Zeker wel! Over 2 weken weten we hetquote:Op maandag 2 maart 2015 10:51 schreef pessie het volgende:
Mouse, dat is inderdaad leuk! Ik heb zelf een heel leuk jumpsuitje gemaakt voor buikbabyin maat 56. Wil er ook nog 1 of 2 kopen. Even marktplaats afstruinen is wel een goed idee
voor mijn middelste wist ik begin januari zeker dat ze een meisje was, toen heb ik bij een internetwinkel met 50% korting 2 jumpsuitjes gekocht. Aangezien je in augustus/september bent uitgerekend kun je wellicht in juni zulke deals vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mariposas op 02-03-2015 11:49:35 ]No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Hoe is je ijzer? Ik had dit na de bevalling heel erg en toen had ik dus ijzertekortquote:Op maandag 2 maart 2015 11:27 schreef Minarosa het volgende:
Gefeli Danaa en Ingee!![]()
En mooie echo Mariposas.
Wij hebben tot nu toe vier pakjes in maat 50, ik verwacht geen lange baby.
Volgens mij heb ik een beetje last van lage bloeddruk (elke keer met de meting door de vk is hij laag). Duizelig, zwaar gevoel in ledematen als ik opsta, alsof ik flauw ga vallen. Eigenlijk hetzelfde als wanneer ik te snel opsta na het bloed geven bii de bloedbank. De baby beweegt gelukkig goed en ik ben thuis aan het werk, ook handig. Ik heb wel even met arts gebeld (directe familie) en aankijken lijkt het beste te zijn, zolang de baby goed beweegt en ik geen vocht verlies.
Heeft iemand dit ook en misschien tips? Ik drink nu bouillon en verder veel water, maar ik voel me nog niet helemaal fit. Als het over een paar uur nog zo is dan bel ik de vk.
Hoe rot ook, Ik zou niks gebruiken, heb ik toen ook niet gedaan, ja homeopatische zooi maar das t zelfde als niks voor mijn gevoelquote:Op maandag 2 maart 2015 11:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Even vraag tussendoor, ik loop vreselijk te hoesten nog steeds, en het zit helemaal vast. Wat mag ik veilig slikken? Op internet staat dat fluimucil veilig is in een lage dosis maar wat is een lage dosis?
Als je je echt zo vervelend voelt bel even met je huisarts en vraag om advies? (of met je VK?)quote:Op maandag 2 maart 2015 11:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Even vraag tussendoor, ik loop vreselijk te hoesten nog steeds, en het zit helemaal vast. Wat mag ik veilig slikken? Op internet staat dat fluimucil veilig is in een lage dosis maar wat is een lage dosis?
Tzt zal ik ook wel wat in de verkoop doen, al heb ik meer jongenspakjes dan unisexquote:Op maandag 2 maart 2015 11:17 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Zeker wel! Over 2 weken weten we het
Alleen jammer dat in de zomer natuurlijk de summersuits in de sale gaan, en daar heb ik in t najaar niets aan. Maar op MP en via facebookgroepen is er genoeg leuks te vinden. Nu kijk ik nog naar de min of meer unisex kleuren (rood/ wit/groen) en printjes (klavertjes, uiltjes, streepjes, sterren), maar zometeen wordt t wat meer genderspecifiek hoor. Ik heb op MP al genoeg onder mn favorieten gezet
Dit brengt mijn frustratie jegens huisartsen weer omhoog. Je kunt geen andere zoeken? De VK gaat hierover, zoals al gezegd, misschien een VK bellen, de situatie uitleggen en vragen of je vervroegd mag komen?quote:Op maandag 2 maart 2015 10:00 schreef silliegirl het volgende:
Goed. Longarts gebeld: Secretaresse ging overleggen over een verwijzing met de gyn, maar eigenlijk moet ik dan eerst naar het spreekuur. Eerst volgende mogelijkheid was begin april (ja eh, hallo?). Misschien was via de huisarts sneller.
Welja. Huisarts gebeld. Mocht meteen komen. Huisarts wil niet verwijzen, want dat is onzin "met astma kan je ook prima in de eerstelijn blijven". Als je relatief weinig last hebt geloof ik dat zo, maar ik ben echt geen makkelijk-astma patient en ik gebruik echt wel fors veel medicatie. Hoe dan ook, hij vond dat ik maar gewoon een verloskundige moest bellen voor een afspraak.
En nu twijfel ik. De longarts was echt heel duidelijk: je bent direct medisch, moet bij de gyn. Zegt de huisarts dus weer iets anders.Waar doe ik nou goed aan?
quote:Op maandag 2 maart 2015 10:14 schreef Mariposas het volgende:
Ik ging na 12 weken beter slapen, maar stom genoeg was ik in de periode dat ik slecht sliep helemaal niet moe, terwijl ik vanaf 15 weken ofzo na 22:00 's avonds helemaal instort, ook in het weekend.
Joyce, de insteek van dat gesprek hoeft helemaal niet bedoeld te zijn dat je je om niets ziek meldt. Je moet het niet zien dat je op het matje geroepen wordt. Als ze het gesprek goed doen, gaan ze kijken wat de reden is van je overmatige verzuim, en hoe dit verbeterd kan worden. Dat hoeft niet te betekenen dat jij je minder snel ziek meldt, ook al ben je echt ziek, maar misschien zijn er omstandigheden waardoor jij steeds ziek bent. Dan zouden ze samen met jou moeten kijken hoe dit voorkomen of verbeterd kan worden. Hypothetisch voorbeeld: jij zegt dat je een lage weerstand hebt. Dan zou je kunnen kijken hoe je je weerstand kan verbeteren, zodat je minder snel ziek wordt. Succes in elk geval met het gesprek!
Ik had net de SEO, en alles was helemaal goed! Kind blijft steeds voorbeeldig liggen bij de echo's waardoor die eigenlijk heel snel gedaan kunnen worden. Armen en benen zijn net als met de 12 weken echo lang en slank, wat gezien de bouw van mij en mij man helemaal klopt. Dus ga vooralsnog hooguit 1 of 2 maat 50 pakjes kopen.Oh, wat mooi! *stil is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat fijn dat alles goed was. Feli!![]()
Risu, wat is dat nu, nog geen baby? Doe eens snel werpen jij!
Ehm, wat mensen als zeiden, wat meer zout (niet te veel), dropjes, veel water drinken, plotse overgang van kou naar warmte vermijden, niet te snel opstaan.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:27 schreef Minarosa het volgende:
Gefeli Danaa en Ingee!![]()
En mooie echo Mariposas.
Wij hebben tot nu toe vier pakjes in maat 50, ik verwacht geen lange baby.
Volgens mij heb ik een beetje last van lage bloeddruk (elke keer met de meting door de vk is hij laag). Duizelig, zwaar gevoel in ledematen als ik opsta, alsof ik flauw ga vallen. Eigenlijk hetzelfde als wanneer ik te snel opsta na het bloed geven bii de bloedbank. De baby beweegt gelukkig goed en ik ben thuis aan het werk, ook handig. Ik heb wel even met arts gebeld (directe familie) en aankijken lijkt het beste te zijn, zolang de baby goed beweegt en ik geen vocht verlies.
Heeft iemand dit ook en misschien tips? Ik drink nu bouillon en verder veel water, maar ik voel me nog niet helemaal fit. Als het over een paar uur nog zo is dan bel ik de vk.
Heel vervelend is het, ik kamp er ook al een tijdje mee en ik heb vooral dat ik de hele tijd moe ben (terwijl mijn ijzergehalte gewoon oke is).Jawel, maar die zijn overal en bij iedereen anders krijg ik de indruk. Ik heb een speciaal voor mij ontworpen ''zorgpad'' waarin per week staat uitgestippeld wat er moet/gaat gebeuren, maar het duurde even voor dat allemaal was uitgezocht.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:51 schreef L-E het volgende:
Zijn er geen protocollen voor wanneer iemand medisch is dan?
Je hebt geloof ik per aandoening verschillende protocollen.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:55 schreef L-E het volgende:
Kenmerk van een protocol is toch juist dat het uniform is, als het overal anders is vind ik het rare protocollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |