Hmm, maar hopen dat ik geen insult krijg dan. Had dit misschien eigenlijk wel liever niet geweten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:06 schreef Mariposas het volgende:
https://www.farmacotherap(...)ksten/d/diazepam.asp
Ja, ik ook. Dat zij effe denkt te beslissen dat je maar thuisblijft??quote:Op zondag 1 maart 2015 10:40 schreef Skoap het volgende:
Ik vind het echt zo raar dat een VK dat weigert af te geven
Godsammequote:Op zondag 1 maart 2015 10:52 schreef Mariposas het volgende:
Tja, ik vind het ook stom. Sowieso omdat ik echt een model zwangerschap heb tot nu toe met 0% klachten. En inderdaad, er hoeft niet in te staan dat ik gegarandeerd safe ben voor de trip en dat de vk daarvoor garant staat.
Het is trouwens A.nno, mignonne (niet dat je er om vroeg).
Ik weet dat ze er niet altijd om vragen als je instapt of incheckt in het vliegtuig, met een winterjas aan heb je kans dat ze het niet eens zien... Maar het risico dat ik niet mee mag loop ik liever niet. en zelf zeggen hoe ver je bent zonder verklaring te overleggen, daar trappen ze niet in, vrees ik.
Volgende week heb ik weer een afspraak bij de verloskundige, dan krijg ik als het goed is mijn Engelstalige zwangerschapsverklaring voor New York. Daarvoor geen fit to fly vereist ivm termijn. Dat wilde ze volgens mij nog net doen.Zal het dan wel nog even aankaarten en vragen of ze die gegevens die jij noemde, mignonne, er in kunnen zetten voor een volgende verklaring. Misschien schrokken ze van de term FTF dus wellicht als ik het anders breng trappen ze er in.
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Even off-topic. Voor de mensen die wel eens boodschappen thuis laten bezorgen van AH. Je kunt de code beurs15 gebruiken om 1 keer gratis te laten bezorgen. Papiertje gekregen op de 9 maanden beurs.
Jeuj! En ik vind je afbeelding erg gaaf trouwensquote:
Ik ben een avond/nachtmens, dus voor mij is het geen probleem om nog even weg te gaan. Daarnaast wonen we middenin het centrum, als ik er klaar mee ben gaan we naar huis. Ook als dat al na een kwartier is, dat is de afspraak die we hebben. En in onze kroeg wordt niet gerookt, dat scheelt ook een heel stuk.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:14 schreef faptist het volgende:
Ingee,
Moeder! Gefeliciteerd meis.
Hopen dat de borstvoeding snel goed verloopt
Geniet!
Cholula,
Natuurlijk zou dat kunnen, maar ze gaan pas rond 23:30 weg en dan rond 05:00 weer naar huis. Niet echt de tijd dat ik me nu het fijnste voel,
En de kroeg in.. Normaal gesproken geniet ik er enorm van, maar sinds m'n 27e week kan ik echt, maar dan ook echt niet meer tegen de licht van sigaretten.
Zou iedereen het liefst willen aanvliegen die er naar ruikt of er eentje opsteekt.
Helaas rookt man ook dus dat zorgt ook voor spanning.
TAP,,
Ai.. Ik hoop op een goede afloop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh ja klopt.. Jij schreef ook in t wohts topic toch? Ja ik vergeet echt alles.quote:
Ik heb ook steeds meer moeite dingen te onthouden, zeker namen bij personen en verhalenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ooh ja klopt.. Jij schreef ook in t wohts topic toch? Ja ik vergeet echt alles.![]()
Hopelijk wordt de misselijkheid 1 dezer weken wat minder! (ik ken t helaas, net 4 dagen is t over)
Vervelend is het, ook al is het voor het goede doel. Herkenbaar! Ik ben inmiddels ruim 11 weken maar zie er nu al tegenop om deze week weer aan de slag te moeten... Ben net weer een beetje bijgekomen van afgelopen week maar nu is het alweer zondagavondquote:Op zondag 1 maart 2015 18:14 schreef pinquit het volgende:
Ik ben de misselijkheid flink zatecht zo hatelijk dat ik gelijk tot weinig in staat ben
t is ook gewoon de hele dag door. Bahhhhh
Maaarr we blijven positief natuurlijkzwanger zijn is gaaf, en prachtig enzo
![]()
Dat gevaatdoek gaat vast snel over
Gefeliciteerd met D! Fijn dag het steeds beter gaat. Geniet er lekker vanquote:Op zondag 1 maart 2015 19:56 schreef Danaa het volgende:
Goedenavond!
Daar ben ik dan. Niks gelezen.
Ik kan jullie melden dat wij papa en mama zijn geworden van onze kleine man D. (Liever niet online)
Maandag ballon geplaatst, dinsdag gel, strippen, plots gebroken vliezen, weeën schoten niet op dus de nacht in en woensdag zouden we weer zien. Om 09:00 aan de weeenopwekkers, D. reageerde met zijn hartslag heel slecht op de weeen. Toen is na een hoop overleg uiteindelijk besloten om om 1515 naar de OK te gaan voor een keizersnede.
We zijn vrijdag thuis gekomen! Hij doet het geweldig, mijn wond geneest goed. Heeft veel indruk op me gemaakt, de machteloosheid met zo'n buik. Dag bij dag word ik mobieler.
Ja, of waar je sleutels liggenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:09 schreef Krisvc het volgende:
Wat je ook alweer in de keuken ging doen is ook iets wat makkelijk te vergeten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |