SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Dat laatste boeit niet. Die kan je delen met meerdere accounts op 1 console.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:24 schreef fetss het volgende:
[..]
Oeps, oppassen dus.. Zijn er al mensen met een ban? Je pslive abonnement is dan ook meteen naar de klote natuurlijk
Traden als DSL.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:28 schreef DutchSL het volgende:
Toch wil briljante actie van mezelf om mijn Fifa disc te verkopen 1 dag voor de webapp dicht gaat, zit nu al 14 dagen met miljoenen value aan kaarten die ongetwijfeld aan het verdampen zijn.
Ken je niemand van wie je die disc een dagje kan lenen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:28 schreef DutchSL het volgende:
Toch wil briljante actie van mezelf om mijn Fifa disc te verkopen 1 dag voor de webapp dicht gaat, zit nu al 14 dagen met miljoenen value aan kaarten die ongetwijfeld aan het verdampen zijn.
Nee, eentje met Xbox 1 en verder alleen wat paupers die nog last-gen Fifa spelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ken je niemand van wie je die disc een dagje kan lenen?
Muy Bueno.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef DutchSL het volgende:
Die Bueno scoorde ze overigens allemaal in een kwartier
[ afbeelding ]
eerbetoon aan de gevallen strijders...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:41 schreef DSIGS het volgende:
[..]
Waarom hebben al die mensen dezelfde UI?
Moge zij rusten in vrede.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerbetoon aan de gevallen strijders...
Onze vrienden zijn gesneuveldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:41 schreef DSIGS het volgende:
[..]
Waarom hebben al die mensen dezelfde UI?
Is de strijd al gestreden of verwacht men meer strijders de andere kant op te sturen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Onze vrienden zijn gesneuveld
De vijand kijkt werk... naja, laat eigenlijk maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:46 schreef DSIGS het volgende:
[..]
Is de strijd al gestreden of verwacht men meer strijders de andere kant op te sturen?
Wat is er met mijn naam dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:52 schreef ThadCastle het volgende:
Alsof iemand met de naam DS IGS dat niet weet
Zo wordt het wel héél aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
¤ 4,15 voor een miljoen op de vipcoins
Ach, vier, of zeven euro.. Drie euro verschil maar eigenlijk. Maar EA doet tof met het bannen, maar ze spelen dus helemaal niks klaarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:00 schreef DSIGS het volgende:
[..]
Zo wordt het wel héél aantrekkelijk.
Idd, en dat gedoe met de web app heeft ook helemaal geen nut gehad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ach, vier, of zeven euro.. Drie euro verschil maar eigenlijk. Maar EA doet tof met het bannen, maar ze spelen dus helemaal niks klaar
Dweilen met de kraan open zo. Die gasten vinden ook steeds wel weer een andere manier om hun coins te genereren. En het grootste probleem kwam van die modded consoles, niet autobuyers. En daar is niks aan gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ach, vier, of zeven euro.. Drie euro verschil maar eigenlijk. Maar EA doet tof met het bannen, maar ze spelen dus helemaal niks klaar
Maar hoe verklaar je dan dat de wekelijkste toppers in transferprofit 254 miljoen coins hebben, en 0 matchcoins?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dweilen met de kraan open zo. Die gasten vinden ook steeds wel weer een andere manier om hun coins te genereren. En het grootste probleem kwam van die modded consoles, niet autobuyers. En daar is niks aan gedaan.
Zal er ergens een duplication glitch zitten zoals vorig jaar?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan dat de wekelijkste toppers in transferprofit 254 miljoen coins hebben, en 0 matchcoins?
Die vallen dus onder het kopje "Die gasten vinden ook steeds wel weer een andere manier om hun coins te genereren"quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan dat de wekelijkste toppers in transferprofit 254 miljoen coins hebben, en 0 matchcoins?
Allah rekent wel af met ze als de tijd rijp is. Het gespuisquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die vallen dus onder het kopje "Die gasten vinden ook steeds wel weer een andere manier om hun coins te genereren"
Zelfde hier, ben van xbox360 naar ps4 gegaan, heb oa nog 86 mcgeadysquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:28 schreef DutchSL het volgende:
Heel slecht was dit ja, maar die punten zijn net zo belangrijk. IF Esteban?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
AZ scorend helemaal in mijn Fifa stijl![]()
En wat een vreselijk lelijke overwinning. En onverdiend. Maar wel nummertje 3
Liever drie punten dan alleen de complimenten op zondagavond. Plus, als Ajax morgen verliest, dan naderen we op drie puntenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel slecht was dit ja, maar die punten zijn net zo belangrijk. IF Esteban?
Lucky AZquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand anders heeft ook op het duimpje omhoog geklikt
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand anders heeft ook op het duimpje omhoog geklikt
Ik zou tweede kiezenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:10 schreef DannyDeko het volgende:
Zo, Hazard eindelijk de deur uit gedaan en Ribery er maar voor teruggehaald.
[ afbeelding ]
Ga hier maar eens mee proberen te spelen.
Edit;
Of dit wellicht beter?
[ afbeelding ]
Dat niveau is nog slechter dan de topklassequote:
quote:
quote:
Team Lacazette. Jammer dat ik met mijn 3-5-2 vrij lastig hem in een team kon verwerken, 1 van de beste spitsen van het spelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:10 schreef DannyDeko het volgende:
Zo, Hazard eindelijk de deur uit gedaan en Ribery er maar voor teruggehaald.
[ afbeelding ]
Ga hier maar eens mee proberen te spelen.
Edit;
Of dit wellicht beter?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Team Lacazette. Jammer dat ik met mijn 3-5-2 vrij lastig hem in een team kon verwerken, 1 van de beste spitsen van het spel
na de 0-0 hadden ze het wel opgegeven met verdedigen jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat niveau is nog slechter dan de topklasse
Ik speel vaak met de opstelling 4-3-3 met de false nine.quote:Op zondag 1 maart 2015 08:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat is de beste opstelling volgens jullie?
Ik speel de laaste tijd veel in opstellingen met 2 spitsen achter elkaar, merk dat je dan veel ruimte krijgt voorin met die opstellingen
4-4-1-1
3=5=1-1
5-3-1-1
Dat park the bus en ultra defensive maakt het vaak gewoon onmogelijk er doorheen te komen. FIFA wordt, net als het echte voetbal, kapot gemaakt met Chelsea-achtig spelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Die BPL 4312 kneusjes die nog steeds net zo spelen als voor de patch blijven toch lastig te bespelen he..altijd 60% balbezit en veel beter, maar het is toch alleen maar 8 man achter de bal en 3 pacehoeren voorin waardoor ze zonder ook maar iets te kunnen alsnog de winst kunnen stelen soms..gaat echt nergens over. Alleen maar auto defending en blinde long balls en runs..met Sturridge en Remy is het nog wel te verdedigen, maar met TOTY Di Maria, Aguero en SIF Alexis wordt het al lastiger
Heb IF Kolo maar eens gehaald. Kijken of hij fijn is ondanks die lengte. Kompany blijft echt een faler voor mij dit jaar. Penaltymagneet is hij..zo lomp. Maar ben ook wel bang voor Kolo met zijn 1.78 en 32 agility
Als Chelsea door gaat in de CL staat heel internet vol huilreacties over hun spel en dergelijke.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat park the bus en ultra defensive maakt het vaak gewoon onmogelijk er doorheen te komen. FIFA wordt, net als het echte voetbal, kapot gemaakt met Chelsea-achtig spel
Er zijn er hier wel een paar die een ban/reset hebben gehad. Misschien 2 ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2015 09:25 schreef Alovenac het volgende:
EA, coins prijzen zijn weer net zo laag.
Zijn er hier al mensen gebanned door het coins kopen, of dat niet?
Jep, heel irritant. Je hebt niet altijd controlle of het lekker gaat of niet. Terwijl je manier van spelen niet eens heel anders is, gaat het de eene keer vloeiend en dan andere keer stroperig. Wanneer het stroperig gaat, weet je dat de kans om te verliezen groter wordt. Vind dat fut op je eigen skills gebaseerd moet zijn en niet wat EA heeft voorgeprogrammeerd per wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:49 schreef Sjacq het volgende:
Natuurlijk heeft een ander het altijd gedaan en vindt iedereen zichzelf best een goede fifa speler.
Maar hoe denken jullie hier over momentum en het bestaan ervan? Wat mij namelijk wel opvalt is dat de ene keer je spelers als beesten tekeer gaan, goed vrijlopen, diepte kiezen en schier onmogelijke ballen aannemen en erin schieten en de andere keer lopen je eigen spelers 3 keer per wedstrijd tegen elkaar op en weigert de schietknop ineens.
Maar of dit nou gewoon toeval is of dat ea zoiets bewust heeft ingeprogrammeerd: ik weet het niet.
TOTY di Maria kan ook de tyfes krijgen. Koop wel weer een zooi +6 kaarten voor hem, als ik een miljoen rijker word, stijgt zijn prijs met 2 miljoen lijkt het wel.quote:Op zondag 1 maart 2015 10:00 schreef FCsuarez het volgende:
Toch geen gek besluit geweest gister een TOTY Kroos te halen. De high rated cards lijken weer door t dak te schieten.
Geen eens een waarschuwing, maar gelijk ban/reset vh account ja?quote:Op zondag 1 maart 2015 10:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel een paar die een ban/reset hebben gehad. Misschien 2 ofzo?
ik heb wel een waarschuwing gehad, maar die zat bij mijn spam..quote:Op zondag 1 maart 2015 10:41 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Geen eens een waarschuwing, maar gelijk ban/reset vh account ja?
Heb nog niks gekocht dit jaar, maar twijfel sterk om paar miljoentjes te kopen met deze prijzen.
Aha, coins bleven in je account dan toch?quote:Op zondag 1 maart 2015 10:43 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ik heb wel een waarschuwing gehad, maar die zat bij mijn spam..
Ja, leuk gehad? Ook wezen skiën en alles? (vraagstelling geleerd van Suarez)quote:Op zondag 1 maart 2015 10:44 schreef over_hedge het volgende:
Zo. En weer thuis. Wat is Kirchberg in tirol een geweldig wintersport gebied.
hier nog wat gemist kwa fifa en fok? bans etc?
ach ik denk maar zo laat die hyper inflatie nog maar even doorzetten. Komende week even een shitload aan MLS lb en cb's dumpen. Flink investeren af en toe een leuk teampje maken om een speler die ik wil proberen en dan richting TOTS losquote:Op zondag 1 maart 2015 10:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
TOTY di Maria kan ook de tyfes krijgen. Koop wel weer een zooi +6 kaarten voor hem, als ik een miljoen rijker word, stijgt zijn prijs met 2 miljoen lijkt het wel.
Jep. Snowboarden dan in mijn geval. Echt chill gebied. En het uitgaan daar is ook leuk. dus top week gehad.quote:Op zondag 1 maart 2015 10:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, leuk gehad? Ook wezen skiën en alles? (vraagstelling geleerd van Suarez)
Mensen die een leven hebben enzo, en niet veel tijd hebben om te traden, worden wel min of meer gedwongen om coins te kopen als ze nog een beetje knappe spelers willen hebben.quote:Op zondag 1 maart 2015 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach ik denk maar zo laat die hyper inflatie nog maar even doorzetten. Komende week even een shitload aan MLS lb en cb's dumpen. Flink investeren af en toe een leuk teampje maken om een speler die ik wil proberen en dan richting TOTS los
Nou, prijzen gaan sky high, maar jij speelt toch FUT op de PC?quote:Op zondag 1 maart 2015 10:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Snowboarden dan in mijn geval. Echt chill gebied. En het uitgaan daar is ook leuk. dus top week gehad.
Maar hier niets boeiends gebeurt dus? heb ik al veel verlies op ronaldo en toty robben?
op de pc? whut?quote:Op zondag 1 maart 2015 10:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mensen die een leven hebben enzo, en niet veel tijd hebben om te traden, worden wel min of meer gedwongen om coins te kopen als ze nog een beetje knappe spelers willen hebben.
Ik ga denk ik dit maken. Blauwe Maria is de gewone, maar door mij dan genetisch gemanipuleerd. Argeatinië
[ afbeelding ]
[..]
Nou, prijzen gaan sky high, maar jij speelt toch FUT op de PC?
na de waarschuwing wel ja, maar na mn reset niet. Heb ook mn fifa punten nog niet terug gehad.quote:Op zondag 1 maart 2015 10:45 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Aha, coins bleven in je account dan toch?
Oh, sorry, dat is de Alzheimer in combinatie met Parkinsonquote:Op zondag 1 maart 2015 10:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
op de pc? whut?Neen. ik had als eerste van iedereen hier een ps4 hier zo ongeveer.
Kirchberg ben ik ook geweest. In de week na de kerstvakantie, dus het was echt super rustig bij onsquote:Op zondag 1 maart 2015 10:44 schreef over_hedge het volgende:
Zo. En weer thuis. Wat is Kirchberg in tirol een geweldig wintersport gebied.
hier nog wat gemist kwa fifa en fok? bans etc?
Eisbar geweest?quote:Op zondag 1 maart 2015 11:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kirchberg ben ik ook geweest. In de week na de kerstvakantie, dus het was echt super rustig bij ons. Maar een geweldig gebied inderdaad. Leuke barretjes ook, waardoor je ook nog eens goed kan apres skien
Uiteraard, ons appartement zat op 3 minuten lopen aan diezelfde straat.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eisbar geweest?echt gewoon 100% nederlands die kroeg. Heb ik me een aantal avonden erg goed vermaakt.
Boh jouw recordquote:Op zondag 1 maart 2015 11:07 schreef Papadiouf het volgende:
mensen die zon kaartje op TOTY ronaldo zetten![]()
[ afbeelding ]
Ik moest laatst tegen iemand die had 7 van die TOTY spelers, en elke speler een gouden kaartquote:Op zondag 1 maart 2015 11:07 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
En ook nog hunter terwijl hij 98 pace en 99 shooting heeft.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:07 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik moest laatst tegen iemand die had 7 van die TOTY spelers, en elke speler een gouden kaartKwam nog met 2-0 voor, maar toen kwam hij op stoom, in no time stond het 2-2. Toen ben ik gequit. Ophoeren, is hij lekker zijn kaartjes kwijt en heeft hij ook geen punten.
hahaha netjesquote:Op zondag 1 maart 2015 11:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik moest laatst tegen iemand die had 7 van die TOTY spelers, en elke speler een gouden kaartKwam nog met 2-0 voor, maar toen kwam hij op stoom, in no time stond het 2-2. Toen ben ik gequit. Ophoeren, is hij lekker zijn kaartjes kwijt en heeft hij ook geen punten.
Of EA moet echt met fatsoenlijke maatregels komen dat er weer deflatie optreedt op de markt. Maar ik denk het nietquote:Op zondag 1 maart 2015 11:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik ga wel proberen nog TIF Robben binnen te halen, verwacht dat die kaart ook binnen een maandje 15 miljoen moet gaan kosten.
Die hebben het al opgegeven denk ik, ik vind het vooral lullig voor die paar die er tussenuit gepikt zijn en een reset of ban hebben gekregenquote:Op zondag 1 maart 2015 11:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of EA moet echt met fatsoenlijke maatregels komen dat er weer deflatie optreedt op de markt. Maar ik denk het niet
ja, wij ook. Ik zat daarquote:Op zondag 1 maart 2015 11:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uiteraard, ons appartement zat op 3 minuten lopen aan diezelfde straat.
Als zij zeggen dat je recht hebt op goldpacks, dan heb je gewoon recht op goldpacksquote:Op zondag 1 maart 2015 11:37 schreef DeWesp het volgende:
Hmm. In navolging van de mail van EA dat ze eindelijk tijd hebben om naar mijn "stuck content" te kijken. (terwijl ik nooit een issue heb ingediend), kreeg ik vannacht een mail dat ze het gefixt hebben. Ik zou een aantal gold packs moeten krijgen. Heb alleen nog niks gehad. Zit nu dus in een moreel dilemma.
Ga je klagen over dat je iets niet hebt gekregen, dat wel beloofd is, maar waar je eigenlijk toch al geen recht op hebt...
Haha, true. Maar ze moeten ook weer niet al te goed naar mijn account gaan kijken. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 1 maart 2015 11:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als zij zeggen dat je recht hebt op goldpacks, dan heb je gewoon recht op goldpacks
Er zijn heel veel mensen die die mail hebben gehad, dus misschien duurt het een paar uurtjes, of dagen. En in dit geval kun je de slapende honden inderdaad maar beter slapende latenquote:Op zondag 1 maart 2015 11:39 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Haha, true. Maar ze moeten ook weer niet al te goed naar mijn account gaan kijken. Als je begrijpt wat ik bedoel
waaaat? Ik zat daar ook van 3 tot 7 januariquote:Op zondag 1 maart 2015 11:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kirchberg ben ik ook geweest. In de week na de kerstvakantie, dus het was echt super rustig bij ons. Maar een geweldig gebied inderdaad. Leuke barretjes ook, waardoor je ook nog eens goed kan apres skien
Moeten we een verzorgingstehuis in gaan schakelen Ernst?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Vond dat het tijd was voor een kopje lekkere Senseo koffie. Ik zou zweren dat ik het kopje er onder had gezet. Niet dus![]()
ja dat is wel kut, moet ik weer twee wedstrijden tegelijk gaan kijkenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jammer dat Chelsea - Spurs tegelijk is met PSV - Ajax
Dat lijkt me wel chill eigenlijk, geen dingen meer zelf hoeven te doenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Moeten we een verzorgingstehuis in gaan schakelen Ernst?
Diederik Samsom die je komt wassen..quote:Op zondag 1 maart 2015 12:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel chill eigenlijk, geen dingen meer zelf hoeven te doen
Hopen op een mooie verpleegsterquote:Op zondag 1 maart 2015 12:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel chill eigenlijk, geen dingen meer zelf hoeven te doen
Bedankt. Die waren al bekend maar ik had alleen de link niet gepost.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:49 schreef Tim86 het volgende:
Transfers voor ds2
https://docs.google.com/s(...)xuOLyXcCW7M/pubhtml#
Kah naar de Whitecapsquote:Op zondag 1 maart 2015 12:49 schreef Tim86 het volgende:
Transfers voor ds2
https://docs.google.com/s(...)xuOLyXcCW7M/pubhtml#
quote:Op zondag 1 maart 2015 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn top 20 beste FOK!-vriendjes van het afgelopen jaar.
11 83 Maver24
Hahah toevallig. Wij waren er nog een paar dagen langer. De laatste dag was de sneeuw echt kut, omdat het flink had geregend en het 6 graden wasquote:Op zondag 1 maart 2015 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waaaat? Ik zat daar ook van 3 tot 7 januari
ik ben niet tevreden.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
1 420 Zhano
2 384 Tim86
3 322 MrvanTrapZ
4 318 DarkSonic2
5 163 Dudeweiser
6 141 Toefjes
7 121 Kamikazie
8 120 PrideoftheSouth
9 112 ThadCastle
10 107 FCsuarez
11 83 Maver24
11 83 Timmy_Turner
13 81 Reemi
14 79 wieisboos
15 78 DuTank
16 71 poker4lifee
17 67 Rijst
18 66 DutchSL
19 64 Ozz-03
20 53 OmniRocket
20 53 Freire
Zhano met precies 420 quotes.Blez it
Wij zaten volgens mij nog een stukje terug. Ben je toevallig bij de Kupferstub'n gaan eten? Prima tentjequote:Op zondag 1 maart 2015 11:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja, wij ook. Ik zat daar
[ afbeelding ]
IF Schurrle nu 75K en SIF Aurier 61K. Kan bijna de 63 kaarten lozenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Blijven quoten, des te hoger kom je.
waar zie je dit?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
1 420 Zhano
2 384 Tim86
3 322 MrvanTrapZ
4 318 DarkSonic2
5 163 Dudeweiser
6 141 Toefjes
7 121 Kamikazie
8 120 PrideoftheSouth
9 112 ThadCastle
10 107 FCsuarez
11 83 Maver24
11 83 Timmy_Turner
13 81 Reemi
14 79 wieisboos
15 78 DuTank
16 71 poker4lifee
17 67 Rijst
18 66 DutchSL
19 64 Ozz-03
20 53 OmniRocket
20 53 Freire
Zhano met precies 420 quotes.Blez it
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op zondag 1 maart 2015 13:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
waar zie je dit?
Ik wil die van DS2 zien hehe
ik zou liever Sterling opstellen dan Balo of Lambert hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 12:58 schreef Rijst het volgende:
lol liverpool. Heb je 3 spitsen en dan stel je ze niet op.
Zo 100ste quote!quote:Op zondag 1 maart 2015 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "ThadCastle" van 1-01-2014 t/m 31-03-2015
nr / aantal keer gequote / gebruiker
001 917 Tim86
002 299 Zhano
003 218 MrvanTrapZ
004 216 Timmy_Turner
005 194 DarkSonic2
006 182 Lindgren.
007 165 Dudeweiser
008 164 Kamikazie
009 161 PrideoftheSouth
010 158 Maver24
011 145 Rijst
012 132 BDIL
013 120 Toefjes
014 109 The_Yakuza
015 108 LitmanenAFCA
016 102 Freire
017 099 HugoohAFCA
018 097 DutchSL
018 097 FCsuarez
020 074 Reemi
haterquote:Op zondag 1 maart 2015 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "ThadCastle" van 1-01-2014 t/m 31-03-2015
001 917 Tim86
002 299 Zhano
003 218 MrvanTrapZ
004 216 Timmy_Turner
005 194 DarkSonic2
006 182 Lindgren.
007 165 Dudeweiser
008 164 Kamikazie
009 161 PrideoftheSouth
010 158 Maver24
011 145 Rijst
012 132 BDIL
013 120 Toefjes
014 109 The_Yakuza
015 108 LitmanenAFCA
016 102 Freire
017 099 HugoohAFCA
018 097 DutchSL
018 097 FCsuarez
020 074 Reemi
wow 917x. zijn jullie gay ofso?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
001 917 Tim86
002 299 Zhano
003 218 MrvanTrapZ
004 216 Timmy_Turner
005 194 DarkSonic2
006 182 Lindgren.
007 165 Dudeweiser
008 164 Kamikazie
009 161 PrideoftheSouth
010 158 Maver24
011 145 Rijst
012 132 BDIL
013 120 Toefjes
014 109 The_Yakuza
015 108 LitmanenAFCA
016 102 Freire
017 099 HugoohAFCA
018 097 DutchSL
018 097 FCsuarez
020 074 Reemi
ohwquote:
stalker alertquote:Op zondag 1 maart 2015 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
001 917 Tim86
002 299 Zhano
003 218 MrvanTrapZ
004 216 Timmy_Turner
005 194 DarkSonic2
006 182 Lindgren.
007 165 Dudeweiser
008 164 Kamikazie
009 161 PrideoftheSouth
010 158 Maver24
011 145 Rijst
012 132 BDIL
013 120 Toefjes
014 109 The_Yakuza
015 108 LitmanenAFCA
016 102 Freire
017 099 HugoohAFCA
018 097 DutchSL
018 097 FCsuarez
020 074 Reemi
zoquote:Op zondag 1 maart 2015 13:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Reemi" van 01-01-2014 t/m 01-03-2015
001 521 Tim86
002 278 Zhano
003 202 DarkSonic2
004 179 Maver24
005 158 MrvanTrapZ
006 145 Timmy_Turner
007 122 Lindgren.
008 118 wieisboos
009 108 Toefjes
010 106 FCsuarez
011 101 Dudeweiser
012 098 PrideoftheSouth
013 089 ThadCastle
014 083 DutchSL
015 080 rolls-reus
016 074 poker4lifee
017 073 Rijst
018 059 Ozz-03
019 057 Kiid
020 055 Kamikazie
021 051 The_Yakuza
022 043 DuTank
023 040 Tobi-wan
024 036 over_hedge
025 035 LitmanenAFCA
025 035 Freire
027 033 Fuszy
028 032 dion_v_k
029 024 TBakkert
029 024 HugoohAFCA
029 024 JR-Style-93
032 023 Roypsv
032 023 Bittere_Ernst.
034 020 GekkeGerrit-
035 018 Reemi
035 018 Ajacied7
037 016 nickhguitar
037 016 Alovenac
037 016 Henrys
040 015 Heeinz
040 015 el-blanchito
042 014 IsaacCuenca
043 013 StijnDa
043 013 Grandesco
043 013 Ajacied422
043 013 Jorwol
043 013 BDIL
048 012 Quasi-intellectueel
048 012 Hoogstaande
048 012 OmniRocket
048 012 WezepAFCA
052 011 DePresident.
052 011 j0rdiiii
054 010 Tyron
054 010 AntiHero
056 009 Downstar
056 009 Vijf_voor
056 009 Pedroso
056 009 zerokil
056 009 Lastpost
056 009 Poepz0r
056 009 gazhims3lv
063 008 DannyDeko
064 007 Gramulanion
064 007 Blaadjes
064 007 Revontulet
067 006 Chase_Utley
067 006 Gruisman
067 006 R-
067 006 Lt.Surge
071 005 wickedmen
071 005 Patje1987
071 005 QueZTone
071 005 mvdk_
071 005 elshaarawy92
071 005 dolf1010
071 005 Pino0
078 004 Shreyas
078 004 mug89
078 004 Confetti
078 004 Loveless85
078 004 Catch22-
078 004 esox83
078 004 Fokker101
078 004 Paxcon
078 004 Mexicanobakker
078 004 zarGon
078 004 Joodnl
078 004 Johnbon
078 004 Apekoek
078 004 Proxzor
078 004 WeCanDoIt
078 004 Toto69
078 004 Frozen-assassin
078 004 Rockiejj
078 004 RijstbaI
097 003 Dr.Mikey
097 003 BMTH182
097 003 RetRy32
097 003 Pizzakoppo
097 003 MolFan
097 003 Doublepain
097 003 RavioliPunch
097 003 Syntix
097 003 bjanaan
097 003 x1N2ition
097 003 Ooku
097 003 admiraal_anaal
097 003 hafcfan
097 003 PowerLoungen
097 003 JaafkeEHV
097 003 Scorpie
097 003 Baje
097 003 technicalx
097 003 Dylan98
097 003 BramKVO
097 003 MrBanaan1
097 003 WoordenShuffelaar
097 003 TheSatanSlayer
097 003 MeneerLogica
097 003 PicoMMP
097 003 HulkHeld
097 003 HalvinCarris
097 003 leoon.
097 003 Dale__Cooper
097 003 bombmannl
097 003 vanpers
097 003 Brammess
097 003 hhh38
097 003 JeBoymans
097 003 empa1010
132 002 ejfaar
132 002 Sickert
132 002 stoeltafel
132 002 IMVHI
132 002 donroyco
132 002 Afhaalchinees
132 002 JuupŠ
132 002 chansadres
132 002 kurk_droog
132 002 -Parker
132 002 0108daniel
132 002 0ne_of_the_few
132 002 tong80
132 002 Guus_Geluk7
132 002 Karina
132 002 MrStock
132 002 BazZz2
132 002 2Happy4U
132 002 ZwartmetSuiker
132 002 Flitskikker
132 002 Deeltjesversneller
132 002 NoCigar
132 002 ChatGirl
132 002 Bitterlemon
132 002 DeLachendeVierde
132 002 Vermecelli
132 002 appelen
132 002 KC.PSV
132 002 mapima
132 002 Monolith
132 002 GlennQuagmire
132 002 Dj_Day-V
132 002 SunChaser
132 002 RockNijntje
132 002 robin007bond
132 002 DaveDave09
132 002 roos94
132 002 voetbalmanager2
132 002 ErwinDikkie
132 002 Yi-Long
132 002 Exorbitantes
132 002 Cara
132 002 BobW
132 002 Fenomeno
132 002 byah
132 002 thabit
132 002 badboynova
132 002 S15
132 002 Wave103
132 002 Baconbus
132 002 Pino112
132 002 Lange_Lans
132 002 Lokale_Notabele
132 002 fathank
132 002 DeLuna
132 002 Drankster
132 002 Bakkes.
132 002 Ryan3
132 002 MaJo
191 001 Stofje
191 001 jhoopie
191 001 cherrycoke
191 001 PaulieWalnuts
191 001 quer
191 001 Scarface88
191 001 davyleiden
191 001 nistelaria
191 001 Slenger
191 001 CoExist
191 001 Stiggie
191 001 Rogan
191 001 sirdanilot
191 001 HeatWave
191 001 Class
191 001 RobinOok
191 001 IkStampOpTacos
191 001 Specularium
191 001 sjoemie1985
191 001 PizzaMizza
191 001 DutchOven
191 001 Frank_Drebin
191 001 Wiebeldak
191 001 FritsFlits
191 001 Michaelvanb
191 001 Da_Sandman
191 001 Sc0tTy
191 001 -World-
191 001 Skillstorm
191 001 DennisBergkamp
191 001 Tain
191 001 Poit
191 001 Rossdale
191 001 Geelman
191 001 boem-dikkie
191 001 Eerin
191 001 Da hopman
191 001 Norrage
191 001 banapples
191 001 Maargoed.
191 001 Revanches
191 001 Stefanovich
191 001 Jula123
191 001 exile79
191 001 warp995
191 001 CaasS
191 001 Funkel
191 001 Mystikvm
191 001 MouzurX
191 001 Santello
191 001 Zeetakje
191 001 Solo14
191 001 Szura
191 001 De-Dwerg
191 001 BlackLining
191 001 MisterJ.Lo
191 001 speknek
191 001 TC03
191 001 BarendWubboJagermanJansen
191 001 kevingie13
191 001 DiegoArmandoMaradona
191 001 KimJong-un
191 001 Vadid
191 001 n0ir
191 001 luckass
191 001 Ezechielk
191 001 JenHermes
191 001 Cavaliers
191 001 tostitomaatkaas
191 001 Ar-se-nal
191 001 ibri
191 001 Nattekat
191 001 LookAtMe
191 001 Zaktabak
191 001 Lonaa
191 001 jantje77
191 001 Elan
191 001 poker4Iifee
191 001 LuieSurinamer
191 001 Friek_
191 001 TheArt
191 001 Kitlerrr
191 001 Anosmos
191 001 fotostarter
191 001 Devz
191 001 teknu
191 001 Groninger.
191 001 sesamstraat4
191 001 LompeHork
191 001 RubenSosa
191 001 Jeroen38
191 001 Vatta
191 001 Equis.Viris
191 001 d4v1d
191 001 alors
191 001 Tourniquet
191 001 RensAjacied
191 001 richolio
191 001 AciD_Nightmare
191 001 marcodej
191 001 Mortaxx
191 001 utopie
191 001 laucas
191 001 Seamonkey-
191 001 redboyke
191 001 SherlockHolmes
191 001 J.Sparwasser1-0
191 001 _Dido_
191 001 spamcat
191 001 Systeembeheerder
191 001 GangsterWal
191 001 lolcat8811
191 001 Ekin-Produktion
191 001 meneerman
191 001 Maraca
191 001 Afwazig
191 001 mizzaardbei
191 001 Alexxxxx
191 001 koenes
191 001 S0nic
191 001 Mani89
191 001 BrandX
191 001 Jiang153
191 001 TheRealBraddie
191 001 Seam
191 001 dincky
191 001 twiFight
191 001 Faux.
191 001 Albanus
191 001 Florentius
191 001 H0D3NPYL
191 001 Nelvalhil
191 001 Emptyyy
191 001 Donnie-Brasco
191 001 f0rsythia
191 001 GGMM
191 001 Peter_Aragorn
191 001 gniffie
191 001 Platina
191 001 Tarado
191 001 Vault-Boy
191 001 Jimbo
191 001 SuperHarregarre
191 001 sonnyspek
191 001 roosszz
191 001 defokkingfoker
191 001 HeavensAxe
191 001 Vjenne12345
191 001 mr-green
191 001 m25
191 001 Tallie1982
191 001 Badr_Harry
191 001 Dagoduck
191 001 Jongentje.
191 001 Sander166
191 001 ikbennieuwopfok
191 001 Novermars
191 001 t4rt4rus
191 001 KolonelKhedaffi
191 001 Skwish
191 001 Fylax
191 001 44rdbei
191 001 IJsblock
191 001 Danneman
191 001 FigueiraDaFoz
191 001 BozeHaas
191 001 Druppelss
191 001 JupilerXL
191 001 Lienekien
191 001 hetzalallemaalwel
191 001 Blik
191 001 SgtPorkbeans
191 001 Merkie
191 001 DonkereSerero2
191 001 katja123
191 001 -_Guitarist_-
191 001 koosfransoos
191 001 .sfinx
191 001 RijstNatie
191 001 asco
191 001 Roel_Jewel
191 001 Qunix
191 001 Moody
191 001 WorldsGreatestOne
191 001 AQuila360
191 001 icloud
191 001 Uccie
191 001 PG18
191 001 LovelyLady
191 001 Toiletgebruiker
191 001 JaneDoe
191 001 roos85
191 001 dick_laurent
191 001 Tinos85
191 001 Rezania
191 001 Zelfscanner
191 001 Cee
191 001 stbabylon
191 001 16meter
191 001 ForzaMilan
191 001 FireFox1
191 001 SEMTEX
191 001 Wilskracht
191 001 Ooi86
191 001 Max-Westerman
191 001 Tism
191 001 djkoelkast
191 001 StarGazer
191 001 Felixa
191 001 AldoTheApache
191 001 Bilzerian
191 001 DeWesp
191 001 indiaantje89
191 001 Loekie1
191 001 ZwevendToetsenbord
191 001 ButtonenLiverpoolfan
191 001 Gebruikersna
191 001 Sounddragon
191 001 DonJames
191 001 -Mellow-
191 001 MissStevie
191 001 FredVleespet
191 001 bianconeri
191 001 Messina
191 001 Trinityxblood
191 001 renevandieren
191 001 Marsenal
klik hier voor meer stats
ja. Ik ben de stalker. The call is coming from inside the house.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:24 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "DePresident." van 01-02-2013 t/m 01-03-2015
01 43 Lindgren.
02 34 Tim86
03 33 PrideoftheSouth
04 30 FCsuarez
05 18 Dudeweiser
05 18 MrvanTrapZ
07 17 DutchSL
08 16 Kiid
09 14 DarkSonic2
09 14 Toefjes
11 13 Kamikazie
11 13 over_hedge
13 12 rolls-reus
13 12 Timmy_Turner
15 11 Zhano
15 11 DuTank
17 10 Reemi
18 09 wieisboos
19 08 Tobi-wan
19 08 Maver24
19 08 Jorwol
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:24 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "DePresident." van 01-02-2013 t/m 01-03-2015
01 43 Lindgren.
02 34 Tim86
03 33 PrideoftheSouth
04 30 FCsuarez
05 18 Dudeweiser
05 18 MrvanTrapZ
07 17 DutchSL
08 16 Kiid
09 14 DarkSonic2
09 14 Toefjes
11 13 Kamikazie
11 13 over_hedge
13 12 rolls-reus
13 12 Timmy_Turner
15 11 Zhano
15 11 DuTank
17 10 Reemi
18 09 wieisboos
19 08 Tobi-wan
19 08 Maver24
19 08 Jorwol
Huuuu, niet verwacht dat ik bij jou hoog zou staanquote:Op zondag 1 maart 2015 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij mij staat Tim ook bovenaan hoor.
[ afbeelding ]
Mijn posts zijn altijd van bijzonder hoge kwaliteit en jij bent waarschijnlijk een van de weinige mensen die dat kan waarderen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huuuu, niet verwacht dat ik bij jou hoog zou staan
Plausibel.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mijn posts zijn altijd van bijzonder hoge kwaliteit en jij bent waarschijnlijk een van de weinige mensen die dat kan waarderen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mijn posts zijn altijd van bijzonder hoge kwaliteit en jij bent waarschijnlijk een van de weinige mensen die dat kan waarderen.
Ja heerlijkquote:
beslist.nlquote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef Alovenac het volgende:
Is er nog een site online waar je de huidige prijzen wel kan checken?
Futfocus doet het voor de ps4 nog redelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef Alovenac het volgende:
Is er nog een site online waar je de huidige prijzen wel kan checken?
prima speler. Wel snel moe en daardoor standaard blessa bij een verlengingquote:Op zondag 1 maart 2015 14:00 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Is Schweinsteiger chill op cm in 442? Ik ben bang dat hij het niet kan belopen
Wij waren een lang weekendquote:Op zondag 1 maart 2015 12:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah toevallig. Wij waren er nog een paar dagen langer. De laatste dag was de sneeuw echt kut, omdat het flink had geregend en het 6 graden wasVerder echt een topweek gehad met vele kilometers maken en lege pistes
Te traag, verder puike speler. Daarom heb ik het zo opgelost als mijn bovenstaande teamquote:Op zondag 1 maart 2015 14:00 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Is Schweinsteiger chill op cm in 442? Ik ben bang dat hij het niet kan belopen
Ik sta ook in iemands lijst, jeuj!!quote:Op zondag 1 maart 2015 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
001 917 Tim86
002 299 Zhano
003 218 MrvanTrapZ
004 216 Timmy_Turner
005 194 DarkSonic2
006 182 Lindgren.
007 165 Dudeweiser
008 164 Kamikazie
009 161 PrideoftheSouth
010 158 Maver24
011 145 Rijst
012 132 BDIL
013 120 Toefjes
014 109 The_Yakuza
015 108 LitmanenAFCA
016 102 Freire
017 099 HugoohAFCA
018 097 DutchSL
018 097 FCsuarez
020 074 Reemi
Net geen 1000, sund.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:32 schreef renevandieren het volgende:
Die MrvanTrapz staat wel bij iedereen bovenaan.Wat een loser.
Dit zijn zijn stats:
1 1276 PrideoftheSouth
2 1136 DarkSonic2
3 979 Zhano
4 910 FCsuarez
5 713 Tim86
6 583 Kiid
7 568 Timmy_Turner
8 517 Lindgren.
9 462 Ozz-03
10 439 Toefjes
11 396 Maver24
12 379 DutchSL
13 359 Kamikazie
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Tim86, DS2 en Dudeweiser zijn mijn beste Fokvriendjes :$
Geen last van dat Robben en Reus ver van het doel af staan? Ik vind Shaquiri gewoon beter dan Robben. Erger mij kapot aan Arjenquote:Op zondag 1 maart 2015 14:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Te traag, verder puike speler. Daarom heb ik het zo opgelost als mijn bovenstaande team
Zo diep kan hij er inquote:Op zondag 1 maart 2015 14:37 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Is dat jouw arm na een circlejerk met Yakuza?
Robben is echt aboluut koning, maar inderdaad niet altijd wat van verwachten. Deze opstelling zet Reus en Robben inderdaad niet heel vaak voor het doel. Maar wanneer je lekker rond speelt heb je de kans dat Rues, Robben, Muller of Auba dat gat vullen. Dus je hebt bij een opbouwende aanval veel aanspeel punten.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:37 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Geen last van dat Robben en Reus ver van het doel af staan? Ik vind Shaquiri gewoon beter dan Robben. Erger mij kapot aan Arjen
Sorry, ik postte alleen mijn top 10quote:Op zondag 1 maart 2015 14:31 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik sta ook in iemands lijst, jeuj!!
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verwacht niks van Ajax dus het kan alleen maar meevallen.
Jij bent een echte.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
en anders report je ze gewoonquote:Op zondag 1 maart 2015 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Miss maar es proberen, speel namelijk altijd 433quote:Op zondag 1 maart 2015 14:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Robben is echt aboluut koning, maar inderdaad niet altijd wat van verwachten. Deze opstelling zet Reus en Robben inderdaad niet heel vaak voor het doel. Maar wanneer je lekker rond speelt heb je de kans dat Rues, Robben, Muller of Auba dat gat vullen. Dus je hebt bij een opbouwende aanval veel aanspeel punten.
Ntb wjnmk 1lovequote:Op zondag 1 maart 2015 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sorry, ik postte alleen mijn top 10
[ afbeelding ]
haha ja echt.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima gedaan eigenlijk. Ook van Kongyolo.
wat een aidsquote:
Benzebaas is een held johquote:
Ja, ik ga het fenomeen "de kat schoppen omwille van Fifa" internationaal lancerenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benzebaas is een held joh
Zie nu pas dat jij had gereageerd in dat topic
nergens last van van psvajaquote:Op zondag 1 maart 2015 16:55 schreef Tim86 het volgende:
FOX streams aids of ligt het aan mij? Loopt hij een beetje soepel bij janlul en co? Moet Arsenal om de minuut refreshen bij FOX omdat hij hangt
is ook gewoon zonde dat ie naar Spurs is gegaan eigenlijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Vorm ook lekker genaaid. Hij is de bekerkeeper, maar nu ze in de finale komt zit hij alsnog op de bank. In VI zei hij eerder deze week nog dat hij dacht gewoon te gaan keepen
Dat sowieso ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ook gewoon zonde dat ie naar Spurs is gegaan eigenlijk.
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hoezo ben je ooit in zijn huis geweest?
Zoetquote:
En gefluit tegen Bazoer?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
het gefluit voor Bazoer valt mee trouwens
Neuh, was laat met posten. Ik kijk Ajax gewoon op tvquote:Op zondag 1 maart 2015 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij loopt je stream echt twee minuten achter
was toch geen pingel?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:51 schreef Tim86 het volgende:
Ajax pingel onthouden, Maher die natrapt. Gaat lekker
Ja, vreselijkquote:Op zondag 1 maart 2015 18:01 schreef Henrys het volgende:
Is toch echt erg dat de keeper nog steeds geen rood kan krijgen in fifa 2015 en dat direct rode overtredingen van de keeper niet eens gezien worden
sport1 zendt niet eens bremen wolfsburg uitquote:
Nee, ze doen die late Bundesliga match op zondag nooit. Snap ook niet echt wat daar achter zit..rechtendingetje denk ik. Vorige week was het ook al Wolfsburg. ES2 misschien als enige die rechten.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sport1 zendt niet eens bremen wolfsburg uit
Dan had ik alles ondergespoten.quote:
Aanstekers gooiend publiek is levendigerquote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef Papadiouf het volgende:
Zon kut club he met zulke kutsupporters dat psv
ze worden nu ineens wakker jaquote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef Papadiouf het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef Papadiouf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |