Bij Twente wordt hij geen trainer, dom varken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Twente heeft die middelen wel?

Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Twente wordt hij geen trainer, dom varken.

Pittig kort kapselquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb het meteen weggegooid. Te heet misschien iets voor Davy en GGMM. Die houden wel van pittig.

Jij zegt dat ie structuur gaat aanbrengen.quote:

Ik heb hem met moeite opgekregen, maar dat ding was gewoon gemaakt om zo heet mogelijk te zijn, met lekker had het niks meer te maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb het meteen weggegooid. Te heet misschien iets voor Davy en GGMM. Die houden wel van pittig.

Thee met honing atten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen heb ik last gekregen van hoofdpijn.

Je moet ook niet met iemand discussiëren die zo dom is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:

Meer water drinken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:

Ja, dat mag jij zeggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag ik zeggen dat die hele discussie over structuur nergens over gaat

Klopt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

Klopt, wat ben ik dom zeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet ook niet met iemand discussiëren die zo dom is.

Dat mag je zeggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

Als technisch directeur kan hij wel de boel doorlichten en aan iedereen binnen die club duidelijk maken hoe er op de lange termijn betere resultaten kunnen voortvloeien. Dat ontbreekt op het moment volledig bij FC Twente.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zegt dat ie structuur gaat aanbrengen.
Hoe wil ie dat doen zonder goede spelers, zonder centen.

Bedanktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat mag jij zeggen.

quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)in-vier-minuten.html
ZeeGod
Of is dit oud nieuws?
 Ik had het nog niet gezien.
 Ik had het nog niet gezien. 

Ojee... ik ook.quote:

Ik zal jou eens enorm flatteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Rust in Alkmaar.
Een enorm geflatteerde voorsprong, 1-0 voor AZ.

quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik je nu aardig vind.

Hey, ik zag dit nieuws en ik dacht: dit moet ik delen met de vele Zeefuik fans.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik had het nog niet gezien.
en hoi.

Alsof Drizzt niet jouw favoriete mod isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik je nu aardig vind.

Ik vind Guitarist nog beter.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Drizzt niet jouw favoriete mod is

quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey, ik zag dit nieuws en ik dacht: dit moet ik delen met de vele Zeefuik fans.
Helaas moet ik ook weer gaan want mijn opleiding dwingt mij een artikel te lezen.
 veel leesplezier dan maar.
 veel leesplezier dan maar.

Heerlijk, niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Shoarma, döner en turkse pizza. lekker man

Wie?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Guitarist nog beter.
En die is er NOOIT

quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Guitarist nog beter.
En die is er NOOIT

Hoi Welkomquote:
 Dit is het live-topic van VBL. We praten hier over de wedstrijden die momenteel op FOX worden uitgezonden.
 Dit is het live-topic van VBL. We praten hier over de wedstrijden die momenteel op FOX worden uitgezonden.  

Jammer dat jij geen mod meer bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ambrosius is mijn favoriete mod.
En van VBL johannes.

Ahh, bedankt voor de uitleg. Had al geen idee wat ik aan het doen was.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi WelkomDit is het live-topic van VBL. We praten hier over de wedstrijden die momenteel op FOX worden uitgezonden.

Dat blijkt uit alles inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, bedankt voor de uitleg. Had al geen idee wat ik aan het doen was.

Ik heb ook een keer opgetreden in het Feyenoord topic.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen mod meer bent.
Vooral jouw optredens in het Feyenoord topic waren altijd genot.

Van wie?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Inmiddels heb ik het advies gekregen om mijn koffieconsumering drastisch omlaag te brengen.

Dat had je voorganger ook niet. Dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, bedankt voor de uitleg. Had al geen idee wat ik aan het doen was.

Ach, koffie is goed voor je. Drink het ook te veel eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Inmiddels heb ik het advies gekregen om mijn koffieconsumering drastisch omlaag te brengen.

Best raar van GGMM om een stap terug te doen. Hij deed zijn werk goed maarja aan alle leuke dingen in het leven komt er een eind.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen mod meer bent.
Vooral jouw optredens in het Feyenoord topic waren altijd genot.

#Pray4LittleRabbitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had je voorganger ook niet. Dus dat scheelt.

Ahh mooi.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had je voorganger ook niet. Dus dat scheelt.

Hij had mij gelukkig net op tijd klaargestoomd als zijn opvolger.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Best raar van GGMM om een stap terug te doen. Hij deed zijn werk goed maarja aan alle leuke dingen in het leven komt er een eind.

Ik drink eigenlijk absurd veel koffie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van wie?
Ik drink dagelijks 2 keer koffie.

Wat is absurd veel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk absurd veel koffie.

Wat is absurd veel in jouw ogen dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Met zo'n bontjas?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Jij bent sws mijn favoriete mod van VBL en een goede vriend.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had mij gelukkig net op tijd klaargestoomd als zijn opvolger.

Dat vroeg ik al.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is absurd veel in jouw ogen dan?

Ik vind dat je m'n vraag ontwijkt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval niet ''2x per dag''.

Dankje.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent sws mijn favoriete mod van VBL en een goede vriend.

Ik ben dol op thee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Koffie is voor mietjes.
Thee is voor mensen met klasse.

Succes met je studie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben dol op thee.
Oké, nu ga ik het artikel lezen. Doei.

Mexi luistert 3fmquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:40 schreef hafcfan het volgende:
Het niveau zonder mexi ligt wel een stuk hoger. Eindelijk geen domme pogingen om grappig te zijn.

Ik voel een bandquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er toch nog iets wat we ons beiden afvragen.

JAWEL STIJN DAT KAN JE WÉLquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan geen goede schatting geven.

Hebben we het over 5 koppen of mokken of 15 per dagquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan geen goede schatting geven.

Ik zet wel 2x/3x koffie per dag als ik eerlijk ben, daar haal ik 2 koppen minstens uitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hebben we het over 5 koppen of mokken of 15 per dag

Sow hee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet wel 2x/3x koffie per dag als ik eerlijk ben, daar haal ik 2 koppen minstens uit

Dan moet je echt wat meer gaan zetten. Als ik drie keer koffie zet haal ik daar wel meer dan 2 koppen uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet wel 2x/3x koffie per dag als ik eerlijk ben, daar haal ik 2 koppen minstens uit

quote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu heb ik net een glas water achterover getikt.

Dus 6 ongeveer. Dat valt best mee man, daar ga ik meestal hard overheenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

ja?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus 6 ongeveer. Dat valt best mee man, daar ga ik meestal hard overheen

Bedankt voor je eerlijke adviesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Valt wel mee Stijn.
Al is het gezonder om water te drinken.
 .
. 

Moet je ook weer niet overdrijven, dan is water ook slecht voor jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Valt wel mee Stijn.
Al is het gezonder om water te drinken.

Dit ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je ook weer niet overdrijven, dan is water ook slecht voor je

Ja, ik denk dat ik op een gemiddelde dag toch wel een kop of 10 aan koffie drink.quote:

quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
Zo net even een lekker kopje koffie gedronken.

Idd, da's helemaal niet veel. Gemiddeld drink ik een liter of 2 koffie per dag... Schijnt dat dat vrij veel genoemd mag worden. En da's alleen 's ochtendsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus 6 ongeveer. Dat valt best mee man, daar ga ik meestal hard overheen
 .
.

Dat zijn toch ongeveer 6 mokkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, da's helemaal niet veel. Gemiddeld drink ik een liter of 2 koffie per dag... Schijnt dat dat vrij veel genoemd mag worden. En da's alleen 's ochtends.

Geen idee, ik tel het al lang niet meer. Ik drink 's ochtends alleen koffie, niets anders. 's Middags drink ik doorgaans water of limonade.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn toch ongeveer 6 mokken
Ik moet 's morgens wel koffie, anders blijf ik gapen

's Morgens koffie, 's middags inderdaad wat fris, ijsthee ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, ik tel het al lang niet meer. Ik drink 's ochtends alleen koffie, niets anders. 's Middags drink ik doorgaans water of limonade.
 en op zondagmiddag een biertje bij de voetbal op tv
 en op zondagmiddag een biertje bij de voetbal op tv 

De laatste keer dat ik zo'n dag heb meegemaakt, was ik in 1 klap door alle koffie heenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
's Morgens koffie, 's middags inderdaad wat fris, ijsthee ofzoen op zondagmiddag een biertje bij de voetbal op tv
Één keer een werkdag gehad van 07:00 tot bijna 23:00 omdat een stuk software af MOEST, toen heb ik écht bizar veel koffie gedronken
 . Nog dagen last gehad van m'n darmen
. Nog dagen last gehad van m'n darmen  . Dat ging toen ook gewoon in liters, niet meer in koppen
. Dat ging toen ook gewoon in liters, niet meer in koppen  .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |