abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2015 @ 15:14:54 #51
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150178187
Ingee,
Moeder! Gefeliciteerd meis.
Hopen dat de borstvoeding snel goed verloopt :)
Geniet!

Cholula,
Natuurlijk zou dat kunnen, maar ze gaan pas rond 23:30 weg en dan rond 05:00 weer naar huis. Niet echt de tijd dat ik me nu het fijnste voel, ;)
En de kroeg in.. Normaal gesproken geniet ik er enorm van, maar sinds m'n 27e week kan ik echt, maar dan ook echt niet meer tegen de licht van sigaretten.
Zou iedereen het liefst willen aanvliegen die er naar ruikt of er eentje opsteekt.
Helaas rookt man ook dus dat zorgt ook voor spanning.

TAP,,
Ai.. Ik hoop op een goede afloop!
pi_150178377
Faptist, jullie kunnen toch ook iets leuks gaan doen bij iemand thuis? Of met een vriendin vroeger op de avond weg bijvoorbeeld?

Tap. Spannende tijd. Hopelijk de goede kant op.
pi_150178884
Gefeliciteerd Ingee!! *O*
Geniet lekker van de komende tijd en succes met de borstvoeding!
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_150179139
TAP :* ik duim
pi_150179161
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:14 schreef faptist het volgende:
Ingee,
Moeder! Gefeliciteerd meis.
Hopen dat de borstvoeding snel goed verloopt :)
Geniet!

Cholula,
Natuurlijk zou dat kunnen, maar ze gaan pas rond 23:30 weg en dan rond 05:00 weer naar huis. Niet echt de tijd dat ik me nu het fijnste voel, ;)
En de kroeg in.. Normaal gesproken geniet ik er enorm van, maar sinds m'n 27e week kan ik echt, maar dan ook echt niet meer tegen de licht van sigaretten.
Zou iedereen het liefst willen aanvliegen die er naar ruikt of er eentje opsteekt.
Helaas rookt man ook dus dat zorgt ook voor spanning.

TAP,,
Ai.. Ik hoop op een goede afloop!
Ik ben een avond/nachtmens, dus voor mij is het geen probleem om nog even weg te gaan. Daarnaast wonen we middenin het centrum, als ik er klaar mee ben gaan we naar huis. Ook als dat al na een kwartier is, dat is de afspraak die we hebben. En in onze kroeg wordt niet gerookt, dat scheelt ook een heel stuk.

Spannend TAP! :*
pi_150179436
TAP :*
Born to Lose, but Built to Win.
pi_150180450
Ingee, gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Klinkt als een fijne bevalling O+
pi_150180870
Gefeliciteerd met je dochtertje Ingee, daar is ze dan eindelijk!
pi_150181138
Ingee gefeliciteerd! *O*
Wat klink je positief en trots, heerlijk! O+ Lekker genieten!
  zondag 1 maart 2015 @ 16:48:48 #60
409579 LuDann
All the way
pi_150181470
Ingee, van harte met je dochtertje! *O* Lekker babyknuffelen. *;

TAP: ik duim voor een goede afloop.
pi_150182023
Een *O* voor de wisseldagen

Gefeliciteerd Luuksor!

Dat is schrikken DJMO! Fijn dat ze (redelijk..) snel weer terecht was!

Lastig Faptist, snap dat je dan ook baalt en niet kan slapen. Hoop dat hij je snel ook een keertje mee uit of uit eten neemt!

Wat stom dat je die fit to fly niet krijgt van je vk Mariposas! Hoop dat je huisarts er niet moeilijk over doet!

Fijn dat je een andere arts en doorverwijzing voor een gyn hebt die meer van EDS weet LuDann

Kan het zelf op zich wel vinden met mijn huisarts, maar lange wachttijden en weten dat hij zo nu en dan een grove fout maakt vind ik niet zo fijn met een kleintje straks.. Maarja, hier zitten echt alle huisartsen vol en mag je binnen mijn woonplaats niet wisselen.. Heb het geprobeerd, maar ze nemen alleen mensen aan die na een verhuizing hier zijn komen wonen.

Oeh voorzichtig hoor MissBliss!
Ben blij dat de gladheid al even weg is, vond het zo'n eng idee om met een dikke buik te vallen..

:* voor de slechte nachten en de snotneus van Risu!
pi_150182748
Hier gaat alles goed, voel me goed vandaag :). Zonnetje helpt ook mee denk ik! Waarschijnlijk komt morgen de proefdruk van het geboortekaartje binnen (al ga ik ervan uit dat die waarschijnlijk dinsdag pas komt). Kwam er 2 dagen terug achter dat gister al een housewarming was waar ik een tijd terug onder voorbehoud al ja op had gezegd. Voelde me goed en was niet ver weg, dus heengegaan. Bleek een lastige, maar toch fijne avond te worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150183030
Jeee Ingee!! Gefeliciteerd! Mooie naam. Geniet van de komende tijd. O+
pi_150183375
Ach TAP :*

Heftige housewarming gevalletje. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Wat een stomme opmerking. Wel fijn dat jullie erover hebben kunnen praten. Dapper van haar ook.
  zondag 1 maart 2015 @ 17:38:34 #65
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150183381
Gefeliciteerd ingee, wat een mooie naam en klinkt als een fijne bevalling! O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 1 maart 2015 @ 18:12:17 #66
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150184639
Gevalletje,
Wat een heftig feestje zeg.
En dan zo'n opmerking krijgen.. Dat kan dan echt verkeerd vallen al bedoelde de verteller het waarschijnlijk heel erg goed. Moelijk moeilijk.
Fijn dat jullie even goed met elkaar hebben kunnen praten. Waarschijnlijk ook het beste zo. Anders hadden jullie echt een keer moeten afspreken om het erover te hebben en nu konden jullie niet anders. Kan soms juist goed zijn!

Uitgaan man..
Mijn man is niet zo van het plannen of organiseren. Het zal nooit bij hem in z'n hoofd opkomen om mij uit eten mee te vragen of naar de bios. Dat soort dingen doe ik altijd. Ik hint, ik zeg, ik dwing, maar het blijft altijd bij ideeën.. "Oh dat zou zeker leuk zijn.. Ik ga er eens naar op zoek". En dan niks.
Voor de rest is hij heel lief hoor, maar op het romantische/surprise element hoef ik echt niks te verwachten. :(
En dat valt me nu opeens (onredelijk) zwaar..
  zondag 1 maart 2015 @ 18:14:44 #67
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150184743
Van harte ingee O+ (onze naam, wat doe je :D )

En TAP :*

Ik ben de misselijkheid flink zat :( echt zo hatelijk dat ik gelijk tot weinig in staat ben ;( t is ook gewoon de hele dag door. Bahhhhh
Maaarr we blijven positief natuurlijk :+ zwanger zijn is gaaf, en prachtig enzo O+
Dat gevaatdoek gaat vast snel over
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150186071
Gevalletje, ik ben ook zo'n huilerd. Kreeg ook al tranen toen ik je stukje las.

Ik snap dat t voor jullie beide een moeilijk moment was. Dat moment zou hoe dan ook een keer komen.

En wb die opmerking.. Die was vast niet vervelend bedoeld :*
pi_150186122
Gefeliciteerd Inge *O* O+ :* Klinkt als een prettige bevalling en een erg mooie naam! Geniet er lekker van! ^O^ :*
pi_150186134
Pinquit, hoever ben jij dan?
  zondag 1 maart 2015 @ 18:51:50 #71
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150186474
Pas 6wk ongeveer :D
Misselijk en vaatdoek vanaf t begin. Nog helemaal niet zo lang dus, maar t voelt wel lang eik
pi_150186662
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:51 schreef pinquit het volgende:
Pas 6wk ongeveer :D
Ooh ja klopt.. Jij schreef ook in t wohts topic toch? Ja ik vergeet echt alles. :@

Hopelijk wordt de misselijkheid 1 dezer weken wat minder! (ik ken t helaas, net 4 dagen is t over)
  zondag 1 maart 2015 @ 19:00:18 #73
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150186764
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Ooh ja klopt.. Jij schreef ook in t wohts topic toch? Ja ik vergeet echt alles. :@

Hopelijk wordt de misselijkheid 1 dezer weken wat minder! (ik ken t helaas, net 4 dagen is t over)
Ik heb ook steeds meer moeite dingen te onthouden, zeker namen bij personen en verhalen :+
pi_150187089
Wat je ook alweer in de keuken ging doen is ook iets wat makkelijk te vergeten is. :+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150187285
Ik wil je wel een beetje van mijn ' voel mij zo ontzettend niet zwanger' geven pinquit! Sterkte, hopelijk voel je je snel wat beter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')