebt, zou je wel wat hebben aan muziek. En die had ik ook niet. Klaag!!![]()
Gelukkig wist is na vorig jaar wel wat ik kon verwachten, en toen ik bij het meertje aankwam waar je doorheen moesten, wist ik weer waar ik ongeveer was. Hierna nog een flink stuk akker, twee sloten, langs die grote hoop zand en dan door het bos en dan zijn er we er weer.
Maar elk stuk wat zo goed te doen leek in m'n gedachten, leek dit jaar verder te zijn dan vorig jaar. Alles was glad, nat, zwaar, de modder zoog me overal vast. Vorig jaar ben ik als een malle de sloten in gesprongen en had ik ontdekt dat die een harde bodem hadden (het leek wel beton!). Dit jaar heb ik dat dus iets voorzichtiger aangepakt. In ieder geval heb ik dit jaar niet kopje onder gegaan, dus dat is een win![]()
Na de sloten nog langs de grote hoop zand, en daarna volgde nog een heel stuk wat ik me niet meer kon herinneren van vorig jaarInmiddels werd ik ook ingehaald door een aantal snelle 12km lopers. Die waren 10min voor me gestart, en moesten twee keer mijn rondje. Het was wel tof dat sommigen me echt aanmoedigden. Vond ik lief!
Ik deed ook echt wel m'n best, maar voor m'n gevoel ging ik echt niet vooruit! Gedoe! Glibber en glij, en op een bepaald moment zelfs nog even (bijna?) door m'n enkel gegaan. Gelukkig niet helemaal en volgens mij ook geen schade aangericht. Gelukkig hoorde ik op dat moment de speaker al, en dus ploeterde ik door. In de laatste bocht ontstond er nog even verwarring, want waar moest ik heen?er stonden allerlei western-attributen, waar ik kennelijk tussendoor moest. Maar ik was inmiddels zo moe dat ik alleen nog maar kon denken "ik moet door de modderbak en naar de finish!!" Gelukkig lukte dat ook en ik heb mezelf over de finish gesleept. Niet eens meer rennend volgens mij, na de modderbak KON ik gewoon niet meer...
Mr. Gup stond me op te wachten, met m'n tas met spullen. Maar ik kon die hele tas niet eens meer aanpakken. Ik kon alleen nog maar naar een bank sjokken en uitblazen![]()
Ik vond het LEUK! Ik kreeg een washandje, en een zeepjeWas wel nodig ook. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Een wat strakkere tijd was leuk geweest, maar boeiend! Ik was niet eens laatste, dus yay
![]()
Nu is het alleen nog even wachten op foto's, daar vrees ik voor. Maar dat hoort er ook een beetje bij he
[ afbeelding ]Bikkel!
![]()
kleinschalige baggerloopjes en toffe verslagen er over.... priceless!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zo wat een afstanden zeg dit weekend. Leuk verslag Guppufriend.
Denk dat ik morgen weer ga lopen. Zal dan denk ik km of 15 worden.![]()
![]()
SPOILER: iets met startnummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb vandaag 20 van Alphen gelopen maar het was een loop om snel te vergeten. Ik had vorige week drie dagen snotverkouden op bed geleden en mijn longen waren blijkbaar nog niet helemaal schoon. Na een kilometer had ik al een droge mond en na 8 kilometer was ik er eigenlijk al helemaal klaar mee. Er was zelfs een moment dat ik aan uitstappen dacht. Ik had het helemaal niet naar mijn zin. Het was voor het eerst dat ik lang lopen gewoon echt saai vond. Ik kon maar niet in mijn ritme komen en het hoesten werd alleen maar erger. Het zakte daarna ook als een kaartenhuis in elkaar. Ik heb het nog uitgelopen maar ben daarna maar snel naar huis gegaan. De medaille was wel mooi, dat dan weer wel. Ik hoop dat ik mijn drive snel weer terug krijg, want anders gaat het in april een lastig verhaal worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 02-03-2015 05:20:30 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: